ADAC testē ārkārtas bremzēšanas sistēmas: VW T-Cross labi, Porsche Taycan – slikti 8

 

Foto: Ekrānbilde no Youtube.com

iAuto | 8.februāris 2020 12:29

Vācu automobiļu kluba ADAC speciālisti pārbaudījuši vairāku desmitu automobiļu automātiskās ārkārtas bremzēšanas sistēmas. Vislabāko vērtējumu ieguvis Volkswagen T-Cross, kamēr super dārgais Porsche elektroauto ierindots vien 38.vietā.

Lai noskaidrotu, kuru automašīnu automātiskās bremzes strādā vislabāk, ADAC rūpīgi izvērtējis 48 modeļu EuroNCAP drošības testu organizācijas rezultātus, pārbaudot efektivitāti vairākās kategorijās un par darbību pilsētas apstākļos un ārpus pilsētas piešķirot attiecīgi 20 un 30 procentus, bet par spēju atpazīt gājējus diennakts gaišajā/tumšajā laikā un reakciju uz riteņbraucēju parādīšanos ceļā – pa 25 procentiem.

Kopumā ar autoražotāju centieniem ADAC ir apmierināts, jo 19 no 48 automobiļiem EuroNCAP noliktos drošības nosacījumus spēj izpildīt vairāk nekā 90 procentu apmērā.

ADAC nonāca pie secinājuma, ka visefektīvāk strādā Volkswagen T-Cross bremzes, kam cieši seko Nissan Juke, Tesla Model 3 un Škoda Kamiq. Sarūgtina Porsche Taycan sistēma, kas nevar izvairīties no avārijas līdz 20 km /h ieskaitot. Rezultātā vērtējums pilsētas apstākļos ir apaļa nulle, kaut gan automātiskā ārkārtas bremzēšanas sistēma šim elektroauto, protams, ir pieejama.

Gala vērtējumā Porsche Taycan ieņem 38. vietu. Vēl zemāk atrodas VW Sharan, kas nespēja atpazīt gājējus un Kia Ceed, kas ignorēja gan gājējus, gan velosipēdistus.

 
8 Lasīt visus komentārus → Populārākie komentāri
 
WALA 9.februāris 2020 16:36
4 1 Atbildēt

nu jopcik - tie nu gan ir iemesli lai izmantotu elektronisku asistentu

Respektīvi apmeram tas pats kā man lai brauktu pa Siguldas šoseju uz 90km/h (pēc speedo) un nesāktu gulēt ir jadara kas cits - jārij burgers, desiņa vai vel kaut kas "satiksmes drošību veicinošs" ... Sorry nu nevaru es tur tik lēni pabraukt ar tadi atrumu lai pēc 10 min. jau nesaktu praktiski jau gulēt.

WALA 9.februāris 2020 10:56
2 5 Atbildēt

es arī pastulbu sistēmu kas breme kad ienāk prātā savā auto negribu, ja tā sistēmā projicetu uz vējstikla bridinajmumu tur kur pamana ko neparastu, vai izgaismo to ko varbūt vadītājs nav pamanījis, tad savādāk. Gar bremzēm elektronikai nav jāgrābstas !

msh 9.februāris 2020 13:05
2 2 Atbildēt

Jā, un kāpēc tu to gribētu? Mani kaut kā nevilina doma par sēdēšanu pie stūres mašīnai, kura var negaidīti nomest pa nažiem... Vai, vēl labāk, variants, kāds ir vienai otrai mašīnai, kur tās sūda sistēmas gļuki ir pilnīgi paredzami - kā, teiksim, viens aprakstīja sava dažus gadus vecā subāra automātiskās bremzēšanas gļuku - ja braucot pa šoseju priekšā kāds nogriežas no ceļa, tad ir jāsagatavojas ka automātiskā bremzēšana metīs pa nažiem, jo tā tajā situācijā vietā kur priekšējais nogriežas, redz stāvošu "spoku mašīnu".

 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Geparda – 110 km/h ātrs un jau no 16 gadiem (+ FOTO) 5

Ar pārbūvēto Volkswagen Up Vācijā drīkst braukt A1 kategorijas vadītāju tiesību īpašnieki, kas pie tādām var tikt jau no 16 gadu vecuma. Lasīt vairāk

 

Izmaiņas koplietojamo elektroskrejriteņu satiksmē Rīgā (+ VIDEO) 1

Rīgas dome šodien lēma, ka no maija koplietojamie elektriskie skrejriteņi pa Rīgas centru nebrauks ātrāk par 20 kilometriem stundā, kā arī pakāpeniski tiks ieviestas speciālas to novietošanas zonas un tos nedrīkstēs atstāt kur pagadās, kā tas nereti bijis līdz šim. Skrejriteņu operatori izmaiņas vērtē neviennozīmīgi. Lasīt vairāk

 

KEM plāno paplašināt atbalsta programmu elektroauto un hibrīdauto iegādei 18

Klimata un enerģētikas ministrija (KEM) plāno paplašināt atbalsta programmu iedzīvotājiem elektroauto un hibrīdauto iegādei, aģentūru LETA informēja KEM pārstāvji. Lasīt vairāk

 

Nepilni 18 000 eiro - jaunais Dacia Duster arī Latvijā 24

Piedāvājumā pilnais hibrīds HYBRID 140, jaunais benzīna dzinējs TCe 130 Mild Hybrid, pilnpiedziņas versijas, benzīna/LPG divdegvielu dzinējs ECO-G 100 un klientu iecienītās augstākā līmeņa Extreme un Journey aprīkojuma versijas, kas papildina viena otru. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti