Neste Latvijā paplašina 100% atjaunojamās dīzeļdegvielas Neste MY pieejamību 28

 

Foto: Publicitātes attēls

Neste | 14.aprīlis 2020 15:24

Lielākais automātisko degvielas uzpildes staciju (DUS) tīkls un vadošais degvielas mazumtirgotājs Latvijā Neste paplašina 100% atjaunojamās dīzeļdegvielas Neste MY pieejamību un sāk tirgot produktu jau otrajā Neste DUS Rīgā, Skanstes ielā 7. Šī degviela tiek ražota no 100% atjaunojamajiem resursiem un tās sastāvā nav ne piles naftas.

Atjaunojamā dīzeļdegviela ir ilgtspējīgs un salīdzinoši viegls veids, kā videi atbildīgiem patērētājiem būtiski samazināt ceļu satiksmē radītos kaitīgos izmešus. Neste atjaunojamā dīzeļdegviela tiek ražota no pārtikas un dzīvnieku tauku pārstrādes pārpalikumiem hidrogenēšanas procesā, iegūstot nemainīgas kvalitātes degvielu bez krāsas un smaržas, un kuras ķīmiskais sastāvs ir identisks fosilajai dīzeļdegvielai. Tieši tādēļ to var lietot gan 100% tīrā veidā, gan kā bio komponenti fosilajai dīzeļdegvielai neierobežotā daudzumā. Neste MY šobrīd ir pasaulē videi un automašīnai visdraudzīgākā degviela, kuru lietojot, siltumnīcefektu izraisošo izmešu daudzumu var samazināt līdz pat 90% dzīves cikla laikā.

Neste, kas ir lielākais atjaunojamo degvielu ražotājs pasaulē ar rūpnīcām Somijā, Nīderlandē un Singapūrā, no atjaunojamajiem resursiem ražo ne tikai degvielu, bet arī propānu, aviācijas degvielu, plastmasu, šķīdinātājus, polimēru un citus produktus. 2019. gadā Neste atjaunojamā degviela samazināja globālo sasilšanu izraisošās emisijas par 9,6 miljoniem tonnu, kas ir līdzvērtīgs apjoms, ko gadā rada 3,5 miljoni vieglo automašīnu.

2018. gada nogalē Neste DUS Ulmaņa gatvē 84 pirmo reizi patērētājiem Latvijā bija pieejams šis unikālais un videi draudzīgais produkts Neste MY.  

 

 
Visi komentāri
 
650 14.aprīlis 2020 21:30
2 2 Atbildēt

Vai MY cena tuvākajā nākotnē kļūs vismaz teorētiski samērojama ar šodienas dd vai prodd cenām un vismaz (no lietotāja viedokļa) daļēji pamatojama?? FuturaD ir jau krietnu nedēļu zem 90 centiem/litrā,proD zem 1eur, kamēr tajā pat laikā MY "iet" par janvārī uzcenotajiem 1,97eur/l....

atrabotka 14.aprīlis 2020 23:39
0 0 Atbildēt

Protams, ka nekļūs. Tā ir sintētiski iegūta degviela un tai ar naftu vai naftas cenām nav nekāda sakara. Neste varētu iedot info, cik ir pašizmaksa parastajai dīzeļdegvielai (1l), un cik šai sintētiskajai. Lētāka tā varētu kļūt tikai samazinot vai labāk atceļot akcīzi - vienīgā izeja.

650 15.aprīlis 2020 0:14
2 1 Atbildēt

Nu tad jau maz jēgas izstrādāt jaunu produktu, ja izrādās šāda attiecība starp cenu un iespējamā lietotāja reālajiem ieguvumiem.Aptuveni tas pats, ja kafijas pupiņu ieguvē pieslēdz slaveno civetkaķu populāciju un izejas produkta cena ir 600usd/lbs.Tāteikt,par "neatkārtojamo garšu un smaržu"...

msh 16.aprīlis 2020 19:47
0 0 Atbildēt

Samierinies, tā ir "atjaunīgo resursu" drūmā ekonomiskā realitāte - neviens līdz šim tādus risinājumus nav lietojis nevis tāpēc ka nevarēja, bet tāpēc ka nav izdevīgi. Sintētisko degvielu iemācījās ražot vācieši pirmā pasaules kara laikā - kopš tā laika ar to kaut cik nopietni nodarbojās tikai tie paši vācieši, otrā pasaules kara laikā - un nu, neste priekš ekohipsteriem...

650 16.aprīlis 2020 20:41
0 0 Atbildēt

Jā,ok,šai dūrmajai realitātei es ij netaisos oponēt.Vnk pirms kāda laika biju savējos degvielas čekus intereses pēc pārskatījis.Izrādās,pat ar tīru nebraukdams, ziņkāres un vēlākā ieraduma dēļ esmu izdevis samerā jocīgu summu.Pie šībrīža degvielas cenām tas vnk ir fufelis.... ps- es runāju tipa pats/ar/sevi, ne ar tiem ononīmajiem, kuri nemaz nezin kur rīgā atrodas tas pumpis, bet te pārliecinoši izsaka "savu viedokli"

Kjp 14.aprīlis 2020 22:19
0 0 Atbildēt

Interesanti, vai nav ta ka ne taja bagatakaja eiroppas valstinja tirgo bezmazvai monako vai manhetenas iemitnieku price&performance produktu, marketollogi iestastijushi labi

HE 15.aprīlis 2020 8:33
0 0 Atbildēt

Kādas atsauksmes par produktu?

Vecs dīzelis 15.aprīlis 2020 9:10
3 4 Atbildēt

Labas!Tik labas, ka ar MY pildās tie, kas normālos apstākļos nevar ieziet kūpinātavas testu iekš TA. Ievērojami samazina dūmainību un uzlabo gaitas īpašības. Ļoti labs cetānskaitlis.

Pēc maniem aprēķiniem vislabākā kombinācija ir piejaukt 15-20% klāt pie Neste Pro diesel(tur jau ir MY piejaukums), un nemaz navajag braukt ar tīru MY, jo tā ir pārāk liela izšķērdība.

MY varētu patikt čipotu dīzeļu īpāšniekiem, jo atvērs pilnu auto potenciālu un mašiņam dupsis nebūs nokvēpis!

650 15.aprīlis 2020 14:21
0 1 Atbildēt

Katra reāla lietotāja izteikumi ir noderīgi.Ja vien interesents spēj atfiltrēt dabisku ironiju no derīgiem secinājumiem.ProD ir teju vislabākais risinājums nejauna motora uzturēšanai.Īpaši ka Tagad,kad diemžēl daudziem nāksies braukt ar to,kas nu kuram ir.Jā,MY reāli sāk izpausties jau no 30% klātbūtnes bākā.Efekts pus/pus savukārt ir reālāks,ja to salīdzina ar tīra MY lietošanu.Salīdzinājums 1:1 ir efektīvāks,nekā cerības uz papildu efektu pie tīra MY.Bet šī te šobrīd dramatiskā 1:2 cena degradē gan ieguvumus, gan morāli.

nertrgvk 15.aprīlis 2020 8:34
2 0 Atbildēt

atjaunojamā degviela izklausās pēc tādas, ko nobrauc un pēc tam atjauno no tā, kas palicis pāri.

cejiwa 15.aprīlis 2020 8:36
3 5 Atbildēt

Kad tā padomā, tad visa ņemšanās ar superdārgu kolbas degvielu un elektroauto ir nesaprotama, ja pietiktu uzbūvēt CNG staciju tīklu un ar nodok\liem motivēt izmantot gāzes auto.

Piem. iebraukšana pilsētās ar dīzeli - eur10, ar benzīnu - eur8, ar CNG auto - par velti. Un viss ātri saregulētos.

Elektroauto 15.aprīlis 2020 9:13
5 9 Atbildēt

Nekā nebija , lai pilsētā CNG, LPG, Diesel un Benzīn maksā 100 euro par iebraukšanu, bet elektro ir par brīvu! ;)

NAv ko atbalstīt krievu gāzes tirdzniecību!

Pļurkt 15.aprīlis 2020 9:27
0 7 Atbildēt

Kas ir PILSĒTA????

Rīga un pārējie lauki?

cjqnnj 15.aprīlis 2020 9:36
2 1 Atbildēt

Tak brauc ar amerikāņu gāzi, brīva izvēle....tavs elektroauto ražo tikpat riepu nodiluma produktu, cik pārējie auto un litija iegūšana baterijām ir tikpat neētisks bizness kā krievu gāze.

Elektroauto 15.aprīlis 2020 10:39
2 8 Atbildēt

Pajāt uz ētisko pusi, galvenais, ka elektromotoram grieze ir no paša sākuma un lietderības koeficients augstāks kā iekšdedzes dzinējam, kas 80% enerģijas pārvērš siltumā, nevis kustībā.

Jo vairāk brauks ar elektro auto, jo vairāk attīstīs akumulatoru tehnoloģijas un varēs aizvietot litiju ar kaut ko citu, daudz ētiskāku.

... 15.aprīlis 2020 12:50
6 2 Atbildēt

Tikai viens BET - lauvas tiesa elektroenerģijas tiek ražota TECos ar tikpat štruntīgu lietderības koeficientu kā ieksdedzes dzinējiem

iciks 16.aprīlis 2020 14:39
3 0 Atbildēt

80%. Paskat tik. Man gan skolā mācīja, ka iekšdedzes dzinēji nav tik sūdīgi.

Pļurkt 16.aprīlis 2020 17:10
0 3 Atbildēt

Šmurguļi sen vairs skolā neko nemācās, bet tikai atsēž to laiku!!!

raimondsm 15.aprīlis 2020 12:17
1 0 Atbildēt

un litija rūdas vari nosaukt un procesus litija iegūšanai?

Elektroauto 15.aprīlis 2020 14:30
1 4 Atbildēt

Nu tad nelieto savu mobilo tālruni ar litija akumulatoru

Pļurkt 16.aprīlis 2020 15:24
3 1 Atbildēt

Vienà model P teslā ir tik daudz litija, ka ar to pietiktu lai nodrošinātu visus mobilo telefonu lietotājus Latvijā

msh 16.aprīlis 2020 19:50
3 0 Atbildēt

Ja nav ko atbalstīt krievu gāzes tirdzniecību, tad elektrozēniem tādu pašu iebraukšanas maksu, izņemot tiem, kas var pierādīt ka pašu mājās ir tīklam nepieslēgta vēja turbīna ar kuru tā mašīnīte tiek lādēta - par cik parastais ekofana risinājums, lādēt mašīnīti pa nakti nozīmē to lādēt ar elektrību ko saražojis TECs sadedzinot krievu dabasgāzi.

650 15.aprīlis 2020 20:34
3 0 Atbildēt

Derētu gan uzzināt, kurš no sarunas dalībniekiem ir reāli izmēģinājis to MY. Varbūt Paostījis vismaz kāds ir?

iciks 16.aprīlis 2020 14:33
0 1 Atbildēt

Tu tiešām domā, ka būs tā, kā cilvēki sapņo - ielēju un auto uzreiz zaudēja 5 dzīves gadus un brauc kā jauns? Ja arī pieņemam, ka šitais tam auto tiešām ir labāks, neesmu pārliecināts, ka vidusmēra pilsonis to maz spēs sajust.

s 16.aprīlis 2020 15:26
4 0 Atbildēt

Nu b*a tādēļ jau 650tais uzdeva šo jautājum!

Neviens nav pat ostijis viņu, pat ne vispār zināja ka tāds eksistē, bet pļūtiens jau sācies.

650 16.aprīlis 2020 17:14
2 0 Atbildēt

;ddd;) ,jā, trīs dienas aiz/rīdamies sprieda- aizmirsuši, ka tas suuds vispār ne pēc kā nesmaržo un var kaut rokas mazgāt;)).Es reiz ziemā pa pusotru gadu kkādus čekus tā vnk garāmbraucot ielietus saskaitīju,zb,ta lai pa 1,97 viņi kaut lai pudelēs pilda un paši savā birojā vai attejā lai lieto ;p

Pļurkt 15.aprīlis 2020 20:56
0 5 Atbildēt

Elektroauto

15.aprīlis 2020 10:39

... un lietderības koeficients augstāks kā iekšdedzes dzinējam, kas 80% enerģijas pārvērš siltumā, nevis kustībā.

----------------------

Jēziņ cik stulbiņš!!!

Jan 16.aprīlis 2020 23:14
2 0 Atbildēt

CNG par iebraukšanu pilsēta 100.eiro,benzīnam 50.eiro,dīzelim par velti. Jo dīzelis ir vistīrakā degviela no visam. Tā lūk.

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Genesis parāda grezna elektriskās piedziņas krosovera konceptu (+ FOTO)

Ņujorkas autoizstādē izliktajam Neolun ir koncepta statuss, ar lielu potenciālu pārtapt par sērijveida modeli GV90. Lasīt vairāk

 

Izmaiņas koplietojamo elektroskrejriteņu satiksmē Rīgā (+ VIDEO) 2

Rīgas dome šodien lēma, ka no maija koplietojamie elektriskie skrejriteņi pa Rīgas centru nebrauks ātrāk par 20 kilometriem stundā, kā arī pakāpeniski tiks ieviestas speciālas to novietošanas zonas un tos nedrīkstēs atstāt kur pagadās, kā tas nereti bijis līdz šim. Skrejriteņu operatori izmaiņas vērtē neviennozīmīgi. Lasīt vairāk

 

Sieviete veikusi pirmo pasaules apceļošanu ar elektromobili (+ FOTO) 14

Leksija Olforda kļuvusi par pirmo cilvēku pasaulē, kas ar elektromobili apbraukusi apkārt zemeslodei. Lasīt vairāk

 

Pirmos elektroskrejriteņu ātruma un stāvēšanas ierobežojumus Vecrīgā plāno ieviest no maija 6

Pirmos elektroskrejriteņu ātruma un stāvēšanas ierobežojumus Rīgā plāno ieviest no maija, šodien preses konferencē informēja Rīgas domes Satiksmes un transporta lietu komitejas priekšsēdētājs Olafs Pulks (JV). Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti