Tikko Mercedes-Benz E-klasei pievienojušies vēl trīs dzinēju modeļi. Tagad E-klasē var izvēlēties vienu no deviņiem dzinējiem, kuru jaudas klāsts ir ļoti plašs - no 180 līdz 705 Zs.
Jaunie dzinēji būs: benzīna "200 Kompressor", otrās paaudzes "200 CDI", kā arī "320 CDI" turbodīzelis ar tiešo iesmidzināšanu. E200 turbodzinējam, kura darba apjoms patiesībā tikai 1796 cm3, ir mūsdienīga vārstu atvēšanas fāzu sistēma. Ražotājs aprīkojis šo dzinēju ar savu iemīļoto komponenti - izlīdzinošo vārpstu. Šī 4 cilindru versija atšķiras ar īpaši plūdenu un precīzu darbību - tādām īpašībām, kas parasti piemīt tikai 6 cilindru dzinējiem. E200 strādā precīzi un klusi, kā 6 cilindru, bet ir tik ekonomisks, kā 4 cilindru dzinējs. E200 jauda palikusi iepriekšējā - 220 Zs, bet pateicoties dzinēja palielinātajam griezes momentam, tā maksimālais ātrums palielinājies līdz 215 km/h. Jāpiezīmē, ka dzinējs ir kļuvis ekonomiskāks. Runājot par "200 CDI" ekonomiskumu, gribas izcelt, ka šis dzinējs uz 100 km tērē tikai 6 litrus dīzeļdegvielas. Dzinēja jauda ir 180 Zs, kas ļauj auto ieskrieties līdz 100 km/h 12,1 sekundē un sasniegt 183 km/h lielu ātrumu. Un visbeidzot 3,2 litru 6 cilindru turbodīzeļa "320 CDI" jauda palielināta līdz 300 Zs. Pateicoties uzlabotajam griezes momentam, auto, kuram tiks šāds dzinējs, līdz 100 km/h ieskriesies 7,7 sekundēs, kā arī tā maksimālais ātrums būs 225 km/h. iAuto- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
"Tagad E-klasē var izvēlēties vienu no deviņiem dzinējiem, kuru jaudas klāsts ir ļoti plašs - no 180 līdz 705 Zs." Tā ir kļūda??