Aukstajā laikā pieaudzis pieprasījums pēc «Statoil» degvielas 24

 
15.februāris 2011 14:06

Aizvadītajās četrās dienās, kad reģistrēti šīs ziemas lielākie aukstuma rekordi, pieaudzis pieprasījums pēc „Latvija Statoil” degvielas.

Lielākais pieaugums reģistrēts dīzeļdegvielai Vidzemes, Zemgales un Latgales reģionos. Pieprasījums dažviet pieaudzis pat par 20%.

„Esam pārliecināti, ka viens no pieauguma iemesliem ir mūsu degvielas kvalitātes parametri. „Statoil” tirgo 2. Arktiskās klases dīzeļdegvielu. Tās sasalšanas temperatūra ir -36 grādi,” norāda „Latvija Statoil” Degvielas kategorijas vadītājs Kaspars Skrābāns.

Ziemas degvielu tirgosim, cik ilgi nepieciešams

Jau izskanējušās prognozes liecina, ka ziema šogad būs ilga un atkāpsies negribīgi. „Latvija Statoil” ziemas degvielu tirgos tik ilgi, cik ilgi tā būs nepieciešama atbilstoši laika apstākļiem.

Katru gadu ziemas degviela - benzīns ar paaugstinātu tvaika spiedienu un arktiskā dīzeļdegviela, tirdzniecībā „Statoil” degvielas uzpildes stacijās tiek ieviesta jau rudenī. Kopš novembra beigām visās dīzeļdegvielas tvertnēs ir tikai 2. Arktiskās klases dīzeļdegviela. Tās sabiezēšanas temperatūra ir -24, bet sasalšanas temperatūra -36 grādi. Pašreiz tirdzniecībā esošajai ziemas dīzeļdegvielai 5% bio piejaukums netiek pievienots.

 
Visi komentāri
 
281640. viesis 15.februāris 2011 15:41
0 0 Atbildēt

Gandrīz no krēsla nokritu... :D

281641. viesis 15.februāris 2011 15:45
0 0 Atbildēt

Nu nezinu vai Statoils tirgo labāko degvielu ziemai...kā zināms tur ir daudz piedevu, kā jau visiem. Un cik dzirdēts, varbūt pārāk daudz! Dīzeļdegviela esot diezgan "sausa" - tādā ziņā Lukoil un Neste esot labāka ziemas dīzeļdegviela.

281642. viesis 15.februāris 2011 15:50
0 0 Atbildēt

Savukārt Krievijā izpētījuši, ka degvielu labāk liet no otrdienas līdz ceturtdienai, kad tā ir kvalitatīvāka, kā tā, ko atšķaida uz nedēļas nogali, kad ir lielāks pieprasījums!

281643. viesis 15.februāris 2011 15:54
0 0 Atbildēt

... kur var .irst, neticu. Pats vēl nēesmu ielējis gadus demit STATOIL, bet gan citos DUS.

281645. viesis 15.februāris 2011 16:34
0 0 Atbildēt

Statoil Rulz ! Tūdaliņi-pepiņi pildās citur un netraucē normāliem cilvēkiem uzpildīt labu degvielu 8)

281652. viesis 15.februāris 2011 18:47
0 0 Atbildēt

Staķikā vienīgi hotdogi ir garšīgi. bet degviela- nu sry.. Neste viennozīmīgi labāka. Un arī Lukoils ir labāks par statoilu.

281656. viesis 15.februāris 2011 19:10
0 0 Atbildēt

"Katru gadu ziemas degviela - benzīns ar paaugstinātu tvaika spiedienu un arktiskā dīzeļdegviela, tirdzniecībā „Statoil” degvielas uzpildes stacijās tiek ieviesta jau rudenī."

:D:D:D fiderasi pljad, varbūt opredjeļitesj?

Ja jau tiek ievesta rudenī, tad kā un kāpēc krīze Ēģiptē ietekmē degvielas cenu LV februārī?

281658. viesis 15.februāris 2011 21:17
0 0 Atbildēt

meli, lielie meli un statistika....

vairāk jātīra ceļus + valsts operatīviem dienestiem pieauga izsaukumu skaits = rezultāts Statoil "brīnumam"....

šomēnes paķēru lētāko dīzeli, lai šie "giganti" aizrijas ar savu alkatību...

281659. viesis 15.februāris 2011 21:21
0 0 Atbildēt

Tūdaliņu koncentrācija te varena :D

281662. viesis 15.februāris 2011 21:35
0 0 Atbildēt

eu viesi Nr 281652.

Pēc kā tad garšo Staķiga degviela? Kas tā par garšu "nu sry"?

Un pēc kā tad garo degviela Nestē? Pēz zemenēm ar putukrējumu?

281664. viesis 16.februāris 2011 2:03
0 0 Atbildēt

visu laiku tak rakstija ka -32 grādi, a te pēkšņi -36... mārketings ibio

281665. viesis 16.februāris 2011 9:21
0 0 Atbildēt

No brīža, kad STATOILs parādījās Latvijā, pildos tikai un vienīgi tur! Ir bijuši dīzeļautiņi, benzīna motorīši, ne mazāko problēmu, tik šķil! Kādus 5 gadus, varbūt vairāk, atpakaļ, kad STATOILu zākāja par it kā ziemas apstākļiem neatbilstošu dīzeļdegvielu, braucu ar savu dīzelīti bez problēmu! Patīkami tur iegriezties, meitenes smaidīgas, degviela laba, ko vēl vajag!

281666. viesis 16.februāris 2011 9:46
0 0 Atbildēt

vajag SHELL

281667. viesis 16.februāris 2011 10:07
0 0 Atbildēt

Nebūtu slikti, ja tiešām Latvijā atgrieztos Shell. Vēl šodien labā atmiņā palicis POWER benzīns, no kura auto tiešām vienmēr kļuva "niknāks". Bet, arī citādi shell vienmēr bijis interesantāks nekā statoils - ar dažādām akcijām, ar piesaisti 1.Formulai, ļoti laipnu apkalpošanu. Statoils jau šodien vairāk kā ēstuve, nevis degvielas stacija. Īpaši jau vasarās - Dubultos: pilns tur ar atpūtniekiem peldbiksēs, kuri pērk saldējumu un hotdogus, bet autobraucējiem pēc degvielas uzpildes jāstāv garās rindās. Statoilam jau sen vajadzēja padomāt par atsevišķām kasēm - ēdējiem un degvielas pircējiem.

281668. viesis 16.februāris 2011 10:09
0 0 Atbildēt

Par degvielu STATOILā jau var maksāt automātā, tieši pie degvielas pumpja!

281671. viesis 16.februāris 2011 11:34
0 0 Atbildēt

IV, jāteic, gan, ka Shell, atsķirībā no statoila, bija sajūta, ka tualetes vai nu netīra nekad vai darbinieki speciāli tās piecūko...

Vienbīgais par to tiešām reizēm cepiens - ja jāmaksā tikai par degvielu, tad priekšā rinda ar McDonalds apmeklētājiem...

281673. viesis 16.februāris 2011 13:55
0 0 Atbildēt

Jā, tā ir ar tiem hotdogiem. Citreiz pašam vienīgā iespēja pa ceļam paņemt ko rijamu ir Statoil. Un aiz muguras stāv Palaidniex ar pārmetošu skatu, un netiek pie degvielas :D :)

281674. viesis 16.februāris 2011 14:54
0 0 Atbildēt

te atkal es - ak, tikai neielogojos. pamanīju, ka esmu kļūdījies tekstā, pareizi lasāms būtu: "Un aiz muguras stāv Palaidniex-am", atvainojos vēlreiz.

281681. viesis 16.februāris 2011 22:31
0 0 Atbildēt

Itālijā Shell ā gandrīz nogāzos, jo tualetē ieraudzīju divas pēdas un caurumu. Akurāt kā krievu armijā.

281712. viesis 18.februāris 2011 9:06
0 0 Atbildēt

Smalkās kultūŗas lielvalstī - Francijā - ne vienā vien vietā ir šādas točas...

281728. viesis 18.februāris 2011 13:58
0 0 Atbildēt

Rēcīgi lasīt, ka Nestē labāks benža nekā Statoilā, ja Neste pērk benžu no Statoila. :D

281739. viesis 19.februāris 2011 10:14
0 0 Atbildēt

vēl viens iemesls nolaist cenu - abarots taču pieaug....

p.n.

palasot te dažus komentārus var secināt, ka mažeiķi pieder statoilam :D:D:D

281741. viesis 19.februāris 2011 11:42
0 0 Atbildēt

281728. viesis pirms 22 stundām

Rēcīgi lasīt, ka Nestē labāks benža nekā Statoilā, ja Neste pērk benžu no Statoila.

----------------------

Vispār jau muļķības :-)

281743. viesis 19.februāris 2011 13:10
0 0 Atbildēt

Brīžam liekas ka dažs komentētājs zina daudz vairāk par visiem citiem...liekas ka kādā specdienestā strādātu!

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Porsche pastāsta par jauno Macan

Vācijas sportisko luksusa automobiļu ražotājs atklājis informāciju par jauno Macan, kas tagad būs pieejams kā pilnībā elektrisks transportlīdzeklis, divās divmotoru pilnpiedziņas versijās. Lasīt vairāk

 

Arī pārāk lēna braukšana var radīt avārijas situācijas (+ VIDEO) 11

Satiksmes drošību veido daudz un dažādi aspekti. Viens no tādiem ir – cik droši vadām savu transportlīdzekli un cik labi iekļaujamies satiksmes plūsmā. Nereti no autovadītājiem dzirdamas sūdzības par citu satiksmes dalībnieku pārgalvīgu braukšanas stilu. Tomēr ir arī tādi, kas kopējā satiksmes plūsmā neiekļaujas, jo dažādu iemeslu dēļ brauc pārāk lēni. Arī šāds braukšanas stils var radīt neprognozējamas situācijas uz ceļa. Lasīt vairāk

 

Putas vai rezerves ritenis ? TV Autoziņu eksperiments (+VIDEO) 13

Modernajās vieglajās automašīnas vietas rezerves ritenim itin bieži nemaz nav, jo rats aizņem vietu un ir smags. Tomēr melnajā stundā tas noderētu. Tā uzskata arī Autoriepu Nama direktors Oskars Krampāns, kurš izrāda Autoziņām dažādus rezerves riteņu veidus. Populārākais ir pagaidu jeb mazais rezerves ritenis, tautā saukts par "desu" vai "tableti". Pagaidu rezerves ritenis ir kompromiss starp pilnvērtīgu riepu un vispār neko. Ar tādu drīkst braukt ne tālāk par 80 km un ne ātrāk kā 80 km/h. Pagaidu riepa ir ne vien mazāka, bet arī plānāka. Lasīt vairāk

 

Laika kapsula: sportiskais 1992.gada Volkswagen Polo Coupe GT ar tikai 716 km nobraukumu (+ FOTO) 6

Nīderlandē piedāvā lieliski saglabātu „laika kapsulu” – 1992.gada Volkswagen Polo Coupe GT, kas savā 32 gadus garajā mūžā nav nobraucis pat 1000 kilometrus. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti