Vācu auto klubs ADAC kopā ar austriešu kolēģiem CAMTC veikuši jaunās Ford Fiesta crash testus pēc NCAP noteikumiem (frontālais trieciens - 64mk/h un sānu trieciens ar 50km/h). Testu rezultāti bija ļoti labi - varēja pārliecināties par augsto pasažieru drošības līmeni.

Lielu lomu tajā spēlē IPS (Intelligent Protection System) un vadītāja drošības spilvens. Divu crach testu rezultātā Ford Fiesta drošības līmenis tika novērtēts ar 4 (no 5 iespējamām) zvaigznītēm un saņēma 28 no 30 ballēm.
Pēc frontālā trieciena salona struktūra praktiski nav mainījusies un eksperti "vadītājam un pasažieriem" nefiksēja nekādas traumas. Tomēr ražotājs ir saņēmis rekomendāciju, ka priekšējais panelis būtu jāizgatavo no drošāka materiāla. Kopumā eksperti nonāca pie slēdziena, ka jaunā Ford Fiesta, salīdzinot ar iepriekšējo paaudzi, ir kļuvusi daudz drošāka. Kritiku neizturēja bērnu sēdeklīši, ko rekomendē Ford. Galvenais eksperts norādīja, ka uz bērnu manekenu spiediens esot bijis augsts un ilgu laiku, kas pārsniedz atļautās normas.
Pie sānu trieciena Fiesta sevi parādīja tikai no labās puses. Visas slodzes uz manekeniem bija zem kritiskajām robežām. Jāatzīmē, ka vadītāja drošības spilvens tiek uzstādīts par atsevišķu maksu. Eksperti ieteica to piedāvāt arī bāzes versijā.
Ekspertu rezumē: nepieciešamas nelielas izmaiņas, it īpaši bērnu drošības jomā, ieviest vadītāja drošības spilvenu bāzes versijā. Pēc šiem uzlabojumiem Fiesta var cerēt uz piecām zvaigznītēm, kas ir augstākais auto drošības novērtējums, un kļūt par līderi savā klasē.
iAuto // autonews.ru
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.
Neticu