«Hyundai» brenda globālā pozīcija uzlabojas 1

 
8.oktobris 2009 8:40

Seula, Koreja. Hyundai brends turpina savu virzību augšup, paceļoties par 3 vietām kopš 2008.gada un iegūstot 69. vietu 2009. gada labāko globālo brendu reitingā, ko kopīgi sastādīja Interbrand, vadošā brendu konsultāciju aģentūra, un BusinessWeek, Ņujorkas globālā biznesa mēdiju organizācija.

Lai arī automašīnu ražošanas industrijā vidējā brendu vērtība globālās ekonomiskās situācijas pasliktināšanās rezultātā samazinājās par 7,4 procentiem, Hyundai tā samazinājās tikai par 5 procentiem, līdz 4,6 miljardiem ASV dolāru, kas ir mazākais kritums automašīnu ražošanas kompāniju vidū.

„Pateicoties pievilcīgajiem produktiem, piemēram, Genesis, un inovatīvajam mārketingam, piemēram, programmai Assurance, Hyundai liek sevi ievērot pasaules tirgū,” teica Interbrand.

Hyundai pirmo reizi iekļuva gada labāko globālo brendu sarakstā 2005. gadā, kad tā ierindojās 84. vietā. Kopš tā laika Hyundai ir reģistrējusi vienmērīgu sava brenda vērtības ikgadējo pieaugumu, novērtējot to pēc globālās situācijas. Pēdējā reitingā Hyundai ierindojās 8. pozīcijā starp globālajiem autoražotājiem, pārspējot vairākus prominentus konkurējošos brendus, to skaitā Porsche, Lexus un Nissan.

Korejas vadošais autoražotājs ir piedzīvojis strauju pieaugumu globālajā līmenī, pateicoties nepārtrauktai kvalitātes uzlabošanai un automašīnu dizainam. Vadības globalizācijas centieni ir ievērojami veicinājuši Hyundai straujo pieaugumu, izveidojot ražošanas pozīcijas galvenajos topošajos tirgos Indijā un Ķīnā, kur Hyundai ir guvusi lieliskus panākumus.
 

 

 
Visi komentāri
 
271838. viesis 12.oktobris 2009 16:16
0 0 Atbildēt

Trīs gadus jau braucu ar hundaju - NEVIENU mirkli tajā neesmu juties sliktāk kā iepriekš bembī, mersī vai fordiņā. Varētu teikt, ka drīzāk braucot ar hundaju jūtos labāk, jo šis zimols vēl sevi nav kaut kadā veidā sakompromitējis. Domāju, ka tuvā nākotnē pieaugot hundaju jauno modeļu tehnoloģijām, hundaja zīmols vēl tikai turpinās nostiprināties. Ne velti daudzi japaniešu autoražotāji jaun ir nopietni satraukušies par pārāk strauju hundaj auto konkurenci pasaules tirgos. Lai korejiešiem veicas, pats ar prieku nākotnē brauktu vai nu ar perspektīvo sonatu vai lielās klases genesi.

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Mazda 6 pēctecis: Mazda ar diviem jaunumiem Auto China 2024 izstādē (+ FOTO)

Pekinas autoizstādē Japānas autobūves uzņēmums Mazda nodemonstrējis divus jaunumus: sedanu EZ-6 un krosoveru Arata. Lasīt vairāk

 

Unikālais 48 cilindru motocikls pārdots par 107 000 eiro 1

Noslēgusies Bonhams izsole, kurā tika pārdots pasaulē vienīgais 48 cilindru motocikls. Lasīt vairāk

 

Sestdien, 27.aprīlī, Rīgā ar motociklu parādi atklās motosezonu. 8

27.aprīlī pie t/c „Mols” Krasta iela 46. sākot no plkst. 10.00 pulcēsies ap Latvijas motobraucēji, lai kopīgi atklātu ikgadējo motosezonu. Pulcēšanās laiks no plkst. 10.00-12.59. Lasīt vairāk

 

Pa ceļam uz Marbelja 95 benzīns 1.799 un dīzelis 1.649 EUR. Paskaties iAuto iepriekšējo video no LV (+ VIDEO) 16

Attēlos un video var redzēt, kādas šobrīd ir degvielas cenas Spānijā, Latvijā un Lietuvā. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti