«Renault Grand Scenic» EuroNCAP testos iegūst augstāko novērtējumu

 
28.augusts 2009 0:03

Jaunais Grand Scenic ir kļuvis par divpadsmito Renault modeli, kas neatkarīgajos EuroNCAP drošības testos ieguvis augstāko novērtējumu – piecas zvaigznes.



Renault inženieri, veidojot jauno Grand Scenic, uzmanību veltījuši gan pasīvās, gan aktīvās drošības elementiem, un tā drošības aprīkojuma pakete ir tāda pati kā citiem Megane ģimenes modeļiem: abpusējie triecienu sensori, seši drošības spilveni, Renault  Ierobežojuma un Aizsardzības sistēma, kā arī jaunākās paaudzes galvas balsti.

Jaunais Grand Scenic aprīkots arī ar ABS bremžu sistēmu, ESC (elektroniskās stabilitātes kontroli) un CSV stūres kontroles mehānismu. Jānorāda, ka Renault drošības sistēmas ir veidotas, balstoties uz reālu situāciju pētījumiem un analīzēm, kas ļauj radīt visefektīvākās drošības tehnoloģijas.



Renault drošību ir izvirzījis par vienu no prioritātēm, un šobrīd Renault ir vienīgais autoražotājs, kurš neatkarīgajos EuroNCAP drošības testos maksimālo vērtējumu ir ieguvis 12 modeļiem. Jaunā Renault Grand Scenic virsbūve veidota tā, lai tā absorbētu enerģiju, samazinot virsbūves deformēšanās pakāpi un pasargājot pasažieru dzīvības. Tas apvienojumā ar trešās paaudzes Renault Ierobežojuma un aizsardzības sistēmu (SRP3) garantē ļoti augstu drošības līmeni.

Trešās paaudzes Renault Ierobežojuma un aizsardzības sistēma (SRP3) sevī ietver dubultos priekšējo drošības jostu aizsargmehānismus (neļauj ķermenim strauji kustēties uz priekšu), sēdvietu svara kontrolētājus (samazina drošības jostu radīto spiedienu uz ķermeni), kā arī jaunākās paaudzes drošības spilvenus.

Statistikas dati liecina, ka trešdaļā gadījumu par nāves cēloni satiksmes negadījumos cietušajiem kļūst sitiens no sāna, tāpēc šī automašīna aprīkota ar dubultajiem sānu trieciena sensoriem. Šī sistēma sevī ietver jaunākas paaudzes sānu drošības spilvenus, kas galvas aizsardzību palielina par 30%.

Megane modeļu klāsta jaunākā paaudzes galvas balsti aprīkoti ar fiksētiem stienīšiem, kurus iespējams ieslidināt galvas balstā, nevis sēdekļa atzveltnē – tas daudz labāk ļauj pasargāt galvu, ja sitiens ir no mugurpuses. Galvas balsta stiprinājuma stienīši iebīdoties pašā balsta spilvenā vairs neveido cietu priekšmetu sēdekļa atzveltnes augšas daļā. Šādi sēdekļa atzveltne ieņem izliektu formu un ļauj sadursmes brīdī sēdētāja mugurai iegrimt 60 mm atzveltnē, tādējādi nodrošinot samazinātu galvas un krūšu daļas kustību negadījuma brīdī.

Jaunais Grand Scenic priekšējās daļas dizains ir ieguvis tehnoloģiskos risinājumus, kas vērsti uz to, lai pēc iespējas efektīvāk pasargātu gājēju, ja notikusi tā sadursme ar automašīnu. Bampera stingrība un biezums ir modificēti ar mērķi aizsargāt cietušā gājēja zemākās ķermeņa daļas, absorbējot enerģiju lielu un ceļgalu augstumā. Arī automašīnas motora pārsegs un tā elementi ir pārveidoti.


Jaunais Grand Scenic aprīkots ar vairākām ierīcēm, kas ļauj izvairīties no iespējamiem satiksmes negadījumiem nākotnē:

-    Riepu spiediena monitoringa sistēma;
-    Jaunākās paaudzes kruīza kontroles sistēma ar ātruma ierobežotāju;
-    Automātiskās gaismas;
-    Automātiskie logu tīrītāji;
-    Adoptīvie Bi-ksenona priekšējie lukturi, kas pielāgojas stūres pagrieziena leņķim.

Jāatzīmē, ka aktīvās drošības ietvaros Grand Scenic aprīkots ar ABS, kā arī avārijas bremžu sistēmu, atkarībā no versijas tam pieejams arī ESC (elektroniskās stabilitātes kontrole) un CSV stūres mehānisma kontroles sistēma.

Jaunais Grand Scenic aprīkojums ir vienāds ar citām Megane modifikācijām un nodrošina vienādus drošības standartus visiem automašīnas pasažieriem.

Renault un drošība

Renault drošības sistēmas ir balstītas uz reālu situāciju analīzes rezultātiem, un tas ļauj radīt visefektīvākās drošības tehnoloģijas. Tomēr jānorāda, ka Renault rūpes par drošību ir vairāk kā tikai „tehniskas”. Viena no Grupas prioritātēm ir informēt visus sabiedrības locekļus par satiksmes drošības jautājumiem, īstenojot dažādas izglītības programmas gan nacionālā, gan starptautiskā līmenī, piemēram, programma „Safety For All” (Drošība visiem).

Renault ir vienīgais autoražotājs, kurš ieguvis augstāko novērtējumu EuroNCAP testos – 5 zvaigznes – 12 modeļiem.

Jaunais Grand Scenic    5 zvaigznes (2009)
Jaunā Megane    5 zvaigznes (2008), labākais jebkad izcīnītais rezultāts pieaugušo drošībā (37/37)
Koleos    5 zvaigznes (2008)
Jaunā Laguna     5 zvaigznes (2007)
Clio III    5 zvaigznes (2005)
Megane II Coupe Cabriolet    5 zvaigznes (2004), pirmais savas klases auto, kas iegūst 5 zvaigznes
Modus    5 zvaigznes (2004), pirmais savas klases auto, kas iegūst 5 zvaigznes
Scenic II    5 zvaigznes (2003), pirmais kompaktais MPV, kas iegūst 5 zvaigznes
Espace IV    5 zvaigznes (2003)
Megane II    5 zvaigznes (2002), pirmais C klases auto, kas iegūst 5 zvaigznes
Vel Satis    5 zvaigznes (2002 un 2005)
Laguna II    5 zvaigznes (2001 UN 2003), pirmā automašīna vēsturē, kurai izdevies izcīnīt tik augstu vērtējumu

Renault pārstāvniecība Baltijā
 
Komentāri
 
Nav pievienots neviens komentārs.
Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

BMW X4 kļuvis lieks

Savu trešo paaudzi BMW X4 nepiedzīvos. Lasīt vairāk

 

Ko es nopirku Amazon PRIME 2024 dienās? Cik kas maksāja? 1.daļa (+ VIDEO) 10

iAuto iegādājas preces no Amazon par izdevīgām cenām. Atveda pie durvīm 7-8 dienu laikā - šodien būs jau nākošā piegāde. Lasīt vairāk

 

Apjomīgs saules parks dažās minūtēs (+ VIDEO) 4

Tehnoloģija ar konteineros uzglabājamiem, salokāmiem saules paneļiem, ļauj jaunu un apjomīgu enerģijas parku izvērst īsā laikā. Lasīt vairāk

 

Bentley izlaidis pēdējās automašīnas ar W12 dzinēju (+ FOTO) 4

Pēdējie ar divpadsmit cilindru motoriem komplektētie Bentayga, Continental GT un Flying Spur eksemplāri nobraukuši no konveijera zīmola rūpnīcā Krū. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti