Neste izmēģina pirmo elektroauto uzlādes pakalpojumu 9

 

Foto: Publicitātes attēls

Neste | 7.jūnijs 2021 11:22

2021. gada jūnijā Neste uzsāk elektrisko transportlīdzekļu uzlādes pakalpojuma pilotprojektu ar mērķi piedāvāt to loģistikas uzņēmumiem Somijā.

Pirmo šādu pakalpojumu ieviesīs Niemi Services savā bāzē Helsinku Konalas rajonā. Ar šo pilotprojektu Neste un Niemi varēs vieglāk sasniegt savu klimata stratēģiju mērķus, kā arī ļaus Niemi, kas ir Somijā vadošais kravas pārvadājumu un loģistikas uzņēmums, samazināt klimatu ietekmējošās emisijas. Neste plāno 2021. gada beigās Somijā palaist komerciālu elektroauto uzlādes pakalpojumu.

“Mēs vēlamies palīdzēt saviem klientiem samazināt siltumnīcefekta gāzu emisijas un pastāvīgi meklējam jaunas iespējas, kā palīdzēt uzņēmumiem sasniegt oglekļneitralitāti. Ar vienu universālu risinājumu nevar pietiekami samazināt transporta radītās emisijas. Turpmākos gados kravas autotransporta nozarē fosilās dīzeļdegvielas patēriņš samazināsies, bet nākotnē būs pieprasījums arī pēc atjaunojamās dīzeļdegvielas. Vienlaikus jāatzīmē, ka Somijas transporta nozare arvien vairāk izmanto elektroauto, jo īpaši vieglo transportlīdzekļu flotei. Mēs vēlamies veicināt šos procesus. Ar šo pilotprojektu mēs varam paplašināt piedāvāto pakalpojumu klāstu, iekļaujot pakalpojumus elektrisko automašīnu lādēšanai, un izveidot vispusīgu risinājumu savam ilgtermiņa partnerim,” norāda Neste pārdošanas, mārketinga un pakalpojumu vadītājs Tomass Kulola (Tuomas Kulola).

Šobrīd Niemi Services flotē ietilpst 163 transportlīdzekļi, no kuriem 120 darbojas ar atjaunojamo dīzeļdegvielu, 35 — ar biogāzi, bet 8 — ar elektrību. Ar šo pilotprojektu Niemi varēs savā bāzē katru dienu uzlādēt vairākus autofurgonus, izmantojot 22 kW AC parasto uzlādi un 180 kW DC ātro uzlādi. Uzlādi var uzsākt ar Neste mobilo lietotni un RFID ierīcēm, kas elektroauto šoferiem jau ir pazīstamas. Emisiju samazinājums tiek apstiprināts Neste emisiju ziņošanas pakalpojumā. Neste uzlādes pakalpojuma ietvaros tiek nodrošinātas uzlādes iekārtas un atbilstošā apkalpošana, tāpēc klientam nav jāiegulda papildu līdzekļi lādēšanas iekārtu iegādē. Neste sadarbības partneris elektrības infrastruktūras un uzlādes iekārtu uzstādīšanā ir Plugit Finland Oy.

Nākotnē arvien vairāk transporta un loģistikas uzņēmumu veidos jauktas flotes

Somija ir noteikusi ambiciozu mērķi, vēloties līdz 2035. gadam kļūt oglekļneitrāla valsts. Šī mērķa sasniegšanai ir nepieciešami jauni enerģijas avoti transportlīdzekļiem un viegli pieejami risinājumi.

“Mūsu mērķis ir līdz 2030. gadam daļiņu emisijas samazināt līdz nulles līmenim. Šī mērķa sasniegšanai Somijā būtiski ir jāpaplašina biogāzes uzpildes un elektrisko transportlīdzekļu uzlādes tīkls. Šobrīd elektroautomobiļu uzlādes tīkls ir sadrumstalots un neuzticams, tāpēc iespējas izmantot elektriskos transportlīdzekļus ir ierobežotas. Kravas autotransporta uzņēmumu flotēm kļūstot daudzpusīgākām, ir nepieciešams plašāks elektrouzlādes tīkls. Mēs esam sajūsmā par sadarbību ar Neste šī pilotprojekta ietvaros un nevaram jau sagaidīt atsauksmes no mūsu šoferiem par viņu pieredzi pakalpojuma izmantošanā. Niemi klimata stratēģijas un oglekļneitralitātes mērķu sasniegšanā nozīmīga loma joprojām būs ne tikai elektrifikācijai, bet arī atjaunojamās dīzeļdegvielas izmantošanai,” norāda Niemi Services lielo uzņēmumu apkalpošanas direktors Juha Niemi.

Nākotnē arvien vairāk transporta un loģistikas uzņēmumu savās flotēs iekļaus dīzeļdegvielas, elektriskos un gāzes transportlīdzekļus. Tiek izlaisti konkurētspējīgāki elektroauto, transportlīdzekļu dzīves cikla izmaksas samazinās un mainās tiesību akti, kā rezultātā palielinās elektrisko transportlīdzekļu skaits.

“Pirmais solis transporta nozares elektrifikācijā ir palīdzēt uzņēmumiem ar elektriskās uzlādes pakalpojumu izveidi to bāzēs. Mēs arī meklējam iespējas apkalpot korporatīvos klientus citur, piemēram, izmantojot publisko uzlādes tīklu. Kravas autotransporta uzņēmumu uzlādes tīkls atšķirsies no patērētāju uzlādes stacijām. Piemēram, tajās būs lielākas autostāvvietas, uzlādes iekārtas būs jaudīgākas, un to būs vairāk. Manuprāt, ar saviem uzlādes risinājumiem mēs klientiem varam radīt patiesu pievienoto vērtību, kopā ar partneriem attīstot mūsu pakalpojumus,” stāsta Kulola.

 

 
Visi komentāri
 
WALA 7.jūnijs 2021 12:29
0 0 Atbildēt

WOW - Neste gan ir baigi pārliecināta par to kastu drošību - bildē - lādētājs iebūvēts tieši virs visām uzpildes lūkām un ventilācijas izvadiem, tātad ļoti ticams ka arī tieši virs degvielas tvertnēm ...

WALA 7.jūnijs 2021 12:30
0 0 Atbildēt

P.S. vai arī varbūt doma ir ja deg, tad lai deg ar "lielu skaistu liesmu" ...

WALA 7.jūnijs 2021 12:32
0 0 Atbildēt

Kaut gan nē diez vai tas "skapis" bildē ir saistīts ar elektrību ...

WALA 7.jūnijs 2021 12:33
0 0 Atbildēt

hmm OK, škiet ka es toč kļudos, jo ilustrācija tizlā kvalitāte, un visticamāk ne pa tēmu :

www.neste.com/releases-and-...launch-service

Limbažnieks 7.jūnijs 2021 12:36
1 1 Atbildēt

Skatos uz savas pilsētas Nestes staciju un priecājos, ka par mums raksta

Opo 7.jūnijs 2021 14:31
0 1 Atbildēt

...Ar šo pilotprojektu Neste un Niemi varēs vieglāk sasniegt savu klimata stratēģiju mērķus...

Šī teikuma daļa pasaka visu, štancē priekš ķeksīša, jeb lai izpildītu izgudrotās vispasaules zaļās normas un pēctam lepoties, cik 'mēs' zaļi, tapēc pacelsim degvielai cenu! (jo ieguldījumi kaut, kā jaatpelna)

Alvis 7.jūnijs 2021 15:47
1 0 Atbildēt

Gan jau ka pa EU fondu naudu to uztaisījuši.

Bet pareiz vien ir ka elektroauto uzlades punktus taisa benzina stacijās kur var padzer paest palasit avizi un ari papirst, nevis kā pie mums sēdēt pie Latvenergo ēkas un gaidīt stundu kamer varēs tālāk dudināt.

Pie mums vēl pieklibo tā padarīšana.

Bet

Bet 7.jūnijs 2021 16:42
3 0 Atbildēt

Labāki būtu taisīt pie meitumājām - lai gan auto lādējas, gan vadītājs izlādējas.

Krotow 8.jūnijs 2021 0:10
0 0 Atbildēt

Kārtējais pārtulkotais reklāmraksts. Tas labi ka elektroauto uzlāde attīstās. Taču kad aprakstītais nonāks līdz mums, vilks viņu zina. Šovakar aizgāju papētīt jaunu e-mobi auto lādētāju Nestes tankā kvartālu no manas mājas. It kā ir viss, ko šobrīd pie mums izmanto (CCS Type 2 (AC un DC) + ChaDeMo). Tiesa tikai 50 kW. Un tikai viens lādētājs. Pat manai rajona pusei, ja elektro auto parādīsies vairāk, daudz par īsu. Pašlaik tur divas Tesla-s jau regulāri taisa rindu

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Geparda – 110 km/h ātrs un jau no 16 gadiem (+ FOTO) 6

Ar pārbūvēto Volkswagen Up Vācijā drīkst braukt A1 kategorijas vadītāju tiesību īpašnieki, kas pie tādām var tikt jau no 16 gadu vecuma. Lasīt vairāk

 

Izmaiņas koplietojamo elektroskrejriteņu satiksmē Rīgā (+ VIDEO) 1

Rīgas dome šodien lēma, ka no maija koplietojamie elektriskie skrejriteņi pa Rīgas centru nebrauks ātrāk par 20 kilometriem stundā, kā arī pakāpeniski tiks ieviestas speciālas to novietošanas zonas un tos nedrīkstēs atstāt kur pagadās, kā tas nereti bijis līdz šim. Skrejriteņu operatori izmaiņas vērtē neviennozīmīgi. Lasīt vairāk

 

KEM plāno paplašināt atbalsta programmu elektroauto un hibrīdauto iegādei 18

Klimata un enerģētikas ministrija (KEM) plāno paplašināt atbalsta programmu iedzīvotājiem elektroauto un hibrīdauto iegādei, aģentūru LETA informēja KEM pārstāvji. Lasīt vairāk

 

Nepilni 18 000 eiro - jaunais Dacia Duster arī Latvijā 24

Piedāvājumā pilnais hibrīds HYBRID 140, jaunais benzīna dzinējs TCe 130 Mild Hybrid, pilnpiedziņas versijas, benzīna/LPG divdegvielu dzinējs ECO-G 100 un klientu iecienītās augstākā līmeņa Extreme un Journey aprīkojuma versijas, kas papildina viena otru. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti