Balso par Latvijas populārāko auto sportistu 33

 
3.janvāris 2005 10:05

No 2005. gada 1. janvāra sāksies interneta balsojums par šī gada populārāko Latvijas autosporta čempionu.

Autosporta līdzjutēji portālos auto.delfi.lv, www.tvnet.lv un www.iauto.lv varēs nodot savas balsis par to sportistu, kurš, viņaprāt, ir 2004. gada autosporta čempionu čempions.

Balso par Latvijas populārāko autosportistu šeit »»
Šogad balsojums par “Hansa Līzings Gada Balvas” ieguvēju notiks divās kārtās. Sākotnēji internetbalsojumā autosporta fani izvēlēsies trīs labākos sportistus vai ekipāžas. Otrā kārta risināsies 27. janvārī Latviešu Biedrības namā, kur notiks pasākums “Čempions 2004”. Visiem aptuveni 300 pasākuma viesiem būs jābalso par vienu no trim populārākajiem čempioniem, tādējādi nosakot 2004. gada čempionu čempionu.

Pretendentu sarakstā šogad ir sešas rallija ekipāžas, seši standartauto komisijas braucēji vai ekipāžas, astoņi auto šosejnieki, pa četriem krosa pārstāvjiem, 4x4 sportistiem un kartingu pilotiem, kā arī trīs standartauto komisijas pārstāvji un viens auto trekists.

Jau tradicionāli, ka gada noslēguma pasākuma “Čempions” ģenerālsponsors ir SIA “Hansa Līzings”. Tā būs arī šogad. Pasākumu organizēs Latvijas Automobiļu federācija sadarbībā ar aģentūru “Meduza”.

Latvijas autosporta čempioni 2004. gadā

Ivars Vasaraudzis/Valdis Spredzis

Rallijs

Aivis Egle/Juris Vilmanis

Rallijs

Māris Neikšāns/Edgars Utāns

Rallijs

Raimonds Strokšs/Jānis Volmanis

rallijs

Ivars Norberts/Guntars Zicāns

Rallijs

Egīls Īle/Māris Īle

Rallijs

Andris Andiņš/Māris Ešmanis

Standartauto

Māris Freibergs/Itars Siliņš

Standartauto

Jānis Meiers/Jānis Krastiņš

Standartauto

Mairis Kārkliņš

Standartauto

Jānis Dūcis

standartauto.

Ulvis Bujāns

Standartauto

Iļja Ballods – Nagrādovs

Šoseja

Oskars Laivenieks

Šoseja

Vadims Vihņēvičs

Šoseja

Jānis Horeliks

Šoseja

Raimonds Tiltiņš

kross

Jānis Bogdanovičs

Kross

Armands Hohfelds

Kross

Rolands Jaunzems

Kross

Andris Feldmanis

4x4

Aleksandrs Smirnovs

4x4

Igors Verners/Aigars Šulcs

4x4

Jānis Āzis/Gundars Liepiņš

4x4

Aldis Kasparovičs

treks

Kristaps Gasparovičs

Kartings

Haralds Garkaklis

Kartings

Toms Bobrovskis

Kartings

Konstantīns Calko

Kartings

Zigurds Millers

radiovadāmie modeļi

Armands Cakuls

radiovadāmie modeļi

Aldis Pauga

radiovadāmie modeļi


 
Visi komentāri
 
153155. viesis 30.decembris 2004 12:13
0 0 Atbildēt

Brāļus Šimkus aizmirsuši par šāgada nopelniem. Laikam LAFam viņu nopelni neintresē.

153162. viesis 30.decembris 2004 13:04
0 0 Atbildēt

Un kaa tad Auto krosaa ar Aldi Zeebergu?????? Eiropaa 3 vieta! Nu dzeki... baigaa lazha... arii Shimkusus aizmirsushi :(

153165. viesis 30.decembris 2004 14:03
0 0 Atbildēt

reaals bullshits... kam vairaak draugu buus, tie tiks triiniekaa.

153174. viesis 30.decembris 2004 16:52
0 0 Atbildēt

Stroks Raimis ir jau gada cilveks Talsos, vajadzeu ari Latvija.

153182. viesis 30.decembris 2004 19:38
0 0 Atbildēt

psc te truukst ntie cilveeki, kas taa par balsoshanu vispaar, nemaz neparaadot VISUS autosportistus, te jau jaabalso par POPULAARAAKO nevis par no saakuma juusu izveeleetajiem un tad no tiem juusu atlasiitajiem mums jaabalso, tas jau vairs nav tautas balsojums, jo NAV iekljauti visi autosportisiti...KRAAPSHANA

153193. viesis 30.decembris 2004 22:58
0 0 Atbildēt

A bet tiešām, ko brāļi Šimkus ir nodarījuši šā saraksta veidotājiem? Sviests.

153194. viesis 30.decembris 2004 23:23
0 0 Atbildēt

hrrmm un matiisa saraxtaa arii nav ... :(

153196. viesis 31.decembris 2004 2:18
0 0 Atbildēt

Nu te tachu skaidri rakstiits, ka jaaizveelas starp CHEMPIONIEM. Taatad tiem, kas shogad ieguvushi PIRMO VIETU kaadaa chempionaataa nevis tikai brashi ciiniijushies un priecaajushi fanus.

127.0.0.1 212.93.97.204

Nokia3100/1.0 (04.01) Profile/MIDP-1.0 Configuration/CLDC-1.0

153197. viesis 31.decembris 2004 9:13
0 0 Atbildēt

jā bet bračkas aizstāveja Latvijas godu Igaunijā un kļuva par Igauņu čempioniem. FAKTS. Neviens Letiņš to nav sasniedzis.

153251. viesis 31.decembris 2004 17:13
0 0 Atbildēt

toch bullshits. chempions ne vienmeer ir populaaraakais!!!!

un vispaar kaapeec es nevaru balsot par to ko gribu? kaapeec jaaierobezho? tas nav godiigi pret paareejiem sportistiem kuri ciiniijaas, straadaaja tieshi taapat, kaa chempinji, varbuut pat vairaak un ar ierobezhotiem liidzekljiem. protams, labaak iedot balvu bagaatas firmas atbalstiitam nekaa tieshaam labaakajam!

153277. viesis 1.janvāris 2005 16:51
0 0 Atbildēt

Butu gan interesanti, ka Vaira VikeFreiberga uzvaretu ari saja aptauja

127.0.0.1 212.93.97.204

Nokia6610I/1.0 (3.10) Profile/MIDP-1.0 Configuration/CLDC-1.0

153283. viesis 1.janvāris 2005 17:51
0 0 Atbildēt

BRUNO.

Lai ka citiem varbut ari nepatiks tas, ko teiksu, tomer objektivi vislielakie panakumi 2004. gada bija autokrosistiem. Aldis Zebergs - Eiropas vicecempions, bet Janis Bogdanovics ieguva divus cempiona titulus - Ziemeleiropas un Latvijas. Vini abi pelnijusi but aptaujas trijnieka. Slavienie rallisti tomer vairak varas sava sula, bet aiz Latvijas robezam iet pavisam svaki. Un to klasu ari tik daudz, ka katrs otrais ir čempions...

153286. viesis 1.janvāris 2005 20:10
0 0 Atbildēt

kur palika Girts Kruuzmanis>???

153433. viesis 4.janvāris 2005 11:22
0 0 Atbildēt

Kas ta tā par aptauju - kam nav slinkums peli spaidīt, tā favorīts arī vinnēs. Vai tad nevar uzlikt, ka no vienas adreses pieņem ne vairāk kā 1 balsojumu dienā? Ja nē, tad vismaz varētu pievienot opciju "triecienbalsojums" ar vismaz 10 balsīm par vienu peles klikšķi :D

153442. viesis 4.janvāris 2005 12:50
0 0 Atbildēt

viesis.

Bez Eiropas vicečempiona Zēberga un vienīgā latvieša - Baltijas čempiona šosejā Krūzmaņa tā aptauja izskatās vienkārši smieklīga!

Labākajiem liegta iespēja kļūt par populārākajiem... stulbums...kam tas ir izdevīgi?

153443. viesis 4.janvāris 2005 12:54
0 0 Atbildēt

Nav liela māksla uzvarēt sētas mačos un kļūt par Latvijas čempionu. Sevišķi rallijā, kur klašu daudz un gandrīz katrā klasē - tikai trīs dalībnieki, kas arī sadala medaļas.

2004.gada labākais autosportists nešaubīgi ir Eiropas vicečempions Aldis Zēbergs!

Ja aptaujas rīkotāji nemaz nav iekļāvuši viņu sarakstā, tad viņi neko nerubī un šādai aptaujai ir nulles vērtība!

153451. viesis 4.janvāris 2005 13:48
0 0 Atbildēt

Cik tad mums ir to sportistu, kuri 2004.gadā kautko vinnējuši starptautiskos mačos??!!

Tas arī labākais kritērijs, nevis vietējais Lč...

Kāpēc aptaujas rikotāji par vienīgo kritēriju uzskata Lč titulu? Ar ko Latvijas čempions būtu pārāks par Baltijas čempionu vai eiropas vicečempionu?

Atbalstam vārīšanos savā sulā?

153454. viesis 4.janvāris 2005 14:09
0 0 Atbildēt

Kas pirmie ienāca prātā:

Zēbergs, eiropas vicečempions

Krūzmanis, baltijas čempions

Bogdanovič, NEZ čempions

Skatos sarakstu - tikai Latvijas čempioni. Aptaujas rīkotāju nostāja skaidra - labāk pirmais savā ciemā....

Sporta faniem gan parasti ir cits viedoklis, vai autosporta fani būtu izņēmums - nevajag viņiem nekādus starptautiskus panākumus?

153456. viesis 4.janvāris 2005 14:18
0 0 Atbildēt

Kur ir Viktors Ļebeģjevs ar Māri Deklavu.Manu prāt viņi bija viss labākie rallijā.

153471. viesis 4.janvāris 2005 17:18
0 0 Atbildēt

A kur ir Lādogas 2004 uzvarētāji? A kur ir Unimotors titāniks? Vai tie neskaitās sportisti?

153489. viesis 5.janvāris 2005 8:46
0 0 Atbildēt

A kur ir Petja no Ziepčika. Viņš arī tā neko brauc ar 233 maršutnieku!

153700. viesis 5.janvāris 2005 14:18
0 0 Atbildēt

Kādi cilvēki var būt ideoti, palasiet komentārus, ko tad ties briesmiigie draiveri Latvijā nav neko parādījuši, konkurence par lielu?

153721. viesis 5.janvāris 2005 15:26
0 0 Atbildēt

Atbilde visiem tiem, kas tankā (t.i. tālu no autosporta):

Latvijas labākie autosportisti ne vienmēr startē Latvijas čempionātā, jo viņu kalendārs ir pakārtots starptautiskiem startiem.

Konkrēti:

Aldis Zebergs visu sezonu brauca Eč, bez tam Lč ar šīs klases (Divīzija_1) mašīnām vairs nenotiek - izmaksas pārāk lielas lai vēl kāds to atļautos.

Krūzmanis visu sezonu cīnijās Baltijas čempī un Baltic Sea Cup mačos, uzvarot abus šos seriālus! Latvijas čempī bija 4 posmi, tikai vienā no tiem tehnikas defekta dēļ krūzmanis zaudēja horelikam, bet visos pārējos braucienos ielika viņam par pusapli, tomēr čempionāta nolikums un punktu skaitīšanas sistēma ir tāda, ka horeliks katrā posmā dabūja 2.vietas (ārzemnieku rezultāti netika ņemti vērā) mierīgi noripinot līdz finišam kļuva par čempi.

Turpretī slavenajiem rallistiem neviena uzvara ārpus sava Latvijas čempionāta nav iegūta, izņemot bračkas šimkusi, kuri kļuva par Igaunijas čempioniem.

153747. viesis 5.janvāris 2005 16:58
0 0 Atbildēt

Cienijamo Viesi 153721 es saprotu ka Tev smeldz Krūzmaņa neveiksme, bet varēji vismaz izrādīt cieņu Horelikam un Šimkusiem . Es domāju ka arī šie cilvēki ir pelnījuši, lai viņu uzvārdus rakstītu ar lielo burtu. Latvijas čempionāts šosejā nu galīgi nebija pakārtots starptautiskajiem mačiem, jo tas notika vienlaicīgi ar Baltijas čempionātu un punktu skaitīšanas sistēma uzsākot saezonu visiem bija vienāda. Es izsaku visu cieņu Krūzmanim par viņa sasniegumiem, bet tas ka viņš divos posmos Biķerniekos bija pusapli ātrāks par Horeliku nav rādītājs, ja salīdzina šo braucēju auto 2,0 litru 2004. gada Civics pret 1,8 litru 2000 gada Integru. Tas arī viss. Laimīgu jauno gadu!

153781. viesis 5.janvāris 2005 22:14
0 0 Atbildēt

kur trofi-reidisti?

153798. viesis 6.janvāris 2005 8:02
0 0 Atbildēt

viesis viesim

1. šī nav kruzmaņa neveiksme, bet gan aptaujas rīkotāju neveiksme, turklāt liela

2. HORELIKAM un ŠIMKUSIEM tiešām visu cieņu, tie mazie burti nebija speciāli, nepiesienies pareizrekstības sīkumiem!

3. man tiešām nebutu nekas pretī, ja tauta par populārāko iebalsotu Horeliku, bet man besī tas, ka par Kruzmani nevar balsot vispār! tāpat kā par Šimkusiem...

4. ar lč titulu vien nepietiek, lai varētu pretendēt uz Gada sportista godu, jo to vairak pelnījuši sportisti, kuri guvuši panākumus augstāka līmeņa starptautiskos mačos.

153801. viesis 6.janvāris 2005 8:22
0 0 Atbildēt

Neaizmirsīsim ka šī ir LAF rīkota akcija, kas saucas čempionu čempions. Un tā kā LAF rīko Latvijas čempionātus viņi popularizē savus pasākumus. Jebkuram ir iespēja uzrīkot savu akciju kaut vai Iauto gada spoertists.

153824. viesis 6.janvāris 2005 11:54
0 0 Atbildēt

Visu cieņu visiem autosporta veidiem un sportistiem, bet Latvijā tomēr populārākais ir rallijs. Tāpēc būs tikai likumsakarīgi ja pirmais 3-nieks sastāvēs no rallija ekipāžām. Un to nemainītu arī pieminēto sportistu (Zēbergs, Krūzmanis) iekļaušana sarakstā.

Par Šimkusiem cits stāsts, bet noteikumi ir noteikumi...

153837. viesis 6.janvāris 2005 12:21
0 0 Atbildēt

Piekrītu, ka saraksts ir nepilnīgs, bet tomēr... no sarakstā esošajiem Latvijas čempioniem starptautiskos startos ārpus Latvijas vislielāko panākumu ir guvis Ziemeļeiropas čempions rallijkrosā Jānis Bogdanovičs.

Rallijs protams ir autosporta karalis, bet kamēr mūsu rallisti nespēs uzvarēt nevienu ralliju (domāts absolūajā vērtējumā) ārpus pašmāju čempionāta, tikmēr viņi nav pelnījuši būt pārāki par sportistiem citos autosporta veidos...

154723. viesis 15.janvāris 2005 23:26
0 0 Atbildēt

bez Bogdanoviča vēl citi ir pirmie NEZ čempioni

Jānis Aleksejevs un Ivars Kuļikovskis

tātad arī šie čempioni ir aizmirsti

varbūt nebalsot principa pēc???

154739. viesis 16.janvāris 2005 19:52
0 0 Atbildēt

Krosa Fane.

Protams, ari Aleksejevs un Kulikovskis pelnijusi vislielako atzinibu. Tomer jaatzist, ka Bogdanovics vienigais izcinija divus titulus - gan Latvijas, gan Ziemeleiropas.

Domaju, butu daudz pareizak, ja tikai vienu labako (nejaukt ar maksligi popularako) autosportistu katra autosporta veida nosauktu attieciga vadiba un tad no viniem kompetenta zurija nosauktu labako. Sis balsojums ir maksligs, jo nebut nav objektivs. Bet tas jau nav galvenais, jo katram no mums ir savi elki, ko mes milam.

154855. viesis 17.janvāris 2005 21:52
0 0 Atbildēt

krosa fanei(un ne tikai)

kā var noteikt labāko sportistu katrā autosporta veidā,ja katrā veidā,piemēram kross,rallijs,ir vairākas klases???

katram ir sava konkurence-lielāka vai mazāka

kas būs kompetenta žūrija?kā to noteiks?pēc tā cik uzvaras izcīnītas,cik apļus bijis līderis???

šī aptauja faktiski ir tikai popularitātes noskaidrošana,jo visi viņi ir sasnieguši savu mērķi-ir čempioni

154961. viesis 18.janvāris 2005 17:14
0 0 Atbildēt

Krosa fane.

Aptaujas organizatoriem.

Noteikt labāko katrā autosporta disciplīnā ir attiecīgās vadības kompetence. Kritēriji ir vienkārši - jānovērtē sacensību rangs, visaugstāk stādot tieši starptautiskos, tikai pēc tam - vietējos (Latvijas) sasniegumus. Svarīga ir arī konkurence, kādā šie panākumi un tituli izcīnīti. Nu nevar pār vienu kārti mest un vienlīdz augstu vērtēt čempiona titulu, kas izcīnīts 20 vai 5 dalībnieku konkurencē. Šis ir akmens rallistu dārziņā!

Ar kompetento žūriju domāju visaugstāko Latvijas autosporta vadību, kā arī mediju pārstāvjus, kas reāli orientējas autosportā. Tos, kas nopirkti uz vienu elitāru pasākumu kā Dakāras rallijs, bet ikdienā raksta par politiku un citām lietām, par profesionāliem autosporta žurnalistiem saukt nevar.

Bet šī aptauja pārvērtusies par farsu, jo tiek meklēti veidi, kā mākslīgi un vairākkārtīgi nobalsot par savu paziņu, aizmirstot objektivitāti. To nevar saukt par popularitātes noskaidrošanu, bet gan par mākslīgu tās radīšanu.

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Porsche pastāsta par jauno Macan

Vācijas sportisko luksusa automobiļu ražotājs atklājis informāciju par jauno Macan, kas tagad būs pieejams kā pilnībā elektrisks transportlīdzeklis, divās divmotoru pilnpiedziņas versijās. Lasīt vairāk

 

Arī pārāk lēna braukšana var radīt avārijas situācijas (+ VIDEO) 11

Satiksmes drošību veido daudz un dažādi aspekti. Viens no tādiem ir – cik droši vadām savu transportlīdzekli un cik labi iekļaujamies satiksmes plūsmā. Nereti no autovadītājiem dzirdamas sūdzības par citu satiksmes dalībnieku pārgalvīgu braukšanas stilu. Tomēr ir arī tādi, kas kopējā satiksmes plūsmā neiekļaujas, jo dažādu iemeslu dēļ brauc pārāk lēni. Arī šāds braukšanas stils var radīt neprognozējamas situācijas uz ceļa. Lasīt vairāk

 

Putas vai rezerves ritenis ? TV Autoziņu eksperiments (+VIDEO) 13

Modernajās vieglajās automašīnas vietas rezerves ritenim itin bieži nemaz nav, jo rats aizņem vietu un ir smags. Tomēr melnajā stundā tas noderētu. Tā uzskata arī Autoriepu Nama direktors Oskars Krampāns, kurš izrāda Autoziņām dažādus rezerves riteņu veidus. Populārākais ir pagaidu jeb mazais rezerves ritenis, tautā saukts par "desu" vai "tableti". Pagaidu rezerves ritenis ir kompromiss starp pilnvērtīgu riepu un vispār neko. Ar tādu drīkst braukt ne tālāk par 80 km un ne ātrāk kā 80 km/h. Pagaidu riepa ir ne vien mazāka, bet arī plānāka. Lasīt vairāk

 

Laika kapsula: sportiskais 1992.gada Volkswagen Polo Coupe GT ar tikai 716 km nobraukumu (+ FOTO) 6

Nīderlandē piedāvā lieliski saglabātu „laika kapsulu” – 1992.gada Volkswagen Polo Coupe GT, kas savā 32 gadus garajā mūžā nav nobraucis pat 1000 kilometrus. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti