Autoceļu bedrīšu remonts ir pabeigts 11

 
3.jūnijs 2010 9:41

Va/s „Latvijas Valsts ceļi” informē, ka autoceļu bedrīšu remonts ir pabeigts visos reģionos uz valsts galvenās nozīmes ceļiem.

Daudzviet bedrīšu remonts pabeigts arī uz reģionālajiem un vietējiem autoceļiem. Atbilstoši laika apstākļiem turpinās grants seguma ceļu greiderēšana un planēšana.

Pagājušajā nedēļā valsts autoceļu tīklā, izmantojot šķembu un emulsijas tehnoloģiju un karsto asfaltbetonu, saremontēti 42 174 m2 autoceļu bedrīšu, tajā skaitā
15 091 m2 – valsts galvenajos autoceļos,
14 056 m2 – reģionālajos autoceļos un
13 027 m2 – vietējos autoceļos.

Kopumā maijā saremontēti 169 195 m² autoceļu bedrīšu, tajā skaitā
73 290 m2 – valsts galvenajos autoceļos,
59 065 m2 – reģionālajos autoceļos un
36 840 m2 – vietējos autoceļos.

Bedrīšu remontu valstī veic pavisam 107 autoceļu uzturētāju brigādes. 99 no tām izmanto šķembu un bitumena emulsijas tehnoloģiju, bet 8 bedrīšu remontu veic ar karsto asfaltbetonu.

Asfalta segums valsts autoceļu tīkla ievērojamā daļā laika gaitā ir tik stipri nolietojies, ka slodzes un mitruma ietekmē diemžēl rodas arvien jauni defekti.
 

 
Visi komentāri
 
277359. viesis 3.jūnijs 2010 9:46
0 0 Atbildēt

Rezultātu nemanu, bet tas jau pierasts.

Tagad programmas otrā daļa- Rīgas Ūdens (vai kā tur tos ielu demolētājus sauc) ķerās pie asfalta kravām un frēzēm un izlīdzina visus paugurus un ieplakas, kuras ir palikušas no viņu pērnajiem"remontiem".

277360. viesis 3.jūnijs 2010 11:04
0 0 Atbildēt

Viss kārtībā - bedrītes aizlāpītas, bet bedres stāv kā stāvējušas :D:D:D

277364. viesis 3.jūnijs 2010 12:16
0 0 Atbildēt

Fūūū – beidzot nauda iztērēta :D :D :D

277366. viesis 3.jūnijs 2010 13:56
0 0 Atbildēt

Nu vismaz uz bauskas šosejas posmā no Rīgas līdz Ķekavai bedrītes tagad ir nomainījuši uzkalniņi.... sajuta tāda kā braukt pa vilciena sliedēm.... kāda jēga no tāda remonta es nesaprotu... varbūt esmu pārāk neizglītots :(

277368. viesis 3.jūnijs 2010 14:22
0 0 Atbildēt

Bedrīšu remonts ir pabeigts!? Drīzāk jaunu bedrīšu izveidošana un pauguru montāža ir veikta. Bedres kā bija tā palika.

Laikam vajadzēs pāris vakarus izbraukt ceļus sabildēt un nomērīt bedres.

277377. viesis 3.jūnijs 2010 18:32
0 0 Atbildēt

Es reizi sezonā mainu riepas... ne jau ziemas uz vasaras un otrādi, bet pārsistās pret jaunām... :D

277383. viesis 3.jūnijs 2010 23:54
0 0 Atbildēt

Malači, par pāri palikušo naudu izmaksājiet prēmijas!

277384. viesis 4.jūnijs 2010 0:01
0 0 Atbildēt

Obligāti jāizmaksā prēmijas par katras otrās bedrītes un katras 10 bedres aizlāpīšanu.

277396. viesis 4.jūnijs 2010 13:05
0 0 Atbildēt

Tak nauda tikai prēmijām pietika :D

277409. viesis 4.jūnijs 2010 15:31
0 0 Atbildēt

Pirms Jaunjelgavas ari pabeigushi, kadu gabalu vispar nav aiztikushi, staav visas kaa "dziivas". :D

277433. viesis 6.jūnijs 2010 18:46
0 0 Atbildēt

Nevajag lidot pa Latvijas teritoriju, kur, kā zināms, jau pie robežas būtu jābūt ceļa zīmei Nr. 112 (nelīdzenas ceļš) ar darbības zonu "LATVIJA", tad arī nevajadzēs mainīt riepas reizi sezonā...

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Porsche pastāsta par jauno Macan

Vācijas sportisko luksusa automobiļu ražotājs atklājis informāciju par jauno Macan, kas tagad būs pieejams kā pilnībā elektrisks transportlīdzeklis, divās divmotoru pilnpiedziņas versijās. Lasīt vairāk

 

Arī pārāk lēna braukšana var radīt avārijas situācijas (+ VIDEO) 11

Satiksmes drošību veido daudz un dažādi aspekti. Viens no tādiem ir – cik droši vadām savu transportlīdzekli un cik labi iekļaujamies satiksmes plūsmā. Nereti no autovadītājiem dzirdamas sūdzības par citu satiksmes dalībnieku pārgalvīgu braukšanas stilu. Tomēr ir arī tādi, kas kopējā satiksmes plūsmā neiekļaujas, jo dažādu iemeslu dēļ brauc pārāk lēni. Arī šāds braukšanas stils var radīt neprognozējamas situācijas uz ceļa. Lasīt vairāk

 

Putas vai rezerves ritenis ? TV Autoziņu eksperiments (+VIDEO) 13

Modernajās vieglajās automašīnas vietas rezerves ritenim itin bieži nemaz nav, jo rats aizņem vietu un ir smags. Tomēr melnajā stundā tas noderētu. Tā uzskata arī Autoriepu Nama direktors Oskars Krampāns, kurš izrāda Autoziņām dažādus rezerves riteņu veidus. Populārākais ir pagaidu jeb mazais rezerves ritenis, tautā saukts par "desu" vai "tableti". Pagaidu rezerves ritenis ir kompromiss starp pilnvērtīgu riepu un vispār neko. Ar tādu drīkst braukt ne tālāk par 80 km un ne ātrāk kā 80 km/h. Pagaidu riepa ir ne vien mazāka, bet arī plānāka. Lasīt vairāk

 

Laika kapsula: sportiskais 1992.gada Volkswagen Polo Coupe GT ar tikai 716 km nobraukumu (+ FOTO) 6

Nīderlandē piedāvā lieliski saglabātu „laika kapsulu” – 1992.gada Volkswagen Polo Coupe GT, kas savā 32 gadus garajā mūžā nav nobraucis pat 1000 kilometrus. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti