Sākas Latvijas čempionāts autotrekā! 3

 
13.maijs 2004 0:05

Šonedēļ, 16. maijā, ar sacīkstēm Daugavpilī sāksies Latvijas autotreka čempionāts. Pirmie šīgada autotreka mači “Spīdveja Centra” ovālā sāksies pl. 16. Kā jau ierasts, sezona startēs ar “Latgales Alus” balvas izcīņu.

Diemžēl šogad trasē neredzēsim pērnā gada Latvijas čempionu Mārtiņu Svili. Šogad tika izmainīts Latvijas autotreka meistarsacīkšu nolikums un ar klasiskās piedziņas automobiļiem vairs Latvijas čempionāta ieskaites punktus iegūt nevar. Atgādinām, ka Svilis pērn titulu ieguva tieši ar aizmugures piedziņas mašīnu – “Toyota MR-2”. Sacīkstēs gan joprojām piedalīties un izcīnīt balvas ar šādām mašīnām ir ļauts, tomēr Svilis šogad visus autotreka mačus braukt negrasās: “Lai šoreiz vīri par čempiona titulu cīnās savā starpā. Es viņiem netraucēšu. Varbūt aizbraukšu uz kādu sacīksti Jēkabpilī, bet, manuprāt, tas ir tikai godīgi, ka čempiona tituls tiek izcīnīts tikai priekšpiedziņas mašīnu konkurencē. Pašam man autotreks joprojām patīk un, ja būs finanšu iespējas, mēģināšu sacīkstēm kādreiz sagatavot priekšpiedziņas auto!” Šogad čempionāta favorīti atkal ir Daugavpils braucēji. Jaunas mašīnas iegādājuši Sergejs Blažēvičs, Vladimirs Ribņikovs un Rihards Eigims. Visi šie sportisti ir ļoti pieredzējuši un savulaik bijuši Latvijas autotreka čempionu godā. Pērn sezonas noslēguma apbalvošanas ceremonijā Ribņikovs apsveica jēkabpilieti Mārtiņu Svili ar čempiona titulu un ironiski noteica, ka diemžēl šis uz kādu laiku jēkabpiliešiem esot pēdējais čempiona tituls. Vai Ribņikovam bija taisnība, parādīs seši 2004. gada čempionāta posmi, kuri risināsies Jēkabpilī, Daugavpilī un Ropažos. Jēkabpils sportisti šosezon trasē dosies ar to pašu tehniku, ar kuru pērn. Vienīgi Viļna Buholca automobilim būs citāds krāsojums. Aigars Nitišs ticis pie jauna dzinēja, savukārt Alda Kasparoviča mašīnai šogad nekādi lielie uzlabojumi nav gaidāmi. Šie trīs jēkabpilieši arī būs galvenie sāncenši Daugavpils trijotnei Blažēvičs-Ribņikovs-Eigims. Viens no lielākajiem autotreka notikumiem 2004. gadā būs sacīkšu debija sporta kompleksā “333” Ropažos. Atraktīvās sacīkstes te pat, Rīgas pievārtē, notiks 18. septembrī. “Mēs vēlamies atvest treku uz Rīgu un pierādīt autosporta līdzjutējiem galvaspilsētā, ka skatāmības un atraktivitātes ziņā treks ir autosporta veids numur viens Latvijā!,” saka Latvijas Automobiļu federācijas treka komisijas vadītājs Leonards Tenis.
 
Visi komentāri
 
126208. viesis 13.maijs 2004 13:56
0 0 Atbildēt

mjaaa.. kad riiga saodiis autotreka garshu, buus nopietni... bet vispaar, zheel, ka svilis ar savu toyotu var iet dillees. imho, tas ir dpils pirksts.

126209. viesis 13.maijs 2004 14:28
0 0 Atbildēt

Domasim par nakotni,meklesim jaunas idejas!

126278. viesis 14.maijs 2004 10:14
0 0 Atbildēt

Sory, bet Riigas treks Bikjerniekos ir nopietni jaapaarbuuvee, lai vareetu treka sacensiibas riikot. Kas investees naudu?

Kolenvals

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Porsche pastāsta par jauno Macan

Vācijas sportisko luksusa automobiļu ražotājs atklājis informāciju par jauno Macan, kas tagad būs pieejams kā pilnībā elektrisks transportlīdzeklis, divās divmotoru pilnpiedziņas versijās. Lasīt vairāk

 

Arī pārāk lēna braukšana var radīt avārijas situācijas (+ VIDEO) 11

Satiksmes drošību veido daudz un dažādi aspekti. Viens no tādiem ir – cik droši vadām savu transportlīdzekli un cik labi iekļaujamies satiksmes plūsmā. Nereti no autovadītājiem dzirdamas sūdzības par citu satiksmes dalībnieku pārgalvīgu braukšanas stilu. Tomēr ir arī tādi, kas kopējā satiksmes plūsmā neiekļaujas, jo dažādu iemeslu dēļ brauc pārāk lēni. Arī šāds braukšanas stils var radīt neprognozējamas situācijas uz ceļa. Lasīt vairāk

 

Putas vai rezerves ritenis ? TV Autoziņu eksperiments (+VIDEO) 13

Modernajās vieglajās automašīnas vietas rezerves ritenim itin bieži nemaz nav, jo rats aizņem vietu un ir smags. Tomēr melnajā stundā tas noderētu. Tā uzskata arī Autoriepu Nama direktors Oskars Krampāns, kurš izrāda Autoziņām dažādus rezerves riteņu veidus. Populārākais ir pagaidu jeb mazais rezerves ritenis, tautā saukts par "desu" vai "tableti". Pagaidu rezerves ritenis ir kompromiss starp pilnvērtīgu riepu un vispār neko. Ar tādu drīkst braukt ne tālāk par 80 km un ne ātrāk kā 80 km/h. Pagaidu riepa ir ne vien mazāka, bet arī plānāka. Lasīt vairāk

 

Laika kapsula: sportiskais 1992.gada Volkswagen Polo Coupe GT ar tikai 716 km nobraukumu (+ FOTO) 6

Nīderlandē piedāvā lieliski saglabātu „laika kapsulu” – 1992.gada Volkswagen Polo Coupe GT, kas savā 32 gadus garajā mūžā nav nobraucis pat 1000 kilometrus. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti