Cookie Consent by Free Privacy Policy Generator

Radīta ierīce degvielas patēriņa samazināšanai 26

 
20.marts 2012 0:00

Zinātnieki vēl nav likušies mierā degvielas samazināšanas jautājumā, tieši pretēji – Itālijā radīts inovatīvs degvielas patēriņa samazināšanas ierocis cīņai ar augstajām degvielas cenām, tagad ir pieejams arī Latvijā.

Supertech degvielas modifikators 6-12% degvielas patēriņa samazinājumam.

Supertech ir inovācija, kas nebalstās tikai uz skaistiem un mazticamiem vārdiem. Inovācija, kam ir reāls zinātniskais pamatojums. Inovācija degvielas patēriņa un izplūdes gāzu samazināšanai.

Kāpēc noticēt šim degvielas modifikātoram pēc ne tik rezultatīvās iepriekšējās pieredzes ar tabletēm, magnētiem un citām ierīcēm? Supertech degvielas modifikātors tieši iedarbojas uz degvielu tās degvielas tvertnē, uzlabojot degvielas un skābekļa mijiedarbību, kā rezultātā degviela labāk sadeg, tā tiek pilnīgāk izmantota un tiek samazināts izvadīto kaitīgo izmešu daudzums.

Lietojot Supertech, jūs iegūsiet:

• samazinātas transportlīdzekļa kaitīgās izplūdes gāzes līdz 75%;

• samazinātu degvielas patēriņu līdz pat 12%;

Skepse degvielas patēriņa samazināšanas iespējām ir salīdzinoši liela, taču milzīgo kompāniju vadītāji jau ir izmēģinājuši Supertech degvielas modifikātoru un to jau lieto, piemēram, „Lux Express Latvija”, SIA „Lindstrom”, „VrV motors” uc.

Kāris Eidis no „Lux Express Latvija” saka: „Iepriekš redzēti daudzi dažādi „brīnumi” degvielas ekonomijai, bet rādītājus neuzrādīja. Kad pirmo reizi SUPERTECH man tika piedāvāts, skepse, protams, bija. Tomēr nepieciešamās investīcijas bija mazākas nekā iespējamais ieguvums, tāpēc uzstādīju vienam tālsatiksmes autobusam maršrutā Rīga- Sanktpēterburga, jošajā maršrutā kursē divi identiski vienādi autobusi. Gandrīz mēnesis ir pagājis un pēc degvielas patēriņa un cipariem es redzu, ka ekonomija ir 15 litri maršrutā autobusam, kuram tika uzstādīts SUPERTECH.”

Lai pārbaudītu ierīci, tests tika veikts arī Latvijas Lauksaimniecības universitātes tehniskās fakultātes spēkratu institūtā, kurā tika apstiprināta Supertech degvielas modifikatora iedarbība uz 1995.gada Audi A4 un 2004. Gada Volvo FH12, iegūstot degvielas patēriņa samazinājumu 8-13%.

Supertech ir pieejams 5 degvielas tvertnes izmēriem:
A - līdz 40 litriem, B - līdz 70 litriem, C - 150 litriem, D - līdz 350 litriem, E - līdz 1000 litriem.

Supertech degvielas modifikators nespēj atrisināt globālās degvielas cenas paaugstināšanās problēmu, taču spēj to iespaidīgi mīkstināt. Iespējams, tieši Supertech attainos Jūsu cerības.

Degvielas modifikatorus var iegādāties gan pie dīleriem, gan Supertech darbiniekiem. Vairāk informācijas atradīsiet: www.supertech.lv

 
Visi komentāri
 
285713. viesis 15.marts 2012 11:03
0 0 Atbildēt

Muahahā! Ir takš forumā topiks ar nosaukumu Megalohatrons, kurā šitādus tekstus liekam. Nevajag rakstus taisīt.

"Pateicoties iekārtas cēlmetālu sinerģijai*, rodas magnētiskais lauks un infrasarkanais starojums. Šie viļņi izplatās degvielas tvertnē un mijiedarbojas ar ogļūdeņraža molekulām, veidojot pagaidu starp-molekulāro saišu vājināšanu. Tas atvieglo skābekļa piekļuvi visām degvielas molekulām sadegšanas kamerā un tādejādi, pateicoties šai unikālajai tehnoloģijai, degviela tiek pilnīgāk sadedzināta. "

285714. viesis 15.marts 2012 11:18
0 0 Atbildēt

un par cik lielu naudu uzņēmums atpērk atpakaļ (un atmaksā uzstādīšanu automobīlī) šo savu mēslu, ja tas nepilda solīto? :D

285716. viesis 15.marts 2012 13:44
0 0 Atbildēt

Kāpēc auto ražotāji šo figņu jau rūpnieciski neuzstāda dzinējos, bet piemēram aerodinamiskajiem tuneļiem, tērē miljonus, lai panāktu 3-5% ekonomiju??? :D

285717. viesis 15.marts 2012 13:46
0 0 Atbildēt

Cik zinu, jaunajiem automibīļiem šī štelle gan nederēs, jo ir jau viss satjūnēts līdz maksimumam.

285718. viesis 15.marts 2012 13:55
0 0 Atbildēt

Jā viesi, tikai minētais uzņēmums, kur ražo fiģu, to testēja 1997-2000. gadā, tātad jau 12 gadus mierīgi varēja uzstādīt rūpnieciski ;)

285719. viesis 15.marts 2012 14:09
0 0 Atbildēt

Jau tagad mazajos dīzeļos ziemā var nosalt un jāliek autonomā apkure, kas papildus dedzina degvielu. No dīzeļa jau ir izspieduši gandrīz visu ko var - taupīt var tagad tikai uz zudumiem transmisijā u.c. lietām, lai iegūto enerģiju nezaudētu.

285720. viesis 15.marts 2012 14:38
0 0 Atbildēt

>A: Uzlabojot degvielas sadegšanu ar infrasarkanā starojuma palīdzību, tas sinerģē degvielas molekulu saites.

Jopcik, ja atstās pārāk ilgi bākā, tad degviela no infrasarkanā starojuma uzsils un sāks vārīties, līdz uzies gaisā. Gan jau ka super duper čips arī iemontēts :-D

285721. viesis 15.marts 2012 15:19
0 0 Atbildēt

Sāda tipa kujņas sāka parādīties līdz ar kooperatīvu atļaušanu Go4bačova laikā!

Sākums bija sapres'wets naftalīns ar smukiem nosaukumiem un solīja pat 20% degvielas ekonomiju!!

Rakstā varējāt vēl nanotehnoloģijas piešūt - lai smukāk un modernāk izklausās, a to kaut kā vecmodīgi...

285725. viesis 15.marts 2012 17:34
0 0 Atbildēt

Piekrītu anonīmiķim :D

285731. viesis 15.marts 2012 22:08
0 0 Atbildēt

Supertech degvielas modifikators 6-12% degvielas patēriņa samazinājumam

-------------------------

Hmm a ja iepirkt gabalus 10 "optom"tad auto ripos praktiski tērējot svaigu gaisu?? :D

285733. viesis 15.marts 2012 22:47
0 0 Atbildēt

Nesaprotu, kāpēc iauto nolaižas tik zemu un publicē šādu fufeli!

:(

285735. viesis 15.marts 2012 23:30
0 1 Atbildēt

EDZS - iepērc 20 štukas un no bākas varēsi noliet kaimiņam!! Savādāk līs pāri malām saekonomētais...

285736. viesis 16.marts 2012 2:32
0 0 Atbildēt

turklāt to ir iesvētījis mācītājs un uzlādējis ekstrasenss ;)

285738. viesis 16.marts 2012 9:44
0 0 Atbildēt

285736.

turklāt to ir iesvētījis mācītājs un uzlādējis ekstrasenss ;)

--------------------------

Pārdošanas procesu noteikti ir iesvētījis rabīns!!! Tā sacīt, benzīna

košerēšanas process :-) Mani Krievijas čomi autožurnālos rēc -

pie viņiem visādi "p.i.pelizatori" nāk klajā ar apbrīnojamu regularitāti,

nu tad pie izdevības tiek NICIAMT laboratorijā paņemti priekšā pēc

standarta izmēģinājumu metodikas :-) 100% gadījumu rezultāts "O" :-)

Ko arī bija jāpierāda ...Būs jāpaprasa, vai Krievijas tirgum paredzētie

"zatori" ir tapuši iesvētīti no : baķuškas, imama un budistu lamas :-)

Mok tāpēc nav rezultāta ...

285741. viesis 16.marts 2012 10:27
0 0 Atbildēt

ak dievs - cik gan lētticīgs triks lētticīgiem antiņiem. Tak jau n-tie raksti bijuši par šo tiešām lohotronu.

285745. viesis 16.marts 2012 12:13
0 0 Atbildēt

kārtējā batonu spraušana

285746. viesis 16.marts 2012 14:46
0 0 Atbildēt

Cik es atceros, tad tam verķim, ko piedāvāja jau pirms 10 gadiem bija minētas tieši tās pašas īpašības, kas tagadējam: labāka savienošanās ar skābekli, un līdz ar to pilnīgāka sadegšana. Jā, laiks iet, bet apjāšanas triki nemainās :) Pēc 100 gadiem spēlēs to pašu teātri, tikai skatītāji būs citi.

285749. viesis 16.marts 2012 20:06
0 0 Atbildēt

Un ko pati Lauksaimniecības Universitāte saka par saistīšanu ar šādu aizdomīgu produktu?

285752. viesis 16.marts 2012 21:46
0 0 Atbildēt

Tik vērtīgu mantu saražojuši, bet aizmirsuši auto ražotājiem piedāvāt!? Tāda kļūda, tagad mēģina iesmērēt auto lietotājiem!

285756. viesis 16.marts 2012 23:50
0 0 Atbildēt

atgādināja senu humoresku par jonizēto gaisu riepās

285757. viesis 17.marts 2012 9:43
0 0 Atbildēt

Vēl lielāku ekonomiju var panākt izlaižot izplūdes gāzes caur ORC kondensatoru. Būs gan papildus siltums, gan elektrība.

285766. viesis 18.marts 2012 0:10
0 0 Atbildēt

Šitas NAV nekāds jaunums. Tādus LV jau tirgoja gadus 10 atpakaļ. Kā nebija jēgas tad, tā nebūs arī tagad. Bija eksperimenti, kas pierādīja, ka rezultāts ir samaksāta nauda un IEDVESMA, KA BŪS. Bet - ar iedvesmu vien tas motors mazāk degvielu netērēja.

:)

Kas netic - PAMĒĢINIET.

:)

285767. viesis 18.marts 2012 11:56
0 0 Atbildēt

PIEDĀVĀJU iegadāties krietni lētāku degvielas ekonomijas līdzekli.

Cena līdzeklim 0,20 ls, uzstādīšana 10 ls

Līdzekļa nosaukums - pusķieģelis.

Uzstāda zem gāzes pedāļa

285779. viesis 19.marts 2012 15:49
0 0 Atbildēt

Jāsāk jau domāt par lohatronu elektro auto. Nez ko tad piedāvās, bateriju uzlādes sedziņu ar ko apklāt akumulatorus, lai tie labāk lādētos. Varētu vēl uz vada kādu magnētiķu uzlikt, lai elektroni rindā sakārtojas un zudumi mazāki. Nevaru vien sagaidīt.

285786. viesis 20.marts 2012 9:31
0 0 Atbildēt

Tā mājas lapa nestrādā, tātad secinājums ir viens - tāds pats mēsls kā pārējie

285865. viesis 1.aprīlis 2012 10:20
0 0 Atbildēt

Kanibaals, man ir ideja par elektro-lohatronu - liekās uz "lielā" vada un sakārto elektronus panākot supravadītspēju. ;)

WALA

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Lūk, tā izskatās mūsu ikdiena uz Latvijas ceļiem 1.daļa - vajag 4 joslu ceļus (+ VIDEO) 21

Vienam par ātru, citam par lēnu. Smagais steidzas un nervozē, taču vieglā automobiļa vadītājam "saule vēl augstu" un viņš jau labu gabalu pirms pilsētas pārgājis uz nesteidzīgu braukšanas stilu, aptuveni 70 km/h ātrumā. Lasīt vairāk

 

Sabiedrība ceļ trauksmi par OCTA grozījumiem: ManaBalss iniciatīva savāc jau gandrīz 2000 parakstu trīs stundu laikā 44

Jaunās prasības par obligātu OCTA polises iegādi visiem reģistrētajiem transportlīdzekļiem, neatkarīgi no to izmantošanas, ir izraisījušas plašu sabiedrības neapmierinātību. Saskaņā ar likuma grozījumiem, kas stāsies spēkā 23.decembrī, OCTA būs jāiegādājas pat tiem transportlīdzekļiem, kas netiek izmantoti un stāv garāžās vai pagalmos. Lasīt vairāk

 

OCTA turpmāk būs obligāta visiem transportlīdzekļiem, ja nav pārtraukta to reģistrācija 121

Latvijas Republikas Saeima šī gada 14.novembrī pieņēmusi, un Valsts prezidents izsludinājis grozījumus Sauszemes transportlīdzekļu īpašnieku civiltiesiskās atbildības obligātās apdrošināšanas (OCTA) likumā, kas paredz vairākas būtiskas izmaiņas. Lasīt vairāk

 

Porsche neatteiksies no iekšdedzes motoriem 4

Vācijas autobūves uzņēmums turpinās izstrādāt arī iekšdedzes motoru modeļus, saglabājot tradicionālos dzinējus vismaz līdz 2030. gadam. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti