LMT komanda rallijā “Kurzeme” vēlas dubultuzvaru 3

 
9.jūlijs 2004 8:56

Šajā nedēļas nogalē – 9. un 10. jūlijā – Liepājas apkārtnē risināsies viens no mūsu valstī prestižākajiem autosporta notikumiem – rallijs “Kurzeme”. Sacīkstēs gaidāmas interesantas cīņas gan par uzvaru absolūtajā vērtējumā, gan arī vienas ass piedziņas auto kategorijā.

Absolūtajā vērtējumā galvenā cīņa noteikti izvērsīsies starp pagājušā gada Latvijas čempioniem A8 un N4 grupā – Ivaru Vasaraudzi (Skandi Auto Rally Team) un Aivi Egli (R-evolution Racing). Pirms mēneša notikušajā rallijā “Cēsis 2004” labāks izrādījās Egle un ir apņēmības pilns savu panākumu atkārtot. Vēl pie favorītiem uz uzvaru Kurzemē pieskaitāmas lietuvieša Ēvalda Čirbas, krieva Andreja Žigunova un vietējā sportista Viktora Lebedeva ekipāžas, kuras visas trasē dosies ar N4 grupas automašīnām. Iespējams, cīņā par uzvaru iesaistīsies arī Mārtiņa Būčiņa un Jāņa Vorobjova stūrētās A8 klases mašīnas.

Ne mazāk aizraujoša cīņa gaidāma vienas ass piedziņas auto kategorijā. Tur jau trešajā Latvijas čempionāta posmā pēc kārtas par galvenajiem favorītiem uzskatāmas “Latvijas Mobilā Telefona rallija komandas” un “Honda Racing Latvia” ekipāžas – attiecīgi Māris Neikšāns/Edgars Utāns un Andis Neikšāns/Māris Jēkabsons pret Kasparu Šimku/Armandu Šimku un Krišjāni Cauni/Arti Štrausu. Mazāk ticams, taču ne nereāli, ka cīņā par uzvarām varētu iejaukties arī abi “BTV Rally Team” dueti – Arvis Vecvagars/Ainārs Kalniņš un Ivars Norberts/Guntars Zicāns.

“Latvijas Mobilā Telefona rallija komanda” gatavojusies rallijam “Kurzeme” ļoti nopietni. Māris Neikšāns/Edgars Utāns ar savu “Ford Puma Super 1600” aizvadītajā nedēļā startēja sacensībās Polijā, kur dalībnieku sastāvs bija ļoti spēcīgs. Savukārt Anda Neikšāna/Māra Jēkabsona ekipāža beidzot tikusi pie pavisam jaunas VAZ rūpnīcas sporta nodaļā ražotas ātrumkārbas. Iespējams, ka tieši jaunā un izturīgākā ātrumkārba ļaus Andim pirmoreiz šosezon tikt līdz finišam – trijās no četrām šāgada sacīkstēm Neikšānu jaunāko pievīlusi tieši pārnesumkārba...

“Uz šo sacīksti esam sev uzstādījuši uzdevumu izcīnīt dubultuzvaru – būt labākajiem gan A2000, gan R1600 kategorijās,” saka “Latvijas Mobilā Telefona rallija komandas” treneris un menedžeris Pēteris Neikšāns. “Cīņa par labāko godu priekšpiedziņas klasē mums nebūs primārais, tomēr kaunā centīsimies nepalikt un lēni nebrauksim! Abi komandas piloti – Māris un Andis – ir pietiekami meistarīgi, lai būtu pirmais un otrais no visām priekšpiedziņas mašīnām!”

 
Visi komentāri
 
132337. viesis 9.jūlijs 2004 9:09
0 0 Atbildēt

rallijs pamazām pārvēršas par puiku sacīksti, kurus tēvi sūta aizraujošā, bet bīstamā izklaidē.

132347. viesis 9.jūlijs 2004 10:20
0 0 Atbildēt

Vzinim!!!

Nu es teiksu, ka Neikshaani, Caune un Simkas sen vairs nebrauc kaa puikas!!! Vinji brauc taa kaa nevar pabraukt visamaz 98 % LV iedziivotaju!!!!

Un ja grib panaakumus arii aarpus LV diikiisja, tad braukt ir jaasaak jau beerniibaa, pamazaam kaapjot uz augshu!!!!

Ja vien Maarim izdosies sataisiit Pumu, peec defektiem POLIJA un beidzot izturees Anda VAZ, tad dubultuzvara ir pat ljoti reaala!!!

Hondas saturaas!!!

132428. viesis 12.jūlijs 2004 9:29
0 0 Atbildēt

nu puikas brauca tīri smuki. man patika. nez kur jaunākais haubi pazaudēja, laikam remontos. Ar puikām gan biju domājis arī jaunos talantus Caune un šimkus. Pirmais veiksmīgi izbija jau sākumā. laikam tēva smadzeņu presings par lielu. ar Hondu tur nav nekāda sakara.

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Kas notiks ar Ora? – Great Wall Motor (GWM) slēdz galveno mītni Eiropā 1

Ķīnas autoražotājs ir vīlies pārdošanas rādītājos, uzteiks darbu Eiropā nolīgtajiem darbiniekiem un slēgs galveno mītni, ziņo Vācijas mediji. Lasīt vairāk

 

Nevis elektrība, bet hibrīds: Kenworth parāda nākotnes kravas vilcēju (+ FOTO) 5

ASV kravas automašīnu ražotājs Kenworth izstrādājis savu nākotnes kravas vilcēja prototipu SuperTruck 2. Vizuāli tas līdzīgs Tesla, taču elektriskās spēka iekārtas vietā izmantos hibrīddzinēju. Lasīt vairāk

 

Braucot var atvērties motora pārsegs - Lamborghini atsauks 2133 Urus 4

Itālijas superauto ražotājs Lamborghini atsauks vairāk nekā divus tūkstošus Urus krosoveru, jo to īpašnieki var saskarties ar ārkārtīgi bīstamu defektu, kad braucot lielā ātrumā atveras motora pārsegs. Lasīt vairāk

 

Lamborghini parāda jauno hibrīdiekārtu, kas aizstās V10 motoru

Itālijas superauto ražotājs Lamborghini izstrādā hibrīdiekārtu, kas aizstāsies V10 motoru un tiek gatavota Huracan pēctecim. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti