Ibuki parāda, kāda nākotnē izskatīsies Mazda MX-5. Honda HSC nākotnē varētu nomainīt NSX. Ar Scrambler Japāņu auto ražotājs Subaru iekaro jaunas virsotnes. Šodien par to, kas sagaidāms nākotnē.
Uji Jušio (Honda galvenais dizaineris) prezentē sudraba kumeļu, kuru ieraugot, katram aizraujas elpa. Knapi 1,14 metrus augsts, ļoti, ļoti plats un sudraba krāsā – īsts sporta auto. Grēks būtu teikt, ka šādu auto negribētu izmēģināt katrs no mums. Ar nožēlu jāpiebilst, ka aizkadrā dzirdama murmināšana: “Enzo, Ferrari.” Līdzību saskatīs ne tikai lietpratējs. Kā izrādās, dzīve ir negodīga – arī auto ražotājam.
Var jau būt, ka Uji Jošio savas idejas mazliet pasmēlies no itāļu superauto, taču par to grūti spriest. Pats galvenais, ka 2005. gadā Honda taisās prezentēt jauno NSX, kas būs līdzīgs HSC. To, ka automobilis varētu būt nopietns konkurents pat Ferrari Modena, parāda auto sirds- 3,5 litru V6 turbodzinējs, kas spēs attīstīt gandrīz 400 Zs. Priecē fakts, ka Honda beidzot uzbūvēs automobili, kura centrā atradīsies cilvēks. Tas nozīmē, ka tikai un vienīgi cilvēks kontrolēs dzinēja jaudu, stūrēs un bremzēs. Ar dievu, elektronika.
Ui Jošio par dažiem sporta auto izsakās šādi: “Daudzos mūsdienīgos automobiļos atrodamas ierīces, kuras normālam cilvēkam ir grūti saprotamas.” Kā rādās, jaunais NSX būs kārtīgs braucamrīks, ar kuru varēs izbaudīt kārtīgu sānslīdi. Tiem, kuri cerēja uz demokrātiskām cenām, varu ieteikt tālāko nelasīt. NSX varētu maksāt aptuveni 90000 eiro. Varbūt tomēr labāk iegādāties Porsche?
Pietiks par naudu. Daži no mums noteikti būs informēti par Subaru rodsteru B9 Scrambler, kas jau oktobrī bija ieraugāms auto izstādē Tokijā un martā atkal tiks rādīts Ženēvā. Kā izrādās, tieši Scrambler dizaina elementi nākotnē tiks izmantoti sērijveida automobiļos. Un varbūt arī ne tikai dizaina elementi – 4,20 metrus garajā automobilī paslēpti interesanti tehniskie risinājumi.
Pirmkārt jāmin 2,0 litru boksermotors, kurš spēs attīstīt 140 Zs jaudu un piedzīs visus četrus riteņus. Un kā gan savādāk – tradīcijas ir tradīcijas. Mazliet netradicionāli ir tas, ka Scrambler bagāžas nodalījumā pašlaik neatrodas jumts salocītā veidā, bet gan elektromotora baterijas. Kā izrādās, ne tikai Mercedes GST ir aprīkots ar diviem dzinējiem. Scrambler elektrodzinējs spēs attīstīt 136 Zs. Ar ātrumu 80 km/h automobilis spēs pārvietoties tikai ar šā dzinēja palīdzību. Kad baterijas būs izlādējušās, darboties sāks otrs dzinējs un ar ģeneratora palīdzību baterijas tiks uzlādētas.
Līdzīgas tehnoloģijas izmantotas arī Toyota Prius. Jāsaka, ka Scrambler kļūs vēl modernāks – automobilī drīzumā tiks izmantotas mangāna-litija baterijas, kuras aizņem stipri mazāk vietas un ir daudz vieglākas. Tādējādi jumtu beidzot būs iespējams novietot tam paredzētajā vietā – bagāžas nodalījumā.
Shearer, speciāli iauto
tas strupulis pedeja bilde gan velk uz veco mb cabrio ar kuru Arnijs komandosaa rulleja. bet nu ta honda gan man patik.