Dibina taksometru kompāniju biznesmeņiem 5

 
17.jūnijs 2011 10:24

Uzņēmums „Smile Taxi Jūrmala” atvēra Latvijā jaunu Premium līmeņa taksometru pārvadājumu dienestu – S-Taxi. Pārvadājumus veiks ar – “Mercedes Benz S-Class” klases automašīnām.

Galvenā atšķirība no analoģiskiem pakalpojumiem tirgū ir augstas servisa un standarta prasības.
Pēc S-Taxi dibinātāju ziņojuma, jaunais taksometru serviss ir izveidots, pirmkārt, biznesmeņiem un prasīgiem klientiem. Tagad braucot taksometrā var ierasties uz svarīgām pārrunām, sagaidīt ārzemju partnerus, apmeklēt augstās sabiedrības pasākumus. Autoparks S-Taxi sakomplektēts tikai ar „Mercedes Benz S-Class” automašīnām, kuras atbilst jaunajam pakalpojuma līmenim. S-Taxi pēc būtības strādā nevis kā vienkāršs taksometrs, bet kā nomāts pārstāvniecības auto ar personīgo autovadītāju. Pie tam, cenu politika veidota uz taksometru standarta tarifiem.

Galvenā jaunā dienesta īpatnība - jābūt augstam apkalpošanas un komforta līmenim. Jaunā dienesta darbā apkalpošanas standartiem velta īpašu uzmanību, tā sarakstā iekļautas vairāk nekā 40 pozīcijas. Kā dispečeri, tā arī S-Taxi taksometru autovadītāji pārzina svešvalodas. Autovadītāji pasažieriem atvērs durvis, palīdzēs pārnest bagāžu, pasargās ar lietussargu no slikta laika. Biznesa klientiem būs pieejams „ofiss uz riteņiem”, kur iekļauts Wi-Fi un citas tehnoloģijas.

Tikai S-Taxi klientiem pieejami „raidera” pakalpojumi un īpašas privilēģijas. Saskaņā ar viņu personīgajām vēlmēm, S-Taxi parūpēsies par papildus ērtībām salonā, lai tas būtu puķu pušķis vai šampanietis. Stingri ievēro arī konfidencialitātes principus – informācija par maršrutu vai personīgām pārrunām braukšanas laikā, ne pie kādiem apstākļiem nenonāks citu rokās.

SIA „Smile Taxi Jūrmala” jau ir laba pieredze pārvadājumu jomā kā daļai no līderu taksometru uzņēmuma Latvijā – Smile Taxi. S-Taxi dibināšana ir nākamais solis kompānijas biznesa attīstībā. Smile Taxi zīmols nodrošina komforta-klases pakalpojumus, savukārt, S-Taxi piedāvā Premium līmeņa nemarķēto taksometru servisu Rīgā un Jūrmalā.

„Smile Taxi serviss ir labi sevi ierekomendējis korporatīvo klientu vidū. Daudziem no viņiem ir nepieciešami pārstāvniecības klases taksometri, tāpat kā cienījamiem Rīgas un Jūrmalas kūrorta viesiem. Tāpēc, jaunā servisa palaišanas laiks izvēlēts ar nodomu, atveroties tūrisma sezonai. Mēs esam gatavi piedāvāt Jaunā Viļņa un citu pasākumu viesiem vēlamo servisu pienācīgā līmenī” – komentēja Aleksejs Ignatjevs, uzņēmuma „Smile Taxi Jūrmala” pārstāvis.
 

 
Visi komentāri
 
283166. viesis 17.jūnijs 2011 20:51
0 0 Atbildēt

"Tikai S-Taxi klientiem pieejami „raidera” pakalpojumi un īpašas privilēģijas. " - tas jau visos takšos darbojas - *******s un šņabi pēc 22:00 piedāvā.

283208. viesis 23.jūnijs 2011 3:49
0 0 Atbildēt

Nu jaa, laikam jau pirms tam smile taxi tieshaam bijis zems apkalposhanas liimenis!:) Normaali takshu vadiitaaji vienmeer iecelj somas bagaazhniekaa! Aciimredzot shoperiem arii jaunas adidas trennushkas izsniegs! Lai veicas Ignatjeva k-gam meegjinaat ieviest citur pasaulee jau parasto klientu apkalposhanas kultuuru! Tie s-klases mershi vismaz jauni? ne no Norveegjijas vai Vaacijas takshu kompaanijaam?

283209. viesis 23.jūnijs 2011 11:51
0 0 Atbildēt

Hmm, ar S-klases merša taxi (W140) nācās braukāt jau bezmaz

pirms 20 gadiem, i Kopenhāgenā, i Parīzē. Incanti, ka Parīzē laikam

visi taxisti bija marokāņi, vai? Tādi mazi , melnīgsnēji vīriņi, knapi

laikam pāri panelim redzēja :-) Toties kā mauca, ārprāts! Kopenhāgenā

toties atbrauca indietis ar lielu bārdu (sikhi?) un greznā čalmā ar

ko līdzīgu dārgakmenim pierē :-) Čalma ta čalma, bet runāja viņš gan

dāniski (ar savu dispečeru pa radio), gan angliski, gan vāciski, sarunā

minēja, ka arī franču valodu protot, bet ne īpaši labi :-) Nja, kaut kā

radās asociācijas ar ieceļotājiem šeit - tam taxistam bija gadu 50 vismaz...

283217. viesis 27.jūnijs 2011 8:33
0 0 Atbildēt

esmu students, bet varu atļauties, man lūgtum katr rīt pie durvīm, lai šis provaiders būtu.

283218. viesis 27.jūnijs 2011 10:02
0 0 Atbildēt

Ozherov, par cik tev pastiepās krāniņš pēc šitā teksta iespiešanas savā datora ekrānā? :D

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Porsche pastāsta par jauno Macan

Vācijas sportisko luksusa automobiļu ražotājs atklājis informāciju par jauno Macan, kas tagad būs pieejams kā pilnībā elektrisks transportlīdzeklis, divās divmotoru pilnpiedziņas versijās. Lasīt vairāk

 

Arī pārāk lēna braukšana var radīt avārijas situācijas (+ VIDEO) 11

Satiksmes drošību veido daudz un dažādi aspekti. Viens no tādiem ir – cik droši vadām savu transportlīdzekli un cik labi iekļaujamies satiksmes plūsmā. Nereti no autovadītājiem dzirdamas sūdzības par citu satiksmes dalībnieku pārgalvīgu braukšanas stilu. Tomēr ir arī tādi, kas kopējā satiksmes plūsmā neiekļaujas, jo dažādu iemeslu dēļ brauc pārāk lēni. Arī šāds braukšanas stils var radīt neprognozējamas situācijas uz ceļa. Lasīt vairāk

 

Putas vai rezerves ritenis ? TV Autoziņu eksperiments (+VIDEO) 13

Modernajās vieglajās automašīnas vietas rezerves ritenim itin bieži nemaz nav, jo rats aizņem vietu un ir smags. Tomēr melnajā stundā tas noderētu. Tā uzskata arī Autoriepu Nama direktors Oskars Krampāns, kurš izrāda Autoziņām dažādus rezerves riteņu veidus. Populārākais ir pagaidu jeb mazais rezerves ritenis, tautā saukts par "desu" vai "tableti". Pagaidu rezerves ritenis ir kompromiss starp pilnvērtīgu riepu un vispār neko. Ar tādu drīkst braukt ne tālāk par 80 km un ne ātrāk kā 80 km/h. Pagaidu riepa ir ne vien mazāka, bet arī plānāka. Lasīt vairāk

 

Laika kapsula: sportiskais 1992.gada Volkswagen Polo Coupe GT ar tikai 716 km nobraukumu (+ FOTO) 6

Nīderlandē piedāvā lieliski saglabātu „laika kapsulu” – 1992.gada Volkswagen Polo Coupe GT, kas savā 32 gadus garajā mūžā nav nobraucis pat 1000 kilometrus. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti