Sakarus tikai vietējam tirgum visi operatori nepiedāvās 17

iAuto | 23.maijs 2017 9:04

Sekojot Patērētāju tiesību aizsardzības centra ieteikumam, tie mobilo sakaru lietotāji, kuri nevēlas papildus saņemt viesabonēšanu Eiropas Savienībā, jau sākuši meklēt alternatīvas līdz šim saņemtajiem pakalpojumiem. Tikai vietējam tirgum paredzētus tarifu plānus visi operatori nepiedāvās.

 
Visi komentāri
 
anonimikis 23.maijs 2017 9:48
2 8 Atbildēt

Katrs uzņēmums rēķina, vai ir vērts apkalpot bomārus.

Erix 23.maijs 2017 11:43
1 4 Atbildēt

Kā liecina mīnusi - skarbi, bet patiesi vārdi :)

viencexperc 23.maijs 2017 12:30
4 1 Atbildēt

Ne jau visi grib muldēt ar bēgļiem un nēģeriem.

Tiem uzņēmējiem, kuriem tas aktuāli, tik un tā izmanto, bet pārējiem?

Erix 23.maijs 2017 12:37
0 4 Atbildēt

Manā paziņu lokā nav neviena, kas nekad nebrauktu uz ārzemēm. Līdz šim tāds izbraukums parasti bija saistīts ar palielinātu rēķinu, tagad izmaksas vienmērīgi izdalīsies "izlīdzinātajā maksājumā". Aktīvākiem viesabonēšanas lietotājiem viennozīmīgi ieguvums. Jā - ir, protams, daudz tādu, kam viesabonēšanu nevajag - bet tie jau ir tie "bomāri", kas operatoram nekādu peļņu neienes un nav vajadzīgi. Eiropas ierēdņi parūpējās, lai viņiem dzīve paliktu vēl grūtāka :)

Gauss 23.maijs 2017 12:55
0 1 Atbildēt

Pirms runāt, noskaidro taču faktus. Var taču pāriet uz alternatīvo plānu un runāt, kā līdz šim - bez maksas vietējos tīklos, un viesabonēšanu izmantot tad, kad tā nepieciešama.

Erix 23.maijs 2017 13:01
1 1 Atbildēt

Izlasiet rakstu - tieši par šo tēmu tas arī ir. Visi operatori nemaz netaisās tādus "alternatīvos plānus" piedāvāt. Jo tie ir operatoram neizdevīgi - tādi interesē tikai kapeiku skaitītājiem un piedevām nav nekas ļoti izdevīgs, ja vispār plāno viesabonēšanu izmantot - tad visnotaļ derēs plāns, kurā viss ir iekļauts.

Gauss 23.maijs 2017 13:04
0 1 Atbildēt

Kur problēma pāriet pie cita operatora? Ja būsi interesants biznesa klients, viens divi mainīs attieksmi - viss atkarīgs no tā, kā runā. Man arī atsūtīja e-pastu, ka mainīsies tarifi. Pateicu, nē paldies. Uzreiz nomainīja no 60 EUR uz 25 EUR. Tā kā par to ietaupīto summu var mierīgu sirdi maksāt arī viesabonēšanu, kad tas nepieciešams.

Erix 23.maijs 2017 13:29
1 0 Atbildēt

25Eur, tas ir tas izdevīgais biznesa klients? Mans mēneša rēķins ir ap 300 Eur un apzinos, ka esmu ļoti mazs biznesa klients. 25 eur ir normāla mēneša maksa parastam privātam klientam, kas lieto viesabonēšanu, internetu un maksā par viduvēju nomaksas telefonu. Ja šie cipari liekas ļoti lieli, tad neesi nevienam operatoram interesants. Starp citu - ļoti labi zinu, kas tos 60 piedāvāja un ka tos pat neiedomājās piedāvāt tiem, kas patiešām ir biznesa klienti :)

Gauss 23.maijs 2017 13:42
1 1 Atbildēt

Es te runāju tikai par sakariem, nevis par nomaksas telefoniem. Nomaksa ir ieviesta tikai kā līdzeklis pieturēt klientu pie saviem sakaru pakalpojumiem.

Un es nevienā brīdī neteicu, ka esmu liels, tie ir tikai 5 numuri. Bet, ja ietaupījums mazā biznesa klientam ir 2,5 reizes, kāds tas izskatīsies lielajiem klientiem, kuriem darba telefoni nav nepieciešami viesabonēšanā. Turklāt, ja ir iespēja pieslēgt daļu numuru alternatīvajā plānā, bet daļu - regulētajā.

Erix 23.maijs 2017 14:07
0 0 Atbildēt

Kā izskatīsies lielam? Absolūti nekā. Tos absurdos 60 eur nevienam biznesa klientam bez attiecīga patēriņa nepiedāvāja. Tikai tiem, kurus nav žēl zaudēt, mēģinot ķert uz muļķi :)

Gauss 23.maijs 2017 14:25
0 0 Atbildēt

Vai ar to gribi pateikt, ka lielajiem uzreiz jau atstāja cenas tādas, kā bija, bet pieslēdza viesabonēšanu Eiropā, vai arī to, ka viņiem pacēla, bet nemaz nerunā par iespējām samazināt?

Erix 23.maijs 2017 14:49
0 0 Atbildēt

Lielajiem, kas izmanto viesabonēšanu, faktiski cenas samazināja - t.i. izmaksas gada griezumā būs mazākas, lai gan mēneša fiksētā maksa nedaudz pieauga. Pat man sanāk ietaupījums, lai arī neuzskatu sevi par lielu klientu.

Gauss 23.maijs 2017 15:03
0 0 Atbildēt

Tātad, rezumējot tevis sacīto ar citātiem:

1) Ir divi varianti - vai nu viesabonēšana, vai tikai lieto mājās.

Citāts:"Jā - ir alternatīvie plāni, bet tos tev pat piedāvāt nedrīkst. Tikai tad, ja pats izpēti un pieprasi. Un komplektā tas nozīmē atteikšanos no viesabonēšanas vispār - t.i. alternatīvajā plānā nedrīkst būt tāda viesabonēšana kā līdz šim - ar maksu par faktiski izmantotajām minūtēm vai datu apjomu. Vai nu visu, vai neko - cilvēkam, kas jau ir pieradis, ka vienu reizi gadā aizbraucot ceļojumā, ar mājiniekiem var sazvanīties, tas nu ir liegts, ja negrib maksāt par pilna laika viesabonēšanu."

2) Tiem, kas izvēlēsies alternatīvo, dzīve būs grūtāka, jo rēķins nemainīsies, nekas pakalpojumos nemainīsies, bet vienkārši būs grūtāk pieņemt, ka citiem par lielāku maksu ļauj bez maksas viesabonēties. Tā teikt, grūto bomāru dzīve.

Citāts: "Jā - ir, protams, daudz tādu, kam viesabonēšanu nevajag - bet tie jau ir tie "bomāri", kas operatoram nekādu peļņu neienes un nav vajadzīgi. Eiropas ierēdņi parūpējās, lai viņiem dzīve paliktu vēl grūtāka :)"

3) Bomāriem (respektīvi, lielai daļai Latvijas iedzīvotāju), kuri brauc uz ārzemēm pa retam vai neregulāri, kā arī tiem klientiem, kuri strādā ar NVS valstīm (tātad nodevēji), ir jāpērk viesabonēšana, vai viņi to grib vai negrib, jo alternatīvie plāni neeksistē. Un vispār, viesabonēšana sākas no piektās reizes, ja? (pervij raz nji pi****?).

Citāts: "Izlasiet rakstu - tieši par šo tēmu tas arī ir. Visi operatori nemaz netaisās tādus "alternatīvos plānus" piedāvāt. Jo tie ir operatoram neizdevīgi - tādi interesē tikai kapeiku skaitītājiem un piedevām nav nekas ļoti izdevīgs, ja vispār plāno viesabonēšanu izmantot - tad visnotaļ derēs plāns, kurā viss ir iekļauts."

4) Lielajiem, kas izmanto viesabonēšanu, cenas samazinājās, bet tos, kas strādā Latvijas tirgum, mēs uzskatām par bomāriem un par tiem vispār nerunājam. Tā teikt, tabu tēma.

Citāts: "Lielajiem, kas izmanto viesabonēšanu, faktiski cenas samazināja - t.i. izmaksas gada griezumā būs mazākas, lai gan mēneša fiksētā maksa nedaudz pieauga."

Secinājums: Tu esi smieklīgs ar saviem pieņēmumiem... :)

Erix 23.maijs 2017 15:13
0 0 Atbildēt

Smiešanās esot veselīga. Tikai tas nekādi neietekmēs operatoru attieksmi pret neienesīgiem klientiem.

LMT 23.maijs 2017 15:35
0 0 Atbildēt

Vajag runāt ar operatoru, tad būs labi. Man ir simkarte, kas ielikta komunikācijai tikai SMS veidā blokā, kas monitorē kačegarku un vēl veselu kaudzi ar devējiem. Maksāju es par viņu mazāk kā 2 EUR mēnesī. Par saviem sakariem (internātu neizmantoju) jebkurā valstī maksāju 5 EUR mēnesī.

Tusis 23.maijs 2017 20:15
0 0 Atbildēt

Anonimiki - tu esi zābaks. Pirms kādu nosaukt par bomāru, padomā par to, ka nekas šajā pasaulē nav mūžīgs. Arī tava labklājība nē...

Iegūs tā kompānija, kas parēķinās, cik bērnu un pensionāru numurus varētu piesaistīt ar vietējā pakalpojuma tarifu

Erix 23.maijs 2017 20:37
0 0 Atbildēt

Var jau protestēt pret neētisku izteiksmes veidu, bet tas nepadarīs par operatoram peļņu neesošiem bērnus un pensionārus.

Tavs komentārs
 
 
Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Ātri braucošs motocikls un auto kreisais pagrieziens (+ VIDEO) 7

Divu komponentu savienojums, kas arī šoreiz noved pie smagas avārijas. Lasīt vairāk

 

TV AUTO ZIŅAS TESTĒ: Peugeot 3008 Hybrid 4 pret Suzuki Across (+VIDEO)

Uzlādējamā hibrīda sistēma padara automašīnu draudzīgāku videi un piešķir parametrus, kādi pamatmodelim nekad nav bijuši. Peugeot 3008 ir dabūjis pilnpiedziņu un 300 zirgspēkus. Līdzīgi parametri ir Toyota RAV4, taču ir viens āķis - šī nav Toyota, bet gan Suzuki Across. Lasīt vairāk

 

Auto iegādes tendences: Latvijas autoparks kļūst “zaļāks”, ko veicina jaunu auto iegādes pieaugums 3

Šogad būtiski pieaudzis pieprasījums pēc finansējuma gan jauno, gan lietoto automašīnu segmentos, liecina Swedbank dati. Populārākais auto jauno automašīnu segmentā ir Toyota, bet mazlietotu auto segmentā – BMW. Lasīt vairāk

 

Tesla atliek Roadster, Cybertruck un Semi ražošanas startu 7

ASV elektromobiļu ražotājs Tesla paziņojis, ka atliek sportiskā Roadster, pikapa Cybertruck un kravas vilcēja Semi ražošanas startu Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti