Vācijas autobūves uzņēmums Volkswagen šonedēļ pārtrauks darbu vienā no savām rūpnīcām.
Līdz šim brīdim Volkswagen savā dzimtenē Vācijā bija nemitīgi attīstījies, būvējot jaunas rūpnīcas un paplašinot ražošanu, taču tagad tiek piedzīvots pretējs process – viena no rūpnīcām jāslēdz, kas ir nebijis gadījums 88 gadu ilgā periodā.
Kā ziņo Financial Times, otrdien no Drēzdenes rūpnīcas izbrauks pēdējā automašīna, noslēdzot nedaudz vairāk nekā 20 gadus ilgu rūpnīcas darbību.
Turpmāk rūpnīcas telpas netiks izmantotas automobiļu ražošanai – tās paredzēts iznomāt pilsētas Tehniskajai universitātei, kur tās kalpos, tostarp, mākslīgā intelekta izstrādei. Vienlaikus objekts saglabās arī tūrisma piesaistes funkciju.
Šis lēmums spilgti atspoguļo grūtības, ar kurām šobrīd saskaras Vācijas autobūves nozare. Nozari ietekmē gan vājais pieprasījums Ķīnas tirgū, gan tarifu problēmas Amerikas Savienotajās Valstīs, liekot pat tādam grandiem kā Volkswagen pārskatīt savu līdzšinējo darbību.
Volkswagen Drēzdenes rūpnīcā (saukta arī par Gläserne Manufaktur) līdz 2016. gadam ražoja prestižo flagmani Phaeton, vēlāk – e-Golf un ID.3.




















































Cik nu ir braukts ar id3, tad man ir sajūta, ka Drēzdenē ir legalizēta marihunāna.