Pārdots jau vairāk nekā 6000000 «Nissan Micra» 3

 
12.jūlijs 2011 9:37

Nissan Motor Co., Ltd. paziņoja, ka maija beigās Nissan Micra/March kopējais pārdošanas apjoms pasaulē pārsniedzis sešus miljonus pārdotu auto*1.

Nissan jau daudzus gadus ražo laikam un prasībām atbilstošus kompaktās klases automobiļus. Pirmās paaudzes Nissan Micra/March debitēja 1982. gadā un jau drīz ieguva augstu atzinību, pateicoties šī modeļa braukšanas spējām, pieejamībai un augstajai kvalitātei. 1992. gadā prezentētā, otrās paaudzes Nissan Micra/March ieviesa tā laika modernākās tehnoloģijas, piemēram, bezpakāpju variatora pārnesumkārbu (CVT). Trešās paaudzes Micra/March, kas tika laista klajā 2002. gadā, bija pirmais Nissan modelis, kas aprīkots ar inteliģento atslēgu. Reaģējot uz mūsdienu tirgus prasībām, 2010. gadā prezentētais, ceturtās paaudzes modelis ir aprīkots ar Nissan Idling Stop sistēmu un jaunākās paaudzes Xtronic CVT pārnesumkārbu, kas tam nodrošina izcili mazu degvielas patēriņu. Josuke Ivasa (Yosuke Iwasa), Nissan Micra/March programmas vecākais mārketinga menedžeris, saka: „Micra/March braukšanas īpašības, fantastiskā uzticamība un izcilā vadāmība ir ļoti populāra klientu vidū vairāk nekā 70 pasaules valstīs.”.

Pirmo reizi tirgū jaunā Micra/March nonāca 2010. gada martā Taizemē, bet pēc tam kļuva pieejama citās valstīs, kur līdz šim to nevarēja iegādāties, piemēram, Indijā un Ķīnā. Vecākais produktu speciālists Masaki Išizuka (Masaki Ishizuka) saka: „Mēs uzklausījām klientu vēlmes no visas pasaules par to, ko viņi vēlas redzēt automobilī, un īstenojām tās jaunās paaudzes modelī.”.

Līdz trešās paaudzes modelim Nissan Micra/March pārsvarā ražoja Japānā un Lielbritānijā. Pēc tam ražošana tika pārcelta uz Taizemi, Indiju, Ķīnu un Meksiku. Paužot savu pārliecību par jauno modeli, Išizuka saka: „Vienlaicīgi ar augsto Nissan kvalitātes standartu saglabāšanu, mēs vēlamies piedāvāt klientiem automobiļus ar to pieprasītākajām funkcijām par saprātīgu cenu visā pasaulē.” Līdz 2011. gada maija beigām 56 pasaules valstīs pārdoti jau vairāk nekā 170 000 jaunās Nissan Micra/March eksemplāru.

Nissan Micra lielākais noieta tirgus vienmēr ir bijusi Eiropa. 2011. gada septembrī tiks prezentēta jauna šī modeļa versija: jaunā Micra DIG-S, kas aprīkota ar HR12DDR dzinēju ar turbo kompresoru, kas sniedz vienu no labākajiem degvielas ekonomijas rādītājiem Eiropā.

Japānā jaunais Nissan March modelis atzinību izpelnījies ar savu dizainu, iegūstot Good Design Award*2 balvu, ar ko novērtē vispārēji izcilu dizainu. Šis modelis ir saņēmis arī Fashion Color Award apbalvojumu 2011. gada Auto Color Awards*3 konkursā par krāsu izmantošanu dizainā.

Taizemē jaunais Nissan March, pateicoties tā izcilajai degvielas ekonomijai, ir kļuvis par pirmo modeli, kas tiek piedāvāts saskaņā ar Taizemes valdības ekotransporta projektu. Tas saņēma labākā ekoloģiskā automobiļa (Best Environmental Car of the Year) titulu 2010. gadā un labākā auto ar dzinēja tilpumu zem 1200 cm3 (Best Car of the Year under 1200 cc) titulu 2011. gadā, ko pasniedza Grand Prix Group.

Kopš Micra prezentācijas Indijā 2010. gada jūlijā tā ir bijusi viena no galvenajiem Nissan pārdošanas apjomus veicinošajiem modeļiem ar vairāk nekā 15 000 pārdotiem automobiļa eksemplāriem. Kopš pirms gada tika uzsākta ražošana, ir saražotas vairāk nekā 100 000 jaunās Nissan Micra un gandrīz 70 000 no tām ir eksportētas. Nākotnē Indija būs Nissan Micra piegādes bāze vairāk nekā 100 valstīm Eiropā, Tuvajos Austrumos un Āfrikā.

Ķīnā jaunais Nissan March modelis ir izpelnījies gan mediju, gan gados jauno pircēju atzinību, kas novērtē tā mazo pagriešanās rādiusu, plašo automobiļa salonu un mazo degvielas patēriņu, ierindojot to starp populārākajiem automobiļiem kopš 2010. gada augustā notikušās modeļa prezentācijas.

Meksikā jaunais Nissan March modelis ir populārs kopš tā prezentācijas 2011. gada aprīlī. Nissan Mexicana, S. A. de C. V. vecākais mārketinga menedžeris Roberto Asevals (Roberto Aceval) saka: „Meksikāņu pircēji jauno March uzskata par lielisku pilsētas automobili tā ietilpīguma, patīkamās un ērtās braukšanas un mazā degvielas patēriņa dēļ.”.

Brazīlijā Nissan 2011. gada oktobrī prezentēs jaunā Nissan March modeļa versiju ar 1,0 vai 1,6 litru dzinēju, kas spēs darboties ar vairākiem degvielas veidiem (FFV).

Cujoši Kobajaši (Tsuyoshi Kobayashi), Micra/March galvenais inženieris saka: „Seši miljoni pārdotu automobiļa eksemplāru apliecina to, ka Micra/March modelis ir gājis sekmīgu ceļu. Ar savu, vairāk kā 28 gadu pieredzi kompaktās klases automobiļu ražošanā mēs vēlamies, lai klienti izbaudītu visas jaunā Nissan Micra/March modeļa vērtības un jaunākās tehnoloģijas, kas tajā pieejamas. Jaunizveidotā V platforma, kas ir kopīga diviem jaunajiem modeļiem, samazinātais svars un uzlabotā aerodinamika nodrošina vienu no savā klasē labākajiem degvielas ekonomijas rādītājiem. Papildus tam, rūpīgi pielietojot kopējos Nissan Production Way (NPW) kvalitātes vadības standartus, mēs klientiem piedāvājam automobiļus, ko, ar pārliecību par to atbilstību noteiktam līmenim un kvalitātei, var izmantot visā pasaulē.”.

Josuke Ivasa apkopo Nissan pieeju dažos vārdos, teikdams: „Nissan jau sen dara visu iespējamo, lai saviem klientiem visā pasaulē piedāvātu automobiļus ar izcilu vērtību. Kompaktās klases automobiļi šobrīd ir svarīgāki nekā jebkad iepriekš, lai virzītu pasauli uz mazāku oglekļa izmešu apjoma radīšanu. Ievērojot mūsu Zero Emissions un PURE DRIVE*4 stratēģijas, mēs vēlamies pēc iespējas drīzāk piedāvāt Nissan Micra/March saviem klientiem 160 pasaules valstīs.”.

Nissan Micra/March kopējais pārdošanas apjoms (saskaņā ar Nissan operatīvajām atskaitēm):

Sadalījums pa paaudzēm

1. paaudze: aptuveni 1,65 miljoni eksemplāru;

2. paaudze: aptuveni 2,54 miljoni eksemplāru;

3. paaudze: aptuveni 1,63 miljoni eksemplāru;

4. paaudze: aptuveni 170 000 eksemplāru.

Sadalījums pa reģioniem:

Japāna: aptuveni 2,37 miljoni eksemplāru;

Ārpus Japānas: aptuveni 3,63 miljoni eksemplāru.

*1: Ieskaitot Nissan Micra C+C.

*2: Good Design Award ir vienīgā plaša mēroga dizaina novērtēšanas un veicināšanas programma Japānā. Tā ir izveidota, lai izvēlētos un publiskotu labu dizainu, lai paaugstinātu dzīves standartus, veicinātu industriālo attīstību un eksportu, uzlabojot produktu kvalitāti ar dizaina palīdzību. Programmai katru gadu tiek iesniegti vairāk nekā 3 000 pieteikumu. Tos rūpīgi izvērtē pēc tādiem kritērijiem kā inovācija un izsmalcinātība, vērtības veidošana un sociālais lietderīgums.

*3: Auto Color Award: Kopš 1998. gada Auto Color Award balvu piešķir nozīmīgiem automobiļu krāsu risinājumiem, koncentrējoties uz krāsām, kas atspoguļo kultūru un estētisku dizainu. Apbalvojums tiek pasniegts jau 13. gadu.

Japan Fashion Color Authority (JAFCA) – Japānas modes asociācija.

*4: PURE DRIVE: Nissan divkomponentu stratēģija, lai kopā ar Zero Emissions samazinātu CO2 izmešu apjomu. PURE DRIVE automobiļi ir veidoti tā, lai nodrošinātu savā klasē mazāko degvielas patēriņu, aprīkojot tos ar optimālām jaunākajām tehnoloģijām, piemēram, Idling Stop sistēmu, tīriem dīzeļa dzinējiem un hibrīda tehnoloģiju.

 
Visi komentāri
 
283369. viesis 12.jūlijs 2011 14:03
0 0 Atbildēt

Mļe, man patīk tas otrās paaudzes mikru moderno tehnoloģiju piemērs - pareizāk jau būtu "modīgās tehnoloģijas", jo variators moderns bija vēl kādus 30 gadus atpakaļ :D

Bet vismaz tai otrās paaudzes kastītei salons ir puslīdz sakarīgi uzprojektēts - četri veči sasēsties var diezgan ērti, vienīgi varētu sūdzēties par griestu zemumu :D

283379. viesis 13.jūlijs 2011 12:42
0 0 Atbildēt

msh

Mļe, man patīk tas otrās paaudzes mikru moderno tehnoloģiju piemērs - pareizāk jau būtu "modīgās tehnoloģijas", jo variators moderns bija vēl kādus 30 gadus atpakaļ

===================

Ja jau tik autoritatīvi izteicies, varēji piebilst, ka variatori (CVT) ir

dažāda tipa un ar daž'diem darbības principiem, un, ka, teiksim DAF55 (1967) Variomatic transmisijai ir ļooooti attāla līdzība ar šodien ražotajām elektroniski vadāmajām CVT :-) Un pat ar 1990. gados Ford pielietotajām

CVT. :-)

283391. viesis 14.jūlijs 2011 3:37
0 0 Atbildēt

..bet darbības princips paliek tas pats - robu nav :P

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Porsche pastāsta par jauno Macan

Vācijas sportisko luksusa automobiļu ražotājs atklājis informāciju par jauno Macan, kas tagad būs pieejams kā pilnībā elektrisks transportlīdzeklis, divās divmotoru pilnpiedziņas versijās. Lasīt vairāk

 

Arī pārāk lēna braukšana var radīt avārijas situācijas (+ VIDEO) 11

Satiksmes drošību veido daudz un dažādi aspekti. Viens no tādiem ir – cik droši vadām savu transportlīdzekli un cik labi iekļaujamies satiksmes plūsmā. Nereti no autovadītājiem dzirdamas sūdzības par citu satiksmes dalībnieku pārgalvīgu braukšanas stilu. Tomēr ir arī tādi, kas kopējā satiksmes plūsmā neiekļaujas, jo dažādu iemeslu dēļ brauc pārāk lēni. Arī šāds braukšanas stils var radīt neprognozējamas situācijas uz ceļa. Lasīt vairāk

 

Putas vai rezerves ritenis ? TV Autoziņu eksperiments (+VIDEO) 13

Modernajās vieglajās automašīnas vietas rezerves ritenim itin bieži nemaz nav, jo rats aizņem vietu un ir smags. Tomēr melnajā stundā tas noderētu. Tā uzskata arī Autoriepu Nama direktors Oskars Krampāns, kurš izrāda Autoziņām dažādus rezerves riteņu veidus. Populārākais ir pagaidu jeb mazais rezerves ritenis, tautā saukts par "desu" vai "tableti". Pagaidu rezerves ritenis ir kompromiss starp pilnvērtīgu riepu un vispār neko. Ar tādu drīkst braukt ne tālāk par 80 km un ne ātrāk kā 80 km/h. Pagaidu riepa ir ne vien mazāka, bet arī plānāka. Lasīt vairāk

 

Laika kapsula: sportiskais 1992.gada Volkswagen Polo Coupe GT ar tikai 716 km nobraukumu (+ FOTO) 6

Nīderlandē piedāvā lieliski saglabātu „laika kapsulu” – 1992.gada Volkswagen Polo Coupe GT, kas savā 32 gadus garajā mūžā nav nobraucis pat 1000 kilometrus. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti