Pirmie klienti saņem «Opel Ampera» 5

 
24.februāris 2012 9:59

Opel Ampera elektriskās automašīnas piegāde ir sākusies un norit pēc plāna. Pirmās šīs elektriskās automašīnas ar revolucionāro veicamās distances palielinājumu jau ir piegādātas pircējiem.

Eiropā saņemto pasūtījumu skaits tuvojas 6,000 vienību atzīmei. Vadošie tirgi, raugoties pēc pasūtījumu apjoma, ir Beniluksa valstis, Vācija un Apvienotā Karaliste.

„Mūsu pirmās piegādes norit veiksmīgi, un esmu pagodināts paziņot, ka mūsu pārdošanas mērķis – 10,000 pārdoto vienību 2012. gadā – ir uz pareizā ceļa,” norāda Enno Fukss (Enno Fuchs), Opel e-mobilitātes uzsākšanas vadītājs. „Mēs esam priecīgi, ka pircēji Eiropā tagad var pārvietoties ar revolucionāro Ampera.”

Ampera modelis ir izpelnījies atzinību ne tikai no klientiem, bet arī ieguvis daudz atzinīgu novērtējumu un slavinājumu no nozares speciālistiem, medijiem un pat no konkurentiem. Automašīna ir ieguvusi 30 balvas un atrodas „Gada Auto 2012” titula pretendentu skaitā. Vēl nesen tā tika apbalvota ar Euro NCAP piecu zvaigzņu maksimālo novērtējumu drošības jomā.

Izaicinājums premium zīmoliem

Lielākajai daļai Ampera mazumtirdzniecības pircēju iepriekš ir piederējušas vadošo premium zīmolu automašīnas, un pārsēšanās uz Opel Ampera ir notikusi tādēļ, ka tie vēlas būt pirmie, kas izmanto šādu augstākās klases tehnoloģiju. Tādā veidā klienti kļūst par daļu no elektriskās mobilitātes revolūcijas, kurā Opel ir uzņēmies līdera lomu.

Vairums Ampera pircēju ir autoparki vai biznesa klienti. Autoparku klienti parasti ir lielas nomas kompānijas, kas savā pārvietošanās līdzekļu klāstā ir iekļāvušas un jau pasūtījušas ievērojamu skaitu Ampera automašīnu. Šo kompāniju sarakstā ir daudz ievērojamu vārdu, piemēram, ‘Lease Plan’, ‘ALD’ un ‘Europcar’. Liels daudzums starptautiski pazīstamu zīmolu jau ir noformējuši pasūtījumus Ampera automašīnu iekļaušanai savu autoparku sastāvos, tādējādi demonstrējot savu atbalstu rūpēm par apkārtējo vidi.

Revolucionāra tehnoloģija

Ampera automašīnas riteņi vienmēr tiek darbināti elektriski. 16 kWh litija jonu baterija nodrošina 111 kW/150 ZS lielu jaudu. Atkarībā no ceļa seguma, braukšanas tehnikas un temperatūras, 40 līdz 80 km var veikt izmantojot tikai elektrisko motoru un neradot kaitīgās emisijas. Brīdī, kad Ampera baterija ir gandrīz izlādējusies, nemanāmi sāk strādāt benzīna motors un darbina elektrisko ģeneratoru, kas tālāk apgādā bateriju, nodrošinot iespēju veikt vairāk nekā 500 km lielu distanci bez vajadzības uzpildīties. Uz ceļa Ampera modelim palīdz Voltec elektriskā vilkmes sistēma, kas nodrošina 370 Nm griezes momentu un ļauj paātrinājumu no nulles līdz 100 km/h sasniegt aptuveni 9 sekundēs, nodrošinot iespēju attīstīt maksimālo ātrumu 161 km/h.

Pateicoties Ampera inteliģentajam un praktiskajam veicamās distances palielinājumam, vadītājs var baudīt mieru, jo nekad nebūs jāraizējas par palikšanu ceļa malā ar izsmeltu bateriju.
 

 
Visi komentāri
 
285479. viesis 24.februāris 2012 18:49
0 0 Atbildēt

nu pļā, to mizu jau gadus trīs reklamē, bet nopirt nav iespējams.....

285480. viesis 24.februāris 2012 18:52
0 0 Atbildēt

Sen pierādīts, ka Ampera ir hibrīdauto nevis elektrisks, jo tehniski ģenerators ir tieši savienots ar riteņiem pie lieliem ātrumiem.

285483. viesis 25.februāris 2012 10:57
0 0 Atbildēt

>480

Esi pārliecināts? Varbūt jāmācās lasīt un jāapjēdz, ka šis ir jau otrās paaudzes EREV, princips kā A.Dambja e-Oskaram :-)

Electricity drives the 2012 Opel Ampera‘s wheels at all times and speeds. For trips up to 60 km (MVEG), power is supplied by the electricity stored in the cutting-edge, 16-kWh, lithium-ion battery.

While driving on electricity delivered by the battery, the 2012 Opel Ampera emits zero CO2. When the 2012 Opel Ampera battery’s energy is depleted, a gasoline/E85-fueled engine-generator seamlessly provides electricity to power the electric drive unit while simultaneously sustaining the charge of the battery.

Jācer, ka tava valodu prasme ļauj tev saprast tekstu :-)

285564. viesis 29.februāris 2012 12:57
0 0 Atbildēt

Domāju, ka interesants auto varētu būt- jebkurā gadījumā labāks par pašreizējiem pieejamajiem hibridiem. Latvijā vēl tās Amperas nav manītas. Bet, kad būs, domāju,ka gribētāju netrūks.Bet cena tamm braucamajam, cik dzirdēts, ir augsta.

285567. viesis 29.februāris 2012 20:48
0 0 Atbildēt

Nopirkt nav iespējams Latvijā dēļ stulbās politikas. Daudzās Eiropas valstīs pērkot elektroauto valsts atmaksā 30% cenas.

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Krievijas autotirgus “ķīnizācija”

Krievijas automobiļu tirgu pārņem Ķīnas autobūve, Krievijas ražotāji nespēj konkurēt ar lielā Austrumu kaimiņa piedāvājumu. Lasīt vairāk

 

TV AUTO ZIŅAS TESTĒ: Visu laiku labākais VW Passat? (+VIDEO) 12

Jaunais Volkswagen Passat bija un ir gada gaidītākais D segmenta modelis, kas turpmāk būs tikai universāļa izpildījumā. Pats galvenais, ka jaunais Passat būs ļoti “gardi” aprīkots un tas lieliski brauks. Lasīt vairāk

 

TV AUTO ZIŅAS TESTĒ: Izmēģinām jauno Toyota C-HR PHEV (+VIDEO) 1

Jaunais Toyota C-HR ir lielāks, greznāks un jaudīgāks par iepriekšējo, turklāt tagad tam ir arī lādējamā hibrīda versija. TV Autoziņām bija izdevība iepazīties ar šo C-HR modeli testa braucienos Francijā. Lasīt vairāk

 

Šis hibrīds nav tas hibrīds. Kā atšķiras elektrificētie auto? (+VIDEO) 2

Daudzzīmolu auto dīleris Autohalle tagad saucas Auto Bassadone. Šoreiz sadarbībā ar AB servisa tehnisko speciālistu Edgaru Lulli salīdzināsim trīs veidu pašuzlādes hibrīdus - Opel mikrohibrīdu, Alfa Romeo vieglo jeb mild hybrid kā arī pavisam īstu Hyundai pašuzlādes hibrīdu. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti