«LR Discovery 3» - joprojām elegants 11

 
7.aprīlis 2004 5:05

Atklātībā parādījušies oficiālie Land Rover Discovery foto, kas liecina, ka auto joprojām spējis saglabāt to pašu vilinošo auru, kas pavadījusi tā priekštečus jau 15 gadu garumā. Auto debitēja 1989. gadā un face-lift piedzīvoja 1994.gadā.

LR_319_01_HR.jpg

Ārēji Land Rover Discovery kļuvis līdzīgāks kompānijas topmodelim Range Rover. Land Rover stila "rozīnītes" - kantainā priekšējā daļa, līdzena aizmugure un divu līmeņu jumts (aizmugurē sēdošo galvām ir vairāk brīvas vietas) ne tikai saglabātas, bet pat padarītas izteiksmīgākas.

LandRoverDiscovery2.jpgInteresants jaunums un dizaina elements ir asimetriskais aizmugures durvju risinājums - to apakšējā daļa veras uz leju, bet augšējā, laukuma ziņā lielākā - uz augšu, kas atvieglo arī transportējamās kravas pārvietošanu.

LandRoverDiscovery1.jpgLand Rover Discovery ticis arī pie jauna integrēta rāmja, neatkarīgas visu riteņu piekares un par papildus samaksu iespējams tikt arī pie pneimopiekares. Visa minētā apvienojums, domājams, tikai cels auto komforta līmeni un ļaus tam pacelties klasi augstāk - kompakts SUV.

LandRoverDiscovery4.jpgKompānijas inženieri apgādājuši Land Rover Discovery ar jaunu speciālu Terrain Response sistēmu. Ar neliela slēdža palīdzību centrālajā konsolē iespējams izvēlēties kādu no pieciem braukšanas režīmiem.

Viens paredzēts normāliem braukšanas apstākļiem, viens - slidenam ceļam (grass/gravel/snow) un trīs speciāli bezceļa apstākļiem - dubļiem, smiltīm, klintīm (mud/ruts, sand un rock crawl).

LandRoverDiscovery3.jpgPotenciālie īpašnieki varēs izvēlēties starp diviem dzinējiem - vecais V8 nomainīts ar jaunu 4.4 litru V8 motoru. Šī ir Jaguar 4.2 litru V8 versija, kas spēj attīstīt 300 Zs jaudu un darbojas tandēmā ar sešpakāpju automātisko kārbu.

Otra iespēja ir 190 Zs 2.7 litru V6 common-rail turbodīzeļdzinējs, tāds pats kā iekš Jaguar S-Type un jaunajam Peugeot 407 sedanam. Šis dzinējs izstrādāts, apvienojot Ford un French PSA (Peugeot, Citroėn) spēkus.

LR_319_02_HR.jpg

Pārnesumkārba ir manuālā, bet iespējams pasūtīt arī "automātu" - abi sešpakāpju variantā. Dīleru rokās auto varētu nonākt šī gada novembrī. Cenas pagaidām netiek izziņotas, tomēr diez vai Eiropā auto maksās mazāk par 30 000 eiro.

 
Visi komentāri
 
122278. viesis 7.aprīlis 2004 8:56
0 0 Atbildēt

Mjā, vēl viens parketnieks mums taisni bija nepieciešams

122283. viesis 7.aprīlis 2004 9:11
0 0 Atbildēt

Man patiik Land Rover, vismaz soss nezog atskiriibaa no citiem .

122291. viesis 7.aprīlis 2004 9:39
0 0 Atbildēt

1. To "viesis 07.04.2004 08:56": Šitais diezin vai par 'parketnieku' ir saucams. Jau Freelander ir maķenīt spējīgāx ārpus ceļa par CR-V un RAV-4, bet to vēl varētu par 'parketnieku' saukt...

2. Kas man nepatīk - iepriekšējam modeliem 'zapaska' tomēr karājās pieejamā vietā uz pakaļdurvīm. Šitam noslēpuši kautkur pakaļā... Nezinu, vai tā vajadzēja... Vienīgā cerība - tas ir risinājumus 'lux' variantam, līdzīgi, kā Prado - 'prastās' modifikācijas nāk ar ripuli uz durvīm, smalkā - ar ripuli zem grīdas.

122296. viesis 7.aprīlis 2004 9:53
0 0 Atbildēt

nu, bet ja ar to auto tieshaam "brauc" taa riepa lauzh durvis

122346. viesis 7.aprīlis 2004 12:05
0 0 Atbildēt

Atbilde "Visa minētā apvienojums, domājams, tikai cels auto komforta līmeni un ļaus tam pacelties klasi augstāk - kompakts SUV", SUV ir parketnieki pēc definīcijas. Arī pēc pārējiem "jauninājumiem" un pibambasiem var redzēt, kam tas domāts: idiņiem, kas grib Range Rover, bet īsti nevar atļauties, nekādā gadījumā ne bezceļiem.

122361. viesis 7.aprīlis 2004 12:56
0 0 Atbildēt

khm, vai daudzi ir palikuši tādi ar kuriem bez pārbūves var laisties bezceļos?

122379. viesis 7.aprīlis 2004 14:19
0 0 Atbildēt

IMO bezceljos var laisties arii MB S klasi, vot tikai izbraukt no turienes jau buus gruutaak. :))) un ja nu kam nav vajadziigas sevishkji daudz paarbuuves tad tas ir tieshi LandRover. Pieliec prikshaa motora aizsargu un 'kjengursitamo' + vinchu un aiziet .

122430. viesis 7.aprīlis 2004 18:34
0 0 Atbildēt

Beigas vecajam, labajam Disco, tagad kaut kāds amerikāņu tipa ******* nāks vietā :(

122652. viesis 8.aprīlis 2004 23:31
0 0 Atbildēt

Tas vairs nav LR cienīgs auto, ja ir neatkarīgā piekare un integrēts rāmis - uz kurieni autobūvētāji skatās?

122695. viesis 10.aprīlis 2004 15:50
0 0 Atbildēt

tiesam stiligs autins!!

179518. viesis 20.septembris 2005 15:04
0 0 Atbildēt

petenīte tu vispār kaut ko jēdz no autiņiem izskatās ka ne tad vispār nefilozofē!!!

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Porsche pastāsta par jauno Macan

Vācijas sportisko luksusa automobiļu ražotājs atklājis informāciju par jauno Macan, kas tagad būs pieejams kā pilnībā elektrisks transportlīdzeklis, divās divmotoru pilnpiedziņas versijās. Lasīt vairāk

 

Arī pārāk lēna braukšana var radīt avārijas situācijas (+ VIDEO) 11

Satiksmes drošību veido daudz un dažādi aspekti. Viens no tādiem ir – cik droši vadām savu transportlīdzekli un cik labi iekļaujamies satiksmes plūsmā. Nereti no autovadītājiem dzirdamas sūdzības par citu satiksmes dalībnieku pārgalvīgu braukšanas stilu. Tomēr ir arī tādi, kas kopējā satiksmes plūsmā neiekļaujas, jo dažādu iemeslu dēļ brauc pārāk lēni. Arī šāds braukšanas stils var radīt neprognozējamas situācijas uz ceļa. Lasīt vairāk

 

Putas vai rezerves ritenis ? TV Autoziņu eksperiments (+VIDEO) 13

Modernajās vieglajās automašīnas vietas rezerves ritenim itin bieži nemaz nav, jo rats aizņem vietu un ir smags. Tomēr melnajā stundā tas noderētu. Tā uzskata arī Autoriepu Nama direktors Oskars Krampāns, kurš izrāda Autoziņām dažādus rezerves riteņu veidus. Populārākais ir pagaidu jeb mazais rezerves ritenis, tautā saukts par "desu" vai "tableti". Pagaidu rezerves ritenis ir kompromiss starp pilnvērtīgu riepu un vispār neko. Ar tādu drīkst braukt ne tālāk par 80 km un ne ātrāk kā 80 km/h. Pagaidu riepa ir ne vien mazāka, bet arī plānāka. Lasīt vairāk

 

Laika kapsula: sportiskais 1992.gada Volkswagen Polo Coupe GT ar tikai 716 km nobraukumu (+ FOTO) 6

Nīderlandē piedāvā lieliski saglabātu „laika kapsulu” – 1992.gada Volkswagen Polo Coupe GT, kas savā 32 gadus garajā mūžā nav nobraucis pat 1000 kilometrus. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti