Markuss Gronholms izvirzās vadībā - iAuto

Markuss Gronholms izvirzās vadībā 4

 
17.maijs 2004 3:00

Soms Markuss Gronholms ar "Peugeot 307" svētdien kļuva par Kipras rallija uzvarētāju un pēc pieciem 2004.gadā notikušajiem posmiem izvirzījās vadībā pasaules čempionāta autorallijā kopvērtējumā.

Pēc svētdien veiktajiem sešiem ātrumposmiem Gronholms par 54 sekundēm apsteidza otrās vietas īpašnieku Francijas pilotu Sebastjenu Lēbu ar "Citroen". Trešo vietu izcīnīja igaunis Marko Martins ("Ford"), kurš Gronholmam zaudēja minūti un deviņas sekundes.

Gronholms karjerā 16.reizi bija ātrākais kādā no pasaules čempionāta posmiem, taču Kiprā viņam izdevās gūt pirmo uzvaru ar jauno "Peugeot 307".

"Mašīna bija lieliskā kārtībā," teica Gronholms. "Man un komandai bija ļoti svarīgi sasniegt labu rezultātu ar jauno auto."

Pirms Kipras rallija trešo vietu ieņēmušais Gronholms nu par vienu punktu kopvērtējumā apsteidz otrās vietas īpašnieku Lēbu, bet vēl par punktu mazāk ir Martinam. Pašreizējais pasaules čempions norvēģu pilots Peters Solbergs ("Subaru") Kiprā spēja atgūties pēc neveiksmīga starta un ierindojās 6.vietā, kas viņam ļāva ieņemt 4.pozīciju čempionāta kopvērtējumā.

Ražotāju vērtējumā vadošās pozīcijas saglabāja "Ford".

Pasaules čempionāta autorallijā 5.posmā Kipras rallijā svētdien fiksētie rezultāti:
Piloti

1. Markuss Gronholms (Somija) "Peugeot 307" 4.58:44,5

2. Sebastjens Lēbs (Francija) "Citroen Xsara" +54,0

3. Marko Martins (Igaunija) "Ford Focus" +1:09,0

4. Karloss Sainss (Spānija) "Citroen Xsara" +3:18,0

5. Hari Rovanpera (Somija) "Peugeot 307" +7:09,0

6. Peters Solbergs (Norvēģija) "Subaru Impreza" +10:23,1

7. Miko Hirvonens (Somija) "Subaru Impreza" +10:34,9

8. Janne Tuohino (Somija) "Ford Focus" +14:10,7

9. Alisters Džinlijs (Lielbritānija) "Subaru Impreza" +27:37,8

10. Migels Kamposs-Nunjo Silva (Portugāle) "Peugeot 206" +39:56,2

Pasaules čempionāta kopvērtējums:

Piloti

1. Markuss Gronholms (Somija) 34 punkti

2. Sebastjens Lēbs (Francija) 33

3. Marko Martins (Igaunija) 32

4. Peters Solbergs (Norvēģija) 26

5. Karloss Sainss (Spānija) 19

6. Fransuā Divāls (Beļģija) 14

7. Miko Hirvonens (Somija) 8

7. Hari Rovanpera (Somija) 8

9. Janne Tuohino (Somija) 6

10. Žils Panici (Francija) 4

10. Fredijs Luā (Beļģija) 4

Ražotāju vērtējums

1. "Ford" 53 punkti

2. "Citroen" 51

3. "Peugeot" 47

4. "Subaru" 36

5. "Mitsubishi" 5.

LIMASOLA, MAI 16, BNS/AFP

 
Visi komentāri
 
126450. viesis 17.maijs 2004 8:26
0 0 Atbildēt

Malacis Gronholms! Peugeot atkal topā!:)

126577. viesis 17.maijs 2004 12:22
0 0 Atbildēt

Martinam naakamo posmu buus vieglaak braukt :) nebuus ceļš "jātīra" pārējiem :)

126652. viesis 17.maijs 2004 16:21
0 0 Atbildēt

Veel jau jaasagaida tresjdiena un tehkomisijas leemums, vai Peugeot un Citroen dzineeju uudenssuukni atbilst homologjeetajam paraugam, vai nee. Ja nee, tad Markko atkal buus jaateelo buldozers ... :-(

126805. viesis 18.maijs 2004 12:23
0 0 Atbildēt

bet nu tad Markko buus lielaaks punktu paarsvars :)

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

88 gados nebijis notikums: Volkswagen slēdz Drēzdenes rūpnīcu 19

Vācijas autobūves uzņēmums Volkswagen šonedēļ pārtrauks darbu vienā no savām rūpnīcām. Lasīt vairāk

 

TV Auto ziņas dosies ziemas labdarības reisā (+ VIDEO)

TV Autoziņu ziemas testos esam devušies gan ar pikapiem, gan elektromobiļiem, taču mikroautobusu un minivenu reiss gan notiks pirmo reizi. Lasīt vairāk

 

Iekšdedzes dzinēji dzīvos arī pēc 2035. gada - Brisele apsver aizlieguma atcelšanu 31

Eiropas Komisija varētu atcelt likumu, kas paredzēja jaunu automašīnu ar benzīna un dīzeļa dzinējiem aizliegumu no 2035. gada. Lasīt vairāk

 

Lai samazinātu elektrības rēķinus patērētājiem, EK plāno sākt centralizētāku elektrotīklu plānošanu (+ VIDEO)

Cik mēs nākotnē maksāsim par elektrību? Kāpēc tā vienā valstī ir dārgāka nekā pie kaimiņiem? Uz šiem jautājumiem cer atbildēt jaunais Eiropas Komisijas plāns – uzsākt centralizētāku elektrotīklu plānošanu, lai paātrinātu dažādu savienojumu izveidi, kas samazinātu elektrības rēķinus patērētājiem. Ko tas nozīmē un kas jauns gaidāms Baltijas valstīs? Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti