BMW atteiksies no V10 dzinēja 6

 
28.jūlijs 2008 12:40

BMW ķēries pie jaunās 5.sērijas testiem. Auto demonstrēs jau nākošgad. Interesanti, ka Bavārijas kompānija jau tagad veic ne tikai standarta piecnieka, bet arī nākošās paaudzes M5 testus.

Pēc iepriekšējas informācijas, bavārieši nolēmuši atteikties no 10 cilindru 5 litru dzinēja izmantošanas. Tā vietā nāks V8 ar 4,4 litru tilpuma biturbodzinējs. Šāds dzinējs jau šobrīd ir lielajiem BMW, tomēr pašreiz tas attīsta tikai 407 Zs jaudu. BMW M5 tas ir par maz (līdzšinējam M5 ar 5 litru tilpuma V10 dzinēju ir 507 Zs). Tādēļ 4,4 litru dzinējs tiks nopietni pārbūvēts un aprīkots ar jaunām turbīnām. Rezultātā spēka agregāta jauda būs vairāk nekā 580 Zs. Kāpēc tieši vairāk par 580? Jo tieši tik spēj attīstīt pagājušā gada septembrī demonstrētais Audi RS6.

Vēl ļoti interesanta informācija par jaunās paaudzes BMW M5 – inženieri vēlas aprīkot šo modeli ar Energy Storage System, kas, pateicoties speciālam akumulatoram, uzkrās bremzēšanas laikā radušos enerģiju. Uzkrājējā varētu papildu slēpties vel 30-40 Zs, ko varēs izmantot, teiksim, uzsākot braukšanu un saīsināt laiku, kas nepieciešams, lai ieskrietos līdz 100 km/h par 0,2-0,3 sekundēm.
 
Visi komentāri
 
260344. viesis 28.jūlijs 2008 17:57
0 0 Atbildēt

Vinji labak iegulditu naudu kartigas bremzes(CERAMIC BRAKES standarta),jo tai divtonigai govij ar 580+zs bus ko pasvist!:)

260350. viesis 28.jūlijs 2008 22:32
0 0 Atbildēt

mērās ar krāniņiem tie vācieši:D

260351. viesis 28.jūlijs 2008 23:42
0 0 Atbildēt

BMW normāli iznāk , 6 cil. rindinieki, pie tiem arī jāturās. Ar v8 vienmēr ir bijušas probl.(vērpjas galvas, nikosili utt.),tā ka ar v10un V12 arī nevajag ākstīties.

260355. viesis 29.jūlijs 2008 1:27
0 0 Atbildēt

R6 bezmaz varētu nosaukt par bembja firmas zīmi, bet jau kādu laiku šie ākstās ar V8, kādi ir katram otrajam ražotājam [nu ne identiski, bet tomēr] :)

260368. viesis 29.jūlijs 2008 12:01
0 0 Atbildēt

Izklausās, ka tas jaunais M5 būs tehnoloģijām pārbāzts dārgs brīnums, smags, absolūti nepraktisks un neuzticams autiņš. Un vispār tā jaudas sacensība jau ir aizgājusi par tālu - 500zirgi parastam ielas salonam, tā jau ir pornogrāfija, kas būs tālāk - 600; 700 zirgi principā ģimens auto??? Tak neviens ir trešdaļu no tās jaudas nespēs sakarīgi izmantot.

260390. viesis 29.jūlijs 2008 16:29
0 0 Atbildēt

A, es, domāju, ka Amerikāņi ir pie vainas degvielas krīzei!

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Krievijas autotirgus “ķīnizācija”

Krievijas automobiļu tirgu pārņem Ķīnas autobūve, Krievijas ražotāji nespēj konkurēt ar lielā Austrumu kaimiņa piedāvājumu. Lasīt vairāk

 

TV AUTO ZIŅAS TESTĒ: Visu laiku labākais VW Passat? (+VIDEO) 13

Jaunais Volkswagen Passat bija un ir gada gaidītākais D segmenta modelis, kas turpmāk būs tikai universāļa izpildījumā. Pats galvenais, ka jaunais Passat būs ļoti “gardi” aprīkots un tas lieliski brauks. Lasīt vairāk

 

TV AUTO ZIŅAS TESTĒ: Izmēģinām jauno Toyota C-HR PHEV (+VIDEO) 1

Jaunais Toyota C-HR ir lielāks, greznāks un jaudīgāks par iepriekšējo, turklāt tagad tam ir arī lādējamā hibrīda versija. TV Autoziņām bija izdevība iepazīties ar šo C-HR modeli testa braucienos Francijā. Lasīt vairāk

 

Šis hibrīds nav tas hibrīds. Kā atšķiras elektrificētie auto? (+VIDEO) 2

Daudzzīmolu auto dīleris Autohalle tagad saucas Auto Bassadone. Šoreiz sadarbībā ar AB servisa tehnisko speciālistu Edgaru Lulli salīdzināsim trīs veidu pašuzlādes hibrīdus - Opel mikrohibrīdu, Alfa Romeo vieglo jeb mild hybrid kā arī pavisam īstu Hyundai pašuzlādes hibrīdu. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti