BMW izvērtēs nākotnes iespējas F-1 13

 
22.oktobris 2002 8:57

Vācijas autoražotājs BMW šoziem izvērtēs iespēju palikt Pirmās formulas sacīkšu apritē vai arī pametīs F-1, pirmdien paziņoja BMW motosporta direktors Mario Teizens. BMW F-1 atgriezās 2000.gadā, un piegādā dzinējus "Williams" komandai. 2004.gadā beidzas BMW līgums ar "Williams".

"Iespējas ir būvēt savu F-1 mašīnu un sadarbību ar "Williams" turpināt piemērotākā veidā vai arī pamest F-1," Teizens paziņoja Vācijas sporta ziņu aģentūrai SID. Sadarbība ar "Williams" pēc patlaban spēkā esošā līguma beigām būs iespējama, tikai mainot sadarbības nosacījumus, norādīja Teizens. "Williams" pārāk atpaliek no līderiem "Ferrari", par ko liecina tikai viena 2002.gada sezonā gūtā uzvara, kad Malaizijā pirmais bija Ralfs Šūmahers, sprieda Teizens. "Mēs vēlamies līdz 2004.gadam kļūt par pasaules čempioniem," sacīja BMW motosporta direktors. "Tikai ar perfektu sadarbību visās jomās, ieskaitot datu apmaiņu, kopēju datorsimulēšanas iekārtu lietošanu un vienotu pētniecības objektu izmantošanu mēs varam uzvarēt ["Ferrari" pasaules čempionu Mihaelu] Šūmaheru." BERLĪNE, OCT 21, BNS/REUTERS
 
Visi komentāri
 
44908. viesis 22.oktobris 2002 9:46
0 0 Atbildēt

Protams ka varam!!

Reāli Wiljams bremzē konkrēti, jo ar dzinēju vien tālu netiksi.

44913. viesis 22.oktobris 2002 9:49
0 0 Atbildēt

Jaa, jaa Bosnija! KOPAA MUMS IIIIIIZDOOOSIES! :P

44914. viesis 22.oktobris 2002 9:50
0 0 Atbildēt

BMW............

44942. viesis 22.oktobris 2002 10:26
0 0 Atbildēt

Jaa, un ja veel atrod kaadu labu pilotu, un aiznjemas dazhus tehniskos risinaajumus no ferrari, tad jau varbuut, ka sanaaks... :D

44956. viesis 22.oktobris 2002 10:40
0 0 Atbildēt

Nu, lai pamēģina :)

44991. viesis 22.oktobris 2002 12:59
0 0 Atbildēt

Kāda tur nākotne, bmw varēja būt nākotne 90 gados, tagad jau vilciens ir aizgājis. Viņi var droši nopakot savu f1 koferīšos un doties atpakaļ uz savu bavāriju. Bavārijas Mēslu Wāģis

44993. viesis 22.oktobris 2002 13:19
0 0 Atbildēt

sezonas laikā man šķeit ka tieši BMW dzinēji dega nevis riteņi krita nost autiņiem

Bet tā jau BMW taktika - ražojam ļoti sportiskas mašīnas, bet sportā ar rūpnīcas komandu nepiedalamies, lai visu atbildību varētu uzgāst citiem, kā šoreiz vainīgs Wiljams

45008. viesis 22.oktobris 2002 14:00
0 0 Atbildēt

Nu vispaar jau dzineejiem tiek veikti testi uz stenda ar slodzi utml. pirms tie vispaar nonaak uz F1 shasijas, un aciimredzot izturiiba slodzes testos ir viaraak nekaa pietiekama. Tikai ir viens bet, uz stenda noteikti tiek panaakta ideaala motora dzeseeshana utt. utjp., kameer uzmonteetam uz boliida tam motoram var sanaakt, ka ventilaacija klibo - un vispaar vai mazums kas ir ne taa. Tas ka BMW ******* vai neSUX nav pilniigi viennoziimiigi. Tachu spriezjot peec pilotu teiktaa, pie shasijas pilniigi noteikti Viljamasaa ir krietni jaapiestraadaa - vadaamiiba ir taalu no ideaala.

45022. viesis 22.oktobris 2002 14:37
0 0 Atbildēt

tak bmw sako reaali

45042. viesis 22.oktobris 2002 16:09
0 0 Atbildēt

incanti vai tie kuri taa aprej BMW vispaar ar taadu ir braukushi ????? Ja nav tad driikst pakluseet, apnicis bezjeedziigus commentus lasiit.

45057. viesis 22.oktobris 2002 17:11
0 0 Atbildēt

Ejiet bekot - nav savas komandas. Tamdēļ jau apsver to, ka ar Williamsu tālu netiek - ir jāveido savs team. Un Ferrari arī nav pati pilnība. Kaut vai tas, ka dzinējs nespēj attīstīt 19000 rpm.....

45058. viesis 22.oktobris 2002 17:11
0 0 Atbildēt

esmu braucis :) un man nepatika... :P

45073. viesis 22.oktobris 2002 18:05
0 0 Atbildēt

Chrysler: tie 19 000 rpm nav obligaati nepiecieshami, bet gan vieglaakais celjsh dzineeja jaudas pacelshanai :-) nafig vajadziigi 19 000 rpm, ja var braukt pa priekshu ar mazaak rpm, toties braukt liidz galam - dzineeja resursa, diluma un mehaanisko zudumu apreekjinos apgriezieni, respektiivi detalju savstarpeejaas paarvietoshanaas celji un to noteiktie berzes virsmu laukumi speelee lielu lomu ... Toties paraadaas probleemas ar ilgmuuzhiibu - katram kokam divi gali! BMW rociiba diemzheel neljauj pashiem savu komandu izveidot , domaats pilniigi no nulles, taatad jaapeerk kaada no esoshajaam un jaareorganizee pilniibaa. Tur atkal ir priekshaa milziigi izdevumi, kurus var neakcepteet BMW akcionaari. ja jau pat DaimlerBenz (vai DaimlerChrysler, kaa labaak patiik) neizshkjiiraas par savu komandu F1, BMW, kursh peec kalibra ir izmeeru mazaaka firma par monstriem-konglomeraatiem, ir veel gruutaak izshkjirties par taadu soli. Cita lieta ir garo distanchu sacensiibas vai salonauto chempionaati - tur ir pavairaak sporta , kaa F1, mazaakas izmaksas un prognozeejamaaka atdeve no ieguldiitaas naudas. A F1 shobriid ir paarveerties par taadu kaa drusku nodraaztu teijaateri, kuru censhas iesmeereet skatiitaajiem kaa pirmaa svaiguma rezhisuuru :-)

Atslēdznieks-uzlauzējs

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Vācijas autotirgus 1.ceturksnī – pieprasījums pēc e-auto auto nokrities, pēc hibrīdiem – audzis

KBA (federālās motorizēto transportlīdzekļu aģentūras) apkopotie dati liecina, ka arī trīs mēnešu griezumā pieprasījuma kritums pēc elektroautomobiļiem ir gana iespaidīgs. Lasīt vairāk

 

Valsts policija pastiprināti kontrolēs atļautā braukšanas ātruma ievērošanu (+ VIDEO) 3

No 15. līdz 21. aprīlim Eiropas Savienības dalībvalstīs organizē Eiropas ceļu policijas tīkla ROADPOL akciju "Atļautā braukšanas ātruma kontroles nedēļa". Akcijā piedalās arī Latvija, un Valsts policija 19. aprīlī organizē 24 stundu ātruma kontroles maratonu, kura laikā pastiprināti uzrauga atļautā braukšanas ātruma ievērošanu. Lasīt vairāk

 

Porsche pirms termiņa izbeidz 718 modeļa pārdošanu Eiropā 12

Par iemeslu modeļa izņemšanai no konfiguratora kļuva neatbilstība Eiropas kiberdrošības likumam. Lasīt vairāk

 

Vācijas autotirgus martā: elektriskie ar gandrīz 29% kritumu 17

Eiropas lielākajā jauno automobiļu tirgū 2024. gada marts izrādījies ne tas veiksmīgākais, sāpīgāko kritumu piedzīvojot pilnībā elektrisko auto segmentam. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti