«Toyota» atsauc 3,8 miljonus auto dēļ «tepiķīša» 21

 
30.septembris 2009 12:32

"Toyota" Amerikā atsauc 3,8 miljonus "Lexus" un "Toyota" automobiļus. Atsaukšanas iemesls - grīdas paklājiņš šofera pusē, kurš dažreiz var nobloķēt gāzes pedāli. Tas var kļūt par avārijas iemeslu. Un tādi incidenti ASV jau ir bijuši.

<seesam>Atsaukti tiek automobiļi Camry (2007-2010), Avalon (2005-2010), Prius (2004-2009), pikapi Tacoma (2005-2010), Tundra (2007-2010), kā arī automobiļi Lexus ES 350 (2007-2010), IS 250 (2006-2010) un IS350 (2006-2010).

Lai novērstu ceļu satiksmes negadījumus, autoražotājs rekomendē šo automobiļu īpašniekiem izņemt paklājiņu un braukt bez tā. Ja braukšanas laikā paklājiņš tomēr nobloķē gāzes pedāli, Toyota iesaka izsist to, bet ja tas nesanāk, tad ar abām kājām nospiest bremžu pedāli.


 

 
Visi komentāri
 
271549. viesis 30.septembris 2009 12:38
0 0 Atbildēt

Lai novērstu ceļu satiksmes negadījumus, autoražotājs rekomendē šo automobiļu īpašniekiem izņemt paklājiņu un braukt bez tā. Ja braukšanas laikā paklājiņš (cik saprotu, izņemtais) tomēr nobloķē gāzes pedāli, Toyota iesaka izsist to (video nebūs?), bet ja tas nesanāk, tad ar abām kājām nospiest bremžu pedāli. :D

271551. viesis 30.septembris 2009 12:47
0 0 Atbildēt

Iedomājos skatu - ar abiem 46 izmēra zābakiem spiest bremzi. :D

271552. viesis 30.septembris 2009 12:50
0 0 Atbildēt

vienkāršāk nebija tepiķīšus atsaukt :?

271553. viesis 30.septembris 2009 12:51
0 0 Atbildēt

viņiem tak tajā Burgerikā no tiem 3.8 miljoniem, 99,9% ir automāti ar plato bremzes pedāli..., var ar abām pleznām spiest!

271554. viesis 30.septembris 2009 12:52
0 0 Atbildēt

turbopiile [?] 30.09.2009 12:50

vienkāršāk nebija tepiķīšus atsaukt :?

ko Tu pīpē, un kur to var nopirkt :?:?:?

-tepiķīt, nāc pie dīlera :O :D

271555. viesis 30.septembris 2009 13:02
0 0 Atbildēt

ar tepiķīšiem joki mazi. Pats nošķīlu autiņu, tādēļ ka tirgus tepiķītis pagāja zem gāzes pedāļa. Labi, ka dzīvs paliku - autiņš lupatās

271556. viesis 30.septembris 2009 13:19
0 0 Atbildēt

Kāds sakars nobloķētam gāzes pedālim ar bremzes pedāļa spiešanu ar abām kājām?

Pēc raksta sanāk, ka ja nobloķējas gāzes pedālis, tad lai uzgāzētu ir jāspiež bremze un ar abām kājām.

271557. viesis 30.septembris 2009 13:23
0 0 Atbildēt

tas raksts tak domāts tipiskam amerikānim, kuram par uz mikrenes vajadzīgs uzraksts - kaķi nežāvēt...

271558. viesis 30.septembris 2009 13:31
0 0 Atbildēt

Man ar tā ir bijis ar manu veco mazdu - automātu. Tjip, nospiežot gāzes pedāli līdz galam, tas tā arī palika (servisā pēc tam saeļļoja zem kapota trosītes un viss bija ok). Sajūta reāla, ka autiņš pats dod virsū cik var, a es pretī bremzi spiežu no visa spēka :)

271559. viesis 30.septembris 2009 14:12
0 0 Atbildēt

Atcerējos gadījumu, kad 1998.gadā gatavojos no viena ASV atbraukuša onkas

pirkt vecu w-126/280 mersi. Īpašnieks bija man to iedevis uz dažām dienām testbraucieniem. Lūk, uz Dubultu prospekta gribēju apdzīt busu, un nospiedu gāzes pedāli teju līdz grīdai. Kamēr nostrādāja automāts, pagāja kāds brīdis , bet tad sajutu "ziepes" - auto turpināja strauji pāātrināties. Reali bija iesprūdis gāzes pedālis. Trakākais bija tas, ka līdz galam nospiesta bremze + roķene neko nepalīdzēja - auto rēkdams brauca teju uz sotoka. Nesapratu arī, KĀPĒC nevarēja automātu izslēgt no D režīma - kloķis nebija izkustināms. ĶĒROS pie aizdedzes izslēgšanas - tas palīdzēja, izdevās apstāties gan pateicoties tikai roķenei. Bremžu'sistēma bija uzvārijusies. Godīgi pateikšu, ka biju nopietni sabijies - labi ka viss beidzās bez sekām; visi dzīvi un veseli. TO AUTO gan es nenopirku un onka to pa tiešo aizveda uz šrotu.

271560. viesis 30.septembris 2009 14:36
0 0 Atbildēt

IV, Holivudas filmu cienīgs sižets, kas gan uz ekrāna būtu beidzies ar avāriju un vismaz izbēgšanu pa merša lūku uz blakusesošā autobusa:D Kā to var dabūt gatavu, kā var bremzes uzvārīties tik īsā posmā?'

Filmās vienmēr esmu brīnījies, kā viņi to visu dabū gatavu, ka pie burlaku pārgrieztas bremžu trubas (pie tam, ja vienas, tad parasti auto strādā otri divi riteņi) , neviens nekad neaizdomājas, ka var noraut rokas bremzi, izņemt no ātruma, slēgt ātrumus uz leju, izslēgt aizdedzi, bremzēt ar paralēli esošiem žogiem utml, bet re kā IV kautkas līdzīgs izdevās!?

271561. viesis 30.septembris 2009 15:12
0 0 Atbildēt

560 viesi - TIEŠĀM, nekas nav izdomāts. Neticami, bet fakts. Nekādas fantastikas vai burlakfilmas materiala. Viss uzrakstīts, kā bija. Par to automāta kloķi tas onka gan atzina - esot kaut ko kopā ar kādu servisnieku kaut ko ķimerējis, jo tas neesot turējies D robā. Pēc tam arī viņam pašam tas esot laiku pa laikam klemmējis. Arī bremzes bija pašvakas ,jo bija liela vibracija no diskiem. A, par to bremžu sistemas uzvārīšanos nav ko brīnīties - tas notiek itin fiksi. Pavisam nesen uz servisu tika vilkts mans mondeo - vilcējs bija pārāk straujš braucējs, nācās teju visu ceļu drošibas dēļ turēt kāju uz bremzes pedāļa. Finālā, pēc 5 km brauciena bremžu sistēma jau "uzvārijās" Elementari.

271563. viesis 30.septembris 2009 16:25
0 0 Atbildēt

"Lai novērstu ceļu satiksmes negadījumus, autoražotājs rekomendē šo automobiļu īpašniekiem izņemt paklājiņu un braukt bez tā. Ja braukšanas laikā paklājiņš tomēr nobloķē gāzes pedāli, Toyota iesaka izsist to, bet ja tas nesanāk, tad ar abām kājām nospiest bremžu pedāli" - redz kā - pat ja pēc paklājiņa izņemšanas tas nobloķē pedāli, tad jaizsit pedālis.

271569. viesis 1.oktobris 2009 8:39
0 0 Atbildēt

Turpmāk visiem jauniem Lexus un Toyota manuālī būs aprakstītas darbības, kā rīkoties, ja tomēr klients vēlas izmantot tepiķīti. Saprotams, ka būs pieejamas arī ilustrācijas. vēl labāk būtu, ja šo instrukciju videofaila veidā visiem Lexus ievietotu displejā konsoles vidū. aktru reizi pirms braukšanas uzsākšanas šis video obligāti būtu jānoskatās un tikai tad varēs uzsākt braukšanu :)

Forši ir iegādāties Lexus par kādiem 50 000 LVL un apzināties, ka jāapgūst pedāļa spiešana un tepiķīša pasišana, lai nenonāktu nepatīkamā situācijā.

271570. viesis 1.oktobris 2009 9:01
0 0 Atbildēt

nomiks [?] 01.10.2009 08:39

Forši ir iegādāties Lexus par kādiem 50 000 LVL un apzināties, ka jāapgūst pedāļa spiešana un tepiķīša pasišana, lai nenonāktu nepatīkamā situācijā.

===========================

Nu jau stipri pasen, iisti neatminu, kuraa gadaa, Japaanaa bija situaacijas, kad kaut kaadi ne ti leetaakie auto saaka galeet nost savus iipashniekus un citus cilveekus -

tjipa iedarbinaats auto peekshnji saaka braukt. Ilgi peetiija, liidz nonaaca pie sleedziena,

ka auto elektronika reagjeeja uz "radiosignaalu" un deva auto komandu braukt. Japaanaa, redz, eeters ir baisi piesaarnjots ar izstarojumu visaa radioviljnju spektraa,

un , piemeeram, pa gaisu naakoshaa komanda tuveejaa dzelzcelja semaforam vareeja

vienlaikus dot komandu arii auto - brauc ... :-)))

Toreiz tas sasaucaas ar stipri ieprieksh publiceeto Ciirulja / Imermanja deeku romaanu "Pavadonis", kur ZMP radiosignaals atveera pazemes garaazhas vaartus, dodot

burlakam iespeeju mukt :-)

271573. viesis 1.oktobris 2009 10:07
0 0 Atbildēt

BAigi dīvainā ziņa.

Braucu ar Lex is250, oriģinālie tepiķīši (gumijas ) ir ar adatainu apakšējo daļu, kas principā nespēj slīdēt :) oriģinālie auduma jau 2006 gadā bija fiksējošām pogām

tepiķīši tika nomainīti jau pirms vairāk kā gada , jaunie bija vēl aprīkoti ar fiksējošām pogām :)

kaut kā neticas, ka LAtvijā mainīja pimrs gada, bet ASV tikai tagad :):):)

271575. viesis 1.oktobris 2009 10:57
0 0 Atbildēt

vienkārši tepiķītis ir lieliska iespēja vismaz daļu no 3.8 milj klientiem iemānīt pie dīlera. Gan jau kāds 1 vai 3% no visiem kaut ko vēl nopirks/saremontēs.

271578. viesis 1.oktobris 2009 13:03
0 0 Atbildēt

citādi Lex un Toy īpašnieki pārāk reti brauc uz servisu :):):)

271582. viesis 1.oktobris 2009 14:41
0 0 Atbildēt

Autoražotāja kvalitāti un par labu apkalpošanu liecina tieši atsaukumu daudzums nevis to ka tādu nav. Kaut vai par sīkumiem. Visi ražotāji ir ar apmēram vienādu brāķa procentu, atšķirība tikai tāda, ka ASV, Eiropas ražotāji kļūdas neatzīst līdz netieši nav miruši vismaz 10 cilvēki.

271586. viesis 1.oktobris 2009 18:23
0 0 Atbildēt

Kanibaals [?] 01.10.2009 14:41

Autoražotāja kvalitāti un par labu apkalpošanu liecina tieši atsaukumu daudzums nevis to ka tādu nav. Kaut vai par sīkumiem. Visi ražotāji ir ar apmēram vienādu brāķa procentu, atšķirība tikai tāda, ka ASV, Eiropas ražotāji kļūdas neatzīst līdz netieši nav miruši vismaz 10 cilvēki.

=========================

Nu taas jau ir pilniigas muljkjiibas, atsauc arii amerikaanji un Eiropieshi, vien tas liidz iauto ne vienmeer nonaak :-) Pat PSRS laikos atsauca, tad gan operaacija noriteeja baisaa slepeniibaa :-)

271623. viesis 3.oktobris 2009 1:52
0 0 Atbildēt

Manam IS 250 trīs reizes iesprūdas Gāzes pedālis!!!. Pēc ''kikdaunā'' iemītā pedāļa sajūtas jocīga. It sevišķi ar bērniem mašīnā. Aizvedu pa garantiju augustā uz servisu ar textu - sprūst gāzes pedālis. Atbilde - nekas jums tur nesprūst, varbūt paklājiņš jānomaina. Tā ka viņi WESSā jau to zināja. Būtu vismaz atvainojušies par radītajiem uztraukumiem!!! 2006 gada mašīna. Varu kādam, pēc adrenalīna izslāpušam, iedot pabraukt.

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Porsche pastāsta par jauno Macan

Vācijas sportisko luksusa automobiļu ražotājs atklājis informāciju par jauno Macan, kas tagad būs pieejams kā pilnībā elektrisks transportlīdzeklis, divās divmotoru pilnpiedziņas versijās. Lasīt vairāk

 

Arī pārāk lēna braukšana var radīt avārijas situācijas (+ VIDEO) 11

Satiksmes drošību veido daudz un dažādi aspekti. Viens no tādiem ir – cik droši vadām savu transportlīdzekli un cik labi iekļaujamies satiksmes plūsmā. Nereti no autovadītājiem dzirdamas sūdzības par citu satiksmes dalībnieku pārgalvīgu braukšanas stilu. Tomēr ir arī tādi, kas kopējā satiksmes plūsmā neiekļaujas, jo dažādu iemeslu dēļ brauc pārāk lēni. Arī šāds braukšanas stils var radīt neprognozējamas situācijas uz ceļa. Lasīt vairāk

 

Putas vai rezerves ritenis ? TV Autoziņu eksperiments (+VIDEO) 13

Modernajās vieglajās automašīnas vietas rezerves ritenim itin bieži nemaz nav, jo rats aizņem vietu un ir smags. Tomēr melnajā stundā tas noderētu. Tā uzskata arī Autoriepu Nama direktors Oskars Krampāns, kurš izrāda Autoziņām dažādus rezerves riteņu veidus. Populārākais ir pagaidu jeb mazais rezerves ritenis, tautā saukts par "desu" vai "tableti". Pagaidu rezerves ritenis ir kompromiss starp pilnvērtīgu riepu un vispār neko. Ar tādu drīkst braukt ne tālāk par 80 km un ne ātrāk kā 80 km/h. Pagaidu riepa ir ne vien mazāka, bet arī plānāka. Lasīt vairāk

 

Laika kapsula: sportiskais 1992.gada Volkswagen Polo Coupe GT ar tikai 716 km nobraukumu (+ FOTO) 6

Nīderlandē piedāvā lieliski saglabātu „laika kapsulu” – 1992.gada Volkswagen Polo Coupe GT, kas savā 32 gadus garajā mūžā nav nobraucis pat 1000 kilometrus. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti