Opel Ampera elektriskās automašīnas piegāde ir sākusies un norit pēc plāna. Pirmās šīs elektriskās automašīnas ar revolucionāro veicamās distances palielinājumu jau ir piegādātas pircējiem.
Eiropā saņemto pasūtījumu skaits tuvojas 6,000 vienību atzīmei. Vadošie tirgi, raugoties pēc pasūtījumu apjoma, ir Beniluksa valstis, Vācija un Apvienotā Karaliste.
„Mūsu pirmās piegādes norit veiksmīgi, un esmu pagodināts paziņot, ka mūsu pārdošanas mērķis – 10,000 pārdoto vienību 2012. gadā – ir uz pareizā ceļa,” norāda Enno Fukss (Enno Fuchs), Opel e-mobilitātes uzsākšanas vadītājs. „Mēs esam priecīgi, ka pircēji Eiropā tagad var pārvietoties ar revolucionāro Ampera.”
Ampera modelis ir izpelnījies atzinību ne tikai no klientiem, bet arī ieguvis daudz atzinīgu novērtējumu un slavinājumu no nozares speciālistiem, medijiem un pat no konkurentiem. Automašīna ir ieguvusi 30 balvas un atrodas „Gada Auto 2012” titula pretendentu skaitā. Vēl nesen tā tika apbalvota ar Euro NCAP piecu zvaigzņu maksimālo novērtējumu drošības jomā.
Izaicinājums premium zīmoliem
Lielākajai daļai Ampera mazumtirdzniecības pircēju iepriekš ir piederējušas vadošo premium zīmolu automašīnas, un pārsēšanās uz Opel Ampera ir notikusi tādēļ, ka tie vēlas būt pirmie, kas izmanto šādu augstākās klases tehnoloģiju. Tādā veidā klienti kļūst par daļu no elektriskās mobilitātes revolūcijas, kurā Opel ir uzņēmies līdera lomu.
Vairums Ampera pircēju ir autoparki vai biznesa klienti. Autoparku klienti parasti ir lielas nomas kompānijas, kas savā pārvietošanās līdzekļu klāstā ir iekļāvušas un jau pasūtījušas ievērojamu skaitu Ampera automašīnu. Šo kompāniju sarakstā ir daudz ievērojamu vārdu, piemēram, ‘Lease Plan’, ‘ALD’ un ‘Europcar’. Liels daudzums starptautiski pazīstamu zīmolu jau ir noformējuši pasūtījumus Ampera automašīnu iekļaušanai savu autoparku sastāvos, tādējādi demonstrējot savu atbalstu rūpēm par apkārtējo vidi.
Revolucionāra tehnoloģija
Ampera automašīnas riteņi vienmēr tiek darbināti elektriski. 16 kWh litija jonu baterija nodrošina 111 kW/150 ZS lielu jaudu. Atkarībā no ceļa seguma, braukšanas tehnikas un temperatūras, 40 līdz 80 km var veikt izmantojot tikai elektrisko motoru un neradot kaitīgās emisijas. Brīdī, kad Ampera baterija ir gandrīz izlādējusies, nemanāmi sāk strādāt benzīna motors un darbina elektrisko ģeneratoru, kas tālāk apgādā bateriju, nodrošinot iespēju veikt vairāk nekā 500 km lielu distanci bez vajadzības uzpildīties. Uz ceļa Ampera modelim palīdz Voltec elektriskā vilkmes sistēma, kas nodrošina 370 Nm griezes momentu un ļauj paātrinājumu no nulles līdz 100 km/h sasniegt aptuveni 9 sekundēs, nodrošinot iespēju attīstīt maksimālo ātrumu 161 km/h.
Pateicoties Ampera inteliģentajam un praktiskajam veicamās distances palielinājumam, vadītājs var baudīt mieru, jo nekad nebūs jāraizējas par palikšanu ceļa malā ar izsmeltu bateriju.
nu pļā, to mizu jau gadus trīs reklamē, bet nopirt nav iespējams.....