Honda Racing Latvia rezultāti rallijā “Latvija 2003” 4

 
7.oktobris 2003 8:55

Pagājušās nedēļas nogalē norisinājās pēdējais - septītais Latvijas autorallija čempionāta posms “Latvija 2003”. Šis bija 2003.gada sezonas izšķirošais rallijs, kura rezultāti būtiski iespaidoja Latvijas čempionāta kopvērtējumu, jo pirms sacīkstes nebija zināmi čempioni vairākās klasēs.

Komanda Honda Racing Latvia šajā rallijā startēja pilnā sastāvā ar trijām ekipāžām: Ivars Caune / Krišjānis Caune ar Honda Civic Type-R; Kaspars Šimkus / Armands Šimkus ar Honda Civic Type-R un Andris Lontons / Artis Štrauss ar Subaru Impreza.

Pirms rallija Ivara Caunes automašīna kārtējo reizi tika uzlabota, lai palielinātu iespēju cīnīties par čempiona titulu ar daudz spēcīgāko Aivara Kivkucāna VW Golf Kit Car. Ivara Caunes Honda Civic Type-R tika aprīkota ar pilnīgi jaunu sporta ātrumkārbu, kura diemžēl neizturēja jau otrajā rallija ātrumposmā. Gandrīz līdz pat finišam stūrmanim Krišjānim Caunem nācās ar roku turēt ātrumpārslēdzēja sviru, braucot otrajā pārnesumā, kas ļoti ietekmēja braukšanas ātrumu. Priekšpēdējā ātrumposmā otrais pārnesums pazuda pavisam un sākās problēmas arī ar ceturto pārnesumu.

Rallija pirmajā dienā pēc nelielas kļūdas Mežaparka ātrumposmā un pārnesumkārbas tehniskajām problēmām Ivars Caune un Krišjānis Caune AN2000 klasē ieņēma trešo pozīciju, kurā stabili turējās arī otrajā rallija dienā, līdz Gata Vecvagara un Jura Sprūdes ekipāžas neveiksmīgajam lēcienam tramplīnā. Attiecīgi rallijā “Latvija 2003” Ivars Caune / Krišjānis Caune finišēja 2. vietā AN2000 klasē un 11. vietā absolūtajā ieskaitē. Ar šo ralliju arī beidzās cīņa par šī gada čempionāta kopvērtējumu AN2000 klasē, kurā Ivars Caune un Krišjānis Caune ierindojās 2. vietā.

Ivars Caune: “Šis bija patiesi interesants rallijs, visi ātrumposmi bija ļoti interesanti. Tikai žēl, ka mūs atkal piemeklēja problēmas ar sporta ātrumkārbu...”

Otra komandas ekipāža ar Honda Civic Type-R- Kaspars Šimkus un Armands Šimkus sacensību pirmajā dienā nespēja atrast pareizo braukšanas ritmu un uzrādīja ne pārāk konkurētspējīgus rezultātus. Otrajā dienā šie rezultāti uzlabojās, bet iepriekš bija zaudēts pārāk daudz, lai cīnītos par vietu uz pjedestāla. Rallija “Latvija 2003” Kaspars Šimkus/ Armands Šimkus finišēja 4. vietā AN2000 klasē un 16. absolūtajā ieskaitē. Latvijas čempionāta kopvērtējumā šī ekipāža ieņem 5. vietu AN2000 klasē.

Armands Šimkus: “Otrajā dienā ātrums un rezultāti bija ļoti labi, bet pirmajā dienā mēs nespējām atrast pareizo ritmu... braukt braucām kā parasti, bet sekundes skrēja ātrāk...”

Diemžēl Andrim Lontonam un Artim Štrausam rallijs beidzās īsti vēl nesācies, jo pirmā ātrumposma otrajā līkumā Subaru Impreza atteicās darboties sporta ātrumkārba.

Šī gada sezonas noslēgumā Honda Racing Latvia gatavojas piedalīties Igaunijas čempionāta posmā “Saaremaa ralli” 17. – 18. oktobrī. Vēl nav pilnas pārliecības par to, kādā sastāvā šajā rallijā startēs Honda komanda - tas atkarīgs no veiksmes, labojot Ivara Caunes sporta automašīnas ātrumkārbu.

 
Visi komentāri
 
99920. viesis 7.oktobris 2003 11:48
0 0 Atbildēt

Caunes ātrumkārba jau sāk kļūt par leģendu!!! Turpmāk jāpatur prātā, ka gadījumā ja Caune nav pirmais, tad viņam ir problēmas ar ātrumkārbu ;-))

99929. viesis 7.oktobris 2003 12:01
0 0 Atbildēt

A2000 grupaa kaads var buut pirmais tikai taadaa gadiijumaa ja Kivkucaans izstaajas vai nepiedalas, nu nevar, faktiski pat nav jeegas, ciiniities ar Kit Car'u

99986. viesis 7.oktobris 2003 14:06
0 0 Atbildēt

Pareizāk būtu izsludināt svētkus tad, kad Caune finišēs ar ātrumkārbu kurai viss ir kārtībā. Kaut gan kad viņš brauca ar Hondas standarta kārbu tā turēja. Patiesībā interesanti - standarta Hondas kārba izturīgāka par sporta kulaceni. Nez Honda pati nevar kulaceni uztaisīt?

100107. viesis 7.oktobris 2003 23:51
0 0 Atbildēt

Mjaa, redzeeju kaa peec Mezjparka trampliina Caunes gandriiz liikumaa panjeema koku.......labi ka taa...

Lai veicas Saaremaa, ir doma braukt fanot!:)

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

 

Mediķu secinājums bargs: Elektroskrejriteņi ir neveiksmīgi (+ VIDEO) 19

Elektroskrejriteņu mazie ritenīši, augstais smaguma centrs un pietiekoši lielais ātrums veicina to, ka pat dūres lieluma, pāris centimetrus dziļa bedrīte var izraisīt smagu kritienu. Tā intervijā “Rīta Panorāmā” sacīja Traumatoloģijas un ortopēdijas slimnīcas galvenais ārsts Uģis Zariņš. Lasīt vairāk

 

Alfa Romeo Junior kļūst pieejams pasūtīšanai 2

Alfa Romeo jaunākais modelis, kas tika pieteikts kā Milano, taču tagad pārdēvēts par Junior, kļūst pieejams pasūtīšanai Eiropas tirgū. Lasīt vairāk

 

Ar 120 000 eiro vērtības kritumu – Vācijā pārdod Audi ar V12 dīzeļa dzinēju 38

Pirms 12 gadiem šī automašīna maksāja 145 000 eiro, tagad īpašnieks to gatavs atdot par 23 800 eiro. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti