Ceļu policija cīnīsies ar taksometru šoferiem 16

 
2.februāris 2004 6:42

Ceļu policija sola "nežēlīgu cīņu" likumus pārkāpjošiem taksometru šoferiem. Un policijas aktivitātes, kas sāktas šo gad, turpmāk būšot vēl nesaudzīgākas.

"Taču ne jau mēs, policija, esam šīs problēmas iniciatori, gluži otrādi - mēs cīnāmies ar sekām," sarunā ar aģentūru BNS sacīja Ceļu policijas pārvaldes (CPP) priekšnieks Visvaldis Puķīte.

"Es domāju, ka pietiekami daiļrunīgs cipars ir kaut vai janvāra pēdējās nedēļas statistika - Rīgas Galvenās policijas pārvaldes ceļu policijas bataljona darbinieki šonedēļ par dažādiem pārkāpumiem aizturējuši jau 65 taksometru vadītājus," viņš pastāstīja. Puķīte piebilda, ka "visbiežākais maršruta taksometru vadītāju pieļautais likumpārkāpums ir pasažieru pārvadāšanas noteikumu neievērošana, bet vieglo taksometru šoferu - apstāšanās un stāvēšanas noteikumu pārkāpšana".

CPP priekšnieks uzskata, ka nesakārtotības cēloņi taksometru biznesā ir divi - taksometru pakalpojumu firmu vadības nolaidīgā attieksme pret vadītāju kontroli, tiem sākot darba maiņu, kā arī pašu šoferu nepietiekamā kvalifikācija.

"Padomju laikā par taksistu varēja kļūt tikai augstākās kategorijas vadītājs, bet tagad pasažierus drīkst vadāt jebkurš B kategorijas šoferis," klāstīja Puķīte. "Un arī vadītāju kontroles, izbraucot uz līnijas, nav nekādas, tāpēc jau viņi atļaujas braukt dzērumā," viņš atzina.

Taču firmu vadību par šādu kontroles trūkumu ceļu policijai nav iespēju sodīt, ar nožēlu piebilda Puķīte.

Viņš teica, ka rekordskaits taksistu likumpārkāpēju, kurus ceļu policija janvārī Rīgā aizturējusi tikai vienas dienas laikā, bijis 33.

Aģentūra BNS jau vēstīja, ka pēdējās nedēļas laikā par braukšanu alkohola reibumā Rīgā aizturēti trīs taksometru vadītāji, viens Ulmaņa gatvē - pirmdien, bet vēl divi Stacijas laukumā - piektdienas rītā. Šajā rītā turpat Stacijas laukumā aizturēts vēl viens iereibis taksists, taču viņa organismā alkohola līmenis nepārsniedza 0,5 promiļu līmeni.

RĪGA, FEB 01, BNS

 
Visi komentāri
 
113154. viesis 2.februāris 2004 6:50
0 0 Atbildēt

Vajadzētu izdalīt taksometru,no maršruta.Tieši maršruta taxi šoferi izceļjas ar vislielāko nekaunību.Šai rakstā akcents tak arī likts uz maršruta taxi vadītājiem.? un ja alkohols nav sasniedzis 0.5 vai drīkst vadītāju saukt par iereibušu? virs 0.5 saucie kā gribat kaut par pļēguru,kamēr likums nav pārkāpts nav ko mētāties ar vārdiem!

113163. viesis 2.februāris 2004 9:12
0 0 Atbildēt

njaaa blja tie marshrutnieki aherelji vienkaarshi, un CP uz vinjiem poffig. Reaals piemers Slokas un hvz kaadas ielas krustojums pie zelta boulinga. no centr puses braucot uz aageniiti parasti ap 17iem ir korkjiitis pirms slokas ielas krusta. Nu luuk, staav ments pie Ranjka dambja? luksinja un skataas tos kuri pabrauc priekshaa visiem (ir tur taadi klauni), staavu rindaa, skatos divi marshrutnieki piebrauc visai rindai priekshaa, pabrauc jau gandriiz zem sarkanaa pus krustojumaa. Nuuu domaaju, vechi dabuus aadaa..... kaaaaatad ! ments pat nesakusteejaaas.....*******aaagj !!!!!!!!!!! :(((((((((

113176. viesis 2.februāris 2004 10:03
0 0 Atbildēt

Pirmā adrese uz kuru var doties CP ekipāža ir Biķernieku un Kastrānes ielas krustojums, kur virzienā uz Mežciemu, uz Biķernieku ielas, pirms krustojuma, ZEM ZĪMES "Apstāties aizliegts"!!!! regulāri !!! stāv taksometi (melns Audi 100, un Mercedes), kaut gan ielas otrā pusē ir atļauts stāvēt !!!!!.

Katru vakaru braucot no darba, man un arī citiem satiksmes dalībniekiem ir jāstāv garā rindā, kas brauc taisni, jo ceļa paplašinājumā, kuru var izmantot lai nogrieztos pa labi stāv šie indivīdi.

113187. viesis 2.februāris 2004 10:38
0 0 Atbildēt

Un ja vēl sāktu dzenāt ,,svētās govis,, maršruta autobusu vadītājus......

113253. viesis 2.februāris 2004 14:10
0 0 Atbildēt

"Padomju laikā par taksistu varēja kļūt tikai augstākās kategorijas vadītājs, bet tagad pasažierus drīkst vadāt jebkurš B kategorijas šoferis," klāstīja Puķīte.

Nu bet vai nav eezelis, te pat zirgam jaasmejaas. Nu tak ir stulPs cilveeks.

113269. viesis 2.februāris 2004 14:59
0 0 Atbildēt

Beidzot pamodušies!!! Sen viņu bija jādr*ž!!! Īpaši mikriņus. Nav normāli, kad nomet pa mēmajiem un izlaiž pasažierus vietā, kur apstāties aizliegts. Nu i sēdi un funktierē - gaidīt kā losim vai iet pa zobiem ieraut... Bet, ja kaadreiz izdodas ar tiem mikriem pabraukt, tad vispār ir vāks - naturāli kamikadzes. Brauc kā ar malkas vezumu nevis ar cilvēkiem. Mudaki sranie...

113271. viesis 2.februāris 2004 15:07
0 0 Atbildēt

Man gan patik vinjus kaitinat. Vienreiz braucu pa 1 joslu, mikrinjsh pa 2. Redzu sieviete stadina mikrs piebremze lai parkartotos, es ari lai butu blakus un nelaizju sho parkartoties. Vajadzeja redzet shofera skatienu. Vel medzu ieslegt miglenes aizmugure(deg abas) ja pa tuvu aste sezj. Ari efejts graujoshs. Shis uzreiz metas bremzet. Vispar tos lohus necienu un nekad ari nekur nepalaizju. Jutos kruts.

113278. viesis 2.februāris 2004 16:07
0 0 Atbildēt

Taksisti ir tik pretiga suga. Ka tas var but ka taksists ar pasazieri brauc 0,5 promiles. Cik zinu nesen bija viens gadijums kur cilveks biku iedzeris atstaj auto un iekapj taksi. A tas lohs ieliek koka un coms beigts.

113286. viesis 2.februāris 2004 17:01
0 0 Atbildēt

Piebildīšu CP šefa Puķītes teiktajam, ka padomju laikos arī par CP (tolaik autoinspekcijas) darbiniekiem varēja kļūt tikai paši labākie policijas(milicijas) darbinieki. Īpaši tika ņemti vērā ne tikai saniegumi milicijas darbā, bet arī izglītība, inteliģence, stāja, psiholoģiskā un sportiskā sagatavotība. Kā ilggadējs jūrmalnieks nekad neaizmirsīšu pedantiskās un godīgās autoinspekcijas darbinieces - dvīņu māsas, kuras 80-tajos respektēja faktiski visi vietējie autovadītāji. Pat blatņiki - pārkāpēji zaudēja vadītāja apliecības. Māsas mācījās LVU Juridiskajā. fakultātē - reiz kopā kārtojām kādu no eksāmeniem. Kā jau vairākkārt esmu komentējis, diemžēl, daudzu jo daudzu šodienas CP darbinieku izglītības līmenis, psiholoģiskā,fiziskā sagatavotība, intelekts un saskarsmes kultūra - joprojām zem vidēji pieņemamā līmeņa. Cik esmudiskutējis ar CP darbiniekiem - reti kurš zina, kas ir Administratīvā procesa likums, un kad tas stāsies spēkā. Piebildīšu - padomjlaikā dūšigas miesas būves autoinspektorus dežūrās uz ielām netiku redzējis. Ja kāds tā nopietni mīlēja belašus, un ignorēja GDA normas, tad ar laiku darbs atskurbtuvē par dežurantu tika nodrošināts. PAŠLAIK - Kauguru seminār-skola, un viss ... policists gatavs. Dažam labam skolas beidzējam, varbūt, - pirmais saskarsmes kontakts TIEŠI ar CSN pārkāpēju, ir pirmais mūžā...ko nu ? Tāpēc jau, arī šobrīd CP darbinieku reitings sabiedrībā ir tik zems. Domāju, ka ministra k-gam M.Gulbim vēl ilgi būs jāgaida uz kādreiz izteikto, ka : Latvijas CP struktūra kļūs par... "policijas spoguli".

113302. viesis 2.februāris 2004 17:47
0 0 Atbildēt

Labak jau velu neka nekda, bet tas lieku reizi PARADA kadi BREMZES ir CP cik sen jau par to ir runats, bet reakcijas nekadas, nez kas ta nu uznaca, visticamak, ka kads marsrutnieks nagla nogrieza gar degunu gulbim vai repsem..........un pedejais jau uz to ir loti neiecietigs, atceresimies kaut vai laikus kad tika evakueti auto par nepareizu stavesanu, ka aizvilka repses auto, ta tas pasakums ari beidzas, jo sim tas redziet tas nepatika, tas tagad vins te telo vienlidzigo.........bet agrak bija viss vienlidzigakais un ari jau tagad , patiesiba nekas naf mainijies..

113308. viesis 2.februāris 2004 18:55
0 0 Atbildēt

Vot tadus idinjus ka Uksis ir pilni ceļi, nu nekas driz tadus dundukus sodis par agrisivitate!

113312. viesis 2.februāris 2004 19:45
0 0 Atbildēt

Ko tu te sprega. Kada agresivitate? Tiko pa talradi stastija ka atkal viens tavs kolegjis (pec tavas pareizrakstibas spriezjot tu ari esi VINJSH :-)) atkal vedis pasazjierus ar >2 promilem. Normali ko Ezdok?

114053. viesis 9.februāris 2004 13:03
0 0 Atbildēt

Jauki vismz jaunus gēkāžus atradāt taksistu izskatā :)))

114322. viesis 10.februāris 2004 16:09
0 0 Atbildēt

Protams, visu veidu taksisti, baudot iepriekš piešķirtās CP "prioritātes", ir izlaidušies pēc "suņa". Lūk, arī rezultāti ar bojā gājušo pie Dzintaru viadukta, kuru bija vedis taksists. Kas nu vēl saskaitīs avārijās iekļuvušos maršrutniekus ? Nav vērts. Laikam jau CP aktīvistiem arī nedaudz piegriezies, un šie ieskatoties kalendārā, ierauga, ka līdz Jāņiem vēl patālu, nolemj veikt mazu starpkampaņu - paaudzināt + pāraudzināt taksistus. Lai nu šoreiz CP veicas - taksisti ar savu braukšanas stilu ir reāli pelnjuši "saņemt triecienu makam""... Interesanti, pret ko tiks organizēta nākamā kampaņa ? Nu, jau gadus trīs kampaņas na bijušas pret valdības šoferiem, saldējuma vedējiem un suņu ķērāju automašīnām .... Izlasot žurnālā "Auto" rakstīto rakstu par CP darbu, konstatēju, ka CP darbinieku uzmanību izteikti piesaista Opel Askona automašinas, kuru braucēji CP darbiniekiem šķiet īpaši aizdomīgi ??? Varbūt, jānoorganizē spec reids vai kampaņa Askonu pārbaudei ? Uz priekšu !

114339. viesis 10.februāris 2004 16:45
0 0 Atbildēt

Vienriit BB Brokastiis bij tads joks: "vakar ( pec kodiena ) pievemu taksi.......nekas, pasazhieris mani saprata...". Tas laikam par musu taksistiem un man shaja jautajuma ir diezgan kategoriska nostaja.

1. taksstus uz tehnisko vajag triekt vismaz 2 # gada, jo tas mashinas tachu tiek triektas min 2 reizes trakaak, kaa parastas ielas mashinas;

2. lielaka dalja taksistu ir mudaki deelj sava braukshanas stila un visatljatibas - piekritu, ka tos vajag draazt un likt paarlit tiesibas regulaari.

3. marshruta taksistus es necieshu - shada visatljatiba un idiotisms piemit tikai vinjiem. es pat neavru saskaitiit reizes, kad ir velejies panjemt beisbola vali un tos tupos idiotus slaaniit, arii pasashierus, kas visur maaj ar savam rokam visos sturos.

Ceru, ka kads beidzot tos taksistus ieliks kaut minimalos ramjos.

115013. viesis 15.februāris 2004 20:45
0 0 Atbildēt

*******na gatava

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Ar 120 000 eiro vērtības kritumu – Vācijā pārdod Audi ar V12 dīzeļa dzinēju 33

Pirms 12 gadiem šī automašīna maksāja 145 000 eiro, tagad īpašnieks to gatavs atdot par 23 800 eiro. Lasīt vairāk

 

TV AUTO ZIŅAS TESTĒ: 1000 ZS un 2 sek. līdz 100. Porsche Taycan.(+VIDEO) 4

Lai gan uzlabotais Porsche Taycan ārēji izskatās ļoti līdzīgs oriģinālajam, tas uzlabots pilnīgi visos parametros, un, kas svarīgi, visās modeļu versijās, ieskaitot paaugstināto Cross Turismo. Ar atjaunināto Taycan TV Autoziņas iepazinās testa braucienā Spānijā, tostarp arī Monteblanko ātrumaplī. Lasīt vairāk

 

Bankrota ēnā - Fisker izziņo milzīgas atlaides; klienti dusmīgi 20

Bankrota priekšā nonākušais ASV elektroautomobiļu ražotājs Fisker paziņojis par iespaidīgām atlaidēm savai produkcijai, kas dažos gadījumos sasniedz 24 000 dolāru. Lasīt vairāk

 

Policija un mediķi informēs par bezatbildīgai elektroskrejriteņu vadīšanai veltītu kampaņu "Ātrākais, kā nonākt slimnīcā" 18

Valsts policija un mediķi trešdien plkst.11 informēs par kampaņu "Ātrākais, kā nonākt slimnīcā", aģentūru LETA informēja policija. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti