Audi A8 4.0 TDI Quattro 21

 
2.jūnijs 2003 19:48

Audi paplašina pieejamo Audi A8 dzinēju klāstu ar trešo, jau atkal neapšaubāmi sportisko, versiju: no jauna izstrādāto V8 TDI.

A8 4.0 TDI quattro attīsta jaudu 202 kW (275 ZS) pie 3750 apgriezieniem; pie 1800-2500 apgriezieniem griezes moments - 650 Nm. Šie rādītāji apliecina to kā pasaules spēcīgāko astoņcilindru dīzeli sērijveida limuzīnu vidū.

Jaunās paaudzes biturbo V8 dzinējs ar diviem gaisa dzesēšanas radiatoriem, salīdzinot ar tā priekšgājēju - 3.3 litru 165 kW (225 ZS) dzinēju, ir ne tikai ar lielāku darba tilpumu un jaudu, tā ir pirmā TDI versija jaunajā Audi V-tipa dzinēju klāstā, kur sadales vārpstu un palīgsistēmu piedziņai izmanto ķēdi.

Audi A8 4.0 TDI quattro neapšaubāmi ir lieliskā sportiskā formā. Šis greznais auto ar alumīnija virsbūvi veic paātrinājumu no 0 līdz 100 km/st tikai 6,7 sekundēs – ātrāk nekā jebkurš cits auto ar dīzeļdzinēju. Tas spēj sasniegt ierobežoto maksimālo ātrumu 250km/st. Tā griezes moments pie 650 Nm piedāvā sporta auto cienīgas sajūtas.

Audi A8 4.0 TDI quattro astoņcilindru dzinēja mežonīgais spēks un izsmalcinātais raksturs nostiprina pārliecību par Audi A8 kā sportisku un greznu limuzīnu. Un pateicoties tā nepārspējamajai TDI tehnoloģijai, tā ir lieliska Audi kompetences un profesionalitātes demonstrācija tieši ļoti spēcīgu, izsmalcinātu un, kas būtiski, salīdzinoši ekonomisku dīzeļdzinēju ražošanā.

Latvijā Audi A8 4.0 TDI sagaidāms septembrī.

 
Visi komentāri
 
80923. viesis 2.jūnijs 2003 23:09
0 0 Atbildēt

Derēja kaukas par degvielas patēriņš... manuprāt arī tam vajdzētu pārsteigt...

80932. viesis 3.jūnijs 2003 8:35
0 0 Atbildēt

liels dīzelis ir liels dīzeļa patēriņš.

80937. viesis 3.jūnijs 2003 9:28
0 0 Atbildēt

Nekā liela tur nav... pasties cik 2.5TDI patērē...

80942. viesis 3.jūnijs 2003 9:37
0 0 Atbildēt

Buutu pikjis pirktu

80968. viesis 3.jūnijs 2003 10:22
0 0 Atbildēt

labs labs, 3.3 jau bija diezgan liels spridzeklis, shitas jau vispaar taa neko sev diizeliits:):)

80996. viesis 3.jūnijs 2003 11:03
0 0 Atbildēt

Kaa es sev taadu gribu...:(

81094. viesis 3.jūnijs 2003 14:49
0 0 Atbildēt

Bet, kad ieraudzīsim cenu, paliks slikti...

81127. viesis 3.jūnijs 2003 16:03
0 0 Atbildēt

gan jau peec 15 gadiem 3 shtukaam eiriku varees nopirkt

81182. viesis 3.jūnijs 2003 18:29
0 0 Atbildēt

Interesanti būtu zināt, cik tādam brīnumam izmaksā motors? Kaut kad nakotnē taču Latvijā kāds taisīs kapitālo remontu...

Alvis 29.decembris 2021 18:12
0 0 Atbildēt

Gandrīz uzminēji 2021 un pa 4-5k var dabūt

81188. viesis 3.jūnijs 2003 21:29
0 0 Atbildēt

nekaa no taa Audi nav-suuds vien ir !

81192. viesis 3.jūnijs 2003 23:20
0 0 Atbildēt

Iistaa mashiinai kurai jaaskataas degvielas pateerinshS-ja vari atljauties taadu tacku,tad vari arii atljauties tajaa iegaazt bendzu.galiigi neuzskatu par vajadziibu taisiit taadus "traktorus". tas tachu ir limuziins ar kuru jaabauda dziive,nevis jaaekonomee kapeikas uz kautkaadu degvielu(diizeli)

81345. viesis 4.jūnijs 2003 16:41
0 0 Atbildēt

Neokss Tu ir viena neapteesta buutne! Diizelis ir kruta! Aizej padzer mammas pienu varbuut gudraaks paliksi a to no tevis daads suukaataajs vien sanaak! Mazais

81380. viesis 4.jūnijs 2003 21:50
0 0 Atbildēt

viesi 04,06,2003 16:41

pasaki,kaut vienu diizelja priekshrociibu attieciibaa pret benziinu. (griezes moments????WOW-katru dienu tu staadi kartupelju ar Audi A8.) tu esi mudaks

es nesaku ka diizelis ir slikts(kautgan man pret to ir alergjija,bet tas ir mans subj.viedoklis) -bet nejau taadam autinjam kaa shitais

81433. viesis 5.jūnijs 2003 10:23
0 0 Atbildēt

griezes moments nav mazāk svarīgs par jaudu

81531. viesis 5.jūnijs 2003 14:33
0 0 Atbildēt

Vienīgā sliktā dīzeļdzinēju īpašība kopš gadiem 6-7 ir palikusi pretīgā "soļarkas" smaka. Citādi tas ir visādi pārāks par benzīna dzinējiem (t.i. - patērētājiem - izklausās pēc kandžas dzinējiem, vai ne?). Pats gan pārvietojos ar OTTO. A kam tagad viegli...?

81584. viesis 5.jūnijs 2003 20:00
0 0 Atbildēt

nu nezinu vai taada tipa limuziinam buutu nepiecieshams soljarkas dzineejs.un ja veel pie tam tas maksaas 1/4 dalju daargaak nekaa benziindzineejs...

82069. viesis 9.jūnijs 2003 23:45
0 0 Atbildēt

Te nu ir DĪZELIS nevis dīzelis!!! 650 Nm tas ir NIKNI!!! Iesaku ieskatīties rakstā par krievu "Hummeru" - Tigr :) Hummeram esot 400 Nm, bet Tīģerim - 450-687. Pie kam Tīģeris ir piectonnīgs... Savukārt Audis - taurenītis salīdzinot ar to (jeb varbūt raķete?!?) A8 ar 4.2 L benzīnnieku salīdzinājumam ir 430 Nm... Tehniski un visādi citādi - perfekta mašīna :)

82070. viesis 9.jūnijs 2003 23:46
0 0 Atbildēt

Atgādināšu, ka uzrāvienu tiešāk raksturo tieši griezes moments, nevis maksimālā jauda...

82071. viesis 9.jūnijs 2003 23:53
0 0 Atbildēt

... un galīgi nepiekrītu tam, ka bagātnieks, kas var atļauties sev tādu A8, gribētu šķiesties ar naudu benzīnam, nevis ekonomēt. Kāpēc gan neekonomēt, ja to var darīt ar baudu :) Un tiem, kam nepatīk solāreļļas smaka, iesaku iešaut biodīzeli jeb latolu - brauc smaržodams :) Man viens radinieks savam jaunajam A6 2.5 TDi pamēģināja - nu nekāda jaudas zuduma salīdzinot ar soļarku, pie kam ziemā neaizsalst un tikai smaržo, smaržo ... smaržo ...

Bagātnieki parasti ir arī skopi ;) Te nu vācieši šauj desmitniekā :)

82072. viesis 9.jūnijs 2003 23:56
0 0 Atbildēt

Ar šo un 10-cilindrīgo VW dzinēju Audi/Volkswagen galīgi un pilnīgi ieliek kloķi tradicionālajiem BMW straujajiem dīzeļiem un Mercedes Benz izturīgajiem...

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Mazda 6 pēctecis: Mazda ar diviem jaunumiem Auto China 2024 izstādē (+ FOTO)

Pekinas autoizstādē Japānas autobūves uzņēmums Mazda nodemonstrējis divus jaunumus: sedanu EZ-6 un krosoveru Arata. Lasīt vairāk

 

"Zaļais" vēl negarantē, ka viss būs labi (+ VIDEO) 22

Video autors iebrauc krustojumā pie luksofora zaļā signāla un saduras ar Volvo, kura vadītājs aizšķērso ceļu, griežoties pa kreisi. Lasīt vairāk

 

Arī pārāk lēna braukšana var radīt avārijas situācijas (+ VIDEO) 35

Satiksmes drošību veido daudz un dažādi aspekti. Viens no tādiem ir – cik droši vadām savu transportlīdzekli un cik labi iekļaujamies satiksmes plūsmā. Nereti no autovadītājiem dzirdamas sūdzības par citu satiksmes dalībnieku pārgalvīgu braukšanas stilu. Tomēr ir arī tādi, kas kopējā satiksmes plūsmā neiekļaujas, jo dažādu iemeslu dēļ brauc pārāk lēni. Arī šāds braukšanas stils var radīt neprognozējamas situācijas uz ceļa. Lasīt vairāk

 

Putas vai rezerves ritenis ? TV Autoziņu eksperiments (+VIDEO) 17

Modernajās vieglajās automašīnas vietas rezerves ritenim itin bieži nemaz nav, jo rats aizņem vietu un ir smags. Tomēr melnajā stundā tas noderētu. Tā uzskata arī Autoriepu Nama direktors Oskars Krampāns, kurš izrāda Autoziņām dažādus rezerves riteņu veidus. Populārākais ir pagaidu jeb mazais rezerves ritenis, tautā saukts par "desu" vai "tableti". Pagaidu rezerves ritenis ir kompromiss starp pilnvērtīgu riepu un vispār neko. Ar tādu drīkst braukt ne tālāk par 80 km un ne ātrāk kā 80 km/h. Pagaidu riepa ir ne vien mazāka, bet arī plānāka. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti