«Volkswagen» palielina tirgus daļu globālajā tirgū

 
28.jūlijs 2009 16:30

Pirmajos sešos 2009. gada mēnešos Volkswagen koncerns palielināja tirgus daļu globālajā tirgū. Grūtajā ekonomiskajā vidē Eiropas lielākais autoražotājs no janvāra līdz jūnijam palielināja tā pasažieru auto tirgus daļu līdz 12 procentiem (2008. gada pirmajā pusgadā: 9,9 procenti).

Tirdzniecības un mārketinga nodaļas vadītājs Vitigs: “Darbojamies pēc plāna, bet otrajā pusgadā būs jāpieliek lielākas pūles”
Šajā periodā klientiem tika piegādāti 3 100 300** (3 265 200*; -5,0 procenti) transportlīdzekļu. Savukārt kopējais pasažieru auto tirgus saruka par 17,7 procentiem. Jūnijā koncerna veikto piegāžu skaits pat pieauga par 6,5 procentiem – līdz 609 800 (572 700) vienībām. “Salīdzinoši pozitīvā mūsu pārdošanas rādītāju tendence liecina, ka Volkswagen koncerns dodas pareizajā virzienā. Viss norit pēc plāna. Tomēr, ja arī otrajā pusgadā vēlamies saglabāt šo tendenci, būs jāpieliek lielākas pūles. Gada otrajā pusē ekonomiskā neskaidrība turpināsies,” vakar Volfsburgā teica Detlefs Vitigs (Detlef Wittig), tirdzniecības un mārketinga nodaļas izpildprezidenta vietnieks.

Volkswagen zīmola piegāžu skaits pirmajā pusgadā palielinājies

Tieši Volkswagen pasažieru automobiļu zīmols ziņoja par tirgus daļas pieaugumu par 1,7 procentiem gada pirmajā pusē – līdz 8 procentiem (6,3 procenti). Līdz jūnija beigām piegāžu skaits bija palielinājies par 2,2 procentiem – 1 949 000 (1 907 800) transportlīdzekļu. Tas, galvenokārt, bija, pateicoties pozitīvajai izaugsmei Vācijā, Brazīlijā un it īpaši Ķīnā. Automobiļu Tiguan, Scirocco, Passat CC un Golf pārdošanas rādītāji bija ļoti iepriecinoši. Spriežot pēc atsauksmes līdz šim, kā arī pasūtījumu skaita, nākamajos mēnešos pozitīva tendence gaidāma arī jaunajam Polo. Arī Audi, Škoda un SEAT zīmolu izaugsme bija labāka kā kopējam tirgum.

Pozīcijas svarīgos tirdzniecības reģionos nostiprinājās

Ja salīdzina, tad zīmolam visos svarīgākajos tirdzniecības reģionos veicās labi. Lai gan pasažieru auto tirgus Eiropā saruka kopumā par 18,4 procentiem, koncerns ziņoja par ievērojami niecīgāku – 11,7 procentu samazinājumu – līdz 1 662 900 (1 883 700) vienībām. Ziemeļamerikā, tirgū, kas saruka par 33,2 procentiem, tika piegādāti 221 900 (253 900; -12,6 procenti) transportlīdzekļu. Dienvidamerikā pasažieru automobiļu tirgus daļa pieauga līdz 22,1 procentam (19 procenti). Brazīlijā, kas ir lielākais tirgus šajā reģionā, piegāžu skaits pieauga par 6,1 procentu – līdz 335 700 (316 300) transportlīdzekļu, pārspējot 3,7 procentu pieaugumu pasažieru automobiļu tirgū. Šeit jaunā Golf – Brazīlijā labāk pārdotā transportlīdzekļa – tirdzniecība turpināja attīstīties labi. Kamēr tirgus Āzijas/Klusā okeāna tirdzniecības reģionā saruka par 0,6 procentiem, Volkswagen koncerns ziņoja par piegādāto transportlīdzekļu skaita pieaugumu – līdz 723 800 vienībām (610 300; +18,6 procenti).

Ķīnā piegāžu skaits pieauga līdz 652 200 vienībām (531 600; +22,7 procenti). Vācijas tirgū koncerna zīmoli piegādāja 631 900 transportlīdzekļus (iepriekšējā gadā: 534 400; +18,3 procenti). Pieprasījums pēc Volkswagen Fox, Polo, Golf, Tiguan, Scirocco un Passat CC, Audi A3 un Q5, SEAT Ibiza, Škoda Roomster, Fabia un Superb un Volkswagen Caddy bija īpaši augsts. Volkswagen, kas ir galvenais koncerna zīmols, savā iekšējā tirgū piegādāja 339 000 automobiļus (iepriekšējā gadā: 269 000; +26,0 procenti).

* izņemot Scania
** izņemot Scania, ieskaitot Volkswagen komerciālo transportlīdzekļu zīmola kravas auto un autobusus 2009. gada janvārī/februārī

Auto Group Baltic SE
Volkswagen Baltic States
 
Komentāri
 
Nav pievienots neviens komentārs.
Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Ar 120 000 eiro vērtības kritumu – Vācijā pārdod Audi ar V12 dīzeļa dzinēju 33

Pirms 12 gadiem šī automašīna maksāja 145 000 eiro, tagad īpašnieks to gatavs atdot par 23 800 eiro. Lasīt vairāk

 

TV AUTO ZIŅAS TESTĒ: 1000 ZS un 2 sek. līdz 100. Porsche Taycan.(+VIDEO) 3

Lai gan uzlabotais Porsche Taycan ārēji izskatās ļoti līdzīgs oriģinālajam, tas uzlabots pilnīgi visos parametros, un, kas svarīgi, visās modeļu versijās, ieskaitot paaugstināto Cross Turismo. Ar atjaunināto Taycan TV Autoziņas iepazinās testa braucienā Spānijā, tostarp arī Monteblanko ātrumaplī. Lasīt vairāk

 

Bankrota ēnā - Fisker izziņo milzīgas atlaides; klienti dusmīgi 20

Bankrota priekšā nonākušais ASV elektroautomobiļu ražotājs Fisker paziņojis par iespaidīgām atlaidēm savai produkcijai, kas dažos gadījumos sasniedz 24 000 dolāru. Lasīt vairāk

 

Policija un mediķi informēs par bezatbildīgai elektroskrejriteņu vadīšanai veltītu kampaņu "Ātrākais, kā nonākt slimnīcā" 17

Valsts policija un mediķi trešdien plkst.11 informēs par kampaņu "Ātrākais, kā nonākt slimnīcā", aģentūru LETA informēja policija. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti