Neste Latvijā paplašina 100% atjaunojamās dīzeļdegvielas Neste MY pieejamību - iAuto

Neste Latvijā paplašina 100% atjaunojamās dīzeļdegvielas Neste MY pieejamību 28

 

Foto: Publicitātes attēls

Neste | 14.aprīlis 2020 15:24

Lielākais automātisko degvielas uzpildes staciju (DUS) tīkls un vadošais degvielas mazumtirgotājs Latvijā Neste paplašina 100% atjaunojamās dīzeļdegvielas Neste MY pieejamību un sāk tirgot produktu jau otrajā Neste DUS Rīgā, Skanstes ielā 7. Šī degviela tiek ražota no 100% atjaunojamajiem resursiem un tās sastāvā nav ne piles naftas.

Atjaunojamā dīzeļdegviela ir ilgtspējīgs un salīdzinoši viegls veids, kā videi atbildīgiem patērētājiem būtiski samazināt ceļu satiksmē radītos kaitīgos izmešus. Neste atjaunojamā dīzeļdegviela tiek ražota no pārtikas un dzīvnieku tauku pārstrādes pārpalikumiem hidrogenēšanas procesā, iegūstot nemainīgas kvalitātes degvielu bez krāsas un smaržas, un kuras ķīmiskais sastāvs ir identisks fosilajai dīzeļdegvielai. Tieši tādēļ to var lietot gan 100% tīrā veidā, gan kā bio komponenti fosilajai dīzeļdegvielai neierobežotā daudzumā. Neste MY šobrīd ir pasaulē videi un automašīnai visdraudzīgākā degviela, kuru lietojot, siltumnīcefektu izraisošo izmešu daudzumu var samazināt līdz pat 90% dzīves cikla laikā.

Neste, kas ir lielākais atjaunojamo degvielu ražotājs pasaulē ar rūpnīcām Somijā, Nīderlandē un Singapūrā, no atjaunojamajiem resursiem ražo ne tikai degvielu, bet arī propānu, aviācijas degvielu, plastmasu, šķīdinātājus, polimēru un citus produktus. 2019. gadā Neste atjaunojamā degviela samazināja globālo sasilšanu izraisošās emisijas par 9,6 miljoniem tonnu, kas ir līdzvērtīgs apjoms, ko gadā rada 3,5 miljoni vieglo automašīnu.

2018. gada nogalē Neste DUS Ulmaņa gatvē 84 pirmo reizi patērētājiem Latvijā bija pieejams šis unikālais un videi draudzīgais produkts Neste MY.  

 

 
28 Lasīt visus komentārus → Populārākie komentāri
 
... 15.aprīlis 2020 12:50
6 2 Atbildēt

Tikai viens BET - lauvas tiesa elektroenerģijas tiek ražota TECos ar tikpat štruntīgu lietderības koeficientu kā ieksdedzes dzinējiem

Elektroauto 15.aprīlis 2020 9:13
5 9 Atbildēt

Nekā nebija , lai pilsētā CNG, LPG, Diesel un Benzīn maksā 100 euro par iebraukšanu, bet elektro ir par brīvu! ;)

NAv ko atbalstīt krievu gāzes tirdzniecību!

s 16.aprīlis 2020 15:26
4 0 Atbildēt

Nu b*a tādēļ jau 650tais uzdeva šo jautājum!

Neviens nav pat ostijis viņu, pat ne vispār zināja ka tāds eksistē, bet pļūtiens jau sācies.

 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

88 gados nebijis notikums: Volkswagen slēdz Drēzdenes rūpnīcu 24

Vācijas autobūves uzņēmums Volkswagen šonedēļ pārtrauks darbu vienā no savām rūpnīcām. Lasīt vairāk

 

Pāris, kas nav pāris. Kas kopīgs Lynk & Co modeļiem 02 un 08? (+ VIDEO)

Šoreiz TV Autoziņās salīdzinām divus it kā nesalīdzināmus Lynk & Co modeļus - elektromobili 02 un lādējāmā hibrīda 08. 02 kļuva par pirmo Lynk elektromobili Eiropas tirgū, un tas simboliski sekoja hibrīdautomobilim 01. Lynk & Co 08 turpretim ir tehniski identisks Volvo XC40. Lasīt vairāk

 

Vai Cupra sportiskais gars joprojām ir dzīvs? Atbildi meklē Jānis Vanks (+ VIDEO) 1

Cupra zīmols savulaik bija SEAT automašīnu sporta divīzija. Kopš tas kļuvis neatkarīgs, nebūt ne visas Cupra automašīnas aprīkotas ar 300 zirgspēku motoriem, un ražošanas apjomi tikko pārsnieguši miljonu. Vai tikai Cupra nav pārāk iegājusi "meinstrīmā"? Lai to noskaidrotu, paņemsim jaunāko Formentor VZ ar nu jau 333 ZS, un noskaidrosim, vai Cupra joprojām ir ātri un vienlaikus droši? Lasīt vairāk

 

351 211 eiro: Porsche gatavo kolekciju modeli par godu Ferdinandam Aleksandram Porše (+ FOTO) 2

Vācijas sportisko luksusa automobiļu ražotājs Porsche paziņojis par jaunu īpašo modeli, kas tiks saražots 90 vienībās un piedāvāts kolekcionāriem par nedaudz vairāk kā 350 000 eiro. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti