«Mazda» vadošajās pozīcijās izmešu samazināšanas ziņā 3

 
22.septembris 2009 10:08

Mazda ir viens no vadošajiem Eiropas zīmoliem CO2 izmešu samazinājuma ziņā, teikts Eiropas Transporta un Apkārtējās Vides Federācijas (European Federation for Transport and Environment) pētījumā.

Pētījums ir bāzēts uz Eiropas Savienības automašīnu CO2 monitoringa datiem par 2008. gadu.

Pētījumā tika iekļauti Eiropas 14 lielākie auto ražotāji un tika secināts, ka vidēji CO2 izmeši ir samazinājušies par 3,3 procentiem uz automobili. Mazda devums apkārtējās vides saudzēšanā bija krietni lielāks – CO2 izmeši 2008. gada laikā uz katru automobili bija sarukuši par 8,2 procentiem. Tas ir tikai nedaudz mazāk nekā līderiem BMW, kuru vidējais samazinājums ir 10,2 procenti. Skaitļu izteiksmē Mazda pazeminājusi savu automašīnu vidējo CO2 izmešu līmeni no 172 g/km līdz 158 g/km. Tas ir vēl viens solis pretī Mazda nospraustajam mērķim, kas paredz vēl tālāku CO2 samazinājumu – papildus 23 procentus līdz 2015. gadam.

Šis lieliskais rezultāts vēlreiz apliecina Mazda “Ilgtspējīgās Zoom-Zoom” stratēģijas, kas tika sākta 2007. gadā, nozīmi. Kopš stratēģijas ieviešanas Mazda jaunās paaudzes automobiļi kļuvuši vieglāki, patērē mazāk degvielas un rada mazāk CO2 izmešu. Svara samazināšanas tehnoloģija tiks pielietota arī jaunajās Mazda platformās, ar kurām plašāka sabiedrība tiks iepazīstināta 2011. gada sākumā.

Citas tehnoloģijas, kuru fokuss ir uz apkārtējās vides saudzēšanu, iekļauj jauno Mazda 3 ‘i-stop’ versiju, kura ar start/stop sistēmu ļauj ekonomēt pat 14 procentus degvielas, kā arī jaunās paaudzes 2,2 litru turbo dīzeļa dzinēju ar jauno SCR katalizatoru, kurš krietni samazina kaitīgos NOx izmešus.
 

 
Visi komentāri
 
271294. viesis 22.septembris 2009 10:56
0 0 Atbildēt

CIk daudz izmešu tiek saģenerēts uzražojot jaunu bembi vai mazdu? Tos pieskaita katram auto?

271295. viesis 22.septembris 2009 11:07
0 0 Atbildēt

Kas tā par pretīgu reklāmu Mazdai?!?

Raksts arī pilnīgs bezsakars!

"Viens no vadošajiem Eiropas zīmoliem CO2 izmešu samazinājuma ziņā..."

Pirmkārt - tikai VIENS NO vadošajiem. Nevis labākais.

Otrkārt - kopš kura laika MAZDA ir Eiropas auto ražotājs?!?! Kur var tādu analfabētismu izdomāt?!

Pēc CO2 pirmajā vietā ir FIAT ar 130 g/km. Pēc tam seko Peugeot, Renault, Citroen. Taka Mazdai ar saviem 172 g/km vel daudz jācenšās.

271301. viesis 22.septembris 2009 13:41
0 0 Atbildēt

Mazdas mārketinga āksti teica, ka hibrīdus neražos, jo tad nesanāks zoom zoom.

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Porsche pastāsta par jauno Macan

Vācijas sportisko luksusa automobiļu ražotājs atklājis informāciju par jauno Macan, kas tagad būs pieejams kā pilnībā elektrisks transportlīdzeklis, divās divmotoru pilnpiedziņas versijās. Lasīt vairāk

 

Arī pārāk lēna braukšana var radīt avārijas situācijas (+ VIDEO) 11

Satiksmes drošību veido daudz un dažādi aspekti. Viens no tādiem ir – cik droši vadām savu transportlīdzekli un cik labi iekļaujamies satiksmes plūsmā. Nereti no autovadītājiem dzirdamas sūdzības par citu satiksmes dalībnieku pārgalvīgu braukšanas stilu. Tomēr ir arī tādi, kas kopējā satiksmes plūsmā neiekļaujas, jo dažādu iemeslu dēļ brauc pārāk lēni. Arī šāds braukšanas stils var radīt neprognozējamas situācijas uz ceļa. Lasīt vairāk

 

Putas vai rezerves ritenis ? TV Autoziņu eksperiments (+VIDEO) 13

Modernajās vieglajās automašīnas vietas rezerves ritenim itin bieži nemaz nav, jo rats aizņem vietu un ir smags. Tomēr melnajā stundā tas noderētu. Tā uzskata arī Autoriepu Nama direktors Oskars Krampāns, kurš izrāda Autoziņām dažādus rezerves riteņu veidus. Populārākais ir pagaidu jeb mazais rezerves ritenis, tautā saukts par "desu" vai "tableti". Pagaidu rezerves ritenis ir kompromiss starp pilnvērtīgu riepu un vispār neko. Ar tādu drīkst braukt ne tālāk par 80 km un ne ātrāk kā 80 km/h. Pagaidu riepa ir ne vien mazāka, bet arī plānāka. Lasīt vairāk

 

Laika kapsula: sportiskais 1992.gada Volkswagen Polo Coupe GT ar tikai 716 km nobraukumu (+ FOTO) 6

Nīderlandē piedāvā lieliski saglabātu „laika kapsulu” – 1992.gada Volkswagen Polo Coupe GT, kas savā 32 gadus garajā mūžā nav nobraucis pat 1000 kilometrus. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti