«Hyundai ix35» Euro NCAP testā piešķirtas 5 zvaigznes 3

 
3.septembris 2010 9:12

Euro NCAP paziņojusi, ka jaunais Hyundai kompaktklases SUV ix35 tās stingrajā sadursmes testu programmā ieguvis augstāko drošības vērtējumu – piecas zvaigznes.

Rezultāts nozīmē, ka ix35 ir viens no drošākajiem auto savā klasē, kā arī tam ir sava segmenta labākais rezultāts kategorijā „bērnu drošība”.

Modelis ix35 ir trešā Hyundai automašīna pēc kārtas, kas Euro NCAP testos iegūst 5 zvaigznes, sekojot i20 supermini un i30 hečbeka sasniegtajam augstākajam vērtējumam.

Bērnu drošības kategorijā šis C segmenta SUV saņēma labāko vērtējumu savā klasē – 88%, uzrādot labus rezultātus testos gan ar 18 mēnešus veca bērna manekenu, gan ar trīsgadnieka manekenu. Testa rezultāti ar pieaugušo manekeniem sasniedza 90%, un auto drošības palīgierīces testā ieguva 71% vērtējumu.

Elektroniskā stabilitātes kontrole, kas ietilpst visu modeļu standartaprīkojumā, un drošības jostu atgādinājuma sistēma nospēlēja galveno lomu ix35 vērtējumā drošības palīgierīču kategorijā. Hyundai likto uzsvaru uz pasažieru drošību izceļ augstie rādītāji frontālās un aizmugures sadursmes triecientestos, un stabilais salons nodrošina labu aizsardzību sadursmes gadījumā.

Alans Rašforts (Allan Rushforth), Hyundai Motor Europe viceprezidents, komentē: „Piecas zvaigznes sadursmes testos pierāda mūsu apņemšanos piedāvāt patērētājiem automašīnas ar visaugstāko kvalitātes un drošības līmeni. Autobraucējiem Eiropā ir ļoti augstas prasības, un mūsu dizaina un inženieru komandas Hyundai Eiropas Izpētes un attīstības centrā ir radījušas auto, kas attaisno šādas cerības.

Modelis ix35 ir ļoti populārs Eiropas pircēju vidū – kopš tā pārdošanas sākuma pavasarī trīs mēnešu laikā ir pārdoti 60 000 auto. Ar jaudīgu, taču racionālu dzinēju izvēli un nepārspēto Hyundai piecu gadu trīskāršās aizsardzības programmu ix35 ir klases vadošais SUV visos aspektos, sniedzot saviem pircējiem pilnīgu dvēseles mieru. Šī drošības garantija apliecina Hyundai līdera pozīcijas klientu apmierinātībā.”
 

 
3 Lasīt visus komentārus → Populārākie komentāri
 
278587. viesis 3.septembris 2010 12:26
1 0 Atbildēt

Vispār jau glīts un patīkams auto - apskatiju to autosalonā. Teicams mantinieks jau tā nesliktajam Tuksonam. Būtu "treknie" gadi, cilvēki rindā pēc tā auto stāvētu... Kā savulaik pēc CRV hondas. Bet tagad tā ķibele visiem ar tām naudām - par jauniem auto var tikai pasapņot. Bet vispār, hundaji ir labi auto un labi kalpo. Manai Sonatai arī jau nākamgad būs pirmā piecgade, bet līdz šim vispār nekādu problēmu. Skeptiķiem par lielām bēdām varu galvot, ka joprojām NEKAS vēl negrab salonā un paneļos - viss ir OK. Meita arī jau otro sezonu brauc ar 2004.gada "jaguarveidīgo" sonātu - arī īpašu problemu nav. Vasarā bija gan jānomaina kloķenes Holla datčiks, arī ģeneratoram bija kaut kādas problemas dēļ mitruma, bet viss ir savests kārtībā. Arī krustdēls BEZ jebkādām problēmam brauc 4-gadīgu ar hundai-elantra un ir priecīgs, ka ticis vaļā no rijīgā bembja e-46. Arī paziņu aprindās neviens hundai braucējs par savu auto nav sūdzējies.

Vispār jau skandi motors šloseru aprindās pēdējā laikā populārs ir teiciens: ar hundajiem problemas nav - problemas ir ar mitcukiem...

 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Porsche pastāsta par jauno Macan

Vācijas sportisko luksusa automobiļu ražotājs atklājis informāciju par jauno Macan, kas tagad būs pieejams kā pilnībā elektrisks transportlīdzeklis, divās divmotoru pilnpiedziņas versijās. Lasīt vairāk

 

Arī pārāk lēna braukšana var radīt avārijas situācijas (+ VIDEO) 11

Satiksmes drošību veido daudz un dažādi aspekti. Viens no tādiem ir – cik droši vadām savu transportlīdzekli un cik labi iekļaujamies satiksmes plūsmā. Nereti no autovadītājiem dzirdamas sūdzības par citu satiksmes dalībnieku pārgalvīgu braukšanas stilu. Tomēr ir arī tādi, kas kopējā satiksmes plūsmā neiekļaujas, jo dažādu iemeslu dēļ brauc pārāk lēni. Arī šāds braukšanas stils var radīt neprognozējamas situācijas uz ceļa. Lasīt vairāk

 

Putas vai rezerves ritenis ? TV Autoziņu eksperiments (+VIDEO) 13

Modernajās vieglajās automašīnas vietas rezerves ritenim itin bieži nemaz nav, jo rats aizņem vietu un ir smags. Tomēr melnajā stundā tas noderētu. Tā uzskata arī Autoriepu Nama direktors Oskars Krampāns, kurš izrāda Autoziņām dažādus rezerves riteņu veidus. Populārākais ir pagaidu jeb mazais rezerves ritenis, tautā saukts par "desu" vai "tableti". Pagaidu rezerves ritenis ir kompromiss starp pilnvērtīgu riepu un vispār neko. Ar tādu drīkst braukt ne tālāk par 80 km un ne ātrāk kā 80 km/h. Pagaidu riepa ir ne vien mazāka, bet arī plānāka. Lasīt vairāk

 

Laika kapsula: sportiskais 1992.gada Volkswagen Polo Coupe GT ar tikai 716 km nobraukumu (+ FOTO) 6

Nīderlandē piedāvā lieliski saglabātu „laika kapsulu” – 1992.gada Volkswagen Polo Coupe GT, kas savā 32 gadus garajā mūžā nav nobraucis pat 1000 kilometrus. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti