«Honda Civic» - vairāk kā 70 uzlabojumu 17

 
30.janvāris 2004 8:00

Kopš ienākšanas tirgū, Honda Civic septītā paaudze ir kļuvusi ļoti populāra pircēju vidū, pateicoties lielajai automašīnas ietilpībai un izcilajam dzinēju sniegumam. 2004. gada 3, 4 un 5-durvju Civic modeļi ir ieguvuši vairāk kā 70 dažādus uzlabojumus un kļuvuši vēl pievilcīgāki.

civic1.jpg
Vizuāli uzlaboti vairāki elementi, kas Civic izskatu padara izsmalcinātāku un sportiskāku. 3-un 5-durvju hečbekiem ir izmainīts priekšpuses dizains: platāka gaisa atvere priekšējā buferī, jauni izteiksmīgi lukturi un radiatora reste. Augstākās pakāpes aprīkojuma automašīnām sānu spoguļu korpusos iemontēti pagriezienlukturi labākai redzamībai pagriezienos. Virsbūves krāsas sānu moldingi piešķir noteiktāku auto sānu siluetu. Piecdurvju modelim ir atjaunots arī aizmugurējā bufera dizains, kā arī pievienots aizmugurējais spoilers. Aizmugurējie lukturi ir pilnībā modernizēti gan 3, gan 5-durvju hečbekam.

civic2.jpg
Uzlabojumi interjerā padarījuši gaisotni Civic salonā vieglāku un elegantāku - vairāk hromētu detaļu pieskaņotas jaunajai centrālās konsoles materiāla krāsai, sēdekļi ieguvuši uzlabotu formu un jaunu audumu. Augstākās pakāpes aprīkojuma modeļiem mērinstrumentu panelim adaptēta pakāpeniska apgaismošanas funkcija, līdzīgi kā jaunākajā Accord modelī. 3-durvju modeļi ieguvuši jaunu sporta stūri.

civic3.jpg

Tehniskā ziņā galvenie uzlabojumi veikti Civic skaņas izolācijai un piekarei, kas braukšanu ar šo auto padara līdzīgu augstākas klases modeļiem. Civic Type-R modelim ir izdevies samazināt svaru, kas jau tā iespaidīgo ieskrējienu līdz ātrumam 100km/h ļāvis samazināt vēl par divām sekundes desmitdaļām līdz 6,6s.

Visi šī gada Civic modeļi ar 1,4l 90Zs un 1,6l 110Zs dzinējiem un mehānisko vai automātisko transmisiju ir aprīkoti ar plašu komforta paketi - elektriskajiem logiem un spoguļiem ar apsildi, gaisa kondicionieri, CD atskaņotāju u.c. To cena MDL Motors autosalonos ir sākot no EUR 12390. 

 
Visi komentāri
 
113014. viesis 30.janvāris 2004 8:55
0 0 Atbildēt

Vai stūres mehanisms arī uzlabots jeb tas pats kā līdz šim- videjais kalpošanas laiks 30000 km un maina tik pret tādu pašu kurš atkal plīst. Tas nav normali jo anglijas razotāji pilnība sačakarējuši normālu auto !!!

113016. viesis 30.janvāris 2004 9:03
0 0 Atbildēt

Tad jau sanak ka vecajam Civikam bijushi 70 minusinji?

113018. viesis 30.janvāris 2004 9:09
0 0 Atbildēt

70 varbūt nē bet bija daudz šaizes, salidzinot ar 1996- 2000 g modeli.

113029. viesis 30.janvāris 2004 10:20
0 0 Atbildēt

Hocu Type-R!!!!

113035. viesis 30.janvāris 2004 11:12
0 0 Atbildēt

Gribet nav kaitigi. Kaitigi ir nedabut.

113046. viesis 30.janvāris 2004 12:19
0 0 Atbildēt

Mopeec :)

113049. viesis 30.janvāris 2004 12:24
0 0 Atbildēt

maded, zabuudj!!! :)

113057. viesis 30.janvāris 2004 13:33
0 0 Atbildēt

Stūres mehānisms ir uzlabots, pat pirms 2004. gada modeļa beidzamajām mašīnām šī šaize tika novērsta (tā stāsta tie, kas vairāk ar Hondām). Bet par jauno toč, jo rūpnīca zināja par to defektu.

Galu galā jaunām mašīnām ir garantija un cik zinu Hondas serviss nav tas sliktākais, salīdzinot, teiksim, ar Peugeot...

113060. viesis 30.janvāris 2004 13:50
0 0 Atbildēt

Neredzu neko tur tik sportisku,iespaidīgs rāviens no 100km tas gan...

113062. viesis 30.janvāris 2004 14:12
0 0 Atbildēt

3 reizes mainīja un visu laiku teica ka uzlabots bet pēc 15k atkal grab. Muldoņas...

113079. viesis 30.janvāris 2004 18:51
0 0 Atbildēt

to viesis 30.01.2004 14:12

vajadzēja ņemt 4 durvju, tas Japānā ražots un tam nebija to problēmu.

113094. viesis 30.janvāris 2004 21:12
0 0 Atbildēt

Manupraat, laba cena par labu auto - saakot no 8314 latiem. :)

113097. viesis 30.janvāris 2004 22:35
0 0 Atbildēt

Skatos shodienas Dienaa jaunaas Mazda3 reklaamu un secinu, ka shis auto, saliidzinot ar Honda-Civic, ir ahuuni daargs, jo maksaa, saakot no 9732 latiem. Ja man buutu jaaizveelas, noteikti njemtu Hondu. Bez tam Mazda3 man dizainiski njifiga nepatiik.

113744. viesis 5.februāris 2004 10:56
0 0 Atbildēt

Tikko AUTOEURO nopublicējis ADAC datus, ka no japāņu auto visvairāk problēmu ir tieši šim civic....

114895. viesis 13.februāris 2004 22:04
0 0 Atbildēt

Civic modelim ir viens mìnus, izpütèjs ir par tuvu zemei un tàmdèl paklauts lieliem triecieniem. Civic rezerves dalas ir päräk därgas un grüti atrodamas.

114896. viesis 13.februāris 2004 22:09
0 0 Atbildēt

Civic modelim ir viens minus, izputejs ir par tuvu zemei un tamdel paklauts lieliem triecieniem. Civic rezerves dalas ir parak dargas un gruti atrodamas.

122245. viesis 6.aprīlis 2004 18:31
0 0 Atbildēt

Civicie kliirenss vispaar ir zems, detaljas daargas, protams - Japaanju auto, bet vispaar jaunais Honda Civic ir SUPER!

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Porsche pastāsta par jauno Macan

Vācijas sportisko luksusa automobiļu ražotājs atklājis informāciju par jauno Macan, kas tagad būs pieejams kā pilnībā elektrisks transportlīdzeklis, divās divmotoru pilnpiedziņas versijās. Lasīt vairāk

 

Arī pārāk lēna braukšana var radīt avārijas situācijas (+ VIDEO) 11

Satiksmes drošību veido daudz un dažādi aspekti. Viens no tādiem ir – cik droši vadām savu transportlīdzekli un cik labi iekļaujamies satiksmes plūsmā. Nereti no autovadītājiem dzirdamas sūdzības par citu satiksmes dalībnieku pārgalvīgu braukšanas stilu. Tomēr ir arī tādi, kas kopējā satiksmes plūsmā neiekļaujas, jo dažādu iemeslu dēļ brauc pārāk lēni. Arī šāds braukšanas stils var radīt neprognozējamas situācijas uz ceļa. Lasīt vairāk

 

Putas vai rezerves ritenis ? TV Autoziņu eksperiments (+VIDEO) 13

Modernajās vieglajās automašīnas vietas rezerves ritenim itin bieži nemaz nav, jo rats aizņem vietu un ir smags. Tomēr melnajā stundā tas noderētu. Tā uzskata arī Autoriepu Nama direktors Oskars Krampāns, kurš izrāda Autoziņām dažādus rezerves riteņu veidus. Populārākais ir pagaidu jeb mazais rezerves ritenis, tautā saukts par "desu" vai "tableti". Pagaidu rezerves ritenis ir kompromiss starp pilnvērtīgu riepu un vispār neko. Ar tādu drīkst braukt ne tālāk par 80 km un ne ātrāk kā 80 km/h. Pagaidu riepa ir ne vien mazāka, bet arī plānāka. Lasīt vairāk

 

Laika kapsula: sportiskais 1992.gada Volkswagen Polo Coupe GT ar tikai 716 km nobraukumu (+ FOTO) 6

Nīderlandē piedāvā lieliski saglabātu „laika kapsulu” – 1992.gada Volkswagen Polo Coupe GT, kas savā 32 gadus garajā mūžā nav nobraucis pat 1000 kilometrus. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti