Nost ar kanniņām! - Neste uzstāda pirmo vējstiklu šķidruma uzpildes automātu Rīgā - iAuto

Nost ar kanniņām! - Neste uzstāda pirmo vējstiklu šķidruma uzpildes automātu Rīgā 10

 

Foto: Publicitātes attēls

Neste | 15.oktobris 2019 15:11

Lielākais automātisko degvielas uzpildes staciju tīkls un vadošais degvielas mazumtirgotājs Latvijā Neste, rūpējoties par apkārtējo vidi un nodrošinot ērtāko uzpildes pieredzi, autovadītājiem piedāvā vējstiklu tīrīšanas šķidrumu uzpildīt no automāta.

Patlaban ziemas vējstiklu tīrīšanas līdzeklis ir pieejams Neste degvielas uzpildes stacijā Rīgā, Vienības gatvē 77. Plānots, ka līdz šī gada beigām vējstiklu uzpildes automāti būs pieejami kopā 10 Neste DUS.

Uzpildes automāts ir lietotājam draudzīgs un ļoti vienkārši lietojams – autovadītāji var piepildīt sava auto vējstikla šķidruma tvertni ar pistoli no sūkņa, tādējādi ietaupīt arī laiku, kas tiek pavadīts degvielas uzpildes stacijā.

Neste DUS šobrī pieejams ziemas vējstiklu tīrīšanas līdzeklis ar salizturības temperatūru līdz -21°C, un tam ir izvēlēts arbūzu aromāts, kuram pēc testu rezultātiem priekšroku deva Neste darbinieki.

“Šis automāts ir nākamais solis ceļā uz ilgtspējīgiem risinājumiem, ko cenšamies ieviest savās ikdienas darbībās. Ekoloģiskais un mūsdienīgais risinājums vējstiklu šķidruma tvertņu uzpildīšanai ir ērts veids, kā vienkārši un ātri uzpildīt nepieciešamo tīrīšanas līdzekļa daudzumus, kas vienlaikus dod ievērojamu ieguldījumu plastmasas iepakojuma samazināšanā. Ikviens autobraucējs, kurš turpmāk uzpildīsies tādā veidā un centīsies neizmantot plastmasas iepakojumos, palīdzēs novērst negatīvo ietekmi uz vidi, kas veicina siltumnīcefekta veidošanos. Likvidējot plastmasas atkritumus, kas nekad dabā nenoārdās, mēs palīdzam saudzēt apkārtējo vidi,” stāsta Armands Beiziķis, Neste Latvija valdes priekšsēdētājs.

Norēķināties par vējstikla šķidrumu varēs pie sūkņa termināla, izmantojot Neste karti (privātpersonu vai uzņēmumu) vai banku kartes. Izdevīgākai uzpildei, Neste karšu klienti saņems atlaidi šim produktam.

 

 
10 Lasīt visus komentārus → Populārākie komentāri
 
Māris 15.oktobris 2019 17:07
9 2 Atbildēt

Kādu pirmo Latvijā? Virši A sen jau tādi ir

LMT 15.oktobris 2019 17:01
8 0 Atbildēt

Beidzot varēšu uzpildīt savu kanniņu!

msh 16.oktobris 2019 1:41
4 1 Atbildēt

Cerams ka cena būs normāla un liks viršiem savējā cenas pamest uz leju. Par pārējo - jā jā, ir ērti - ja nav nekas cits jādara tajā tankā - bet ar kanniņu tomēr ērtāk, jo ātrāk un nav jātur rokā auksta pistolīte...

 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

TIEŠRAIDE no "Latvijas Gada auto 2026" apbalvošanas ceremoniju šovakar 19.00 1

Šovakar, 18.decembrī, svinīgajā apbalvošanas ceremonijā kļūs zināms, kurš auto izcīnīs prestižo titulu "Latvijas Gada auto 2026", kā arī laureātus papildus nominācijās. Lasīt vairāk

 

Avārijā uz Rēzeknes šosejas gājusi bojā nepilngadīga jauniete 4

Trešdien avārijā uz Rēzeknes šosejas gājusi bojā nepilngadīga jauniete, aģentūru LETA informēja Valsts policijā. Lasīt vairāk

 

Pāris, kas nav pāris. Kas kopīgs Lynk & Co modeļiem 02 un 08? (+ VIDEO)

Šoreiz TV Autoziņās salīdzinām divus it kā nesalīdzināmus Lynk & Co modeļus - elektromobili 02 un lādējāmā hibrīda 08. 02 kļuva par pirmo Lynk elektromobili Eiropas tirgū, un tas simboliski sekoja hibrīdautomobilim 01. Lynk & Co 08 turpretim ir tehniski identisks Volvo XC40. Lasīt vairāk

 

Vai Cupra sportiskais gars joprojām ir dzīvs? Atbildi meklē Jānis Vanks (+ VIDEO) 1

Cupra zīmols savulaik bija SEAT automašīnu sporta divīzija. Kopš tas kļuvis neatkarīgs, nebūt ne visas Cupra automašīnas aprīkotas ar 300 zirgspēku motoriem, un ražošanas apjomi tikko pārsnieguši miljonu. Vai tikai Cupra nav pārāk iegājusi "meinstrīmā"? Lai to noskaidrotu, paņemsim jaunāko Formentor VZ ar nu jau 333 ZS, un noskaidrosim, vai Cupra joprojām ir ātri un vienlaikus droši? Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti