Jaunais «Citroën C4» - pirmā informācija 3

 
10.jūnijs 2010 0:03

Citroën ir atklājuši pirmo informāciju par Jauno C4 – radīts pēc visaugstākajiem standartiem.

Jaunais Citroën C4 lepojas ar patiešām pozitīvu enerģiju, sākot ar augstākā līmeņa kvalitāti, stilu, interjera telpu un pasažieru ērtībām, kā arī precīzu un atsaucīgu vadāmību un iespaidīgi zemiem kaitīgo izmešu līmeņa rādītājiem.

Ar elegantajām līnijām un izsmalcināto, kvalitatīvo apdari Jaunais C4 rāda atšķirīgu raksturu, atklājot spēka, stabilitātes un sabalansētu proporciju iespaidu. Noteiktās un plūstošās virsmu līnijas, kā priekšējais un aizmugurējais spoileris, norāda uz modeļa uzlaboto aerodinamiku. Gaumīgie hromētie rotājumi sasaucas ar dinamisko priekšējo lukturu dizainu un oriģinālas formas vieglmetāla diskiem, kas piešķir automobilim augstākās klases pieskārienu.



Solot precīzu kontroli un atbilstošu vadāmību, Jaunā C4 salons ir fokusēts uz vadītāja ērtībām, nodrošinot iespaidīgu akustisko komfortu, kas nodrošina pārliecinātu braukšanu.

Jaunais C4 lepojas ar kompaktiem virsbūves izmēriem un iespaidīgu salona ietilpību, kas to padara plašu un daudzpusīgu. Tikai 4,33 m garš, 1,79 m plats un 1,49 m augsts, Jaunais C4 ir tikai par 5 cm garāks, 2 cm platāks un 3 cm augstāks nekā esošais modelis. 408 litrus lielais bagāžas nodalījums ir ietilpīgākais savā klasē, bet praktiskā taisnstūra forma un zemāka iekraušanas zona padara bagāžas ievietošanu vēl ērtāku.



Līdzās uzlabotai pieejamībai un praktiskumam, jaunais C4 piedāvā fantastisku komfortu salonā, pateicoties plašiem, ērtiem sēdekļiem un iespaidīgai salona telpai pasažieriem. Personiskais komforts, ko nodrošina Jaunais C4 ir salīdzināms ar speciāli pie drēbnieka šūtu uzvalku, kurā viss atbilst personiskajai gaumei, sākot ar instrumenta paneļa izgaismojuma toni, izvēlētiem polifoniskiem brīdinājuma signāliem, individuālu gaisa kondicionētāja jaudas regulējumu un jaunās audio sistēmas bagātīgo skaņu. Atsevišķos modeļos priekšējos krēslus iespējams aprīkot ar masāžas funkciju.



Līdzās esošām bāzes aprīkojuma tehnoloģijām kā EGS (elektroniskā pārnesumkārbas sistēma), automātisko elektrisko stāvbremzi, kalna starta palīdzību, līniju šķērsošanas brīdinājuma sistēmu un gāzizlādes (Xenon) duālas funkcijas priekšējiem lukturiem Jaunais C4 tiks aprīkots ar ērtām un noderīgām jaunām funkcijām, dažas no kurām būs unikālas šajā auto segmentā. To skaitā ir jauna „aklo punktu” uzraudzības sistēma, gaismu regulēšanas iespēja līkumos, kruīzkontrole un ātruma ierobežotājs ar ātruma atmiņas iespēju, kā arī inovatīvs jauns servisa pakalpojums eTouch.



Nodrošinot neatliekamās palīdzības komunikāciju, papildus Citroën eTouch sistēma ļauj vadītājam uzraudzīt degvielas patēriņu un braukšanas rādītājus, saņemot padomus degvielas ekonomijai. Sistēma sniedz informāciju par automobiļa tehnisko stāvokli un uzrauga jebkādas nepieciešamās apkopes vai servisa vajadzības.



Veidots kā videi draudzīgs ģimenes auto, Jaunais C4 izmantos jaunākās Citroën tehnoloģijas, kas palīdz samazināt ietekmi uz apkārtējo vidi. C4 būs pieejams ar Citroën jaunajiem mikrohibrīdajiem eHDi dzinējiem, kas aprīkoti ar jaunākās paaudzes Stop & Start sistēmu, kura atļauj samazināt kaitīgo izmešu līmeni līdz pat 109 g/km esošajam un līdz 99 g/km nākotnes modeļiem. Arī Michelin Energy™ Saver riepas palīdz nodrošināt šo zemo CO2 izmešu līmeni un nodrošina degvielas ekonomiju. Automašīnas kopējā svara samazinājums, neskatoties uz lielākiem izmēriem un papildus aprīkojumu, panākts, pateicoties jaunāko tehnoloģiju izmantošanai automobiļa konstrukcijā, kā, piemēram, metināšanai ar lāzera stariem. Savukārt 15% „zaļo” materiālu, piemēram, pārstrādātu poliamīda komponentu, izmantošana atbilst Citroën politikai vides aizsardzības jomā.



Jaunais C4 tiks ražots Mulhouse PSA Peugeot Citroën rūpnīcā Francijā, un pasaules pirmizrādi piedzīvos septembrī Parīzes autoizstādē.



Latvijā Jaunais C4 gaidāms 2011. gada sākumā.

CITROËN Importētāja SIA VEHO valdes priekšsēdētājs Raimonds Dūda stāsta: Citroën C4 neilgi pēc nonākšanas Latvijā kļuva par pārdotāko Citroën pasažieru automašīnu modeli. Jaunais Citroën C4 nešaubīgi būs tikpat, ja ne vēl vairāk iekārojams un veiksmīgs modelis. Tāpat kā 2008. gadā ieviestais jaunais C5 un šogad parādītais jaunais C3, arī Jaunais Citroën C4 vēlreiz apliecina markas  pieredzi elegantu un inovatīvu automobiļu izveidē ar būtiskām tehnoloģiskām priekšrocībām.

SIA VEHO
Citroën Importētājs Latvijā

 
Visi komentāri
 
277496. viesis 10.jūnijs 2010 11:36
0 0 Atbildēt

Dizainiski šķiet pavisam ok!

277501. viesis 10.jūnijs 2010 23:38
0 0 Atbildēt

No aizmugures gandrīz pēc VII gen. Civika izskatās :)

Bet principā tiešām izskats ir ok.

277523. viesis 12.jūnijs 2010 11:56
0 0 Atbildēt

Labs, man patīk. Jācer, ka cena vēl joprojām būs demokrātiska. :)

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Porsche pastāsta par jauno Macan

Vācijas sportisko luksusa automobiļu ražotājs atklājis informāciju par jauno Macan, kas tagad būs pieejams kā pilnībā elektrisks transportlīdzeklis, divās divmotoru pilnpiedziņas versijās. Lasīt vairāk

 

Arī pārāk lēna braukšana var radīt avārijas situācijas (+ VIDEO) 11

Satiksmes drošību veido daudz un dažādi aspekti. Viens no tādiem ir – cik droši vadām savu transportlīdzekli un cik labi iekļaujamies satiksmes plūsmā. Nereti no autovadītājiem dzirdamas sūdzības par citu satiksmes dalībnieku pārgalvīgu braukšanas stilu. Tomēr ir arī tādi, kas kopējā satiksmes plūsmā neiekļaujas, jo dažādu iemeslu dēļ brauc pārāk lēni. Arī šāds braukšanas stils var radīt neprognozējamas situācijas uz ceļa. Lasīt vairāk

 

Putas vai rezerves ritenis ? TV Autoziņu eksperiments (+VIDEO) 13

Modernajās vieglajās automašīnas vietas rezerves ritenim itin bieži nemaz nav, jo rats aizņem vietu un ir smags. Tomēr melnajā stundā tas noderētu. Tā uzskata arī Autoriepu Nama direktors Oskars Krampāns, kurš izrāda Autoziņām dažādus rezerves riteņu veidus. Populārākais ir pagaidu jeb mazais rezerves ritenis, tautā saukts par "desu" vai "tableti". Pagaidu rezerves ritenis ir kompromiss starp pilnvērtīgu riepu un vispār neko. Ar tādu drīkst braukt ne tālāk par 80 km un ne ātrāk kā 80 km/h. Pagaidu riepa ir ne vien mazāka, bet arī plānāka. Lasīt vairāk

 

Laika kapsula: sportiskais 1992.gada Volkswagen Polo Coupe GT ar tikai 716 km nobraukumu (+ FOTO) 6

Nīderlandē piedāvā lieliski saglabātu „laika kapsulu” – 1992.gada Volkswagen Polo Coupe GT, kas savā 32 gadus garajā mūžā nav nobraucis pat 1000 kilometrus. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti