Kam jāuzņemas fotoradaru apsaimniekošana? 9

 
3.oktobris 2012 16:03

Puse (48%) Latvijas ekonomiski aktīvo iedzīvotāju vecumā no 18 līdz 55 gadiem nepiekrīt apgalvojumam, ka fotoradaru izmantošana ir labāks ceļu satiksmes kontroles līdzeklis nekā Ceļu policijas patruļas (17% - noteikti nē; 31% - drīzāk nē).

 To atklāj pētījumu aģentūras TNS sadarbībā ar telekompāniju LNT, raidījumu 900 sekundes, septembra beigās veiktais pētījums.

 
Savukārt 44% Latvijas ekonomiski aktīvo iedzīvotāju vecumā no 18 līdz 55 gadiem piekrīt apgalvojumam, ka fotoradaru izmantošana ir labāks ceļu satiksmes kontroles līdzeklis nekā Ceļu policijas patruļas (10% - noteikti jā; 34% - drīzāk jā).
 
 
8% aptaujāto nav konkrēta viedokļa šajā jautājumā.
 
Visbiežāk Latvijas ekonomiski aktīvie iedzīvotāji vecumā no 18 līdz 55 gadiem norāda, ka, viņuprāt, fotoradaru apsaimniekošana būtu jāuzņemas Ceļu satiksmes drošības direkcijai (40%) vai Valsts policijai (38%).
 
 
Salīdzinoši retāk Latvijas ekonomiski aktīvie iedzīvotāji vecumā no 18 līdz 55 gadiem norāda, ka, viņuprāt, fotoradaru apsaimniekošana būtu jāuzņemas īpaši izveidotai valsts kapitālsabiedrībai (9%), kādai privātai kompānijai (4%) vai citai institūcijai (1%).
 
8% aptaujāto nav konkrēta viedokļa šajā jautājumā.
 
 
Par aptauju
Aptauju pētījumu aģentūra TNS veica sadarbībā ar telekompāniju LNT, raidījumu 900 sekundes, laikā no 2012.gada 25. līdz 27. septembrim, ar interneta starpniecību visā Latvijā aptaujājot 550 ekonomiski aktīvos Latvijas iedzīvotājus vecumā no 18 līdz 55 gadiem.
 
TNS pētījums interneta vidē ir reprezentatīvs Latvijas ekonomiski aktīvo iedzīvotāju kopumam vecumā no 18 līdz 55 gadiem. Izlases kopa ir veidota balstoties uz gadījuma izlasi, izslēdzot pašpieteikšanos. Interneta pētījumu organizēšanā TNS stingri ievēro ESOMAR rekomendācijas interneta aptauju izlašu veidošanā un veikšanā.
 
Visi komentāri
 
287414. viesis 3.oktobris 2012 16:52
0 0 Atbildēt

Blā blā blā. Atraduši tagad populāru lietu, kuru malt visās malās. Anarhijas piekritējiem protams ka negribas,ka jāmaksā par pārkāpumiem.

287415. viesis 3.oktobris 2012 17:52
0 0 Atbildēt

Deksteram atkal probleema ar raksta izlasīšanu... Kur šeit ir kaut mazākā noraade uz skrējējiem, anarhistiem un soda nemaksātājiem? tik šauru uztveri esmu redzējis tikai vienā iestādē.... kur taisnība ir tikai tajā pusē, kurā ir zilā forma :D ;)

287416. viesis 3.oktobris 2012 19:23
0 0 Atbildēt

Palasi vēlreiz pašu raksta sākumu, šaurumu spečuk.

287417. viesis 4.oktobris 2012 9:48
0 0 Atbildēt

Dekster, tava līšana svešās biksēs nav anarhija???

287424. viesis 4.oktobris 2012 14:02
0 0 Atbildēt

Interesanta aptauja, kad Vitronic pasuutija aptauju, tad rezultaats bija pilniigi cits, ka vairums atbalstot fotoradarus un Vitronic izsecinaaja, ka "nas vsjo taki ljubit" a sheit nieka 4%. Tici vien tadam aptaujaam.

287472. viesis 8.oktobris 2012 11:22
0 0 Atbildēt

Lai jau nu tas kantoris turpina darboties valsts policijas kontrolē - privātajam biznesam labāk tādā virzienā vairs neiesaistīties. Būs labāk priekš visiem.(IV)

287483. viesis 9.oktobris 2012 7:47
0 0 Atbildēt

287472.

Lai jau nu tas kantoris turpina darboties valsts policijas kontrolē - privātajam biznesam labāk tādā virzienā vairs neiesaistīties. Būs labāk priekš visiem. (IV)

--------------------------------------

Acīmredzot pie mums tā arī būs jādara, kaut nedara tā praktiski NEKUR! :-)

287489. viesis 9.oktobris 2012 19:41
0 0 Atbildēt

Tā kā dara Latvijā, kad daļu soda iegūst privātais arī nedara praktiski nekur. Apkalpot nav tas pats kas dalīt kāpostu.

287498. viesis 10.oktobris 2012 19:31
0 0 Atbildēt

287489

Tā kā dara Latvijā, kad daļu soda iegūst privātais arī nedara praktiski nekur. Apkalpot nav tas pats kas dalīt kāpostu.

===================

Tieši tā! FR īpašnieki un apkalpotāji VISUR ir privātfirmas vai pašvaldības, bet

saņem tās fiksētas summas "pēc cenrāža"! Ar iekasēto soda naudu (ko savukārt dara policija vai valsts autorizēta iestāde, kā, piemēram, Vācijā) FR īpašniekiem / apkalpotājiem nav NEKĀDA sakara! Viņi sniedz pakalpojumu, valsts to pērk.

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Porsche pastāsta par jauno Macan

Vācijas sportisko luksusa automobiļu ražotājs atklājis informāciju par jauno Macan, kas tagad būs pieejams kā pilnībā elektrisks transportlīdzeklis, divās divmotoru pilnpiedziņas versijās. Lasīt vairāk

 

Arī pārāk lēna braukšana var radīt avārijas situācijas (+ VIDEO) 11

Satiksmes drošību veido daudz un dažādi aspekti. Viens no tādiem ir – cik droši vadām savu transportlīdzekli un cik labi iekļaujamies satiksmes plūsmā. Nereti no autovadītājiem dzirdamas sūdzības par citu satiksmes dalībnieku pārgalvīgu braukšanas stilu. Tomēr ir arī tādi, kas kopējā satiksmes plūsmā neiekļaujas, jo dažādu iemeslu dēļ brauc pārāk lēni. Arī šāds braukšanas stils var radīt neprognozējamas situācijas uz ceļa. Lasīt vairāk

 

Putas vai rezerves ritenis ? TV Autoziņu eksperiments (+VIDEO) 13

Modernajās vieglajās automašīnas vietas rezerves ritenim itin bieži nemaz nav, jo rats aizņem vietu un ir smags. Tomēr melnajā stundā tas noderētu. Tā uzskata arī Autoriepu Nama direktors Oskars Krampāns, kurš izrāda Autoziņām dažādus rezerves riteņu veidus. Populārākais ir pagaidu jeb mazais rezerves ritenis, tautā saukts par "desu" vai "tableti". Pagaidu rezerves ritenis ir kompromiss starp pilnvērtīgu riepu un vispār neko. Ar tādu drīkst braukt ne tālāk par 80 km un ne ātrāk kā 80 km/h. Pagaidu riepa ir ne vien mazāka, bet arī plānāka. Lasīt vairāk

 

Laika kapsula: sportiskais 1992.gada Volkswagen Polo Coupe GT ar tikai 716 km nobraukumu (+ FOTO) 6

Nīderlandē piedāvā lieliski saglabātu „laika kapsulu” – 1992.gada Volkswagen Polo Coupe GT, kas savā 32 gadus garajā mūžā nav nobraucis pat 1000 kilometrus. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti