«Hyundai i30» modelis izgājis atjaunošanas kursu 1

 
6.augusts 2010 15:00

Pirmais Hyundai "i" modelis – i30 – ir izgājis atjaunošanas kursu. Ražotājs ir pārliecināts, ka jauninājumi palīdzēs i30 modeļu sērijai gūt arvien lielāku popularitāti eiropiešu vidū.

Izstrādājot i30 modeli, Hyundai projektētāji un dizaineri izvirzīja sev uzdevumu: radīt automašīnu, kas atbilst Eiropas patērētāju prasībām un gaidām. Eiropieši silti uzņēma modeli, kam loģiski sekoja ātrs pārdošanu pieaugums.

hyundai i30 new 2011

i30 modelis, kas parādījās tirgū 2007. gadā, piešķīra Hyundai modeļu līnijai jaunas i-pazīšanas zīmes. i-sērijas raksturīgākās īpašības ir: inovativitāte, iedvesma un inteliģence. Kaut kādā mērā i30 Hyundai ir automašīna-novators: tā ir pirmā automašīna, kas ražota Eiropā – rūpnīcā Nošovices pilsētā, Čehijā, un pirmais Hyundai, kas ieguvis maksimāli iespējamo vērtējumu – piecas zvaigznes crush-testos pēc NCAP sistēmas. Turklāt i30 ir pirmais Hyundai modelis Blue DriveTM ekoloģisko automašīnu līnijā, kas ir aprīkotas ar ISG sistēmu (Idle Stop and Go), kas samazina degvielas patēriņu un kaitīgo izmešu daudzumu.

Dabīga dizaina attīstība

i30 atjaunotais ārējais izskats piešķir automašīnai svaigumu un izraisa pastāvīgu interesi Eiropas pircēju vidū. Viena no svarīgākajām Hyundai i30 īpašībām ir stilīgs un mūsdienīgs dizains. I30 atjaunotais eksterjers uzsver automašīnas estētiskās īpašības.

hyundai i30 new 2011

Modificētie gaisa ieplūdes vadi un radiatora režģis piešķir i30 saimei raksturīgo izskatu. Atjaunotais buferis un stūraināki miglas lukturi turpina jauninājumu virkni, kas piešķir automašīnas priekšējai daļai dinamismu. Jaunie eksterjera elementi – paplašināti sliekšņi un atjaunots aizmugures buferis padara automašīnas profilu vēl muskuļotāku. Kopā ar automašīnas ārējo izskatu izmanījies arī tās garums: piecu durvju i30 ir izaudzis par 35 mm, bet universālis i30CW – par 25 mm.

Atjaunots arī automašīnas aprīkojums. Tagad Hyundai i30 ir divi komplektācijas līmeņi: Classic un Comfort. Modelis ar standarta komplektāciju Classic kopš šā brīža tiek aprīkots ar borta datoru un priekšējiem miglas lukturiem; turklāt, tā priekšējiem lukturiem ir funkcija Follow-me-home (pavadīšana ar gaismu līdz mājai). Modeļiem ar komplektāciju Comfort kā papildu aprīkojumu var pasūtīt no stūres vadāmu kruīza kontroli ar iebūvētu ātruma ierobežotāju.

Blue DriveTM koncepcija nes augļus

i30 ir pirmā Hyundai markas automašīna Blue DriveTM sērijā. Blue DriveTM automašīnu līnija ir Hyundai pūļu iemiesojums ekoloģiskāku risinājumu meklējumos. Atjaunojot i30 modeli, Hyundai papildināja arī i30 Blue DriveTM versiju, aprīkojot automašīnu ar riepām, kas veicina degvielas patēriņa un CO2 izmešu daudzuma samazināšanos ar zemu rites pretestības līmeni. Degvielas patēriņš un CO2 izmeši Blue DriveTM automašīnu sērijai samazinājušies par 9% salīdzinājumā ar citiem šīs klases modeļiem, ko novērtēs automašīnu īpašnieki, kas dod priekšroku nelieliem automašīnas uzturēšanas izdevumiem.

Jauninājumi skāruši gan piecu durvju i30, gan arī universāli i30cw.

Cenas atjaunotajiem i30 sākas no 13 990 EUR par piecu durvju versiju un 14 990 EUR par universāli i30cw.

Papildus lielajai popularitātei pircēju vidū, Hyundai i30 veiksmīgi izgājis arī daudzas testēšanas un pētījumus, kā arī ieguvis daudzas balvas un titulus:
2010. gada februāris Labākais pirkums (Best Buy); bilpriser.dk
2009. gada jūlijs Vieta Lielbritānijas visdrošāko automašīnu sarakstā
(Britain´s Most Reliable Cars) tīmekļa vietnē Which?
2009. gada maijs 2009. gada automašīna (Car of the Year); Austrālijas žurnāls „ECO Car”
2009. gada marts "Supreme Winner"; Balva par ieguvumiem automašīnu ražošanas jomā (AA Motoring Excellence Awards) Jaunzēlandē
2008. gada decembris Visdrošākā vidējās klases automašīna Argentīnā; Ceļu transporta drošības pētījumu centrs (Center for Road Safety and Experimentation)
2008. gada augusts Pirmā Āzijas marka, kas ieguvusi „Gada automašīnas” titulu Spānijā
2008. gada februāris 2007. gada automašīna Austrālijā; CARSGuide, 2007. gada novembris
 

 
Visi komentāri
 
278231. viesis 9.augusts 2010 14:21
0 0 Atbildēt

Atjaunošanas kursu parasti iziet no USA uz LT atvestie šroti no izsolēm...

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Porsche pastāsta par jauno Macan

Vācijas sportisko luksusa automobiļu ražotājs atklājis informāciju par jauno Macan, kas tagad būs pieejams kā pilnībā elektrisks transportlīdzeklis, divās divmotoru pilnpiedziņas versijās. Lasīt vairāk

 

Arī pārāk lēna braukšana var radīt avārijas situācijas (+ VIDEO) 11

Satiksmes drošību veido daudz un dažādi aspekti. Viens no tādiem ir – cik droši vadām savu transportlīdzekli un cik labi iekļaujamies satiksmes plūsmā. Nereti no autovadītājiem dzirdamas sūdzības par citu satiksmes dalībnieku pārgalvīgu braukšanas stilu. Tomēr ir arī tādi, kas kopējā satiksmes plūsmā neiekļaujas, jo dažādu iemeslu dēļ brauc pārāk lēni. Arī šāds braukšanas stils var radīt neprognozējamas situācijas uz ceļa. Lasīt vairāk

 

Putas vai rezerves ritenis ? TV Autoziņu eksperiments (+VIDEO) 13

Modernajās vieglajās automašīnas vietas rezerves ritenim itin bieži nemaz nav, jo rats aizņem vietu un ir smags. Tomēr melnajā stundā tas noderētu. Tā uzskata arī Autoriepu Nama direktors Oskars Krampāns, kurš izrāda Autoziņām dažādus rezerves riteņu veidus. Populārākais ir pagaidu jeb mazais rezerves ritenis, tautā saukts par "desu" vai "tableti". Pagaidu rezerves ritenis ir kompromiss starp pilnvērtīgu riepu un vispār neko. Ar tādu drīkst braukt ne tālāk par 80 km un ne ātrāk kā 80 km/h. Pagaidu riepa ir ne vien mazāka, bet arī plānāka. Lasīt vairāk

 

Laika kapsula: sportiskais 1992.gada Volkswagen Polo Coupe GT ar tikai 716 km nobraukumu (+ FOTO) 6

Nīderlandē piedāvā lieliski saglabātu „laika kapsulu” – 1992.gada Volkswagen Polo Coupe GT, kas savā 32 gadus garajā mūžā nav nobraucis pat 1000 kilometrus. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti