General Motors auto pārdošanas apjomu pieaugums Austrumeiropā apsteidz industrijas pieauguma tempus

10.oktobris 2008 12:25

Cīrihe. General Motors (GM) Austrumeiropā no 2008. gada janvāra līdz septembrim uzstādījis pārdošanas rekordu – 318245 mašīnas*, sasniedzot 10,4% tirgus daļu un tādējādi ar 43% pārdošanas apjoma pieaugumu pārliecinoši apsteidzot nozares kopējo pieaugumu (23%) šajā reģionā.

•    No 2008. gada janvāra līdz septembrim General Motors automašīnu pārdošanas apjoms Austrumeiropā pieaudzis par 43%, salīdzinot ar nozares kopējo 23% pieaugumu šajā reģionā
•    Chevrolet pārdošana pieaugusi par 17%; šī zīmola tirgus daļa kopējā Eiropas tirgū veido 2,2%
•    Opel zīmolam straujš kāpums Centrālajā un Austrumeiropā
•    Ekonomikas problēmas lielā mērā ietekmē biznesu Rietumeiropā, kur GM pārdošanas apjoms samazinājies par 10,7%
•    GM agresīvā izaugsmes stratēģija Centrālajā un Austrumeiropā ir sevi attaisnojusi
Par spīti problēmām Rietumeiropā un stagnācijai Krievijā septembrī turpinās Chevrolet dinamika Eiropā, kur visiem modeļiem ir labi pārdošanas rādītāji. Reģistrēts zīmola augstākais pārdošanas apjoms un lielākā tirgus daļa laika posmā no janvāra līdz septembrim: pārdotas 385653 mašīnas, sasniedzot 2,2% tirgus daļu.

Opel / Vauxhall automašīnas  Eiropā no 2008. gada janvāra līdz septembrim pārdotas par 6% mazāk nekā pagājušajā gadā. Taču Centrālajā un Austrumeiropā tam joprojām ir iespaidīgi panākumi. Opel pieaugums Austrumeiropā ir gandrīz trīsreiz lielāks kā nozarē kopā, bet Centrālajā Eiropā – divreiz lielāks.

"Esam ļoti priecīgi par ārkārtīgi pozitīvajām atsauksmēm sakarā ar jauno Insignia. Insignia modeļu klāsts, kurā ir gan hečbeks un sedans, gan ecoFLEX un Sports Tourer, piedāvā revolucionāras tehnoloģijas un pievilcīgu dizainu, ieviešot "premium" dvesmu vidējās klases auto segmentā. Esam stingri pārliecināti, ka Insignia palīdzēs vēl vairāk uzlabot Opel zīmola tēlu," norāda Djūers (Dewar).

Austrumeiropas panākumi kompensē sarežgīto tirgus situāciju  Rietumeiropā; tur GM pārdošanas apjoms ir krities par 10.7% .

"Mēs saskaramies ar vēl nebijušu ekonomisko problēmu kopumu sakarā ar pasaules ekonomikas krīzi," paskaidro GM Europe prezidents Karls Peters Forsters (Carl-Peter Forster). " Mēs darām visu, lai pārvarētu šo sarežģīto laika posmu, ieviešot daudzus jaunus produktus, tostarp jauno Opel Insignia un Chevrolet Cruze, un regulējot mūsu ražošanas izmaksas, cik vien tas iespējams.”

GM izplešanās pasaules nozīmīgākajos jaunajos tirgos ir pamats kompānijas ilgtermiņa panākumiem; agresīvā izaugsmes stratēģija Centrālajā un Austrumeiropā ir sevi attaisnojusi.
 
Komentāri
 
Nav pievienots neviens komentārs.
Tavs komentārs
 
 
Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Par svētdienas avāriju uz Rumbulas lidlauka (+ VIDEO)

Svētdien, 10.novembrī uz Rumbulas lidlauka notika avārija ar divu automobiļu iesaistīšanos. Lasīt vairāk

 

Gandrīz ideāls rezultāts - Mazda CX-30 uzstāda EuroNCAP drošības testu rekordu (+ VIDEO) 1

Mazda krosovers CX-30 uzrādījis iespaidīgu sniegumu EuroNCAP drošības testos, pirmoreiz šīs organizācijas vēsturē gandrīz sasniedzot ideālu rezultātu. Lasīt vairāk

 

Tesla cels rūpnīcu Berlīnes tuvumā 17

Jaunā ASV elektromobiļu ražošanas uzņēmuma "Tesla Motors" rūpnīca, lai apkalpotu Eiropas tirgu, tiks bāzēta Vācijā, otrdien paziņoja kompānijas vadītājs Īlons Masks. Lasīt vairāk

 

Toyota Supra, BMW X5, Ford Ranger Raptor un citi "brīnumi" GADA AUTO pretendentu sarakstā!

Šogad "Latvijas Gada auto" 2020 pieteikts rekordliels dalībnieku skaits – 35 auto modeļi. "Tavs Auto TV" dodas uz "Gada auto" lielo testu lai atrastu spilgtākos starp tiem! Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti