Vidzemes priekšpilsētā taps «Novieto un brauc» autostāvvieta 11

 
22.jūlijs 2008 9:26

A/S „Čiekurkalns” padomes priekšsēdētājs Aivars Piterniks informē, ka uzņēmums ir saņēmis konceptuālu atbalstu no Satiksmes departamenta par stāvvietas izveidi Čiekurkalna tirgus teritorijā.

Tuvākajā laikā A/S „Čiekurkalns” gatavos nepieciešamo autostāvvietas projektu un dokumentāciju stāvvietas izveidei.
Čiekurkalna tirgus teritorijā ieplānotajā „novieto un brauc” stāvvietā būs iespēja izvietot 150 automašīnas. Ja autovadītāji stāvvietu aktīvi izmantos, tad vēl blakus esošajās A/S „Čiekurkalns” piederošajās teritorijās varēs papildus izvietot 100 līdz 110 automašīnas.

Palielinoties satiksmes intensitātei pa Ropažu ielu, jau pašlaik Čiekurkalna tirgus teritorijā daudzi autovadītāji uz dienu novieto savus automobiļus un tālāk uz centru dodas ar tramvaju. Tāpēc A/s „Čiekurkalns” kopā ar Vidzemes priekšpilsētas izpilddirekciju pieņēma lēmumu transporta plūsmas atslogošanai Rīgas centrā ierīkot labiekārtotu, apsargātu automašīnu dienas stāvvietu tirgus teritorijā. Jau šobrīd 6.tramvaja kustības intensitāte dod iespēju no Čiekurkalna tirgus stāvvietas nokļūt centrā 15 minūšu laikā.

Autostāvvietas izveidei tiks izstrādāts projekts, ko būs nepieciešams saskaņot normatīvajos aktos noteiktajā kārtībā.
Rīgas attīstības plānā ir paredzēta virkne transporta organizācijas pasākumu, kas risinās problēmas ar sastrēgumiem pilsētas centrā, un tuvāko piecu gadu laikā Rīgā plānots izveidot 15 līdz 25 „novieto un brauc” autostāvvietas.
 
Visi komentāri
 
260105. viesis 22.jūlijs 2008 9:32
0 0 Atbildēt

atkal Rīgā/Latvijā visu sāk no otra gala... Sākumā labāk būtu sakārtojuši sabtransa jautājumu (maršruti, ērtības, regularitāte, estētika galu galā) un tad ķērušies klāt stāvvietām (lasi - piķa raušanai).... jejbogu idioti...

260106. viesis 22.jūlijs 2008 10:12
0 0 Atbildēt

150 stāvietas, tas nav nekas. Tad jau labāk pie Alfas atstāt, pēc darba var vēl pa veikaliem ērti pašurīt utt.

260111. viesis 22.jūlijs 2008 11:11
0 0 Atbildēt

Būtu šitajā vēl uztaisījuši, ka noliekot tur autiņu sabiedriskais tālāk uz dienu pa brīvu + vēl saprotamu shēmu kā un ar ko nokļūt kur vajag tad toč varētu arī šito izmantot. Citādi nav jēga atstāt mašīnu pie robežas, ja pēc tam velnszin kā nonākt teiksim otrā rīgas galā un vēl pa 05 ls katrā transportā atstāt. Teiksim 2ls pa dienu stajankai un brauc ar to cedeli sabiedriskajā kur vajag - tad būtu ok.

260113. viesis 22.jūlijs 2008 11:20
0 0 Atbildēt

ja jau šodien Rīgas apvedceļš uzskatāms par vienu no Rīgas ielām, stāvvieta pie Čiekurkalna par Rīgas centra stāvvietu

Jāpiekrīt DeaDMoroZZZ, tā būs tikai papīra "Novieto un brauc" autostāvvieta.

260119. viesis 22.jūlijs 2008 11:40
0 0 Atbildēt

šobrīd tiešām ērtāk to ir izdarīt pie Alfas, apvienojot bezmaksas auto novietošanu uz dienu ar iepirkšanos prombraucot

260120. viesis 22.jūlijs 2008 11:41
0 0 Atbildēt

... un tieši tāpat, no otras puses iebraucot pilsētā, pie Spices

260129. viesis 22.jūlijs 2008 12:30
0 0 Atbildēt

krix [?] 22.07.2008 11:20

tieši tā !

tā būs formāla stojanka + kādam varka uz valsts rēķina. tas arī viss.

260148. viesis 22.jūlijs 2008 15:06
0 0 Atbildēt

Njā es arī jau sen nesperos pāri VEF tiltam, jo kamēr izmuļājos cauri visiem sastrēgumiem un ja izdodas noparkoties kautkur centram tuvākajā bezmaksas stāvietā tie 40 santīmi, ko patērēju tramvajam jau sen nodedzināti degvielā. (par laiku nemaz nerunājot)

Viss jau būtu labi, bet vai tik pašvaldība neizlems uzlikt maksu par to stāvvietu, tomēr būs apsargāta, un ja apsargāta un bezmaksas tad apkārtējo māju iedzīvotāji savas mašīnas vairs neglabās pa nakti kautkādos maksas plačos, bet turēs pašvaldības bezmaksas placī. Un tas vairs nebūs pieejams ārpus Rīgas dzīvojošiem.

Ja tomēr uzliks kautkādu maksu, tad tas placis stāvēs pustukš ja ne tukš, jo tad novieto un brauc plača jēga zūd. Ja man mašīna stāvēs vismaz 10h + tramvaja biļete gan jau viss tas uzkāps līdz 5Ls dienā kas ir gaužām neizdevīgi. Un beigās visi centrā nebraucēji parkosies turpat pa Teikas šķērsielām.

Eh veicas tiem kam ir bezmaksas stāvvieta pie darba :)

260149. viesis 22.jūlijs 2008 15:07
0 0 Atbildēt

Kāda jēga no park&ride stāvvietas, kas novietota pilsētas centrā? Berģos, Salaspilī, Tīrainē jāceļ un sabtranss jāpievada, savādāk jēgas nekādas. Lai jau AS Čiekurkalns taisa kādas stāvvietas grib, tikai kāpēc Rīgas Dome ar galvu nedraudzējas?

260229. viesis 24.jūlijs 2008 8:28
0 0 Atbildēt

ar ko tad šī stāvvieta atšķiras no citām guļamrajonu stāvvietām, lai viņai piešķirtu nosaukumu "Novieto un brauc" ?

260285. viesis 25.jūlijs 2008 17:45
0 0 Atbildēt

nja....jegas tai stajankai nekadas...vietejie vien tur liks...nekads park&ride nesanak....jugla, drizak bergi ir pac tuvakais park&ride stajankai.

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Krievijas autotirgus “ķīnizācija”

Krievijas automobiļu tirgu pārņem Ķīnas autobūve, Krievijas ražotāji nespēj konkurēt ar lielā Austrumu kaimiņa piedāvājumu. Lasīt vairāk

 

TV AUTO ZIŅAS TESTĒ: Visu laiku labākais VW Passat? (+VIDEO) 13

Jaunais Volkswagen Passat bija un ir gada gaidītākais D segmenta modelis, kas turpmāk būs tikai universāļa izpildījumā. Pats galvenais, ka jaunais Passat būs ļoti “gardi” aprīkots un tas lieliski brauks. Lasīt vairāk

 

TV AUTO ZIŅAS TESTĒ: Izmēģinām jauno Toyota C-HR PHEV (+VIDEO) 1

Jaunais Toyota C-HR ir lielāks, greznāks un jaudīgāks par iepriekšējo, turklāt tagad tam ir arī lādējamā hibrīda versija. TV Autoziņām bija izdevība iepazīties ar šo C-HR modeli testa braucienos Francijā. Lasīt vairāk

 

Šis hibrīds nav tas hibrīds. Kā atšķiras elektrificētie auto? (+VIDEO) 2

Daudzzīmolu auto dīleris Autohalle tagad saucas Auto Bassadone. Šoreiz sadarbībā ar AB servisa tehnisko speciālistu Edgaru Lulli salīdzināsim trīs veidu pašuzlādes hibrīdus - Opel mikrohibrīdu, Alfa Romeo vieglo jeb mild hybrid kā arī pavisam īstu Hyundai pašuzlādes hibrīdu. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti