Cookie Consent by Free Privacy Policy Generator

Rīgā par vienu «auto placi» mazāk... 16

 
24.februāris 2004 16:37

Par klientu krāpšanu un citiem vairākkārt konstatētiem pārkāpumiem Satiksmes ministrijas licencēšanas komisija anulējusi licenci lietotu transportlīdzekļu mazumtirdzniecības firmai SIA „Etna L”. Turpmāk šis uzņēmums vairs nevarēs nodarboties ar transportlīdzekļu tirdzniecību.

Gada laikā kopš „Etna L” darbības sākuma tās tirdzniecības laukumā Rīgā, Maskavas ielā 418 licencēšanas komisija vairākkārt atklājusi dažādus pārkāpumus uzņēmuma darbībā un izteikusi atkārtotus brīdinājumus. Pārbaužu laikā, piemēram, atklāts, ka pārdošanai paredzētie transportlīdzekļi nav noņemti no uzskaites. Transportlīdzekļa noņemšana no uzskaites rada papildus drošību gan tirgotājam, gan auto pircējam, ka neradīsies pārpratumi to reģistrējot. Tāpat SIA „Etna L” pārbaužu laikā konstatēts, ka, pieņemot transportlīdzekļus pārdošanai, nav atbilstoši noformēti vai arī vispār nav noformēti pieņemšanas nodošanas akti.

Lēmums anulēt firmai darbības licenci pieņemts pēc tam, kad tika saņemta Rīgas galvenās policijas pārvaldes vēstule, kas informē par sešu SIA „Etna L” klientu sūdzībām. Auto īpašnieki nodevuši savus transportlīdzekļus pārdošanai, bet, firma pēc auto realizācijas, naudu auto bijušajiem īpašniekiem nav atdevusi.

Patreiz Latvijā ar transportlīdzekļu mazumtirdzniecību likumīgi var nodarboties ap 400 licencēti uzņēmumi. Licence tiek izsniegta uz pieciem gadiem. Katru gadu licencēšanas komisija veic divas pārbaudes katrā no licencētajiem tirdzniecības uzņēmumiem, novērtējot, vai tirdzniecība notiek tam paredzētajā vietā, vai tirdzniecības vieta atbilst normatīvos dokumentos noteiktajām prasībām un to, vai dokumenti, kurus, strādājot ar klientiem, noformē tirdzniecības uzņēmums, atbilst normatīvo dokumentu prasībām.

Kopš 1994. gada, kad auto tirdzniecībai sāka izsniegt licences, tās anulētas trijiem transportlīdzekļu tirdzniecības uzņēmumiem. Vairākiem licences darbība uz laiku bijusi apturēta uzņēmumu darbības sakārtošanai.


Džoanna Eglīte
CSDD Sabiedrisko attiecību speciāliste

 
Visi komentāri
 
116164. viesis 24.februāris 2004 17:24
0 0 Atbildēt

vismaz prieks ka ciinaas ar tiem zagljiem

116168. viesis 24.februāris 2004 18:01
0 0 Atbildēt

Ha... 6 indivīdi nav dabūjuši naudu par saviem notirgotajiem autiņiem, un kā vienīgais sods tiek piemērota licences anulēšana. Ideāli. iepriekšējo firmu likvidējam, dibinam jaunu, saņemam jaunu licenci un turpinam tālāk tādā pašā garā. Pie labas reizes pat tai pašā adresē.

P.S. Gandrīz vai varētu saderēt, ka pēc grāmatvedības datiem šā uzņēmuma pamatkapitāls ir 2000 Ls, pamatlīdzekļi - kases aparāts, kurš nedarbojas, suņu būda un grābeklis un, diemžēl, savas darbības laikā uzņēmums nekādu peļņu nav guvis

116175. viesis 24.februāris 2004 19:14
0 0 Atbildēt

firmas nodibinashana man skjiet ir visai chakarigs pasakums u npar velti tas arii nenotiek. Butiba jau sheit neviens tiesha veida apzagts netika, ne? Tapec dizho pelnju vinji no ta arii diez vai sakrutjiija...

116176. viesis 24.februāris 2004 19:21
0 0 Atbildēt

Un tātad, firmas dibināšana izmaksā zem 100 Ls. Dibinātājs ir viena pers. parasti tas ir kraiņijs bomzis. Tad tiek ņemtas paraksta tiesības uz citu (īsto) personu, pamatkapitāls 2000Ls un sākas bizness. Un šitādu firmu LV ir pārdesmit tūkstošu...

Tas tā pārdomām, ja kāds sagrib kļūt par firmaču...

116178. viesis 24.februāris 2004 19:24
0 0 Atbildēt

Un starp citu, tas ko teica 'viesis 24.02.2004 18:01' ir taisnība. Šī sfēra LV tiešām klibo.

116202. viesis 25.februāris 2004 8:51
0 0 Atbildēt

bet tur pat tak kaimiņus varēja parbaudīt, vai jāgaida kādas sūdzības no apkrāptajiem? he he

116238. viesis 25.februāris 2004 10:20
0 0 Atbildēt

Lielāko daļu plaču vajadzētu aizklapēt, jo tagad redziet sāka rakstīt SPIDOMETRA RĀDĪJUMS, nevis NOSKRĒJIENS. Un ja salīdzina auto piemeram 1990. un 1995.gadus, tad jaasecina, ka 1990 gada auto ir tikpat braukusi kaa 1995.gada auto. Nu stulbi tas ir.

116243. viesis 25.februāris 2004 10:27
0 0 Atbildēt

To SPIDOMETRA RAADIJUMS saaka rakstiit prieksh tiem loshiem, kas to skataas.

Staav autoNet viens audi B4 1,9 TDi (daudz extru) ar reaalo noskreejienu, kas fikseets servisa gramata (tieshaam nav blediits) un 1994. gada mashiinai tas ir 280000 km. cilveeki atbrauc, paskataas, noshausminaas un aizbrauc.

Ko lai te veel piebilst:):) nu jakraapj tie cilveeki ir:):)

116272. viesis 25.februāris 2004 12:36
0 0 Atbildēt

Var jau buut dazaadas masiinas un dazaadi brauceeji.

Man arii gadiijaas nopirkt taadu exemplaaru, kurs braukts Vaaczemee bija ap 10 tk gadaa (atbilstosi ierakstiem servisa graamataa un odometra raadiijumam). Un kaads pamats neticeet, ja viss izskataas loti labi un OK?

Bet ne jau tas nosaka masiinas kvalitaati un ilgmuuziibu. Var jau nobraukt pat pusmiljonu, bet autinjs buus normaalaa tirgus staavoklii, ja vien tiek regulaari apkopts un neiekluust nopietnaas avaarijaaas.

116287. viesis 25.februāris 2004 15:43
0 0 Atbildēt

Kaut ko tik komisku kā 'spidometra rādījums' esmu redzējis tikai šitajā lapelē, ko par iAuto sauc. Šī nostūra veidotāji nemaz nezina vārdu patieso jēgu, līdz ar to viņi nezina, ka spidometrs rāda ātrumu, un ātrumu mēra kilometros stundā! Tāpēc te ir uzjautrinoši teikumi autonetā - spidometra rādījums 200'000 km :) Neticu, ka kaut kādam šrotainam esītim spidometrā skala iedalīta līdz bez maz vai gaismas ātrumam :D. Red, klausies mani, ja pats kārtējo reizi esi nekompetents - nobraukumu uzrāda odometrs!

116292. viesis 25.februāris 2004 16:42
0 0 Atbildēt

Man patiesi uzjautrina tie dzeliigie kommenti no Bimmera puses. iauto lapele, nostuuris utt.

Vel jo vairaak uzjautrina fakts, ka no samera populaaras lapas, kur apmeklejums 20 000 diena nespeej piesaistiit iipashi vairaak kaa shis nostuuris iauto:)

Un pats uzjautrinoshakais - dzeki entuziasti, kameer shitais nostuuris tomeer pelna naudu:):)

Redaktors 25.februāris 2004 22:17
0 0 Atbildēt

mieru, mieru - nu ko nematies, tie tacu tikai dazi (viens) vea studentini, kuriem bail publiski parakstities, kam gribas merities ar kraniniem. lai tacu izsakas..., kamer vel var...

116317. viesis 26.februāris 2004 0:34
0 0 Atbildēt

cik saprotu, tad notiek kartejas portalu razborkas? nu vismaz interesanti palasit :D

116318. viesis 26.februāris 2004 0:43
0 0 Atbildēt

portals ir tikai viens, parejie ir apaksnodalas citos portalos...

116325. viesis 26.februāris 2004 3:30
0 0 Atbildēt

Izskatās, ka atkal nākas iejaukties.

Bimmeram kārētjais fui par citu mācīšanu un nespēju savaldīties. Par to viņš tiks sodīts ar prēmijas nesaņemšanu, bet pārējiem gudrīšiem tikai varu sniegt nelielu paskaidrojumu.

Pirmkārt jau par apakšnodaļām. Tad jau sanāk, ka tad, kad iauto raksti bija apollo lapā un iauto bija apollo augša iauto skaitijās apakšnodaļa? Diez vai Elmārs tā uzskata. Nezinu kā ir ar trešo lielo - tvnet, bet Delfi nav nekāda apakšnodaļa, bet nopietns auto protāls, lai arī kā tas kādam nepatiktu.

Par to, kurš ir īsts un kurš nav īsts portāls/vortāls var diskutēt. Pēc satura iauto gluži neatbilst tam par ko dēvējas, jo te nav ne auto jaunumu, ne apskatu ne kā tamlīdzīga. Bns un lasītāju raksti + cp. Forums? oo, jaa, tā vien liekas, ka ar to te lepojas visvairāk :)) Tīri no lasītāja viedokļa lielajā trijniekā iauto ierindoju pēdējā vietā. Tā tas ir, tas ir jānorij un jāstrādā pareizajā virzienā.

Par to naudas pelnīšanu ar var tikai pasmieties, jo viesu izdomājumiem nav gala. Nezinu kurš cik pelna, bet Avotiņš brauc ar jaunu auto, kamēr "vienīgā auto portāla" šefs ar vecu escortu. Par pārējiem neizteikšos - nospēpums.

Un vēl. Ja jau te tik ļoti pelna, kādēļ nespēj samaksāt pieņemtajam darbiniekam jau tā smieklīgo naudu un viņam kā tādam idiotam ir visu laiku jālūdzas??? Pašiem vien jānožēlo, ka tagad šis darbinieks ir pacēlies kudis' augstāk, pat autgstāk par dažu labu.

Kas es tāds esmu paši sapratīs

116326. viesis 26.februāris 2004 3:31
0 0 Atbildēt

Redaktors: lai tacu izsakas..., kamer vel var...

Irosinu neļaut komentēt personām, ne tikai bimmeram, kas mēgināt kurināt savstarpējo naidu ut.. Ne tikai iauto.

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Latvijas autotirgū sevi piesaka jauns Ķīnas zīmols Dongfeng, kuru tirgos Wess Select 30

Latvijas auto tirgū ienāk jauns automašīnu zīmols - Ķīnā ražotās "Dongfeng" automašīnas, piedāvājot jaunus un līdz šim neredzētus modeļus - gan elektroauto, gan hibrīdus, gan automobiļus ar klasisko iekšdedzes dzinēju, proti - benzīna un dīzeļdegvielas. Zīmola sauklis ir "Drive your dreams", un par tā pirmo dīleri Latvijā ir kļuvis "Wess Select". Lasīt vairāk

 

No amata atkāpjas "Stellantis" izpilddirektors Tavārešs 2

Francijas un ASV autobūves uzņēmums "Stellantis" ziņo, ka izpilddirektors Karlušs Tavārešs svētdien atkāpies no amata, ņemot vērā domstarpības par autoražotāja finansiālā stāvokļa uzlabošanās iespējām. Lasīt vairāk

 

Stāsta speciālists - kam bija nepieciešama un kā tika izmantota dzelzceļa platforma (+ VIDEO) 2

Vārdam “platforma” ir vairākas nozīmes, taču, ja runājam par dzelzceļa ritekļiem, tad ir pilnīgi skaidrs, par kādu kravas vagonu veidu būs stāsts. Lasīt vairāk

 

Amazon "Melnās piektdienas" iepirkumu grozs - video filmēšanas gadžeti viedierīcēm (+ FOTO) 12

Ieskaties manā Amazon iepirkumu grozā un labākajos "Melnās Piektdienas" piedāvājumos! Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti