i40: jaunais Hyundai flagmanis Eiropā 4

 
3.janvāris 2011 9:40

Hyundai paziņo, ka tā jaunā Eiropas tirgum paredzētā D segmenta auto nosaukums būs i40. Hyundai i40 izveides laikā bija pazīstams ar šifrētu nosaukumu “VF”.

Nosakot, ka tā pasaules pirmizrāde būs 2011. gada martā Ženēvas autoizstādē un pateicoties transporta līdzekļa dinamiskajam modelim, klases līdera kvalitātei, izpildījumam, kā arī tehniskajām īpašībām, jaunā i40 mērķis ir veidot Eiropas patērētāja izpratni par Hyundai kā par augstas kvalitātes iekārojamu auto.

 

Jaunajam i40 būs vagona tipa virsbūve, un vēlāk, gada laikā, būs pieejama arī sedana versija.

“Mums attiecībā uz Hyundai Eiropā ir milzīgas ambīcijas, un jaunais i40 būs impulss, kas nepieciešams mūsu mērķu sasniegšanai 2011. gadā un turpmāk. Mēs sagaidām, ka jaunā i40 kvalitāte turpinās mūsu tēla attīstību Eiropā un Hyundai zīmolam piesaistīs jaunus klientus,” teica Alans Rušforts (Allan Rushforth), Hyundai Motor Europe viceprezidents.

Jaunais i40, kas izveidots Hyundai Eiropas R&D centrā Riselsheimā, Vācijā, ir uzņēmuma pirmais D segmenta modelis, kas paredzēts īpaši Eiropas tirgum. Auto attīstīs „fluidiskās tēlniecības” dizaina valodu, parādot uzņēmumam raksturīgo priekšējā radiatora resti ar sešiem stūriem un straujās līnijas, kas, savienojot priekšpuses, sānu un aizmugures profilus, piešķir i40 dinamisku un sportisku izskatu.

Jaunais i40 kļūs arī par Hyundai novatoriskāko modeli Eiropas tirgū, ņemot vērā izmantotās jaunākās vides tehnoloģijas, kas izstrādātas uzņēmuma Blue DriveTM eko programmā, sabalansēto piedziņu, kas ļauj lepoties ar klasē labāko veiktspēju, degvielas ekonomiju, kā arī zemo CO2 izplūdes līmeni.

“i40 perfekti apvieno četrus elementus, kas kļuvuši par Hyundai pamatvērtībām: praktiskums, veiktspēja, efektivitāte un stils. Mūsu dizaineri un inženieri radījuši auto, kas apvieno tās īpašības, ko Eiropas autovadītāji meklē D segmenta automašīnās.”

i40 priekšrocība ir nozarē vadošā trīskāršās palīdzības piecu gadu programma (Five Year Triple Care), kas ietver piecu gadu garantiju bez nobraukuma ierobežojuma, piecu gadu tehnisko palīdzību ceļā un piecu gadu automašīnas stāvokļa pārbaudes plānu.

Papildu informācija par i40 būs pieejama neilgi pirms tā pasaules pirmizrādes Ženēvas autoizstādē 2011. gada martā.

 
Visi komentāri
 
280973. viesis 3.janvāris 2011 11:53
0 0 Atbildēt

Nu, tad sākam jauno gadu iauto slejās ! Jauns gads - jauni auto. Šī konkrētā auto skice gan bija jau pamanāma auto lapās pirms pāris gadiem - tad gan tas auto tika nosaukts par konceptu jaunam Sonatas modelim.

Beigās, jauno sonatu uztaisīja pilnīgi citu un pat nepalaida eiropas tirgū.

Zēl - manuprāt, arī itin glīts auto bija sanācis. Lielās klases Genezis arī pie mums diemžēl neparādijās. Kaut kad būs tikai Genesis Caupe variants, kas speciali gatavots ES prasībām. Bet šis i40 modelis kaut kā īpaši nesajūsmina - nu nepatīk man tās kosmiskās formas. Bet citiem jau patiks.

Ja runā par t.s. D klasi, šķiet, ka tur visveiksmīgākais Hyundai auto bija 2001.gada "jaguar-līdzīgā" sonata.

281004. viesis 4.janvāris 2011 11:28
0 0 Atbildēt

Vagona tipa virsbūve :D vēlāk būs arī pusvagona un hoper-vagona :D

281016. viesis 4.janvāris 2011 21:12
0 0 Atbildēt

Ļoti simpātisks auto!

281046. viesis 7.janvāris 2011 23:48
0 0 Atbildēt

žēl, ka pie pamatvērtībām onkas no hui-dai nepieskaita auto atlikušo vērtību!DDD

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Porsche pastāsta par jauno Macan

Vācijas sportisko luksusa automobiļu ražotājs atklājis informāciju par jauno Macan, kas tagad būs pieejams kā pilnībā elektrisks transportlīdzeklis, divās divmotoru pilnpiedziņas versijās. Lasīt vairāk

 

Arī pārāk lēna braukšana var radīt avārijas situācijas (+ VIDEO) 11

Satiksmes drošību veido daudz un dažādi aspekti. Viens no tādiem ir – cik droši vadām savu transportlīdzekli un cik labi iekļaujamies satiksmes plūsmā. Nereti no autovadītājiem dzirdamas sūdzības par citu satiksmes dalībnieku pārgalvīgu braukšanas stilu. Tomēr ir arī tādi, kas kopējā satiksmes plūsmā neiekļaujas, jo dažādu iemeslu dēļ brauc pārāk lēni. Arī šāds braukšanas stils var radīt neprognozējamas situācijas uz ceļa. Lasīt vairāk

 

Putas vai rezerves ritenis ? TV Autoziņu eksperiments (+VIDEO) 13

Modernajās vieglajās automašīnas vietas rezerves ritenim itin bieži nemaz nav, jo rats aizņem vietu un ir smags. Tomēr melnajā stundā tas noderētu. Tā uzskata arī Autoriepu Nama direktors Oskars Krampāns, kurš izrāda Autoziņām dažādus rezerves riteņu veidus. Populārākais ir pagaidu jeb mazais rezerves ritenis, tautā saukts par "desu" vai "tableti". Pagaidu rezerves ritenis ir kompromiss starp pilnvērtīgu riepu un vispār neko. Ar tādu drīkst braukt ne tālāk par 80 km un ne ātrāk kā 80 km/h. Pagaidu riepa ir ne vien mazāka, bet arī plānāka. Lasīt vairāk

 

Laika kapsula: sportiskais 1992.gada Volkswagen Polo Coupe GT ar tikai 716 km nobraukumu (+ FOTO) 6

Nīderlandē piedāvā lieliski saglabātu „laika kapsulu” – 1992.gada Volkswagen Polo Coupe GT, kas savā 32 gadus garajā mūžā nav nobraucis pat 1000 kilometrus. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti