BMW atteiksies no V10 dzinēja - iAuto

BMW atteiksies no V10 dzinēja 6

 
28.jūlijs 2008 12:40

BMW ķēries pie jaunās 5.sērijas testiem. Auto demonstrēs jau nākošgad. Interesanti, ka Bavārijas kompānija jau tagad veic ne tikai standarta piecnieka, bet arī nākošās paaudzes M5 testus.

Pēc iepriekšējas informācijas, bavārieši nolēmuši atteikties no 10 cilindru 5 litru dzinēja izmantošanas. Tā vietā nāks V8 ar 4,4 litru tilpuma biturbodzinējs. Šāds dzinējs jau šobrīd ir lielajiem BMW, tomēr pašreiz tas attīsta tikai 407 Zs jaudu. BMW M5 tas ir par maz (līdzšinējam M5 ar 5 litru tilpuma V10 dzinēju ir 507 Zs). Tādēļ 4,4 litru dzinējs tiks nopietni pārbūvēts un aprīkots ar jaunām turbīnām. Rezultātā spēka agregāta jauda būs vairāk nekā 580 Zs. Kāpēc tieši vairāk par 580? Jo tieši tik spēj attīstīt pagājušā gada septembrī demonstrētais Audi RS6.

Vēl ļoti interesanta informācija par jaunās paaudzes BMW M5 – inženieri vēlas aprīkot šo modeli ar Energy Storage System, kas, pateicoties speciālam akumulatoram, uzkrās bremzēšanas laikā radušos enerģiju. Uzkrājējā varētu papildu slēpties vel 30-40 Zs, ko varēs izmantot, teiksim, uzsākot braukšanu un saīsināt laiku, kas nepieciešams, lai ieskrietos līdz 100 km/h par 0,2-0,3 sekundēm.
 
Visi komentāri
 
260344. viesis 28.jūlijs 2008 17:57
0 0 Atbildēt

Vinji labak iegulditu naudu kartigas bremzes(CERAMIC BRAKES standarta),jo tai divtonigai govij ar 580+zs bus ko pasvist!:)

260350. viesis 28.jūlijs 2008 22:32
0 0 Atbildēt

mērās ar krāniņiem tie vācieši:D

260351. viesis 28.jūlijs 2008 23:42
0 0 Atbildēt

BMW normāli iznāk , 6 cil. rindinieki, pie tiem arī jāturās. Ar v8 vienmēr ir bijušas probl.(vērpjas galvas, nikosili utt.),tā ka ar v10un V12 arī nevajag ākstīties.

260355. viesis 29.jūlijs 2008 1:27
0 0 Atbildēt

R6 bezmaz varētu nosaukt par bembja firmas zīmi, bet jau kādu laiku šie ākstās ar V8, kādi ir katram otrajam ražotājam [nu ne identiski, bet tomēr] :)

260368. viesis 29.jūlijs 2008 12:01
0 0 Atbildēt

Izklausās, ka tas jaunais M5 būs tehnoloģijām pārbāzts dārgs brīnums, smags, absolūti nepraktisks un neuzticams autiņš. Un vispār tā jaudas sacensība jau ir aizgājusi par tālu - 500zirgi parastam ielas salonam, tā jau ir pornogrāfija, kas būs tālāk - 600; 700 zirgi principā ģimens auto??? Tak neviens ir trešdaļu no tās jaudas nespēs sakarīgi izmantot.

260390. viesis 29.jūlijs 2008 16:29
0 0 Atbildēt

A, es, domāju, ka Amerikāņi ir pie vainas degvielas krīzei!

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Atvedām palīdzību ukraiņiem uz Kupjanskas apgabalu, kur krievu armija cenšās turpināt iebrukumu (+ VIDEO)

iAuto.lv pastāsta un parāda, kur paliek iAuto lasītāju ziedotie riteņu diski, un kādiem nolūkiem tos izmanto. Lasīt vairāk

 

Ar astoņiem stobriem - Bugatti Tourbillon dižojas ar jaunu izplūdes sistēmu (+ FOTO) 9

Ja Bugatti Tourbillon 3,8 miljonu eiro cenai pievieno vēl nepilnu ceturtdaļmiljonu, iespējams tikt pie unikālas izplūdes sistēmas, kas nebūs nevienam citam hiperauto. Lasīt vairāk

 

Vai tā ir pareizi? - autobusa stāvvietu aizņem vieglais transports (+ FOTO) 31

Autobusa stāvvietu pie bērnu slimnīcas Vienības gatvē aizņēmis vieglais transportlīdzeklis. Lasīt vairāk

 

Lynk & Co piesaka sevi Latvijā ar lādējamo hibrīdu un elektroauto (+ VIDEO) 7

Ķīniešu autoražotāji ir gatavi izstrādāt ne tikai atsevišķu modeļus, bet pat veselus zīmolus, lai iekarotu noteiktu valstu tirgus. Tāds ir arī Geely holdingam piederošais Lynk & Co. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti