Audi paplašina pieejamo Audi A8 dzinēju klāstu ar trešo, jau atkal neapšaubāmi sportisko, versiju: no jauna izstrādāto V8 TDI.
A8 4.0 TDI quattro attīsta jaudu 202 kW (275 ZS) pie 3750 apgriezieniem; pie 1800-2500 apgriezieniem griezes moments - 650 Nm. Šie rādītāji apliecina to kā pasaules spēcīgāko astoņcilindru dīzeli sērijveida limuzīnu vidū.
Jaunās paaudzes biturbo V8 dzinējs ar diviem gaisa dzesēšanas radiatoriem, salīdzinot ar tā priekšgājēju - 3.3 litru 165 kW (225 ZS) dzinēju, ir ne tikai ar lielāku darba tilpumu un jaudu, tā ir pirmā TDI versija jaunajā Audi V-tipa dzinēju klāstā, kur sadales vārpstu un palīgsistēmu piedziņai izmanto ķēdi.
Audi A8 4.0 TDI quattro neapšaubāmi ir lieliskā sportiskā formā. Šis greznais auto ar alumīnija virsbūvi veic paātrinājumu no 0 līdz 100 km/st tikai 6,7 sekundēs – ātrāk nekā jebkurš cits auto ar dīzeļdzinēju. Tas spēj sasniegt ierobežoto maksimālo ātrumu 250km/st. Tā griezes moments pie 650 Nm piedāvā sporta auto cienīgas sajūtas.
Audi A8 4.0 TDI quattro astoņcilindru dzinēja mežonīgais spēks un izsmalcinātais raksturs nostiprina pārliecību par Audi A8 kā sportisku un greznu limuzīnu. Un pateicoties tā nepārspējamajai TDI tehnoloģijai, tā ir lieliska Audi kompetences un profesionalitātes demonstrācija tieši ļoti spēcīgu, izsmalcinātu un, kas būtiski, salīdzinoši ekonomisku dīzeļdzinēju ražošanā.
Latvijā Audi A8 4.0 TDI sagaidāms septembrī.
Derēja kaukas par degvielas patēriņš... manuprāt arī tam vajdzētu pārsteigt...