Andris Šimkus: Latvijas ralliju Latvijā! 26

 
6.marts 2009 20:10

Esam tauta, kas dzīvo Ziemeļeiropas teritorijā, kas mazāka par Viktorijas ezeru, taču nespējam panākt vienprātību pat elementāros jautājumos. Paldies Dievam, ka reizrēķinu nav izdomājuši latvieši un arī alfabēts mums nācis pūrā.

Citādi vienotas atbildes nebūtu. Jēdziena divi latvieši - trīs partijas patieso jēgu atcerējos privātas sarunas laikā. Apjautu, ka Latvijas Automobiļu federācijas Rallija komisija ir gatava pieļaut mūsu vietējā rallija čempionāta posma norisi Somijā. Ikvienam ir skaidrs, ka šobrīd, atskaitot dažas rallija profesionāļu ekipāžas, kas par to saņem algu, ekonomisko apsvērumu dēļ savu dalību Somijā gatavi apliecināt uz vienas rokas pirkstiem skaitāmi sportisti.

Cik daudziem gan ir pa spēkam dārgas viesnīcas, papildu izmaksas ceļam līdz Somijai, prāmja cena, ka arī 750 km līdz trasei? Vai kāds ir rēķinājies arī ar specifiskajiem noteikumiem, tādiem kā, piemēram, vajadzība pēc viena ražotāja Pirelli riepām? Ka zināms, ne visas klases, kas piedalās Latvijas rallijā, var startēt arī Somijā. Ne velti Subaru komandas pārstāvji LAF prezidentam Daināram Dambergam piedāvāja Somijas rallija posmu pievienot  Madonas rallija dalībnieku pulkam. Interesanti, vai kāds ir skaļi pateicis, ka izmaksu starpība starp dalību  Latvijas rallija čempionāta posmā un piedalīšanos rallija  posmā, kas sarīkots Somijā, vienai ekipāžai izmaksā no 3000 līdz pat 5000 latu?

Varbūt kādam tomēr vajadzētu rēķināties ar seno patiesību, ka labāk būt pirmajam puisim ciemā nekā simtajam lielpilsētā? Nu, piekrītiet taču, ka ikvienam Latvijas uzņēmējam, kas atbalsta autosportu, ir svarīgi, lai viņa pārstāvētā uzņēmuma vai ražotā produkta reklāmas uzlīmi uz auto prastu saboksterēt un apjēgt arī trases malā stāvošie! Nu, nav jau mums tādu starptautisku zīmolu kā somiem Nokia. Kurš šobrīd veselu nedēļu var veltīt sacensībām?

Subaru rally team komanda novēl visiem sportistiem, kas startē Somijā, noturēties uz ceļa un veiksmīgi atgriezties mājās!

Subaru rally team vārdā
Andris Šimkus
 
Visi komentāri
 
267472. viesis 6.marts 2009 23:13
0 0 Atbildēt

Nu bet tie,kuri aizbrauks,taču jutīsies ļoti kruti.

267476. viesis 7.marts 2009 8:52
0 0 Atbildēt

Bet protams. Daudzi džeki skatītājus iepriecina iegūldot daudz savu naudu, protams viņiem ir lētāk, labāk to darīt latvijā.

267479. viesis 7.marts 2009 14:20
0 0 Atbildēt

domāju ka visa sistēma ir aplama

267482. viesis 7.marts 2009 19:05
0 0 Atbildēt

Kamēr vidējais aritmētiskais žurnālists nezinās termina "rallijs" nozīmi, tikmēr šo sporta veidu LV labāk redzēs ejam nekā nākam :(

www.edruva.lv/?kas=news&readmore=11996

267483. viesis 7.marts 2009 21:22
0 0 Atbildēt

Andrim 100000% taisnība, man šķiet ja dažiem cilvēkiem rallijs nebūtu sirdslieta tad LV tas jau sen būtu bankrotējis, OK Baltijas līmenī tas ir OK , bet zinot cenas Somijā, nu b...ns, tas ir kašmars ....

Kauns ka mums LAF ir tādi..........., IR JĀATĪSTA VIETĒJAIS BIZNESS (viesnīcas, veikali utt.) NEVIS SOMIJA!!!

Kad pēc gadiem desmit tie paši funkcionāri no LAF būs izbrīnīti ka nav pietiekošas pensijas vai algas, nu paši vainīgi ka Latvijas uzņēmēju naudiņa nonāca Somiem!!! Vārēsiet vaimanāt un raudāt ka viss ir slikti....BET PAŠI VAINĪGI BŪSIET!!!

Protams ir forši redzēt kā mūsējie sacenšas ar somiem, bet tomēr Latvijas Rallijam BŪT LATVIJĀ, labi pa vienam posmam var būt EST un LT .... Ja es kā sponsors gribētu redzēt ka mans veikala logo tiek izrādīts LV pilsoņiem , tie kas man dod 99.9% apgrozījumu un ka man tagad ir jādod milzu „kāposts” lai manu veikalu reklamētu Somijā,,,, nu nē man to nevajag.....

Jautājums LAF vai nebūtu interesanti kādu no LV posmiem pieteikt Čīlē vai Argentīnā ???? tas taču baigi kruti, Kamōn,,,, ..... Cik populāra ir Dakāra tagad!

267485. viesis 7.marts 2009 21:46
0 0 Atbildēt

100% piekrītu Andrm!!! Starp citu-kad Somijā bija krīze,tad viņu rallija čempionāts vispār tika atcelts,ja nemaldos 1974.gadā.Somijā,kur rallijs ir nacionālais sporta veids!!!

267486. viesis 7.marts 2009 22:05
0 0 Atbildēt

Šis raksts ir 85% savas reputātes celšana, vai subaru rally team sponsoru meklešana. Smieklīgi ka tāds sarakstīts. Ir LAF dažādi niķi, bet ne jau šis.

1.Lai izcīnītu LV čempinou titulu, pietiek ar LV nobrauktajiem posmiem.Nevajag pat braukt uz jau notiku'so UTenas rallija lietuvaa, kas jau ir noticis, un bija forss rallijs.

2. 3000-5000ls daargaaks posms :D smiekliigi paliek. pa taadu naudu vinja gjimenes loceklji brauc 2x latvijas posmus un uzcenojums Somijas posmam 1000 ls max.

3.Cik tad Latviesu baaleli'ni var vārīties savā sulā pa pazīstamiem (vieniem un tiem pašiem, attrenētajiem ceļiem) un cīnīties pa sekundes simtdaļām, kur vinnē tas kurš vietējais attiecīgajā rajonā.

4.Tagad vismaz redzam uz ko tiekties

5.Uz somiju brauc kas grib un var atļauties. Grib visi :) vismaz sevis cienoši autosportisti, jautājums ir par finansiālo pusi.

6.Kas ir Madonas rallijs???? Par tādu nēsmu dzirdējis!!!

7.Par J'usu servisu ar viskas ir dzirdeets. Nothing personal

267488. viesis 7.marts 2009 22:09
0 0 Atbildēt

nu ir maisam gals valjaa, viss beigsies ar skatiishanus laaciitim veederaa :D

267489. viesis 7.marts 2009 22:19
0 0 Atbildēt

267486. viesis 07.03.2009 22:05

Tu nēesi padomājis par to ka ir laiks LV izveidot jaunus posmus, nu piemēram Zemgale, Madona utt un galvenais lai nauda paliek LV ! un Tavai Omai būs pensija .....

Neviens jau nenosoda to ka Somijā ir rallijs, bet nosoda to ka Latvietis "parastais" nav ne kripatiņu savas valsts patriots, Vai tev ir mājās goda vieta LV karogs ?

Man jau šķiet ka iespējams, drīz mēs tik un tā būsim zem kādas impērijas , jo savādāk jau mēs nemākam, protam raudāt un izsmiet viens otru , bet veidot savus rally posmus gana interesantus Somiem vai Zviedriem , diemžēl nemākam. Kāpēc pie mums nevarētu notik Somijas posms ?

Piekrītu ka vizināties katru gadu pa tām pašām trasēm ir garlaicīgi, bet tāpēc jau mums ir organizātori, kas pagaidām īsti neko prātīgu (jaunu) nav saorganizējuši .... Ir garlaicīgi , bet tāpēc jau varbūt LAF ir laiks strādāt !!!

267491. viesis 7.marts 2009 23:09
0 0 Atbildēt

latvieši ir labākie :-)

Iedo tik pareizo tehniku un iespējas!

Lai dzīvo latvieši

267493. viesis 7.marts 2009 23:45
0 0 Atbildēt

Joo, savas ikdieniskjaas problēmas nezigāz pār autosportu un LAF.

Un savu partriotismu vari izrādīt saimā, ko paa ar patriotiem :D.

Un nelien lauciņā (autosportaa) kuru tu nepaarzini (ne tuvu) siikaak nepaskaidrosu par celju konfigur'acij'am un pasvaldiib'am, valsts meziem, kas visur rallijus nelaiz....

Bet seit komentaaros jau taa pat nav veerts izteikties, jo latviesiem jau patiiks skalji apdirst visus kas kautko dara un teelot gudros. Bet pasi neko nedara un tuksi dirs. Un tad briinaas ka redz kriize pasiem seetaa

267494. viesis 7.marts 2009 23:56
0 0 Atbildēt

Nesaprotu par ko Šimkus cepās. Ja pareizi atceros, tad SUBARU RALLY TEAM šogad vēl nav startējusi nevienās sacensībās - ne leišos, ne Gulbenē. Arī ne Somijā. Līdz ar to par ko tāds cepiens? Tas būtu tāpat, ja es sāktu vāvuļot, ka gaterī pie kaimiņu Andžas kokus iepērk pa dārgāku kā pie Pētera.

267495. viesis 8.marts 2009 0:09
0 0 Atbildēt

POŠOL TU ŠIMKUS, MAZĀK BŪTU DIRIĢĒJIS BET VAIRĀK BRAUCIS....

267496. viesis 8.marts 2009 0:13
0 0 Atbildēt

Tak Simkusa serviss jau sen apsaubaams deel idariibaam un cenas. jelgavvaa 50% labaak un leetaak

267498. viesis 8.marts 2009 14:54
0 0 Atbildēt

JOO [?] 07.03.2009 21:22

Andrim 100000% taisnība, man šķiet ja dažiem cilvēkiem rallijs nebūtu sirdslieta tad LV tas jau sen būtu bankrotējis, OK Baltijas līmenī tas ir OK, bet zinot cenas Somijā, nu b... ns, tas ir kašmars...

-----------------------------------------------

Tu daudz zini par cenaam Somijaa? Daudz esi tur bijis? Ne velna tur nav daargaak, kaa Latvijaa. Sadaardzina (it kaa) visu to pasaakumu divas poziicijas: praamis turp / atpakalj un ~700+ km attaalums liidz sacensiibu vietai, bet nekaada kriminaala sadaardzinaajuma tur nav, protams , ja tu gribi dziivot glaunaa viesniicaa un baroties ekskluziivos restoraanos, tad ir gruuti ekonomeet :-)

Kauns ka mums LAF ir tādi...,

-----------------------------------------

Tu esi kaut kripatinju izdariijis autosporta labaa, lai buutu iemesls kaadu kauninaat? Ja ir konkreeti un PAMATOTI priekshlikumi - luudzu, iesniedz LAF Rallija komisijai, kaut liekas, tev nav nekaadas sajeegas par autoralliju, iipashi par taa organizeeshanu un ar to saistiitajaam probleemaam.

267485. viesis 07.03.2009 21:46

100% piekrītu Andrm! !! Starp citu-kad Somijā bija krīze, tad viņu rallija čempionāts vispār tika atcelts, ja nemaldos 1974.gadā.Somijā, kur rallijs ir nacionālais sporta veids! !!

------------------------------------------------

Nu, es vinjam nepiekriitu - labi vinju paziistu un redzu, ka shoreiz vinjaa ir iedarbinaats "apbizhoshanas sindroma" mehaanisms, sak, sariikojushi gonkas, a mums ta naudas nau...

1970-o gadu pirmajaa pusee bija vispasaules naftas kriize un Somija nav nekaads speciaals piemeers - autosportaa un motosportaa tai laika periodaa nenotika leerums sacensiibu dazhnedazhaadaas valstiis. INDYCAR ieksh USA necieta - tur brauca ar metanolu :-)))) Un Vasaras / ziemas spiidvejs arii - tur arii brauc ar metanolu :-)

267501. viesis 8.marts 2009 17:56
0 0 Atbildēt

joo, nu par cenaam somijaa, makroekonomiku un ralliju tev izpratne toch maza :D :D :D

bet tam ka LR posmiem jānotiek Latvijā - tur mēs esam vienprātīgi :D :D :D

267503. viesis 8.marts 2009 18:39
0 0 Atbildēt

Neiet jau runa ,ka Somijā pārāk dargi vai kā,uan arī par to vai tur kāds brauc no LV vai nē.Tas ,ka brauc un sevi parādā ir ļoti labi! Ir runa par Latvijas čempionātu!Latvijas čempionātam viennozīmīgi ir jānotiek Latvijā,visiem posmiem! Galu galā arī jādomā par skatītājiem,arī šeit civēki mīl ralliju un ne visi var atļauties aizbraukt uz ralliju no Liepājas uz Gulbeni,kur nu vēl uz Somiju! Savādāk LČ pārvētīsies par tādu kā elitāru klubiņu...

267504. viesis 8.marts 2009 18:57
0 0 Atbildēt

Neiet jau runa, ka Somijā pārāk dargi vai kā, uan arī par to vai tur kāds brauc no LV vai nē.Tas, ka brauc un sevi parādā ir ļoti labi! Ir runa par Latvijas čempionātu! Latvijas čempionātam viennozīmīgi ir jānotiek Latvijā, visiem posmiem! Galu galā arī jādomā par skatītājiem, arī šeit civēki mīl ralliju un ne visi var atļauties aizbraukt uz ralliju no Liepājas uz Gulbeni, kur nu vēl uz Somiju! Savādāk LČ pārvētīsies par tādu kā elitāru klubiņu...

LČ JAU IR ELITĀRS KLUBIŅŠ

267505. viesis 8.marts 2009 21:29
0 0 Atbildēt

Man personīgi izraisa riebumu, divkoši un šitik debīli izteicieni, ko izsaka cenītais pieredzējušais rallists. Vai cienītais pats ir parēķinājis to, cik izmaksā viens somijas rallijs. Es Tev pateikšu priekšā lētāk nekā LV rallijs Kurzemē ar trešdienas treniņu sākšanos un svētdienas beigām. Vismaz vasaras ir lētāks, par ziemu nezinu, bet nekas nemainījās tikai divas riepas vairāk.

267506. viesis 8.marts 2009 21:44
0 0 Atbildēt

Lai nu ko bet nevaru piekrist. Jo plašāka rallijas ģeogrāfija jo labāk. JO lielāka konkurence vietējiem jo lielākas iespējas audzēt rallija kvalitāti. Protams ir arī otramonētas puse - Latvijā nav daudz sponsoru kam intersētu reklāma ārpus LV - jā tā ir problēma, bet tikpat labi varbūt tā ir problēma dažiem komandu menedžeriem, jo ja ir galva uz pleciem, var tak iespējams ko izdomāt ar kādu Somijas uzņēmumu utml. Tam jau tie menedžeri ir lai kustinātu savu pēcpusi un rūpētos par komandu finansēm, treniņiem un startešanu dažādos rallijos !!!

267507. viesis 8.marts 2009 23:31
0 0 Atbildēt

267503. viesis 08.03.2009 18:39

Neiet jau runa, ka Somijā pārāk dargi vai kā, uan arī par to vai tur kāds brauc no LV vai nē.Tas, ka brauc un sevi parādā ir ļoti labi! Ir runa par Latvijas čempionātu! Latvijas čempionātam viennozīmīgi ir jānotiek Latvijā, visiem posmiem!

-------------------------------------------------

Hmm, Montekarlo rallijs praktiski 100% notiek Francijas teritorijaa ...Shveices autosporta sacensiibas (rallijs, shoseja) visas notiek Francijaa, Itaalijaa, Vaacijaa, vien kalnaa braukshana (hill climbing) notiek pashaa Shveicee. Un neviens baisi necepas ... :-)

267508. viesis 9.marts 2009 7:11
0 0 Atbildēt

Nu nesalīdzini LV ar bagātām valstīm.Turienes pilsoņiem(sacīkšu līdzjutējiem un arī sportistiem) nav nekādu finansiālu problēmu aizbraukt uz sacīksti citā valstī(īpaši jau Monako ir "milzu" attālumā no Francijas :D).

267509. viesis 9.marts 2009 9:13
0 0 Atbildēt

Pilnīgi nepiekrītu šim rakstam...!!! RALLIJS SOMIJĀ BIJA IDEĀĀLS!!!

267527. viesis 9.marts 2009 15:09
0 0 Atbildēt

Q1: Tad kāpēc Šimkusa ekipāža nepiedalījās Sarmā, tas tak notika Latvijā!

Q2: Un vai A.Š. maz zin, ka konkrētajā Somijas pilsētā Joensuu viesnīcas maksā lētāk nekā Gulbenē, pusdienas arī. Turklāt tur bija jāpavada mazāk dienu nekā tai pašā Gulbenē, jo rallijs viss ietilpa vienā dienā.

267531. viesis 9.marts 2009 20:19
0 0 Atbildēt

nu jau ir mājās, un redz, rallijs bija zem 3tk eur

267578. viesis 10.marts 2009 21:02
0 0 Atbildēt

Draugi - rallija fani . Es domāju Šimkusa k-gam ir sasāpējis cit jautājums nevis Somijas posma norise . Jautājums ir no kā sastāv rallijs Latvijā- N4 un N3 grupas mašīnas ??

Ko teiks Talsu rallija organizātors un rallija Fans pēc Talsu rallija ja tajā piedalīsies 20 ekipāžas. "Kas par cīņu N4 grupā pirmās 3vietas, N3 grupā "Zigītis" viens pats un vēl WRC pirmajā pieciniekā" super gonka . Kur paliek mūsu nacionālā grupa ? Vai šis posms bija organizēts arī viņiem , vai arī tas nav svarīgi ? Liekas ka LAFam tas nav svarīgi, jo šis posms nebija domāts tiem.

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Porsche pastāsta par jauno Macan

Vācijas sportisko luksusa automobiļu ražotājs atklājis informāciju par jauno Macan, kas tagad būs pieejams kā pilnībā elektrisks transportlīdzeklis, divās divmotoru pilnpiedziņas versijās. Lasīt vairāk

 

Arī pārāk lēna braukšana var radīt avārijas situācijas (+ VIDEO) 11

Satiksmes drošību veido daudz un dažādi aspekti. Viens no tādiem ir – cik droši vadām savu transportlīdzekli un cik labi iekļaujamies satiksmes plūsmā. Nereti no autovadītājiem dzirdamas sūdzības par citu satiksmes dalībnieku pārgalvīgu braukšanas stilu. Tomēr ir arī tādi, kas kopējā satiksmes plūsmā neiekļaujas, jo dažādu iemeslu dēļ brauc pārāk lēni. Arī šāds braukšanas stils var radīt neprognozējamas situācijas uz ceļa. Lasīt vairāk

 

Putas vai rezerves ritenis ? TV Autoziņu eksperiments (+VIDEO) 13

Modernajās vieglajās automašīnas vietas rezerves ritenim itin bieži nemaz nav, jo rats aizņem vietu un ir smags. Tomēr melnajā stundā tas noderētu. Tā uzskata arī Autoriepu Nama direktors Oskars Krampāns, kurš izrāda Autoziņām dažādus rezerves riteņu veidus. Populārākais ir pagaidu jeb mazais rezerves ritenis, tautā saukts par "desu" vai "tableti". Pagaidu rezerves ritenis ir kompromiss starp pilnvērtīgu riepu un vispār neko. Ar tādu drīkst braukt ne tālāk par 80 km un ne ātrāk kā 80 km/h. Pagaidu riepa ir ne vien mazāka, bet arī plānāka. Lasīt vairāk

 

Laika kapsula: sportiskais 1992.gada Volkswagen Polo Coupe GT ar tikai 716 km nobraukumu (+ FOTO) 6

Nīderlandē piedāvā lieliski saglabātu „laika kapsulu” – 1992.gada Volkswagen Polo Coupe GT, kas savā 32 gadus garajā mūžā nav nobraucis pat 1000 kilometrus. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti