LMT AA pilots M.Sesks startēs ERC "Opel Motorsport" komandā 5

Foto: Publicitātes attēls

LMT | 6.marts 2018 14:07

LMT Autosporta Akadēmijas braucējs Mārtiņš Sesks un “Opel Moto-rsport” komanda 22.februārī parakstījuši sadarbības līgumu par 2018.gada sezonu.

M. Sesks piedalīsies Eiropas rallija čempionātā un aizvadīs visus sešus ERC Junior U27 posmus ar Opel rūpnīcas komandas atbalstu un Opel automašīnu. Šī ir pirmā reize Latvijas autosporta vēsturē, kad kāds sportists kļūst par pilntiesīgu autorūpnīcas atbalstītu rallija pilotu.

“Viens no maniem mērķiem ir sasniegts - esmu daļa no “rūpnīcas koman-das”. Jāatzīst, nebija viegli izšķirties, kurā komandā braukt, jo pārrunas notika ar vairākām. Šobrīd mans svarīgākais darbs ir domāt par braukšanu un attaisnot doto iespēju. Durvis uz Eiropas rallija eliti ir atvērtas.” atzīst Mārtiņš Sesks.

LMT AA komandas vadītājs Dainars Dambergs: “Šis Mārtiņa karjerā ir ļoti nozīmīgs solis un augsts sasniegums. Esam izaudzinājuši lielisku jauno talantu autosportā, bet, lai spētu attīstīties, sasniegt augstākas virsotnes, ārkārtīgi nozīmīgs ir rūpnīcas komandas atbalsts. Pāragri spriest, ko tas nesīs sezonas garumā, šobrīd svarīgi koncentrēties veicamajiem darbiem – trenēties un parādīt savu labāko sniegumu Eiropas rallija čempionāta pirmajos posmus, ko M. Sesks veiks ar Opel automašīnu. Šobrīd vēl nav zināms, ar kādu auto LMT Autosporta Akadēmijas sastāvā M. Sesku redzē-sim Latvijas rallija čempionāta posmos.”

Latvijas Mobilā Telefona prezidents Juris Binde: "Esam gandarīti, ka LMT ilggadīgais atbalsts autosportam un projektam "LMT Autosporta akadēmija" ir veicinājis vairāku jauno rallija talantu izaugsmi. R. Sirmacis, R. Nitišs un M. Sesks savas autosportistu gaitas ir uzsākuši tieši LMT Autosporta akadēmijā. Un tas ir pierādījums tam, ka projektos, kuros satiekas pieredze, talants un adekvāta materiāli tehniskā bāze, ir ideāli apstākļi jaunu talantu attīstībai. Šogad ejam soli tālāk pasaules līmeņa rallija virzienā. M. Seska iekļaušana Opel rūpnīcas komandas sastāvā ir ne tikai apliecinājums tam, ka viņš ir novērtēts kā perspektīvs jaunais talants autosportā. Tas ir arī liels izaicinājums pašam Mārtiņam, lai pierādītu pasaulei, ka Latvija var!”

“Opel Motorsport” FIA ERC Junior čempionātā piedalīsies piekto sezonu pēc kārtas, un šogad Mārtiņa Seska komandas biedrs būs 26 gadus vecais zviedrs Toms

Kristensons. Pēdējos trīs gadus tieši ar Opel automašīnām ir izcīnīti Eiropas juni-oru čempiona tituli – 2015.gadā to paveica zviedrs Emīls Bergkvists, bet gadu vēlāk vācietis Marians Grībels. 2017.gadā komandas sastāvā bija Jari Hutunens, Kriss Ingrams un Tamāra Molinaro, un čempionāta kopvērtējumā tika izcīnīta dubultuzvara – K.Ingrams no Lielbritānijas par 17 punktiem apsteidza somu J.Hutunenu.

ERC Junior čempionāts notiks sešos posmos, sezonai sākoties ar grants ralliju Azores Airlines Rallye no 22. marta līdz 24. martam. Tam sekos as-falta posms Rally Islas Canarias (3.-5. maijs), Rally di Roma Capitale (Itālija, 20.-22. jūlijs), Barum Czech Rally Zlin (Čehija, 24.-26. augusts) un Rally Poland (Polija, 21.-23. septembris). Grants seguma Rally Liepāja Latvijā 12.-14. oktobrī būs sezonas noslēguma posms.

 
5 Lasīt visus komentārus → Populārākie komentāri
 
eidis 6.marts 2018 15:02
2 1 Atbildēt

Tā nu LV iegājies, ka uz priekšu tiek nevis tealantīgākie, bet sportisti ar bagātākajiem vecākiem. Olimpiādē bija tas pats.

Skumīgi. Iespējams, ka jāmaina pieeja un olimpiskajā tūrismā izgāztā nauda jāinvestē perspektīvāko jauniešu attīstībā, ne skumjo šļūcēju olimpiskajā tūrismā?

GTD2 7.marts 2018 8:47
1 0 Atbildēt

Parādi gudriniek kurš uz doto brīdi no jauniem LV braucējiem ir talantīgāks par jauno Sesku

LMT 6.marts 2018 15:31
1 1 Atbildēt

Mans skolnieks!

 
Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Ķīnā plūdi, bet Tesla tas neskādē (+ VIDEO)

Izskatās, ka elektromobilis ir viens no drošākajiem transportlīdzekļiem, ja runa ir par braukšanu pa dziļu ūdeni un cietu pamatu. Lasīt vairāk

 

Vasaras braucieni ar elektrisko auto: karstums nav bieds ne pasažieriem, ne baterijai 5

Par vienu no būtiskākajiem elektromobiļu trūkumiem tiek uzskatīta gaisa temperatūras lielā ietekme uz to darbības efektivitāti. Lasīt vairāk

 

Fotogrāfs Gatis Rozenfelds atklāj 'Peugeot 3008' hibrīda patieso dabu (+ VIDEO)

Vai iespējams apvienot jaudu un dinamiku ar degvielas ekonomiju? Kā izrādās – jā! Ņemam modernu iekšdedzes dzinēju, papildinām to ar jaudīgu elektromotoru un bateriju bloku un - “Voilà”! 300ZS, visu riteņu piedziņa, 100 km/h 5,9 sek un degvielas patēriņš nieka 1,3 litri uz 100km. Izklausās neticami, bet tieši tāds ir mūsu šīs dienas testa auto – Peugeot 3008 HYBRID4. Lasīt vairāk

 

Tesla autopilots neatšķir mēnesi no luksofora dzeltenā signāla (+ VIDEO) 18

Kāds autovadītājs no ASV piedzīvojis pārsteigumu redzot, ka viņa Tesla elektroautomobilis Autopilot režīmā nepārtraukti samazina ātrumu, reaģējot uz pilnmēnesi naksnīgajās debesīs. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti