BMW gatavo īstu «spridzekli» 36

 
22.novembris 2001 13:41

Vācu kompānija BMW pabeidz izstrādāt savu jauno, pašu jaudīgāko savu hečbeka versiju BMW 3-series Compact. Šis jaunais auto iegūs burtu M pie sava nosaukuma un veselu klāstu ar izmaiņām tehniskajos datos. Par šo notikumu paziņoja angļu autožurnāls AutoExpress.

Zem motora pārsega šim jaunajam M Compact hečbekam būs trīslitru V6 dzinējs ar jaudu kas pārsniegs 200 ZS. Šis motots strādās pārī ar sešpakāpju mehānisko ātrumkārbu. Pie tam, nopietnas pārmaiņas piedzīvos arī auto piekare. Ārēji, pašu jaudīgāko hečbeku varēs pazīt pēc jaunām aerodinamiskām visbūves līnijām, hromētu izpūtēju un platām riepām, kas tiks montētas uz lieliska izskata un labas izturības lietajiem diskiem. Savukārt salona apdare būs divās krāsās. Konkurēs jaunais BMW M Compakt ar Audi S3 un Alfa Romeo 147 GTA. Jaunā auto cena būs aptuveni 37 000 dolāru, kas padara šo auto par dārgāko hečbeku pasaulē. Tomēr, pēc BMW firmas pārstāvju teiktā, šis auto būs priekš tiem klientiem kam patīk “karsti” hečbeki, kas apvieno sevī lielisku vadāmību un augstu komfortu. Ostops iAuto/Lenta.ru
 
Visi komentāri
 
4801. viesis 22.novembris 2001 13:46
0 0 Atbildēt

Interesanti, kurš no iauto apmeklētājiem pirmais tādu nopirks? :)

4805. viesis 22.novembris 2001 13:59
0 0 Atbildēt

uiui. sliktais bmw, es jau baidos. triislitriigs motors, paarsniegs 200 Zs. nu gan spridzeklis...

4806. viesis 22.novembris 2001 14:01
0 0 Atbildēt

To uiii:

Saki man tad luudzu kuram hečbekam ir veel taada jauda ????

Protams ariimotors...?

4810. viesis 22.novembris 2001 14:40
0 0 Atbildēt

Patīk man spridzekļi.... Dārgākais Hečbeks uz planētas? Nav jauns tituls BMW azotē? :p

4811. viesis 22.novembris 2001 14:42
0 0 Atbildēt

Audi S3 1.8T quattro 225Zs

4814. viesis 22.novembris 2001 15:18
0 0 Atbildēt

ostopam. neviens normaals autorazhotaajs taadu *******nju (atvainojjos) netaisa. prieksh kam tad domaatas kupejas???

4823. viesis 22.novembris 2001 16:22
0 0 Atbildēt

Nezinu vai pirmajam, bet man noteikti taads buus!!

+ kautkur lasiju, ka sai masiinai buus vismaz 250PS, taakaa kautkaads audi S3 pat blakus nestaavees, pietam LostDays, kur TU nem savu info, jo S3 ir 210PS

4828. viesis 22.novembris 2001 16:32
0 0 Atbildēt

Nepatik man mazas masinas! Lai ari kads tas nebutu spridzeklis.

4831. viesis 22.novembris 2001 16:42
0 0 Atbildēt

Gadījumā SAAB Aero arī nebija 225 Zs pie 2.3 motoriņa? Šķiet, ka arī tas ir hečbeks, bet nebūt ne dārgākais.

4849. viesis 22.novembris 2001 17:45
0 0 Atbildēt

YO-gsa! www.audi.de :) Oficiala lapa!

4860. viesis 22.novembris 2001 18:59
0 0 Atbildēt

Sķiet, tūliņ sāksies bembistu un audistu mērīšanās ar ...

Manuprāt, abai ir lieliski auto, kur tiešām stulbi kādu nosaukt par sliktu. Pavisam stulbi ir teikt, ka BMW ir tāds vai šitāds *******. Kaut vai pēdējie "International Engine of the Year 2001" rezultāti liecina, ka BMW ražo pasaulē labākos motorus (BMW 3.2-litre (M3, M Roadster, M Coupé) un BMW 1.8-litre Valvetronic (316ti)). Tuvāk @ www.testing expo.com/engineoftheyear/eoty2001.html. Turklāt šajā žūrijā ir cilvēki, kuriem nepiemīt '88. g. BMW un AUDI īpašnieku sapņos balstītās subjektivitātes. e.

4874. viesis 23.novembris 2001 8:56
0 0 Atbildēt

To Edgars:

Viens sakarīgs teksts, tieši vietā, bet nešaubos ka uzradīsies arī tādi kuri šo te info ņemsies apstrīdēt, teiks - ko ta tie džeki saprot, vot es ar savu Volvo pie 75km/h purns purnā un tad nu redzēs... kur vispār cilveekiem smadzenes paliek šādos gadījumos, tādiem tiesības ar likumu vajadzētu aizliegt dot vispār...

4882. viesis 23.novembris 2001 9:23
0 0 Atbildēt

2 Lost Days

T - turbo, bet turbinas - ******* a ne dzinejs.

Bet M62B30 (8 cil!) - 232 hp

4902. viesis 23.novembris 2001 10:35
0 0 Atbildēt

OOOO reāli sako:D Baidieties atkal F%^!ng audisti!!

4915. viesis 23.novembris 2001 11:30
0 0 Atbildēt

Man piekārš tie purni, kas saka, ka Audi jeb BMW suukaa! Man patik Audi un uzskatu to par praktiskaku un labaku nekaa BMW. Un tas ir mans personigais viedoklis. Tiem, kam tuvāks ir BMW, nevēlos neko pieradit jeb par kaut ko parliecinat. Pats zinu, ko spej Audi un ko spej BMW. Apriebies jau te metaties ar tuksam frazem un skaitliem. Tusaa vares katrs sev un citiem pieradit, kurs bus veiklakais un labakais.

4928. viesis 23.novembris 2001 12:51
0 0 Atbildēt

Tā Tu ceri pierādīt, ka labākias ir Audi? :))))

4946. viesis 23.novembris 2001 13:41
0 0 Atbildēt

Ei, a cik zirgu bija Rover Vitesse 3500 un cik jamais maksaaja?

Ka tik ar tiem hatchbackiem nav iebraukts auzaas ... :-))))

4950. viesis 23.novembris 2001 13:56
0 0 Atbildēt

vzinim:

Man nekas nav jāpierāda! Es jau visu tāpat zinu.

4955. viesis 23.novembris 2001 14:20
0 0 Atbildēt

Kuram apnicis ar tādu autiņu braukt,tad no manis varētu nopirkt veco labo POBEDU M20

5021. viesis 23.novembris 2001 17:19
0 0 Atbildēt

Ja kaadu interesee lietotas bemas vai citi autinji .. naakat uz www.postit.lv

5028. viesis 23.novembris 2001 17:35
0 0 Atbildēt

Visur savu anonīmo reklāmu salicis! :|

5045. viesis 23.novembris 2001 19:24
0 0 Atbildēt

No kurienes tad BMW uzradies V6 dzinejs? Lidz sim bija tikai rindenieki :-)

5056. viesis 24.novembris 2001 12:06
0 0 Atbildēt

TO viesis:

Paskaties BMW X5 4.4, M5, 7ser. zem kapota tur arii ieraudziisi

5057. viesis 24.novembris 2001 14:15
0 0 Atbildēt

5058. viesis 24.novembris 2001 14:22
0 0 Atbildēt

aleluja; aleluja;alelujaaleluja a l e l u j a BMW........

5065. viesis 25.novembris 2001 12:57
0 0 Atbildēt

BMW-3LABS AUTO

5077. viesis 26.novembris 2001 9:00
0 0 Atbildēt

Ai ka te var njemties! BMW motors ir labaaks ar to, ka tas visu jaudu izspiezh bez jebkaadaam turbiinaam kaa AUDI!!! Bet uzraaviens un aatrumss taads pats!

Kas notiktu ja bembim ieliktu divas turbiinas????

Regis

5078. viesis 26.novembris 2001 9:08
0 0 Atbildēt

Tad nu gan mašīna! Arto jau tikai pa pagalmu var braukt!

Tas jau neiet ātrāk par 220 km/h

5098. viesis 26.novembris 2001 11:07
0 0 Atbildēt

Visiem jau sen zinaams, ka BMW sucks !

5140. viesis 26.novembris 2001 14:51
0 0 Atbildēt

TO viesis-stulbenis!

HAHAHA

Gribeetu zinaat kuram BMW ir V6, vel jo vairaak X5 un M5!!!

hahaha

5233. viesis 26.novembris 2001 18:43
0 0 Atbildēt

Ir nu gan...piiiiiiiiiiii.

5238. viesis 26.novembris 2001 19:01
0 0 Atbildēt

Audisti iebāziet sev dibengalā izpūtēju un tad nospiediet gāzi līdz grīdai, tad arī izjutīsiet sajūtu, kā ir, kad BMW jūs nokož :D

5242. viesis 26.novembris 2001 19:41
0 0 Atbildēt

motors nevis motots

5303. viesis 27.novembris 2001 10:24
0 0 Atbildēt

Bimmer, tu jau sen esi ieguvis dirsēja statusu! Tikai komentāros tu jūties baigais nokodējs, bet reāli dzīve tu nejēdz itin nekā. Ej pašķirsti kārtējo žurnālu un pasapņo, it kā tu brauktu ar BMW! Pat uz tusu nespēj atbraukt, jo redz izdomā visādas atmazkas. Gribējās jau ļoti redzēt tavu lielībnieka purnu, bet laikam jau paliksi tikai virtuālais BMW āksts. Laimīgi tev tā turpināt!

5442. viesis 27.novembris 2001 18:46
0 0 Atbildēt

Šits ir patiešām baigais spridzeklis.

14234. viesis 1.marts 2002 9:49
0 0 Atbildēt

Soore, pie V6 dzineeju rindas BMW straadaa jau kopsh 1997. gada, izmantojot pieredzi V8 motoru buuvee - galu galaa arii V8 kaadreiz nebija :-) Ar R6 ir probleemas un ir jau sen - dzineeju gabariitu un svara deelj, bez tam taa pasha beediigi slavenaa griezes momenta deelj, ar V6 situaacija vareetu buut risinaama. Galu galaa arii MB liidziigu iemeslu peec savulaik izstraadaaja V6 dzineejus, turklaat izmeegjinaaja tos vissmagaakajaa veidaa, DTM sacensiibaas, kur notika naaves ciinja ar Alfaam un Opel. BMW diemzheel uz to briidi jau bij pametis sportu nekonkureetspeejiigu auto deelj :-(

Starp citu, tiem , kas auree par "Ueber alles BMW" un "Audi Turbo sucks" iesaku saliidzinaat vienaadas jaudas dzineeju svarus un gabariitus, ar to arii viss pateikts ...

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Krievijas autotirgus “ķīnizācija”

Krievijas automobiļu tirgu pārņem Ķīnas autobūve, Krievijas ražotāji nespēj konkurēt ar lielā Austrumu kaimiņa piedāvājumu. Lasīt vairāk

 

TV AUTO ZIŅAS TESTĒ: Visu laiku labākais VW Passat? (+VIDEO) 12

Jaunais Volkswagen Passat bija un ir gada gaidītākais D segmenta modelis, kas turpmāk būs tikai universāļa izpildījumā. Pats galvenais, ka jaunais Passat būs ļoti “gardi” aprīkots un tas lieliski brauks. Lasīt vairāk

 

TV AUTO ZIŅAS TESTĒ: Izmēģinām jauno Toyota C-HR PHEV (+VIDEO) 1

Jaunais Toyota C-HR ir lielāks, greznāks un jaudīgāks par iepriekšējo, turklāt tagad tam ir arī lādējamā hibrīda versija. TV Autoziņām bija izdevība iepazīties ar šo C-HR modeli testa braucienos Francijā. Lasīt vairāk

 

Šis hibrīds nav tas hibrīds. Kā atšķiras elektrificētie auto? (+VIDEO) 2

Daudzzīmolu auto dīleris Autohalle tagad saucas Auto Bassadone. Šoreiz sadarbībā ar AB servisa tehnisko speciālistu Edgaru Lulli salīdzināsim trīs veidu pašuzlādes hibrīdus - Opel mikrohibrīdu, Alfa Romeo vieglo jeb mild hybrid kā arī pavisam īstu Hyundai pašuzlādes hibrīdu. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti