Cookie Consent by Free Privacy Policy Generator

Smags negadījums Biķernieku motošosejas aplī (+ foto) 40

 

Foto: iAuto.lv

iAuto | 2.jūlijs 2016 13:37

Biķernieku Motošosejas trasē, kas aizvadītajā nedēļā ieguva oficiālu atļauju plaša mēroga motosporta sacensību rīkošanai, šodien noticis smags negadījums, kurā cietis motociklists.

Pēc aculiecinieka informācijas (skat.foto), treniņa laikā sportists ar "BMW" markas motociklu izslīdējis no trases un ietriecies betona sienā. Kā redzams attēlos, grants drošības josla šajā līkumā ir ļoti šaura, turklāt betona siena nav nekādā veidā aizklāta ar kādu materiālu, kas avārijas gadījumā varētu pasargāt sportistus no traumām.

Avārijas vietā ieradušās vairākas mediķu brigādes, par sportista veselības stāvokli šobrīd nav informācijas. 

Foto: iAuto.lv

Foto: iAuto.lv

 
Visi komentāri
 
Aivis 2.jūlijs 2016 13:58
44 3 Atbildēt

Cerams sportistam viss būs kārtībā

Crazy 2.jūlijs 2016 14:01
46 7 Atbildēt

Ja nu tā ir visām drošības prasībām atbilstoša trase, tad tas ir pilnīgs "pļurkt"

experts 4.jūlijs 2016 18:58
1 0 Atbildēt

Nu jaunās barjeras atbilst FIA (auto) standartiem, ne FIM (moto)

Motoru sports 2.jūlijs 2016 14:37
10 4 Atbildēt

Motoru, gan auto, gan moto sports ir bīstami .. braucējam ir jāizvērtē savas spējas un jāapzinās riski ..

Īstie vīri brauc TT un apzinās risku, tā pat arī Biķerniekos, ir jāsaprot, ka trase ir vēsturiska, tāpēc šaurāka un riskantāka ..

rt 2.jūlijs 2016 14:38
75 16 Atbildēt

Vot tev superdrošā, n-tajām prasībām atbilstošā F1 līmeņa trase! Iegrūž miljonus nodokļu maksātāju naudas, bet nevar pat vecas riepas gar apmali nokrāmēt! Klauni, ble!

Novēlu sportistam izveseļoties un iesūdzēt tiesā trases saimniekus!

p.s. liekam stavkas pēc cik mēnešiem parādīsies pirmās plaisas CSDD otrajā miljonu objektā - motormuzejā. Jaunās CSDD nodaļas stiklos jau pirmie "zirnekļi" bija.

Mnde 2.jūlijs 2016 15:30
5 3 Atbildēt

Esi redzējis to F1 prasības apsriprinošo sertifikātu?

Esi redzējis standartu, pēc kura tā veidota, kuri punkti pārkāpti utt?

Un pašās drošākajas trasēs talantīgi čaļi vai apstākļu sakritība atradīs vietas, kur smagi var avarēt un gūt smagas traumas!

Bedre 2.jūlijs 2016 17:06
12 6 Atbildēt

ar trasi viss kartiibaa, ja neprot vadiit savu braucamo un piedalaas sacensibas, tatad pats atbild par savu dzīvību, nevis trases izstrādātāji vai īpašnieki. trase ir paredzēta tikai un vienīgi, kur vizināties un sacensties lai tas nebūtu jādara uz ielas, kur tādi nodokļu maksātāji staigā, kā Tu. bet riepas nesen kāds nodokļu maksātājs trasē nodedzināja ar lielu liesmu.

uzzy 3.jūlijs 2016 13:56
8 2 Atbildēt

O gudrīši savākušies! Katram sportistam spilvenu noliekam kur kritīs. Tas ir motosports. katru gadu nositās cilvēki arī vislabākajās trasēs. Tas ir katra paša ziņā cik ātri tu brauc. Un ja pārkāp robežu, kur meistarība netiek līdz, tad tā notiek.

atis 3.jūlijs 2016 18:58
1 1 Atbildēt

Nu riepas jau ir, bet tik daudz cik vajag nevarēja dabūt, nauda pa maz...

kindzulis 2.jūlijs 2016 16:10
4 3 Atbildēt

Mums viss atbilst pasaules standartiem, vai tas, Monako, Biķerniekos, Anneniekos, viss ok !!!

iuzuks 2.jūlijs 2016 16:24
7 1 Atbildēt

Vot kas nosvilinaja tas specialas riepas - tas ari vainigs!

Boss 2.jūlijs 2016 16:54
4 11 Atbildēt

Tur līdz elkonim ir taisne, kā viņš tur varēja izslīdēt!

Lai no sākuma iemācās braukt un tad lien uz lielās trases

Andrejs 3.jūlijs 2016 11:30
25 0 Atbildēt

Ņemot vērā, ka viņš brauca A grupā un brauc diezgan ilgi, domāju, ka labāk par Tevi brauca jebkurā gadījumā.

Taisne tur nav, bet līkums diezgan netipisks, lai izslīdētu.

Vakar bija ļoti karsts, iespējams riepu sastāvs nebija piemērots asfalta temperatūrai, iespējams sametās slikti, varbūt pa ātru iegāja, jo autoaplī taisnē sanāk attīstīt lielāku ātrumu nekā motoaplī.

Ļoti daudz, kas varēja notikt, cerams, pats braucējs varēs pats par to pastāstīt, bet Tev ieteiktu rakstīt mazāk grudrības nezinot, kas un kā notika.

Kaspars 3.jūlijs 2016 15:01
0 0 Atbildēt

Žēl Man Tevis!

Aija 2.jūlijs 2016 16:56
1 2 Atbildēt

pats galvenais iegulditi miljoni [ pats trakakais savas kabatas ] nu prieks viniem jau labi ne jau vini cieteji

iwareenc 2.jūlijs 2016 17:03
1 3 Atbildēt

Kā var būt Biķernieki atbilstoši F1 līmeņa trase,murgs kaut kāds.Vai tad starptautiskā auto-moto federācija pārbaudīja?

.... 2.jūlijs 2016 17:44
6 1 Atbildēt

Tā vieta tā jau bija nedroša, jo drošības josla un valnis ar sētu bija pārāk tuvu trasei, tikai pilnīgi idioti varēja šo drošības joslu vel samazināt un vaļņa vietā tagad vel tuvāk stāv betona bloki. Vecajā variantā jau bija smagi negadījumi, viens beidzās ar kājas amputāciju! Tagad izskatās ka negadījumi trases ātrākajā līkumā beigsies letāli. Nekādas riepas tur nepalīdzēs.

Pļurkt 2.jūlijs 2016 20:04
4 3 Atbildēt

Kārtējais projektētāju un celtnieku "varoņdarbs", kur nauda nevis tiek ieguldīta, bet apgūtas!

Pa visiem šiem it kā neatkarības gadiem, cik vien ir bijusi darīšana papētīt celtnieku darbu, tikai vienu reizi varēja teikt, ka uzcēla labāk kā komunistu laiku PĒDĒJIE plenči!

Te ir gluži tas pat - uzprojektēja un uzcēla vēl sliktāk kā komunistu laikos pēdējie plenči.

Xxx 2.jūlijs 2016 22:38
6 2 Atbildēt

Galīgi bairs nav droši braukt, tās betona sētas iedveš bailes, es reāli "ačkuju" tagad tur dot uz pilnu

LOL 3.jūlijs 2016 17:09
2 1 Atbildēt

A pirms tam nebaidījies..???

Jenots 3.jūlijs 2016 6:26
5 2 Atbildēt

Nu gan te eksperti nolasijušies.... Slikti paliek no šitā bērnudārza....

Pļurkt 3.jūlijs 2016 8:42
3 1 Atbildēt

"Ekspertu"darba augļi kā reiz ir sarakstīt ar cilvēku asinīm - te uz kāda līkuma, te kāda sabrūkoša tilta vai Maximas!

iAuto 3.jūlijs 2016 23:16
5 0 Atbildēt

No kā Tev paliek slikti, nopietns negadijums noticis ... riepas vismaz vareja tur nolikt. Vienkārši daži metri oļu un betons, turklāt vēl tuvāk kā bija pirms rekonstrukcijas.

Pļurkt 4.jūlijs 2016 17:30
3 1 Atbildēt

Visādu dižo speciālistu un ekspertu ar sapirktiem diplomiem (par cukurmaisu) ir saradies ka biezs, bet zināšanu un varēšanas ir mazāk kā manai vecaimātei ar CARA laiku VIENAS klases izglītību!

Ar šādu "ekspertu" un "speciālistu" varoņdarbiem sastopos ik gadu!

Kalngals bija necila ēciņa - 1500 m2 kur es nebūdams ne celtnieks, ne arhitekts sarakstīju pretenziju ČETRAS lapas ar mēslu nosaukumiem, kas neviens neaizņēma vairāk kā VIENU rindiņu!!

DIVUS gadus vajadzēja haltūristiem (gan projektētājiem gan celtniekiem) lai salabotu sastrādāto. Tikai 1/3 izlaboja, jo pārējo bija vieglāk nojaukt un uzcelt citā vietā.

Tikai viena piezēme - pieļauto kļūdu rezultātā siltumenerģijas pārtēriņš ir 5 - 6 reizes!!

Vecās hruščovkas ir ekonopmiskākas kā šī EIROPAS STANDARTIEM ATBILSTOŠĀ BŪVE!!!

kasinsh79 3.jūlijs 2016 10:03
8 0 Atbildēt

Un tagad es arī no savas personīgās motobraucēja pieredzes.

Esmu pa Biķernieku motoapli nobraucis laikam jau vairāk nekā 1tkm noteikti. Un, lai gan mans mocis bija mazāk jaudīgs nekā citiem, starta - finiša taisnes galā ātrums bija precīzi 200km/h (niknākajiem močiem - ap 235km/h).

Vienmēr iedomājos, kas notiek, ja tajā labajā līkumā vēl pirms "elkoņa" neieraksties... Tur ir betona siena pie tribīnēm... Tur ir jābremzē gudri, uzreiz pēc līkuma (kur ātrums vēl liels, bet līdz "elkonim" metru vairs nav daudz).

Jācer, ka braucējam viss būs ok. Pilnīgi noteikti piekrītu,tie, kuri brauc pa Biķernieku motoapli, apzinās riskus un pat nedomā pieprasīt trases pārbūvi bīstamības dēļ!

Motofans. 3.jūlijs 2016 10:54
3 2 Atbildēt

Biķerniekiem rūp kā vairāk nozagt naudu nevis drošība.

Andrejs 3.jūlijs 2016 16:09
3 0 Atbildēt

Vai tiešām nevar izveidot kaut kādas piepūšamas barjeras... ??

jaunietis 3.jūlijs 2016 17:07
6 0 Atbildēt

Psc

Da kurš jums vispār teica, ka tā ir superdroša trase..??

Ja gar malām ir betona sienas, tad domājat paši.

aivis 3.jūlijs 2016 18:26
6 0 Atbildēt

vakar vakara ar čomiem tiesi

izgajam trasi ar kajam !! kautkur 10 vakara viens dzeks ar traktoru krameja riepas gar to sienu!!!

iAuto 3.jūlijs 2016 23:49
4 2 Atbildēt

Tad jau trase nebija pienācīgi sagatavota

Crankshaft 4.jūlijs 2016 15:03
1 0 Atbildēt

jaunietis

Da kurš jums vispār teica, ka tā ir superdroša trase..??

Ja gar malām ir betona sienas, tad domājat paši.

=======================

Nekādām F1 prasībām Biķernieku trase neatbilsy, nevajag

tuftu dzīt. Virknei zemāku kategoriju autosacīkšu gan. Tas

pats attiecas uz FIM! Augstāko kategegoriju sacīktes - nē, zemāko lūdzu. FIM un FIA komisijas ir izpētījušas katru trases centimetru! Pasaulē ir desmitiem trašu, kur cieši

gar asfaltu ir betona sienas, paskaties kaut vai Monako,

Pau, Macau! Bet tauta raujas braukt...

Pļurkt 4.jūlijs 2016 18:49
0 0 Atbildēt

www.tvnet.lv/auto/motoru_s...

Ceļu satiksmes drošības direkcijas (CSDD) Biķernieku kompleksajā sporta bāzē būvdarbu veicējs SIA «Binders» šodien uzstādīja pasaulē labāko motosporta trašu drošības aprīkojumu - dzelzsbetona barjeras, drošības sētas un dalībnieku parka nobrauktuvju (pitlīniju) dubultās dzelzsbetona sienas.

www.tvnet.lv/auto/motoru_s...

!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Vladis 4.jūlijs 2016 19:05
0 0 Atbildēt

Latvija ar kukuldoshanu visu noperk. Pats esmu pieredzejis ka ieskiebj kukuli un viss ir kartiba, pat ja nav!

kasinsh79 4.jūlijs 2016 20:07
0 0 Atbildēt

!!!!! FB - Motoaplis lapā

"We wish the Latvian rider ROLANDS LEGZDINS a speedy recovery after his crash at Bikernieki race track on 02.07.2016. Hope your road to recovery is short and sweet, we miss you already!"

kasinsh79 4.jūlijs 2016 20:09
3 0 Atbildēt

m.youtube.com/channel/UCLid...

Kuriem liekas, ka viņi brauc labāk :)))

Pļurkt 5.jūlijs 2016 6:11
1 0 Atbildēt

Nu un kā es to mobīlo parodiju varu redzēt cilvēcīgā kompi??

Vot 5.jūlijs 2016 6:54
2 0 Atbildēt

Kāds smuks zaķis tur otrajā bildē no apakšas iemaldījies :)

nomiks 5.jūlijs 2016 9:00
5 0 Atbildēt

Rolandu pazīstu personīgi! Dakteri viņu kopā saskrūvējuši, viss būs kārtībā. Rolands nav parasts ielas motobraucējs, pa sprota trasēm vizinās regulāri. Pie tāda ātruma negadījumā palikt dzīvam ir tiešs apliecinājums tam, cik svarīgs ir labs ekipējums, kas maksimāli pasargā motobraucēju šādos smagos negadījumos. Cik man ir zināms info, galva un mugurkauls ir bez ievērojamām traumām. Tas vieš lielas cerības uz pilnīgu izveseļošanos!

Rolands Legzdins 15.maijs 2018 17:59
2 0 Atbildēt

Sveiciens!

Lai gan ar lielu novēlošanos, bet tomēr uzrakstu. Rakstu no šīs pasaules, bet ne no makoņa malas... Interesanta diskusija te bija izveidojusies

Paldies VISIEM, kuri domās bija kopā ar mani un maniem mīļajiem- tas deva apbrīnojami daudz spēka un neatlaidības.

Šobrīd esmu uz kājām- paldies Dievam, savējām. Ar veselību nu jau ir izcili.

Motošoseja ir izcils sporta veids!

Ar sveicieniem,

Rolands Legzdiņš

Maris 15.maijs 2018 23:46
1 0 Atbildēt

Prieks dzirdēt, lai izdodas!

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Lūk, tā izskatās mūsu ikdiena uz Latvijas ceļiem 1.daļa - vajag 4 joslu ceļus (+ VIDEO) 20

Vienam par ātru, citam par lēnu. Smagais steidzas un nervozē, taču vieglā automobiļa vadītājam "saule vēl augstu" un viņš jau labu gabalu pirms pilsētas pārgājis uz nesteidzīgu braukšanas stilu, aptuveni 70 km/h ātrumā. Lasīt vairāk

 

Sabiedrība ceļ trauksmi par OCTA grozījumiem: ManaBalss iniciatīva savāc jau gandrīz 2000 parakstu trīs stundu laikā 44

Jaunās prasības par obligātu OCTA polises iegādi visiem reģistrētajiem transportlīdzekļiem, neatkarīgi no to izmantošanas, ir izraisījušas plašu sabiedrības neapmierinātību. Saskaņā ar likuma grozījumiem, kas stāsies spēkā 23.decembrī, OCTA būs jāiegādājas pat tiem transportlīdzekļiem, kas netiek izmantoti un stāv garāžās vai pagalmos. Lasīt vairāk

 

OCTA turpmāk būs obligāta visiem transportlīdzekļiem, ja nav pārtraukta to reģistrācija 121

Latvijas Republikas Saeima šī gada 14.novembrī pieņēmusi, un Valsts prezidents izsludinājis grozījumus Sauszemes transportlīdzekļu īpašnieku civiltiesiskās atbildības obligātās apdrošināšanas (OCTA) likumā, kas paredz vairākas būtiskas izmaiņas. Lasīt vairāk

 

Porsche neatteiksies no iekšdedzes motoriem 4

Vācijas autobūves uzņēmums turpinās izstrādāt arī iekšdedzes motoru modeļus, saglabājot tradicionālos dzinējus vismaz līdz 2030. gadam. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti