«Honda Racing Latvia» plāni rallijam «Sarma 2004» 14

 
4.februāris 2004 7:02

Šī gada 6. un 7. februārī notiks otrais Latvijas un Igaunijas čempionātu autorallijā posms – rallijs "Sarma 2004". Šogad šis pazīstamais, ātrais un sniegotais ziemas rallijs norisināsies Gulbenes un Cesvaines apkārtnē. Šis ir vienīgais ziemas rallijs, kas notiek Latvijā.

Rallija "Sarma 2004" starts tiks dots 6. februārī plkst. 14:45 Gulbenes centrā, bet pirmās sacensību dienas četri ātrumposmi notiks Cesvaines apkārtnē. Savukārt sacensību otrajā dienā rallija automašīnu motoru rūkoņa būs dzirdama Gulbenes apkārtnē. Sacensībām pa sniegotajiem Latvijas ceļiem pieteikušās 54 no Latvijas, Igaunijas, Lietuvas un Krievijas.

honda250.jpg
Foto: Raimonds Volonts (V4Motors)
Pēc panākumiem sezonas pirmajā rallijā "South-Estonia Winter Rally", kas ļāva "Honda Racing Latvia" komandai izvirzīties pirmajā vietā Latvijas čempionāta autorallijā komandu vērtējumā, komanda nolēmusi rallijā "Sarma 2004" dot iespēju sevi pierādīt jaunākajiem komandas dalībniekiem. Šoreiz rallijā pilota vietu Ivara Caunes sporta automašīnā Honda Civic Type-R (klase N-2000, starptautiski N3) ieņems Ivara dēls un stūrmanis Krišjānis Caune, kurš labi pazīstams arī kā Latvijas dalībnieks rallijreidā Parīze – Dakāra. Krišjānis savulaik ir uzrādījis labus rezultātus autošosejas sacensībās un guvis pietiekami lielu praktisko pieredzi kopš 2001. gada piedaloties rallijos kā stūrmanis, kā arī uzrādījis labus rezultātus treniņos. Krišjānis Caune kā mērķi šajā rallijā sev ir uzstādījis tik galā ar sevi, uzrādīt konkurētspējīgu rezultātu un veiksmīgi sastrādāties ar savu stūrmani. Kā stūrmanis Krišjānim šajā rallijā brauks pagājušās sezonas Andra Lontona stūrmanis Artis Štrauss.

 Savukārt komandas "Honda Racing Latvia" vadība uzskata, ka šī ir lieliska iespēja pierādīt Honda Civic Type-R konkurēt spēju, jo trīspadsmit kārtējais Latvijas čempions Ivars Caune spēj uzrādīt labus rezultātus ar jebkuru sporta automašīnu. Šī pilotu maiņa arī kalpos kā izaugsmes veicinātājs komandas otrai ekipāžai Kaspars Šimkus un Armands Šimkus, kuru rezultāts iepriekšējā rallijā neatbilda gaidītajam.

Kā zināms "Honda Racing Latvia" sporta automašīnas Honda Civic Type-R atbilst N3 grupas noteikumiem, kas faktiski nozīmē, ka tās ir standarta ielas automašīnas, kuras aprīkotas ar nepieciešamo drošības aprīkojumu un sporta vadības bloku, kā arī sporta ātrumkārbu. Viens no komandas pamatuzdevumiem ir pierādīt, ka iespējams cīnīties par uzvaru ar autosportam pielāgotām sērijveida automašīnām, un Latvijas apstākļos cīņai par uzvaru nav nepieciešamas rūpnieciski sagatavotas sporta automašīnas, kuras pārsvarā paredzētas dalībai Pasaules un Eiropas mēroga autorallija čempionātos.

"Honda Racing Latvia" novēl visiem rallija līdzjutējiem patīkamu nedēļas nogali, baudot vienu no aizraujošākajiem un populārākajiem Latvijas sporta veidiem. Kā arī lūdz ievērot drošības noteikumus.

 
Visi komentāri
 
113591. viesis 4.februāris 2004 9:04
0 0 Atbildēt

Nu jau gan samuldeejaaties par taam standarta automashiinaam...

113639. viesis 4.februāris 2004 11:52
0 0 Atbildēt

Interesanti, vai jaunajam Caunem arī pānesumi leks ārā un kārba niķosies??? ;-)

113645. viesis 4.februāris 2004 12:09
0 0 Atbildēt

Nu N grupas auto nemaz tik taalu no standarta automashiinaam nav, iekams pirms paaris gadiem atljaava kulacenes kastes likt, vispaar stipri liidziigi bija :-) Bet nu ar to kaarbu Caunietis mocaas jau labi ilgi :-( Taapat jau ir arii ar VW Polo, niknaakajam 1.4 dzineejam ir kaut kaadi 100 ZS, ar pilno N grupas paketi - drusku virs 130. Normaali iet.

113658. viesis 4.februāris 2004 13:22
0 0 Atbildēt

Tur nu gan ir taisnība. Es nevaru saprast kāpēc jāpērk vai jābūvē A grupas mašīna, ja te pat pa vietējiem dubļiem mīcās. Lieka nauda izgāzta.

Bet nu Hondenieki jau normāli rauj ar N grupu pa priekšu A grupai :))

113668. viesis 4.februāris 2004 14:23
0 0 Atbildēt

Nu vispaar jau ir veel taada patiesiiba, ka ir N grupas mashiinas un ir ljoooooti N grupas mashiinas :-) Starpiiba kaa dienai pret nakti ... Un katram jau gribas bik aatraak veel pabraukt, turklaat A grupaa iespeejami paarveidojumi, kuri vienu otru mashiinas dalju padara krietni izturiigaaku.

113684. viesis 4.februāris 2004 17:30
0 0 Atbildēt

Nav nekas pret CaunesLjoooti N grupas mashiinu, bet nevajag presreliizees paarspiileet par paarbuuuves minimaalismu :))))

113686. viesis 4.februāris 2004 17:41
0 0 Atbildēt

Caunem ir N grupas mašīna bez ļoooti

113688. viesis 4.februāris 2004 18:17
0 0 Atbildēt

Pietam N grupu var arii ljoti viegli paartaisiit par A, piemeeram iznjemot aizmugureejo seedekli (drusku paarspiileeti) taapeec Latvijaa biezhi notiek taa, ka pasktaas kuraa klasee ir lielaaka konkurence, un tad arii domaa likt to seedekli vai nee.

113713. viesis 5.februāris 2004 0:04
0 0 Atbildēt

a kur ir atrumposmu kartes. vareeja publiceet.

113717. viesis 5.februāris 2004 0:54
0 0 Atbildēt

Viesim,kurs murgoja par sedeklja iznjemsanu: palasi teh noteikumus LAFweblapa, tad nenaks sadi murgi galva... Bet brinumaini tas ir gan ar to Caunes auto- Kurratija ieks A grupas, Latvija - N... :D, luk seit Dzo Labuckas varetu palukoties rupigak, tapat ka Mezaka Fordu Kurzemes rallija. :)

113736. viesis 5.februāris 2004 10:01
0 0 Atbildēt

To Girac, vajadzetu tomer pirms rakstishanas paskatiities modifikaciju listi A grupai un N grupai, no tā ari varetu izsecinat, ka ja arī pagājušajā sezona Hondas bija A grupā, tad šogad N grupai neatbilstošās modifikācijas ir noņemtas. Nav te nekas īpaši sarežģīts. Ja vieniigais iemesls, kapec brauc A grupa, ir tikai parveidota ieplude, tad izmantojot standarta ieplūdi, automašīna var atkal startēt N grupā.

113752. viesis 5.februāris 2004 12:42
0 0 Atbildēt

Par sēdekļu izņemšanu: vecajos N grupas tehniskajos noteikumos bija punkts, ka aizmugurējam sēdeklim ir jābūt vietā, to varēja izņemt tikai A grupai.

Girac, nebrauc citiem virsū par nelasīšnu, jo pats neesi labāks. Caune šosezon brauc N grupā, arī Igaunijā! Šimkusi no paša sākuma brauc N grupā.

Caunem pagajušo gad bija uzlikts koniskais gaisa filtrs un pārcelts akumulātors uz bagāžnieku, te arī visa A grupa.

113753. viesis 5.februāris 2004 13:08
0 0 Atbildēt

Ok, sorry, par to A grupu Igaunija, tiešam kļūdijos :) Sēdekļus aimugurē var nelikt jau kādu labu brīdi un šogad pat amatieriem atmainīja- ja ir ieliktas "dugas", aizmugurējo sēdekli drīkst demontēt. Un veiksmes Krišjānim!

Girac

113773. viesis 5.februāris 2004 15:58
0 0 Atbildēt

Vecajos N grupas noteikumos pakaljseedeklim nebij jaabuut vietaa, bet mashiinaa :-) Nu jau gadus chetrus shis punkts nav obligaats. Un vispaar, N grupa ir ljooti stipri pietuvojusies A grupai. Par WRC mashiinaam nerunaasim, taa ir pavisam cita opera. A taa, uzliki/nonjeemi N grupas mashiinai kaut ko, kas nav atljauts - luudzu uz A grupu :-)

Kolenvals

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Mazda 6 pēctecis: Mazda ar diviem jaunumiem Auto China 2024 izstādē (+ FOTO)

Pekinas autoizstādē Japānas autobūves uzņēmums Mazda nodemonstrējis divus jaunumus: sedanu EZ-6 un krosoveru Arata. Lasīt vairāk

 

Unikālais 48 cilindru motocikls pārdots par 107 000 eiro 1

Noslēgusies Bonhams izsole, kurā tika pārdots pasaulē vienīgais 48 cilindru motocikls. Lasīt vairāk

 

Sestdien, 27.aprīlī, Rīgā ar motociklu parādi atklās motosezonu. 8

27.aprīlī pie t/c „Mols” Krasta iela 46. sākot no plkst. 10.00 pulcēsies ap Latvijas motobraucēji, lai kopīgi atklātu ikgadējo motosezonu. Pulcēšanās laiks no plkst. 10.00-12.59. Lasīt vairāk

 

Pa ceļam uz Marbelja 95 benzīns 1.799 un dīzelis 1.649 EUR. Paskaties iAuto iepriekšējo video no LV (+ VIDEO) 16

Attēlos un video var redzēt, kādas šobrīd ir degvielas cenas Spānijā, Latvijā un Lietuvā. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti