Jaunais VW Caddy – iekraujam un aizvedam 9

 
17.septembris 2003 9:55

Drīzumā notiekošajā Amsterdamas auto izstādē VW rādīs jauno VW Caddy. Šis nelielais auto, būvēts uz Golf bāzes, jau vairākus gadus daudziem uzņēmumiem noder pavisam ikdienišķu uzdevumu veikšanai. Jaunais Caddy tiks būvēts un salikts kādā no Polijas rūpnīcām.

VW pieturējies pie atzītām vērtībām - dizaina ziņā jaunais VW Caddy stipri līdzinās jau pieejamajam VW Touran. Tā pat kā iepriekšējais modelis, jaunais Caddy parādīs sevi kā izcilu darba rūķi ar plašu bagāžas nodalījumu. Pateicoties lielākiem auto izmēriem (garums 4,40 m, platums 1,80 m, augstums 1,83 m), jaunā VW Caddy bagāžas nodalījums palielinājies par 300 litriem. Maksimālais pārvadājamās kravas svars sasniegs 750 kg.

caddy1.jpg

VW Caddy tiks aprīkots ar aizmugurējām un bīdāmajām durvīm sērijveidā, kas nodrošinās pieeju bagāžas nodalījumam arī no auto sāniem. Protams, pēc pircēja vēlmēm, VW Caddy varēs tikt aprīkots arī bīdāmajām durvīma abās pusēs. VW Caddy, kura kravas nodalījums tiks aprīkots ar sānu logiem, saņems septiņas sēdvietas. Diemžēl, par papildus aizmugurējām sēdvietām nāksies mazliet piemaksāt.

caddy2.jpg

Caddy tiks aprīkots ar četriem dažādiem dzinējiem. No sākuma auto būs pieejams ar 75 Zs jaudīgu 1,4 litru benzīna dzinēju, kā arī ar 70 Zs jaudīgu 2,0 litru SDI dīzeļdzinēju. Vēlāk VW Caddy saņems 102 Zs jaudīgu 1,6 lirtu benzīna un 105 Zs jaudīgu 1,9 litru TDI dīzeļdzinēju. Par drošibu rūpēsies ABS, visu četru riteņu disku bremzes un ASR, kā arī divi drošības spilveni. Samaksājot papildus, auto varēs tikt aprīkots ar ESP.

caddy3.jpg

Jaunais Caddy tirdzniecības vietās varētu parādīties 2004. gada sākumā. Par to, kāda varētu būt auto aptuvenā cena, autoražotājs vēl ziņas nesniedz.

Shearer, speciāli iauto
Foto: Volkswagen AG

 
Visi komentāri
 
97106. viesis 17.septembris 2003 9:58
0 0 Atbildēt

Bezdebunduls

97114. viesis 17.septembris 2003 10:06
0 0 Atbildēt

Izskatās labi un praktiski.

Ja aizmugurē nav baigā šaurība, derētu arī kā ģimenītes auto. (2vecāki+2bērni)

97127. viesis 17.septembris 2003 10:59
0 0 Atbildēt

Frachi shaja segmentaa izskataas praktiskaaki , diemzjeel .

TDI

97133. viesis 17.septembris 2003 11:21
0 0 Atbildēt

Baigi aktuaali ...

97144. viesis 17.septembris 2003 12:01
0 0 Atbildēt

Vizuāli izskatās baigi labs. Žēl, ka dzinēju piedāvājums ir mazs. Varēja būt arī jaudīgāki.

97218. viesis 17.septembris 2003 16:33
0 0 Atbildēt

piebilde.

ja nemaldos, Caddy tiek būvēts uz POLO bāzes, kā lielākā daļa šādas klases auto.

97238. viesis 17.septembris 2003 19:28
0 0 Atbildēt

Ja pievērš uzmanību raksta otrajai rindiņai, tad tur stāv rakstīts, ka jaunais Caddy taps uz Golf bāzes. Tā pati bāze, kas Touran - attiecīgi pārāk šauri tur nevajadzētu būt.

97250. viesis 18.septembris 2003 8:18
0 0 Atbildēt

Izskatās labāks par iepriekšējo. 1,9 TDI ar 105 ZS būs pareizā izvēle. Pietiekoši jaudīgs priekš darba auto. Lab'vēsts, ka arī aizmugurējie varēs cilvēcīgāk iekāpt.l

105054. viesis 19.novembris 2003 18:21
0 0 Atbildēt

Bug

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Porsche pastāsta par jauno Macan

Vācijas sportisko luksusa automobiļu ražotājs atklājis informāciju par jauno Macan, kas tagad būs pieejams kā pilnībā elektrisks transportlīdzeklis, divās divmotoru pilnpiedziņas versijās. Lasīt vairāk

 

Arī pārāk lēna braukšana var radīt avārijas situācijas (+ VIDEO) 11

Satiksmes drošību veido daudz un dažādi aspekti. Viens no tādiem ir – cik droši vadām savu transportlīdzekli un cik labi iekļaujamies satiksmes plūsmā. Nereti no autovadītājiem dzirdamas sūdzības par citu satiksmes dalībnieku pārgalvīgu braukšanas stilu. Tomēr ir arī tādi, kas kopējā satiksmes plūsmā neiekļaujas, jo dažādu iemeslu dēļ brauc pārāk lēni. Arī šāds braukšanas stils var radīt neprognozējamas situācijas uz ceļa. Lasīt vairāk

 

Putas vai rezerves ritenis ? TV Autoziņu eksperiments (+VIDEO) 13

Modernajās vieglajās automašīnas vietas rezerves ritenim itin bieži nemaz nav, jo rats aizņem vietu un ir smags. Tomēr melnajā stundā tas noderētu. Tā uzskata arī Autoriepu Nama direktors Oskars Krampāns, kurš izrāda Autoziņām dažādus rezerves riteņu veidus. Populārākais ir pagaidu jeb mazais rezerves ritenis, tautā saukts par "desu" vai "tableti". Pagaidu rezerves ritenis ir kompromiss starp pilnvērtīgu riepu un vispār neko. Ar tādu drīkst braukt ne tālāk par 80 km un ne ātrāk kā 80 km/h. Pagaidu riepa ir ne vien mazāka, bet arī plānāka. Lasīt vairāk

 

Laika kapsula: sportiskais 1992.gada Volkswagen Polo Coupe GT ar tikai 716 km nobraukumu (+ FOTO) 6

Nīderlandē piedāvā lieliski saglabātu „laika kapsulu” – 1992.gada Volkswagen Polo Coupe GT, kas savā 32 gadus garajā mūžā nav nobraucis pat 1000 kilometrus. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti