Cookie Consent by Free Privacy Policy Generator

Dainim Podžukam sudrabs F2 Lietuvā!

 

Foto: Publicitātes attēls

55 ART | 12.jūnijs 2023 12:52

Šajā nedēļas nogalē no 10.līdz 11. jūnijam Lietuvas pilsētā Telsiai norisinājās vērienīgs sporta pasākums - Eiropas čempionāts Formulā 4. Skatītājiem par prieku paralēli F4 sacensībām, Baltijas labākie Formula 2 ātrumlaivu piloti sniedza vērienīgas un asām emocijām piepildītas sacīkstes - Formula 2 sacensības.

Lietuvas F2 posms pulcēja labākos Baltijas braucējus - divkārtējo Eiropas F2 čempionu, lietuvieti Edgaras Riabko, igauni Stefanu Arandu, kuram šī bija debija F2 sacensībās un trīs titulētākos Latvijas braucējus - Uvi Slakteri, Nikitu Lijcu un Daini Podžuku.

Šī sacensību klase vienmēr ir priecējusi skatītājus lielā ātruma dēļ un arī šī sacensību reize nebija izņēmums.

Sacensībām tika doti 3 starti un Lietuvas posma uzvarētājs tika noteikts pēc 3 braucienu kopvērtējuma. Tā kā šajās sacensībās visi piloti bija pasaules līmeņa sportisti, tad rezultāts nebija prognozējams un visu noteica labākais starts kā arī veiksme.

Pirmā brauciena laikā vadībā uzreiz izrāvās latvietis Ņikita Lijcs, kuram arī izdevās visu sacensību laiku saglabāt savu pozīciju, atraujoties no saviem sacensību konkurentiem. Uzreiz pēc pirmā sacensību brauciena, mainītās starta pozīcijās sākās otrais sacensību starts. Šajā braucienā vislabāko starta laiku uzrādīja latvietis Dainis Podžuks, kurš ar lielu atrāvienu izvirzijās vadībā. Viņam cieši aizmugurē sekoja Lietuvas sportists. Daiņa Podžuka meistarība neļāva divkārtējam Eiropas čempionam tikt viņam garām un sacensību braucienā Dainis Podžuks ieguva 1.vietu. 

Trešais F2 brauciens tika aizvadīts nākamajā dienā, 11.jūnijā. Eiropas čempionātā F4 tika piedzīvotas vairākas avārijas, tāpēc F2 Lietuvas posms tika aizvadīts pašā vakarā kā visu sacensību noslēdzošais brauciens. Tā kā pirmajā braucienā uzvarētājs bija latvietis Nikita Lijcs un otrajā braucienā latvietis Dainis Podžuks, tad sacensību uzvarētājs tika  noteiks pēc trešā brauciena rezultāta.

Uz starta līniju devās piecas F2 ātrumlaivas un atskanot starta signālam, ar lielu atrāvienu vadībā izvirzijās igaunis Stefans Arands. Uzreiz pēc viņa uz uzvaru devās Dainis Podžuks un Edgaras Riabko. Asā cīņā Dainis Podžuks izvirzijās vadībā un noturēja otro pozīciju līdz pat sacensību noslēgumam.

Pēc visu trīs braucienu kopvērtējuma, latvietis Dainis Podžuks Lietuvas posmā F2 ieguva 2.vietu!

 
Komentāri
 
Nav pievienots neviens komentārs.
Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Lūk, tā izskatās mūsu ikdiena uz Latvijas ceļiem 1.daļa - vajag 4 joslu ceļus (+ VIDEO) 1

Vienam par ātru, citam par lēnu. Smagais steidzas un nervozē, taču vieglā automobiļa vadītājam "saule vēl augstu" un viņš jau labu gabalu pirms pilsētas pārgājis uz nesteidzīgu braukšanas stilu, aptuveni 70 km/h ātrumā. Lasīt vairāk

 

Sabiedrība ceļ trauksmi par OCTA grozījumiem: ManaBalss iniciatīva savāc jau gandrīz 2000 parakstu trīs stundu laikā 37

Jaunās prasības par obligātu OCTA polises iegādi visiem reģistrētajiem transportlīdzekļiem, neatkarīgi no to izmantošanas, ir izraisījušas plašu sabiedrības neapmierinātību. Saskaņā ar likuma grozījumiem, kas stāsies spēkā 23.decembrī, OCTA būs jāiegādājas pat tiem transportlīdzekļiem, kas netiek izmantoti un stāv garāžās vai pagalmos. Lasīt vairāk

 

OCTA turpmāk būs obligāta visiem transportlīdzekļiem, ja nav pārtraukta to reģistrācija 121

Latvijas Republikas Saeima šī gada 14.novembrī pieņēmusi, un Valsts prezidents izsludinājis grozījumus Sauszemes transportlīdzekļu īpašnieku civiltiesiskās atbildības obligātās apdrošināšanas (OCTA) likumā, kas paredz vairākas būtiskas izmaiņas. Lasīt vairāk

 

Porsche neatteiksies no iekšdedzes motoriem 3

Vācijas autobūves uzņēmums turpinās izstrādāt arī iekšdedzes motoru modeļus, saglabājot tradicionālos dzinējus vismaz līdz 2030. gadam. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti