LMT AA pilots M.Sesks startēs ERC "Opel Motorsport" komandā 5

 

Foto: Publicitātes attēls

LMT | 6.marts 2018 14:07

LMT Autosporta Akadēmijas braucējs Mārtiņš Sesks un “Opel Moto-rsport” komanda 22.februārī parakstījuši sadarbības līgumu par 2018.gada sezonu.

M. Sesks piedalīsies Eiropas rallija čempionātā un aizvadīs visus sešus ERC Junior U27 posmus ar Opel rūpnīcas komandas atbalstu un Opel automašīnu. Šī ir pirmā reize Latvijas autosporta vēsturē, kad kāds sportists kļūst par pilntiesīgu autorūpnīcas atbalstītu rallija pilotu.

“Viens no maniem mērķiem ir sasniegts - esmu daļa no “rūpnīcas koman-das”. Jāatzīst, nebija viegli izšķirties, kurā komandā braukt, jo pārrunas notika ar vairākām. Šobrīd mans svarīgākais darbs ir domāt par braukšanu un attaisnot doto iespēju. Durvis uz Eiropas rallija eliti ir atvērtas.” atzīst Mārtiņš Sesks.

LMT AA komandas vadītājs Dainars Dambergs: “Šis Mārtiņa karjerā ir ļoti nozīmīgs solis un augsts sasniegums. Esam izaudzinājuši lielisku jauno talantu autosportā, bet, lai spētu attīstīties, sasniegt augstākas virsotnes, ārkārtīgi nozīmīgs ir rūpnīcas komandas atbalsts. Pāragri spriest, ko tas nesīs sezonas garumā, šobrīd svarīgi koncentrēties veicamajiem darbiem – trenēties un parādīt savu labāko sniegumu Eiropas rallija čempionāta pirmajos posmus, ko M. Sesks veiks ar Opel automašīnu. Šobrīd vēl nav zināms, ar kādu auto LMT Autosporta Akadēmijas sastāvā M. Sesku redzē-sim Latvijas rallija čempionāta posmos.”

Latvijas Mobilā Telefona prezidents Juris Binde: "Esam gandarīti, ka LMT ilggadīgais atbalsts autosportam un projektam "LMT Autosporta akadēmija" ir veicinājis vairāku jauno rallija talantu izaugsmi. R. Sirmacis, R. Nitišs un M. Sesks savas autosportistu gaitas ir uzsākuši tieši LMT Autosporta akadēmijā. Un tas ir pierādījums tam, ka projektos, kuros satiekas pieredze, talants un adekvāta materiāli tehniskā bāze, ir ideāli apstākļi jaunu talantu attīstībai. Šogad ejam soli tālāk pasaules līmeņa rallija virzienā. M. Seska iekļaušana Opel rūpnīcas komandas sastāvā ir ne tikai apliecinājums tam, ka viņš ir novērtēts kā perspektīvs jaunais talants autosportā. Tas ir arī liels izaicinājums pašam Mārtiņam, lai pierādītu pasaulei, ka Latvija var!”

“Opel Motorsport” FIA ERC Junior čempionātā piedalīsies piekto sezonu pēc kārtas, un šogad Mārtiņa Seska komandas biedrs būs 26 gadus vecais zviedrs Toms

Kristensons. Pēdējos trīs gadus tieši ar Opel automašīnām ir izcīnīti Eiropas juni-oru čempiona tituli – 2015.gadā to paveica zviedrs Emīls Bergkvists, bet gadu vēlāk vācietis Marians Grībels. 2017.gadā komandas sastāvā bija Jari Hutunens, Kriss Ingrams un Tamāra Molinaro, un čempionāta kopvērtējumā tika izcīnīta dubultuzvara – K.Ingrams no Lielbritānijas par 17 punktiem apsteidza somu J.Hutunenu.

ERC Junior čempionāts notiks sešos posmos, sezonai sākoties ar grants ralliju Azores Airlines Rallye no 22. marta līdz 24. martam. Tam sekos as-falta posms Rally Islas Canarias (3.-5. maijs), Rally di Roma Capitale (Itālija, 20.-22. jūlijs), Barum Czech Rally Zlin (Čehija, 24.-26. augusts) un Rally Poland (Polija, 21.-23. septembris). Grants seguma Rally Liepāja Latvijā 12.-14. oktobrī būs sezonas noslēguma posms.

 
Visi komentāri
 
eidis 6.marts 2018 15:02
2 1 Atbildēt

Tā nu LV iegājies, ka uz priekšu tiek nevis tealantīgākie, bet sportisti ar bagātākajiem vecākiem. Olimpiādē bija tas pats.

Skumīgi. Iespējams, ka jāmaina pieeja un olimpiskajā tūrismā izgāztā nauda jāinvestē perspektīvāko jauniešu attīstībā, ne skumjo šļūcēju olimpiskajā tūrismā?

znatoks 6.marts 2018 20:18
1 0 Atbildēt

Tā nav tikai LV, tā ir visur. It sevišķi tehniskajos sporta veidos. Ar sportu nevar nopelnīt, tie ir vienīgi izdevumi. Bet ja sportists atnāk ar savu sponsoru, tad tā ir kā Dieva dāvana.

GTD2 7.marts 2018 8:47
1 0 Atbildēt

Parādi gudriniek kurš uz doto brīdi no jauniem LV braucējiem ir talantīgāks par jauno Sesku

Rexx 7.marts 2018 11:07
0 0 Atbildēt

Autosacensības ir bagātu ļaužu izklaide. Šovs, utt. Nevajag to uztvert tik nopietni. Sporta šeit ir ļoti maz. 80%nauda, 5%talanta, 5%darbs pašam. Lai tak darbojas. Vienīgais, pret ko es iebilstu, ir šāda veida hobiju sponsorēšana no valsts līdzekļiem.

LMT 6.marts 2018 15:31
1 1 Atbildēt

Mans skolnieks!

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Krievijas autotirgus “ķīnizācija”

Krievijas automobiļu tirgu pārņem Ķīnas autobūve, Krievijas ražotāji nespēj konkurēt ar lielā Austrumu kaimiņa piedāvājumu. Lasīt vairāk

 

TV AUTO ZIŅAS TESTĒ: Visu laiku labākais VW Passat? (+VIDEO) 13

Jaunais Volkswagen Passat bija un ir gada gaidītākais D segmenta modelis, kas turpmāk būs tikai universāļa izpildījumā. Pats galvenais, ka jaunais Passat būs ļoti “gardi” aprīkots un tas lieliski brauks. Lasīt vairāk

 

TV AUTO ZIŅAS TESTĒ: Izmēģinām jauno Toyota C-HR PHEV (+VIDEO) 1

Jaunais Toyota C-HR ir lielāks, greznāks un jaudīgāks par iepriekšējo, turklāt tagad tam ir arī lādējamā hibrīda versija. TV Autoziņām bija izdevība iepazīties ar šo C-HR modeli testa braucienos Francijā. Lasīt vairāk

 

Šis hibrīds nav tas hibrīds. Kā atšķiras elektrificētie auto? (+VIDEO) 2

Daudzzīmolu auto dīleris Autohalle tagad saucas Auto Bassadone. Šoreiz sadarbībā ar AB servisa tehnisko speciālistu Edgaru Lulli salīdzināsim trīs veidu pašuzlādes hibrīdus - Opel mikrohibrīdu, Alfa Romeo vieglo jeb mild hybrid kā arī pavisam īstu Hyundai pašuzlādes hibrīdu. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti