Vectra – tas nav Opel! 76

 
5.februāris 2003 0:12

Teiciens, ka «visi auto ar laiku kļūst par opeļiem» ne vienmēr atbilst patiesībai. Iepriekšējo gadu pieredze rāda, ka ir kāds vācu auto, tiesa, bez īpašām pretenzijām – Opel Vectra, kas nekādā ziņā nav pelnījis šādu attieksmi. Tieši par to arī gribējām pārliecināties, dažas dienas pabraukājot ar jauno «Opel Vectra».

Pirmais Opel Vectra, kuru uz testu mums piešķīra ADAM AUTO, nebija ne tuvu bāzes versijas izpildījumam – dīzelis 2,2Dti (125Zs, 280Nm), automātiskā ātrumkārba ar tiptronic, kondicionieris un divzonu klimata kontrole; 16” lietie diski, laba audio iekārta ar 4CD changer, borta kompjūters un citi sīkumi. Vēl viens «sīkums» – mašīnas nobraukums bija tikai 1700 kilometri. Piektdienas vakars, ārā jau tumšs. Saņemam auto atslēgas. Auto pie durvīm. ADAM AUTO menedžeris vēl pārjautā, vai neko nevēlamies zināt par šo auto, pirms dodamies ceļā? - Nē, nē, paldies! Šķiet, viņam bija taisnība – tomēr vajadzēja noklausīties īso lietošanas pamācību, jo jau pie pirmā krustojuma sagaidīja pārsteigums – pagriezienu rādītāja svira ieslēdzama bez nekādiem krakšķiem vai citām raksturīgām ieslēgšanas pazīmēm. Nedaudz to pagriežot, pagriezienu rādītājs ieslēdzas uz dažām reizēm un pēc tam pats izslēdzas. Pagriežot sviru tālāk (dziļāk), pagriezienu rādītājs ieslēdzas normālajā režīmā, kas izslēdzas pēc stūres grieziena atpakaļ – kā visiem auto. Tā gan nedaudz stresa, vismaz pirmajās dienās, var «noraut»... Ja gadās netīšām pieskarties šai svirai, kad tas nav bijis nepieciešams, var sākties gaismas mūzikas cienīgs priekšnesums – pieraduši, ka pagriežot uz pretējo pusi, pagrieziena gaismas izslēgsies, darām tā, kā ierasts..., bet svira kustas tik mīksti, ka noteikti ieslēdzam gaismiņu – uz otru pusi... Bet pie visa var pierast. Nav īsti skaidrs, kāpēc tas Opelim bija nepieciešams, bet sajūtas ir dīvainas. Līdzīgi ir arī logu tīrītāju ieslēgšanas sviru. Nedaudz pagriežam – tīrītājs ieslēdzas pirmajā režīmā, spiežam dziļāk – režīms pārslēdzas uz nākošo. Pēc pirmajiem pārdzīvojumiem apturam un sākam apskatīt paneli. Izrādās, ka arī Opel mācējis izveidot vienkāršu, bet tomēr patīkamu un saprotamu priekšējo paneli. Izskatās, ka šeit nekā netrūkst. Šim modelim ir arī borta kompjūters, kas darbojas diezgan saprotamā veidā – degvielas patēriņš, nobrauktie kilometri, kilometru atlikums līdz tukšai bākai u.c. Šādas konfigurācijas Opel Vectra īpaši varētu noderēt sievietēm – visi sistēmas paziņojumi, kas citiem automobiļiem iedegas kā vienkārši krāsainas lampiņas uz paneļa, šeit viegli saprotamā veidā tiek parādīti uz centrālā displeja un nepazūd, kamēr jūs neakceptēsiet, ka to izlasījāt. Ar šādu datoru nekad nepalaidīsi garām brīdi, kad beigsies degviela vai logu mazgājamais šķidrums. Uz ekrāna parādās liels «benzīna tanka» zīmējums, kā arī attālums, cik kilometrus vēl var nobraukt. Varbūt gan nedaudz par vēlu (50 km), bet labāk vēlāk, nekā nekad... Ja ļoti gribas paskriet, tad automātiskā kārba ir pārslēdzama arī «štepselējamā režīmā» un pārvēršas par 5 pakāpju tiptronic. Nakti auto pārlaida vienā no Rīgas atklātajām stāvvietām. Nākošajā rītā man bija diezgan nepatīkams pārsteigums – temperatūra -27°C. Sāku šaubīties, vai auto būs paklausīgs un «pieleks». Par spīti visai skepsei, auto pieleca ar pirmo piegājienu. Tātad dīzelis ir kļuvis drošāks arī pie kārtīga sala. Uz Vectras četrspieķu stūres – ērti radio programmu pārslēgšanas un skaļuma regulēšanas taustiņi. Kruīza kontroles vadība atrodas pagrieziena rādītāja sviras galā. Tai ir divi varianti – viens nosaka braukšanas ātrumu, neļaujot to palielināt ar akseleratora pedāli, turpretim otrs variants nosaka tikai braukšanas minimālo ātrumu, ļaujot arī īslaicīgi palielināt ātrumu, ja tas nepieciešams apdzīšanai. Arī šim modelim Opel ir saglabājis savu «klasisko» pieeju kruīz-kontrolei – kolīdz nospiežam bremzes pedāli, sistēma atslēdzas un dod pilnu iespēju vadīt auto, kā parasti. Opel Vectra salons, salīdzinot ar iepriekšējo modeli, ir kļuvis plašāks – tā jau tagad ir visu auto ražotāju tendence. Salons ir iekārtots ne tikai ērti, bet tas ir arī samērā kluss. Ir tāda sajūta, ka auto būtu papildus nopakots. Dzinēju, kas, kā atceramies, ir 2,2Dti dīzelītis, var dzirdēt tikai divos gadījumos – kad auto ar bremzi tiek turēts uz vietas, darbojoties tukšgaitā, bet uz kārbas ieslēgts «D» (drive). Tad jūtama neliela dzinēja vibrācija, lai neaizmirstu, ka tas tomēr ir dīzelis. Otrs gadījums, kad jūtams dīzeļa troksnis, ir - braucot ar paātrinājumu un virs 100m/h. Tad radās sajūta, ka zem ātrumpārslēga ir parādījies vēl viens dzinējs. Nu nav nekur jāskrien, kaut arī gribas! Patiesībā šis motoriņš jau nav nekāds vārgulis – tas attīsta 125 Zs jaudu, ar pieklājīgu griezi 280 Nm. Pamēģinājām arī «paštepselēt» manuālā režīmā – mašīna sāka uzvesties nedaudz agresīvāk, bija jūtama dzinēja un ceļa saķere, tikai tā arī nesapratu, pie kādiem dzinēja apgriezieniem pārnesums pats pārslēdzas uz priekšu – šis auto nekādi nereaģēja pat tad, kad tahometra rādījums strauji tuvojās sarkanajai robežai. Un izrādījās, ka labi vien bija, ka neeksperimentējām tālāk – manuālajā režīmā ātrumi uz augšu nepārslēdzas – tas jādara pašam. Savukārt bremzējot, kārba pati slēdz pārnesumus uz leju. «Tas nav Opel!» – tas nav mans sauklis, bet gan bieži dzirdēts apgalvojums no to cilvēku mutēm, kas bija tuvāk iepazinušies ar šo jauno Opel Vectra. Jāatzīmē, ka ziņa par to, ka Opel vairs nerūsē arī nomierina – tā virsbūve ir pilnībā cinkota, Opel garantē, ka auto nerūsēs vismaz 12 gadus. Protams, arī tehnoloģiju un drošības ziņā Vectra neatpaliek no citiem šīs pašas klases auto. Pietiek tikai uzmanīgi ieskatīties mašīnas salonā, lai saprastu, ka avārijas gadījumā no visām pusēm izšausies gaisa spilveni (6). Blakussēdētāja sēdeklī iemontēts sensors, kas avārijas gadījumā neļaus izšaut drošības spilvenus, ja tur neviens nesēž. Arī aerodinamika ir krietni uzlabota un tagad Vectra ierindojas starp labākajiem paraugiem savā segmentā. ABS jau visiem ir pierasta lieta, neliela sīkoņa un auto vadāmi bremzē. Bet «traction control» – pretizslīdēšana – gan nedaudz spēj «izsist no sliedēm». Ar jauno Opel Vectra varat aizmirst vecos laikus, kad uz sniega apgriež auto, izmantojot rokasbremzi. Pirmkārt, «noraujot» rokasbremzi, sistēma sāks spalgi pīkstēt, pēc tam izrādīsies, ka pretizslīdēšanas sistēma nemaz neļaus mašīnu tik viegli apgriezt. Īsāk sakot – inteliģence. Pat mežonīgā ātrumā braucot pa Beberbeķu meža ceļu, pateicoties šai «traction control», auto no savas trajektorijas nebija izraujams. Protams, tam palīdzēja arī Nokian 205/16” ziemas riepas, kas saķeri ar sniegu spēja padarīt līdzīgu kā uz asfalta. Vectra uzticas saviem pasažieriem. Un mīl tos. Arī blakussēdētājam ar taustiņa palīdzību, kas atrodas durvīs, ir tiesības atslēgt bagāžas nodalījumu. Jau standarta aprīkojumā – visi četri elektriskie logi. Aizmugurējie pasažieri var izbaudīt ērti regulējamu ventilāciju. Klimata kontrole ir divjoslu – temperatūra ir atsevišķi regulējama gan vadītāja, gan blakussēdētāja pusē. Nedaudz grūtāka ir gaisa plūsmas regulēšana – tā izdarāma tikai ar kompjūtera palīdzību. Savukārt aizmugurējā sēdekļa vidū atrodas klasisks atveramais elkoņu balsts, kas spēj pārvērsties par ērtu galdiņu vai pat par nelielu lūku, lai tam cauri novietotu slēpes vai ar roku iekļūtu bagāžas nodalījumā. Tagad pasažieri visas savas «liekās» mantas bez problēmām var noglabāt bagāžas nodalījumā. Kabatu un kabatiņu ir daudz – gan salonā, gan bagāžas nodalījumā. Glāžu turētāji atrodami ne tikai priekšā sēdošajiem, tie iebūvēti arī aizmugurējā sēdeklī. Kā jau tagad ir «modē», priekšējā pasažiera sēdekļa mugura ir pilnībā nolokāma uz priekšu – tas, lai vadītājam radītu plašuma sajūtu, ja blakus neviens nesēž. Arī šķiršanās no auto nenotiek uzreiz – vēl pusminūti pēc durvju aizslēgšanas, Vectras gaismas nenodziest, rūpējoties par to, lai saimnieks redzētu ceļu uz mājām. Pēc nedēļas pamēģinājām citu Opel Vectra, šoreiz no HANSA AUTO – ar 2.2 litru benzīna dzinēju (147 Zs, 203 Nm), kas aprīkota ar manuālo 5-pakāpju ātrumkārbu. Šī mašīna nebija tik lepni aprīkota, tai nebija borta kompjūtera, par to 2.2 litru dzinējs spēja sevi labi parādīt pat ļoti labi. Tas ir dinamisks un mums uz ceļa nebija jākaunas. Un galvenais – šoreiz bija iespēja ieskatīties nākotnē – šī auto odometrs jau noskrējis 24.000 km (apmēram gads). Pirmais iespaids – auto ir kļuvis nedaudz savādāks. Sākumā likās, ka skaņas līmenis ir palielinājies, tomēr nē – nekādas būtiskas izmaiņas. Izmēģinājām arī, kā jaunā Vectra turas uz apledojuša zemes ceļa Gulbene-Lejasciems... Ledus. Ātrums – virs 100 km/h. Jāsaka, kamēr nespiedu bremžu pedāli, auto uz ceļa līkumiem turējās godam. Laiku pa laikam iedegās pretizslīdēšanas sistēmas signāllampiņa, brīdinot, ka nostrādājusi «traction control» sistēma – riteņi ir izslīdējuši. Tikai, kad nospiedu bremzi, sapratu, ka ātrums ir bijis liels... ABS, kurš pa gadu nav kļuvis skaļāks, klusi sīca, no visiem spēkiem cenzdamies palīdzēt apturēt auto uz apledojušā ceļa. Tas nav rallija auto! Un to nekad neviens nav apgalvojis... Tālāk ieskatīties nākotnē nav iespējams – Opel Vectra C pārdošanā ir tikai nepilnu gadu. Tomēr var droši apgalvot, ka arī pēc gada ekspluatācijas Vectra būs patīkami lietojama. Aizmugurē vieta – arī vairāk kā pietiekami. Tur sēdošā pasažiere par mašīnu teica tikai labus vārdus, piebilstot, ka vienīgais trūkums – aizmugurē nav atrodams salona apgaismojums. Vectra salons ir iekārtots pēc cinema principa: aizmugurējais sēdeklis ir nedaudz augstāks par priekšējo un tāpēc pasažieri labāk var redzēt pāri priekšā sēdošajiem. Salons radīja tikai patīkamas sajūtas. Pēc skaņas kvalitātes abu mašīnu audio sistēmas bija pat labākas, kā no standarta komplektācijas varētu gaidīt. Skaņa bija pietiekami dziļa un kvalitatīva. Kas interesē reālo mašīnas pircēju? Ne jau tikai zirgi, dzinēja grieze vai krāsa... Svarīga ir sajūta auto vadīšanas laikā, komforts un drošība. To visu var saņemt no Opel Vectra. Par degvielas patēriņu runājot: 2.2 litru dīzelis patērē 8,7 pilsētā / 5,2 ārpus pilsētas, bet 2.2 benzīnnieks attiecīgi 11,9/6,7 l/100km. Abi šie 2,2 litru modeļi nekādi nav nosaucami par īpaši ekonomiskiem, bet, salīdzinot ar saviem konkurentiem, degvielas patēriņš ir ļoti līdzīgs. Bez apstāšanās ar šiem auto nobraucot 2 x 500 kilometrus, varu droši teikt, ka Vectras sēdekļi un iekšējais komforts ir līmenī. Sēdekļi ir ērti regulējami – gan apakšējā daļa, gan muguras leņķis, gan arī sēdekļa augstums vadītājam un pasažierim. Starp priekšējiem sēdekļiem atrodas ērti regulējams elkoņa atbalsts. Kaut pats esmu daudz braucis tieši ar Opel (Corsa, Ascona, Vectra, Record, Senator), gribējās teikt to pašu dzirdēto frāzi: Tas nav Opel! Vismaz tajā – anekdotēs pieminētajā – nozīmē noteikti nē! Vēl gribas atgādināt, ka no 2003. gada Opel piešķīris divu gadu garantiju (bez nobraukuma ierobežojuma) visiem saviem ražojumiem. Paldies «Adam Auto» un «Hansa Auto» par piedāvātajiem auto! Elmārs Biele iAuto redaktors
 
Visi komentāri
 
62719. viesis 4.februāris 2003 22:48
0 0 Atbildēt

Loti veeleetos dzirdeet atsauksmes vai testu par Vektras stabilitaates kontroli, kas vinjai naak standartaa un ko iespeejams veeleejaas menedzheris jums izstaastiit.

Veel viens autobrauceeja intereses objekts ir degvielas pateerinsh.

Redaktors 4.februāris 2003 22:59
0 0 Atbildēt

Citāts no raksta: Par degvielas patēriņu runājot: 2.2 litru dīzelis patērē 8,7 pilsētā / 5,2 ārpus pilsētas, bet 2.2 benzīnnieks attiecīgi 11,9/6,7 l/100km. Abi šie 2,2 litru modeļi nekādi nav nosaucami par īpaši ekonomiskiem, bet, salīdzinot ar saviem konkurentiem, degvielas patēriņš ir ļoti līdzīgs.

Redaktors 4.februāris 2003 23:01
0 0 Atbildēt

Tā saucamā Vectras stabilitātes kontrole ir tik sarežģīts jēdziens, ka neņēmos to ne pārbaudīt, ne aprakstīt. To nevar izdarīt (saprast, izmēģināt) dažās dienās, ja pat oficiālos avotos par to ir tikai teikts, ka tas "ir super". Uzticēsimies ražotājam, ja viņš saka, ka ir labs, tad ir. :)

62723. viesis 4.februāris 2003 23:05
0 0 Atbildēt

Nav jau nemaz tik liels tas patēriņš priekš 2.2L....:)

62725. viesis 5.februāris 2003 0:56
0 0 Atbildēt

Viesis #1

Jaa... aizlasiijies biju taa, ka pat nepiefilmeeju pateerinja ciparus... Bet vai shie ir oficiaalie vai reaalie?

Vispaar Vectra's tests bija kaadaa no rundenc zhurnaaliem AUTO un kaa tur N.Avotinsh un Atis Jansons testeeja un secinaaja, ka shii sisteema paliidz ne visai profesionaaliem brauceejiem, kuri nepatikshanaas iekljuust paaraak aatri iebraucot liikumaa, taadeejaadi laizhoties understeer'aa, bet gruuti esot tiem, kas veelas ljoti atvilkt (kaa vinji), jo auto uzvedas ne taa, kaa priekshpiedzinjas bez shaadas sisteemas.

Xin

62732. viesis 5.februāris 2003 9:04
0 0 Atbildēt

Tam diizelim vai tad ir kruiizkontrole?????

62735. viesis 5.februāris 2003 9:14
0 0 Atbildēt

Es namaz nešaubos, ka šis ir patiešam labs auto.

10 gadus vecai vectrai arī nav ne vainas (ja nu vienīgi rūsē)..

62737. viesis 5.februāris 2003 9:24
0 0 Atbildēt

Hei! To diizeli, ar kuru juus braucaat, es nopirku, bet kruiiza tam nav - vismaz neesmu veel pamaniijis ;-))).

P.S. Par ESP - taisniiba, atvilkt ir ljoti gruuti. Piemeeram dabuut liikumaa skjeersaam ir praktiski neiespeejami. Kad testeeju auto, paardeveejs uzvilka apmeeram 120 - 140 km (uz apsnigusha celja) un tad teca: "Tagad atlaizham rokas no stuures un strauji bremzeejam!" Sajuuta jokaina, bet auto vaacaas pats!

Jurchiks

62738. viesis 5.februāris 2003 9:26
0 0 Atbildēt

Vectra - tas tiešām nav opelis! Ikkā...Visādā ziņā man agrāk bija vectra, nobraucu diendienā kādus 60-it štukas, bēdu nezināju!

62744. viesis 5.februāris 2003 9:42
0 0 Atbildēt

Vai Vectrai taa stabilitaates sisteema nav atsleedzama?

Pateerinjsh gan izskataas paliels.

Piemeeram Mazda6 (uzskatu, ka liidziigas klases auto) DSC+TCS

ir atsleedamas, ar iesleegtaam nekaada atvilkshana nesanaak,

bet braukshana paliek komfortabla. Pateerinjsh Mazda6 ar 2.3

(166Zs) pilseetaa var uzkaapt liidz 11l/100km tikai, ja riktiigi

seezh korkjos.

62745. viesis 5.februāris 2003 9:44
0 0 Atbildēt

cena ?????

62746. viesis 5.februāris 2003 9:48
0 0 Atbildēt

daudz :P vakar tvnetaa paskatijos autozinjas..... tur teica ka tas diizels pikjo 10848Ls

Redaktors 5.februāris 2003 9:51
0 0 Atbildēt

Par patēriņu ir grūti spriest: dīzeļVectra tika mēģināta pa sekojošu maršrutu: Mellužu kartingu trase – Apvedceļš – Rīga, Lāčplēša iela. Kompis rādīja vidējo patēriņu 7,1 l/100km. Kad ar to pašu braucām pa Beberbeķu mežu, kompis rādīja atlikumu 150km, bet, kad nedaudz paštepselējām, iedegās liels benzīna tanks – atlikums 47km. Secinājums: kad spiež, tad viņš arī rij. Arī benzīnnieks nebija nekāds ekonomiskais. ~ 20 litri pietika Rīga-Gulbene (200km) + kārtīgi 30km pa Lejasciema zemes celiņu atvilkt. Bet 2,2 jau nepērk, lai zupu ekonomētu...

62749. viesis 5.februāris 2003 9:56
0 0 Atbildēt

Es dom, ka lai "neekonomētu" pirks to lielo V6 (3.2?). A 2.2

(tāpat kā Mazda6 2.3) ir normāls bīdelītis, ar kuru ir jāspēj (ja tāda vēlme uznāk) braukt arī gana ekonomiski.

Redaktors 5.februāris 2003 9:59
0 0 Atbildēt

Lai cik tas nebūtu dīvaini, bet Opel Vectra konkurentu sarakstā nav Mazda6...

62751. viesis 5.februāris 2003 10:07
0 0 Atbildēt

Cena - tas diizelis taadaa komplektaacijaa, kaada bija testa mashiina maksaa virs 13K.

Par degvielas pateerinju - man vairaak par 7.7 videeji dabuut nav izdevies. Driiz jau buushu nobraucis 5000 Km. :-)))

M6 - kad izveeleejos auto, testeeju arii to. Dizains labs, bet vairaak arii tur nekaa praatiiga no kvalitaates nav. Tas benziinnieks ir skaljaaks par manu diizeli.

Jurchiks!

Redaktors 5.februāris 2003 10:11
0 0 Atbildēt

Jā, dīzelis skaļš bija tikai tajos 2 gadījumos, par kuriem rakstīju.

62761. viesis 5.februāris 2003 10:54
0 1 Atbildēt

Nu var jau buut, ka shitais opelis ir arii mashiina (kameer jauns), bet nu peec skata - ar cirvi teesc :(

Tad jau ierpieksheejaa vectra jaasauc par smuku!

Bet nu ko daudz no opelja var prasiit...

62763. viesis 5.februāris 2003 11:01
0 0 Atbildēt

Katrs jau to savu produktu var pozicionēt kā grib, bet Opel Vectra ir līdzīga pēc cenas, izmēra, piedāvātajiem motoriem tiem pašiem Mazda6, Ford Mondeo, Renault Laguna utt.,utjpr. Tad jau katrs var pats vērtēt, kuram kāds aprīkojums, dizains vai kvalitāte šķiet pieņemamāka.

BTW Es jau kuro reizi dzirdu atsauksmes par skaļu Mazda6 benzīnnieku. Kurš tas ir 1.8, 2.0 vai 2.3?

62765. viesis 5.februāris 2003 11:15
0 1 Atbildēt

Patiesiibaa tagad vectra ir kaut kur liidziiga peedeejiem ford scorpio aareejaa dizaina zinjaa ..

62766. viesis 5.februāris 2003 11:23
0 0 Atbildēt

jaa jaa, Vectra nav Opel, Vectra pat vairs nav Ford :) jo jebkursh auto ar laiku kljuust par Opeli, un jebkursh Opelis ar laiku kljuust par fordu :) ga ga ga ga gaaaaaaa

62767. viesis 5.februāris 2003 11:25
0 0 Atbildēt

Domāju, ka šis auto varētu būt viens no labākajiem savā klasē. Arī cenas ziņā. Par ārējo izskatu pretenzijas nevarētu būt. Man šis auto patīk daudz labāk nekā audi a6. Par avangardiska izskata trūkumu sūdzēties arī nevarētu. Atkāpes no tradicionālajām virsbūves līnijām realizē arī BMW jaunajos modeļos, kas varbūt arī ir neslikti. Kā saka - kas jauns,tas labs.

Pasapņot jau var katrs, bet vēl 20 gadiem būs jāpaiet, kamēr Latvijas vidusslāņa pārstāvis varēs ieiet autosalonā un nopirkt kāroto auto. Līzings ,manuprāt, joprojām ir tāds pabriesmīgs mehānisms, kuram darbojoties - neeieguldot REĀLU intelektuālo darbu, automātiski "piķī uzvārās" banku darbinieki . Diemžēl.

/ikdienas viesis/

62771. viesis 5.februāris 2003 11:46
0 1 Atbildēt

Piekritu, ka visi auto ar laiku klust par OPEL :) Un tikai nesakiet, ka saja tautas sakamvarda nav liela dala patiesibas gluzi tapat ka anekdotes par blondinem :)

Dizains ir pilnigi garam mana skatijuma - nevar salidzinat ar Mazda6 vai Nissan Primera (kurs ir ists skaistulis un uzreiz izcelas pilsetas satiskme atskiriba no sadiem OPELs...)

Tie, kas ir OPEL fani - nevermind.

John

62775. viesis 5.februāris 2003 11:48
0 0 Atbildēt

Par gaumi nestrīdas, bet tehniskais izpildījums šim Opelim ir labs.

62776. viesis 5.februāris 2003 11:48
0 1 Atbildēt

ua ga ga ga ga, viens dizhgars te saliidzinaaja opeli ar A6 :) aaaaa uuuhhhhhhhhaaaaa uaaahhhaa ha ha haaaaaa :)

pzdc :)

62777. viesis 5.februāris 2003 11:50
0 0 Atbildēt

Nu par to dizaino var strīdēties. Man personīgi liekas s...

Vienīgi radās doma- kad beidzot Eiropas autoindustrija beigs savuis dizainiskos risinājumus taisīt pakaļ Toyotai? Uztaisīja viņi Corollu ar 2 apaļiem lukturiem, tagat visi Mersedesi tādi, ielika Lexusam baltos lukturus aizmugurē, nu pārējiem VAG, BMW utt ar tādus vajag, uztaisīja Jaris, tagat Vektrai priekša 1:1...

62779. viesis 5.februāris 2003 11:54
3 0 Atbildēt

Opel Vectra C gan ir salīdzināma tikai ar Audi A4. Ja ņemtu abus auto ar ļoti tuvu aprīkojumu, tad Vectra izmaksās 4500€ lētāk. Neaizmirstiet, ka jau standartā Vectrai ir IDS... Arī salona plašuma ziņā Vectra ir pārāka par A4 (pēc tehniskajiem datiem).

62783. viesis 5.februāris 2003 12:20
0 0 Atbildēt

to Gasjs:

Es ari braucu ar Mazda6 1.8 benziinu. Motors tieshaam skaljs kaa diizelim - sevishkji pie paatrinaajumiem.

62793. viesis 5.februāris 2003 13:03
0 0 Atbildēt

Visaas taas M6 ir vienaadi skaljas. Pie kaajas kaads motors. Cietas, skanjas izolaacija ne ar ko nav uzlabojusies no vecaas 626.

62798. viesis 5.februāris 2003 13:20
0 0 Atbildēt

Viesi gagaga: A4 uz jaunās Vectra`s fona ir par dārgu, par neērtu un vispār @$#%^&*. Turklāt, tākā tai tiek dota 12g-garantija pret koroziju un arī bīdelis ir visai labas kvalitātes, tad tavs auto izšķīdīs ātrāk par to dienu, kad Vectra tiks ieskaitīta lūžņu kategorijā, kurā, kā noprotu BMW, kas ir Tavā īpašumā, jau ir ar vienu kāju iekāpis. Vo tā vot.

62800. viesis 5.februāris 2003 13:21
0 0 Atbildēt

62801. viesis 5.februāris 2003 13:24
0 0 Atbildēt

Varu teikt, ka shii Vectra ir labaaka par Mazda 6 (tikai izskats ir gaumes lieta). No pagaajushaas nedeeljas diileri saaka piedaavaat 3.0 TD ar 177 zirgiem, tas gan buus kaut kas. :-O

62805. viesis 5.februāris 2003 14:02
0 1 Atbildēt

He, he - Vectra neesot Opelis, kas tad tas ir? Pegijs? Abi "labi"! :D

62808. viesis 5.februāris 2003 14:14
0 0 Atbildēt

Pats peistuures braucis neesmu, bet gan Jurchiks kaadreiz iedos izbraukt, bet blakus seedeejis esmu un tieshi shinii konkreetajaa autinjaa ar 2.2 diizeli. Bimmer tu vispirms ieseedies tai mashiinaa un tad ljechii Autinjsh tik klusi straadaa ka sajuuta ka bez motora iet, un miiksts, nekaadas vibraacijas.. kaa ar limuziinu.. Es tev nopietni saku...:F Shoreiz tu nu galiigi garaam dir$, to es tev varu apgalvot...

62809. viesis 5.februāris 2003 14:22
0 1 Atbildēt

bet tu pagaidi. ar laiku tas buus konkreets opelis

62810. viesis 5.februāris 2003 14:26
0 0 Atbildēt

to tu veel veciit nezini...

62812. viesis 5.februāris 2003 14:31
0 0 Atbildēt

Sviesc. Man liekas, ka ja iedodu micru, tad arī būtu līdzīgi slavinājumi.

62819. viesis 5.februāris 2003 15:00
0 0 Atbildēt

vieniigi interesanti ja Vectra nav Opelis tad kas tad ? Mersedess vai? :PP

Taa ziimiite uz stuures vienmeer apliecinaas autinja piederiibu kaadai rasei :))

62824. viesis 5.februāris 2003 15:07
0 0 Atbildēt

Ticu, ka Vectra ir labs auto un zināmās sfērās arī labāks par Mazda6. Bet par motora troksni (2.3) palikšu pie sava:

1) Līdz 4000rpm vienmērīgi braucot pietiekami kluss

2) "Berot grīdā" skan skaļāks, bet man tā ir dziesma

3) Virs 4000rpm vienmērīgi braucot gan kaitina

Visumā Vectra manuprāt ir domāts kā nopietnāks, konservatīvāks,

nosvērtāks (līdz ar to arī klusāks un mīkstāks) auto nekā Mazda6, kurā ir uzsvērts braukšanas prieks (attiecīgi nedaudz skaļāka un cietāka).

62826. viesis 5.februāris 2003 15:10
0 0 Atbildēt

Xa xa xa DEXTERs sasmidinaja - autinja pideribu kadai rasei LOOOOOOOOOOOL. Ty izvelies autinus pec zimites, neiedzilinoties, tu negribi vai ari nevari izprast, tu pilnigi nejedz neko autinos, tu palaujies uz citu domam, jo reali pats spriest nevari, vienadi sakot tu esi parsts, pelecigs, vienmulsh individs.

62827. viesis 5.februāris 2003 15:15
0 0 Atbildēt

Laps auto par lapu cenu , piedevam automac . Nu dod dievs lai lietosanas kvalitate ari butu laba , neglukotu . Incanti bus redzet ka vina hadene dzivosies pa musu neceliem .Pac neesmu Opelfans , bet neko zakajamu nesaskatu . VW Golfs tik 100zs dizeli liek pie automata ????

62833. viesis 5.februāris 2003 15:49
0 0 Atbildēt

Arī H*iday ir labs, kamēr jauns... Tas tā,- pārdomām :) Nezinu tādu auto, kurš noripojis no Opel ražotnes konveijera un nebūtu palicis par 'opeli' testā minētās 'anektodes' variantā. Šaubos, vai šī Vectra būs izņēmums, daži to pašu apgalvoja par tagadējo Omega, ka Opel ir labojies...

Par braukšanas komfortu u. tml. fīčām es nerunāju un nestrīdos, braucis neesmu.

62836. viesis 5.februāris 2003 15:58
1 1 Atbildēt

vajadzeetu gan tad dziedaatu citu dziesmu, proti Vectra rulzz, BMW sucks :)

peace

62838. viesis 5.februāris 2003 16:00
0 0 Atbildēt

Jaa noteikti OKAs ipasnika pardomas var nem pilnaa ;).

62851. viesis 5.februāris 2003 16:37
0 0 Atbildēt

...Pamēģinājām arī «paštepselēt» manuālā režīmā – mašīna sāka uzvesties nedaudz agresīvāk, bija jūtama dzinēja un ceļa saķere...

Ja godīgi, es nemaz nealkstu auto, kuram nedaudz ieminot grīdā ir jūtama dzinēja saķere ar ceļu ... ;-)

GP

62852. viesis 5.februāris 2003 16:39
0 0 Atbildēt

Nu viens ir tochna, ka opeliitis buus labaaks par japaannu drandulletiem, kuros no komforta (neskaitot elektro apriikojumu) nekaa nav.

Savai cenu kategorijai Vektra ir liideris.

62854. viesis 5.februāris 2003 16:52
0 0 Atbildēt

Vispār tukša salmu malšana. No šīm diskusijām var tikai saprast, ka auto ir dažādi un to īpašnieki ar savām preferencēm arī ir dažādi.

Ieteiktu pašu spēkiem veikt salīdzinošo testu dažiem daudzmaz salīdzināmiem auto - ņemot gan dažu nopelto (ne manis) Opel Vectra 2.2 benzīnu, Mazda6 2.3 (esmu gatavs piedalīties), Ford Mondeo 2.0 vai 2.5, Renault Laguna ar līdzīga tilpuma benzīnnieku, Nissan Primera, Audi A4, Mitsubishi Galant, VW Passat (ko vēl nepieminēju?). Tad arī daudzmaz objektīvi varētu noskaidrot kādās jomās kurš auto ir labāks, kādās sliktāks. Vienādi šie nebūs.

Vai iauto varētu ko šitādu noorganizēt?

62858. viesis 5.februāris 2003 17:35
0 0 Atbildēt

Jau nākošnedēļ būs Audi A4 tests, tad jau varēsim salīdzināt objektīvāk, bet pats domāju, ka katrs auto ir savādāks un salīdzināt vispār nevar – arī cenas un izmaksas atšķiras.

/Redaktors/

62859. viesis 5.februāris 2003 17:38
0 0 Atbildēt

Nu Gasjs , ko Tu . Atbrauks dzekins ar OkAa un visiem iekabinas . Ta ka nav ko sapringt .

62860. viesis 5.februāris 2003 17:40
0 0 Atbildēt

+PAr benkiem visiem OPEL labi vaardi, liekas, ka tos piegaadaa RECARO, nezinu, vai visiem modeliem, bet "leetaa gala" vectra A (dizeelis bez extraam skjiibacu izpratnee) ir ar RECARO benkiem, taapat apskanjo vinju salonus GRUNDIG vai kaads cita fricu razotaajs.

- ruusee pakaljeejaas arkas un kur ir sists, un, kaa likums, suudiigi sataisiits. Veel jau jaanjem veeraa, ka frici ir taupiigii ljautinji, un auto labaa staavoklii nepaardod, onkas nopeerk nojaatu auto, tad lej visaadus suudus ieksaa, neremontee kad vajag, un tad cinkst.

Slinkais, saukaa mani arii par OPELman.

62862. viesis 5.februāris 2003 17:53
0 0 Atbildēt

viesis 05.02.2003 16:00 :"Jaa noteikti OKAs ipasnika pardomas var nem pilnaa ;)."

Vecīt, pats saproti, ka iauto viešņas pārdomas arī var neņemt pilnā... :)

TDI 05.02.2003 17:38 "Atbrauks dzekins ar OkAa un visiem iekabinas."

Kā Tu zini, ka man OKAi ir ierīkots twin-turbo, un es visus te nokodīšu?! Tagad visiem vairs nebūs pārsteiguma momenta :D

To All:

Karoče, neiešu strīdēties es par opeli (ar mazo sākuma burtu), bet palasot kaut vai tos pašus AutoReview testus, secinājumi man ir daudz stabilāki, nekā izlasot vietējās preses (es runāju ne tikai par iauto, bet par L-jas auto presi kā tādu) nevar objektīvi spriest (lasītājs) par testēto automobili, jo testētājs ir atkarīgs no dīlera - sūdīgi uzrakstīsi, nākamreiz auto nedabūsi, turpretī kaut vai tādā Maskavā vien ir 6 atšķirīgi BMW dīleri, viens neidod, otrs tev piedāvās dziedādams... Ja, nē, tad kāpēc tika 'nogriezta' iespēja rakstīt komentārus aiz opel omega B 'testa'? Es to testu izlasīju, sapratu, ka tas ir pārāk salkans un gribēju rakstīt komentu, bet - še tev... :(

P.S. Iepriekšminētais nav tiešā saistībā ar šo testu, tāpē nevajag mani te gruzīt!

62863. viesis 5.februāris 2003 18:00
0 0 Atbildēt

Nu veci fleimetaji ejam poteties , citadi Bimmer's sakodis un snaks krenkis .

62865. viesis 5.februāris 2003 18:23
0 0 Atbildēt

Pag, pag kurš te teica, ka Auto Review ir 100% objektīvs, varbūt vajag ne tikai lasīt un visu pieņemt par 100 % patiesību, bet arī palasīt kas rakstīts citos līdzīga rakstura izdevumos un izanalizēt iegūto info. Varbūt tomēr der aplūkot arī starptautisko auto presi (šeit es domāju R-Eiropas).

Es šajā gadījumā nevēlos ''uzbraukt'', bet ieteikt patiesību meklēt arī citos medijos

Tas tā - skats no malas.

62867. viesis 5.februāris 2003 18:32
0 0 Atbildēt

"no 2003. gada Opel piešķīris divu gadu garantiju"

tas ir skaisti, vai ne ? bez nobraukuma ierobežojuma. Tas ir varen izdevīgi daudzbraucējiem kuri 100tkm norullē pa gadu, bet gan jau Opel marketologi zin, ka vidējais pircējs pa gadu ar auto nobrauc ~30tkm. Kas sanāk ? Ka reāli ne ar ko Opel dīleri neriskē, dodt šo garantiju.

Vispār būtu interesanti palasīt testus par dīleriem un garantijām, kas tur ietilpst un cik bieži dīleri sūka pircēju kakāt ar garantijas grāmatiņu rokās. Jo mūsdienās ļoti liela nozīme ir tieši dīlera darbam un attieksmei.

62873. viesis 5.februāris 2003 19:40
0 0 Atbildēt

To: Viesis 05.02.2003 18:23 Es neminēju, ka AutoReview ir 100% objektīvs, bet visi pārējie izdevumi būtu subjektīvi, es norādīju, ka PIEMĒRAM AutoReview ir objektīvs (nenorādot 'procentāžu' :)), protams, Rietumu izdevumu objektivitāti apšaubīt būtu pilnīgi muļķīgi, bet L-jā objektīvu mēdiju attiecībā uz auto testiem (es uzsveru - TESTIEM) nav!

62877. viesis 5.februāris 2003 19:59
0 0 Atbildēt

Runājot par testiem, tiem lielajiem kliedzējiem "par testu objektivitāti" gribu pateikt, ka šie (vismaz vairāki pēdējie iAuto testi) ir reālu cilvēku braukti un rakstīti nevis tulkojumi no citiem izdevumiem un līdz ar to ar reālāki. Man labāk patīk šādi, nekā bimmer tulkojums no autoreview vai kā cita. Bimmer, vai Tev vēl auto tas pats - mega oka? Nu tad paaudzies vismaz līdz Opelim. Negribas ticēt, ka Opel dīleri (viņi ir 2) būtu samaksājuši iauto, lai tests būtu krāšņāks – kā būsim novērojuši, Reds parasti saka, ko domā, to viņš ir pierādījis.

62887. viesis 5.februāris 2003 23:49
0 0 Atbildēt

Runājot par nākotnes plāniem: nebūs godīgi salīdzināt opeli ar A4, kurš bāzes izpildijumā maxā vairāk nekā max nopakota vectra. Tiesa, A4 defaultaa ir vareni aprīkoc, bet anyway, nevar salīdzināt pirxtu ar pi@#$%. Es pac braucu ar A4 ('97 gada) bet daudziem maniem kolēģiem ir opel astra braucamie. Tākā arī audim šadtad jātpūšas un jāiziet pie dactera :), arī man sanāk pavizināties ar jaunajām un vecajām astrām (protams nav šī testa subj, bet kaukādus secinājumus var izdarīt). Tad lūk: vecās astras (līdz '98) - pilnīga katastrofa. Tās ir tās mašīnas par kurām stāsta rupjus anecus. Pēc '98 nāk jauna, skaista, pilnīgi cita mašīna. Arī pārkāpjot no audi opelī, patīkami priecē stūre, piekare. Jaunie dīzeļi ir baigi labie (ar bensinu nau braucis, nevaru comentēt). Protams, tiem pietrūkst audi mtoru nežēlīgā vilkme (manam ir 1,9 TDI), bet anyceļs - labi. Maziem motoriem pakaļā ir mehaniski vājas kārbas - pēc simc k km zūd slēgšanās precizitāte. Ar lielajiem motoriem nāk vectras kārbas (?laikam?) (R ir zem 5 pārnesuma) - tās arī pie audi briljantā mechanisma pieradušajam, izlepušajam jūzerim ir jāpaslavē. Tur tiešām viss ir OK. Lai nebūtu tik pozitīvs raxc jāpiemin arī šāds fakc: opel manuālī ir ieraxtīc, ka motors šausmīgos daudzumos (precīzi neatceros, kādos) var patērēt eļļu, tobish, tas esot normāli. Un viena mūsu atoparka "darvas karote"to arī dara. :(.

Tad lūk: pers. es ticu ka testētā marka kopumā ir ĻOTI labs cenas un kvalitātes kompromiss (salīdzinot kautvai ar fraču m@#$). Opelim ir izdevies tikt galā ar daudzām (varbūt ne visām) kvalitātes problēmām, un uztaisīt pieklājīgu auto.

Runājot par opel īpašnieku reakciju kad viņi atdod man audī atslēgas ir vairāki varianti:

1. ir cilvēki kas atzīst audi pārākumu defaultā. Tie saka: bija forši, žēl atdot atslēgas :) No coments

2. ir cilvēki, kam viss po. mašīna ir pārvietošanās līdzeklis un viss. Uzminiet kādā krāsā šim personām mati :)

3. skeptiskie, kuriem ir sanācis pabraukt vairāk kā 500 km (kamēr es biju atvaļinājumā). Pēc šādiem "experimentiem" VISI kļūst par neciešamiem audi frīkiem :) :]

Nobeidzot šo penteri: katrs no mums meklē savu rozīnīti "savā" mašīnā. Kādam ir svarīgas ekspluatācijas izmaxas, turpretī cic uzlīmē "f@#$ fuel economy", un tas lēmumu par mašīnas iegādi izdara vaodoties pēc koeficenta ZS/kg (vai max km/h) ->max $$ cik var atļauties. Kādam varbūt vajag lai bagažniekā var ielikt bērnu ratiņus, bet citam ir svarīgi lai bračkas nesmejās par viņa jauno tačku. Vēlmes/motīvi ir dažādi un nevajag apņirgt to kas tev neliekas svarīgs, jo citam tā var būt dzīves jēga. Vot

Niks

62913. viesis 6.februāris 2003 9:11
0 0 Atbildēt

Kruīza kontroles vadība atrodas pagrieziena rādītāja sviras galā. Tai ir divi varianti – viens nosaka braukšanas ātrumu, neļaujot to palielināt ar akseleratora pedāli, turpretim otrs variants nosaka tikai braukšanas minimālo ātrumu, ļaujot arī īslaicīgi palielināt ātrumu, ja tas nepieciešams apdzīšanai. Arī šim modelim Opel ir saglabājis savu «klasisko» pieeju kruīz-kontrolei – kolīdz nospiežam bremzes pedāli, sistēma atslēdzas un dod pilnu iespēju vadīt auto, kā parasti.

Vai kruīzkontrole ir šim konkrētajam dīzelim?

62915. viesis 6.februāris 2003 9:36
0 0 Atbildēt

Nopirku Vectru nevis taadeelj, ka esmu OPEL fans, bet gan taapeec, ka tas ir labaaks par konkurentiem. Peedeejaas dienaas esmu izbraucis ar Laguna II, BMW 3. seeriju (jauno modeli), to pashu M6 un vienalga tas Opelis, MANUPRAAT ir labaaks. Agraak braucu ar Accord 93. gada un iizteniibaa safanojos par Hondu, bet, izmeegjinot tos visus autinjus, paliku pie labaakaa (kaut arii dizaina zinjaa man citi patika labaak).

P.S. par to testu varam sarunaat

J.

Redaktors 6.februāris 2003 9:42
0 0 Atbildēt

2 Galdnieks - benzīnniekam bija cruise control... Un kāda starpība?

62918. viesis 6.februāris 2003 9:50
0 0 Atbildēt

pārbaude uz attapību.. :) Vēl vakar braucu kā pasanger dotajā dīzelī un cruise nu nekādi nevar atrast :)

peace

62925. viesis 6.februāris 2003 10:21
0 0 Atbildēt

Bet vai Opelim nevar pielikt cruisi pecak ? Es G4 uzliku origin cruisi par ls85 , jaunu un piedevam vel VW krasta , uzskatu ka tas nav dargi . Braucot visa garuma piemeram caur Jurmalu , ir ideali , nav jasaspringst par Vnorm ., uzliek 59.5km/h un atslabinies .

Nu ja cilveks pec A4 jutas labi Vektra , tad tas liek aizdomaties - varbut tiesam Opel vairs nav pOpels ?? Iedosi pameginat ??

62929. viesis 6.februāris 2003 10:49
0 0 Atbildēt

2 J:

Tev bija dīzelis? Ja tā, tad tests uz ekonomiju noteikti atkrīt.

BTW Man prieks, ka parādās cilvji, ka iemēģina vairākus auto un atļaujas pateikt, ka kādas "prestižas" firmas (BMW, SAAB) ražojumi nav ne par matu labāki kā "mazāk prestižas" firmas (OPEL) ražojumi. Bez ironijas.

Man jau nu tik dikti savulaik iepatikās M6 un līdzekļi bija tik ierobežoti, ka ne par ko līdzīgu es domāt nevarēju.

62931. viesis 6.februāris 2003 11:03
0 0 Atbildēt

Nu i komentaari, es ar braucu ar Opeli, tiesa gan Vectra B, nu nav tas taads, kaa 80 gadu askonas, nevajag d....st, pirms neesat pameegjinaajusi

62966. viesis 6.februāris 2003 13:08
0 0 Atbildēt

Šito saka Bimmer: Tam viesim, kurš neliekas mierā - es sevis teikto neattiecināju uz konkrēto Vectras testu! Vienkārši izlasot kādu testu L-jas netā, es to neuztveru kā objektīvu, iepriekšminēto faktoru dēļ, protams, iesējams šis ir 100% objektīvs, viss pārējais arī ir oki, bet pieredze lasot vietējo auto presi, rāda pretējo, tāpēc viens izņēmums neko nemaina, proti, izņēmumi tikai apstiprina likuma pareizību...

Bimmer no Edzuļa lap-topa :)

62976. viesis 6.februāris 2003 13:39
0 0 Atbildēt

Bimmers raksta :"...bet pieredze lasot vietējo auto presi, rāda pretējo..."

Kāda pieredze? LOL

62993. viesis 6.februāris 2003 14:42
0 0 Atbildēt

Bimmer: Lasītāja pieredze, ja nesaprati :)

63049. viesis 6.februāris 2003 21:23
0 0 Atbildēt

Nu bet nesmux gan... :P

63057. viesis 6.februāris 2003 22:58
0 0 Atbildēt

klausieties, bet 2 gadi bez nobraukuma ierobežojuma - tas ir tieši tikpat, cik dod MB un BMW.

Vispār jāatzīst, ka tas ir baigi labi, jo var dot kautvai 10gadus, bet ja ir 100tkm ierobežojums, tad daudz braucot, garantija beidzas ātri vien.

63515. viesis 10.februāris 2003 15:08
0 0 Atbildēt

Domāju izlasīt ko jēdzīgu komentāros - nesanāca. Pašam Vectra C Elegance. Ko var teikt? Labs auto, gribiet vai nē. Nobraucu 9000km(2.2 benzīns, automāts un t.t.), par "opeli" vel nekļuva. Līdzināju ar BMW 330xi - Vectra ertāka, konstatēja BMW saimnieks. Par ekonomiju. Nesen braucot pa lielceļu (110-160km/s) konstateju vidējo patēriņu 6.4l.Pa pilsētu ziemā - 11.5-13l. Nevaru teikt ka ir pārāk daudz. Stabilitātes kontrole ir vienkarsi brīnišķiga. Ko es tikai nemēgināju darīt uz slidena ceļa - no brauktuves nost netiku. Patīkama sajūta: triekties pa grantētu ceļu uz 110 - 130km/s! Dizains varēja jau būt labāks, bet visu nevar gribēt vienlaikus.

64528. viesis 16.februāris 2003 1:11
0 0 Atbildēt

Ieprieksheejais viesi: Tik aatri braukt ir BIISTAMI prieksh Latvijas apstaakljiem.

65950. viesis 23.februāris 2003 10:01
0 0 Atbildēt

No kura gada nāk cinkotās Vektras?

78457. viesis 14.maijs 2003 16:27
0 0 Atbildēt

Sitā mašīna man patiktu, ja tikai nebūtu tās debīlās traction control priekš visādiem muļķiem, kurus pie normālas mašīnas stūres nemaz nevar laist.

Bet tomēr labākais no visu laiku visiem Opel ir Opel Omega (1.) ,kura 1988 gadā kļuva par gada auto.

82886. viesis 15.jūnijs 2003 14:28
0 0 Atbildēt

MB, OPEL, RENAULT, BMW, NISSAn, MITSUBISHI rullz, a Audi *******! :P

83548. viesis 18.jūnijs 2003 17:01
0 0 Atbildēt

Skaists auto

Ingus 8.septembris 2015 20:33
0 0 Atbildēt

Bija man audi a4 1,9 pec vina bmw 320.so vasar nopirku vectru c gts 2,2 dizeli mans pirmais opelis no francijas 2004 gads nobraukums 287 tkm.auto ir visi navaroti viss strada un iet zvera vid paterins man 6,8 l uz 100km.auto opelim sanacis cepuri nost.esu pat parsteigts.

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Mazda 6 pēctecis: Mazda ar diviem jaunumiem Auto China 2024 izstādē (+ FOTO)

Pekinas autoizstādē Japānas autobūves uzņēmums Mazda nodemonstrējis divus jaunumus: sedanu EZ-6 un krosoveru Arata. Lasīt vairāk

 

Unikālais 48 cilindru motocikls pārdots par 107 000 eiro 1

Noslēgusies Bonhams izsole, kurā tika pārdots pasaulē vienīgais 48 cilindru motocikls. Lasīt vairāk

 

Sestdien, 27.aprīlī, Rīgā ar motociklu parādi atklās motosezonu. 8

27.aprīlī pie t/c „Mols” Krasta iela 46. sākot no plkst. 10.00 pulcēsies ap Latvijas motobraucēji, lai kopīgi atklātu ikgadējo motosezonu. Pulcēšanās laiks no plkst. 10.00-12.59. Lasīt vairāk

 

Pa ceļam uz Marbelja 95 benzīns 1.799 un dīzelis 1.649 EUR. Paskaties iAuto iepriekšējo video no LV (+ VIDEO) 16

Attēlos un video var redzēt, kādas šobrīd ir degvielas cenas Spānijā, Latvijā un Lietuvā. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti