Šonedēļ sāksies Latvijas čempionāts autorallijā 10

 
17.janvāris 2005 15:00

Šo piektdien un sestdien Igaunijas pilsētā Vēru risināsies Latvijas čempionāta un Baltijas kausa autorallijā pirmais posms. Tajā uz starta redzēsim vairākas jaunas automašīnas un kopumā sacensībām pieteikušās vairāk nekā 100 ekipāžas no Latvijas, Lietuvas, Igaunijas, Somijas, Polijas, Ukrainas un Krievijas.

Lai gan vēl līdz šīs nedēļas sākumam nebija skaidrs, vai rallijs vispār notiks, pirmdien sacīkstes rīkotāji paziņoja, ka sacensības būs. Piektdien sportisti startēs pl. 18:00 un veiks trīs ātrumposmus, bet sestdien ekipāžām būs jāstartē pl. 9:01 un jāveic seši “dopi”.

Pirms gaidāmās sezonas izmaiņas notikušas “Latvijas Mobilā Telefona rallija komandā”. Pirmkārt, notikusi rokāde ar stūrmaņiem – Māris Neikšāns tagad brauks kopā ar Māri Jēkabsonu, bet Andim Neikšānam blakus sēdēs Edgars Utāns. Māris Neikšāns ticis pie jaunas automašīnas – ar ģenerālsponsora “Latvijas Mobilais Telefons SIA” atbalstu iegādāts N4 kategorijas pilnpiedziņas automobilis “Mitsubishi Lancer Evo 6”. Ar šo auto Māris brauks visos Latvijas čempionāta posmos un vismaz vienās starptautiskajās sacīkstēs.

Savukārt Andis Neikšāns ticis pie “Ford Puma Super 1600” automobiļa, ar kuru pērn startēja un par Latvijas čempionu A2000 kategorijā kļuva viņa vecākais brālis Māris. Andis Neikšāns šogad brauks ne tikai Latvijas rallija čempionātā, bet arī divos pasaules čempionāta posmos – Somijā un Lielbritānijā.

Abiem komandas pilotiem mērķi 2005. gada sezonai ir atšķirīgi. Mārim Neikšānam netiek stādīti uzdevumi jau ar pirmajām sacīkstēm cīnīties par vietu trijniekā. Sākotnēji ir jāpierod pie jaunās mašīnas un jācīnās par Latvijas čempionāta ieskaites punktiem. Pirms gaidāmās sezonas Neikšāns vecākais ir veicis tikai vienu treniņu ar pilnpiedziņas auto un sapratis, ka jāmācās vēl krietni daudz – jo īpaši “pieklibo” bremzēšana pirms asajiem līkumiem.

Pavisam citi plāni ir Anda Neikšāna/Edgara Utāna ekipāžai. “Ford Puma Super 1600” jau pērn sevi pierādīja kā konkurēt spējīgs automobilis, tādēļ šī gada Latvijas čempionātā Andim jācīnās par zelta godalgu. Tāpat sevi no labākās puses jāpierāda arī abos pasaules čempionāta posmos.

Rallija “Louna Eesti Talv” dalībnieku sarakstu var apskatīt internetā – www.southestoniarally.ee. Visa aktuālā informācija par “Latvijas Mobilā Telefona rallija komandu” atrodama www.neiksans.lv.

 
Visi komentāri
 
154831. viesis 17.janvāris 2005 15:29
0 0 Atbildēt

Jee, viss atkal sāksies no jauna! Rallija sezona startē! Žēl tikai, ka starp posmiem ir vai nu ļoti īss, vai ļoti garš starplaiks. Sevišķi grūti būs sagaidīt Latviju pēc Kurzemes. Laikam nāksies meklēt ralliju citās zemēs...

"jo īpaši “pieklibo” bremzēšana pirms asajiem līkumiem" - šī teksta daļa ir daudzsološa :-)

154835. viesis 17.janvāris 2005 16:11
0 0 Atbildēt

He, he, hēēēē.

154838. viesis 17.janvāris 2005 17:18
0 0 Atbildēt

Jaabrauc skatiities. Letinjiem vairaak kaa 30 ekipaazhas uz starta....

154869. viesis 18.janvāris 2005 7:29
0 0 Atbildēt

jābrauc atbalstiīt

H3

154962. viesis 18.janvāris 2005 17:16
0 0 Atbildēt

Noprkat Rally LV. Sodien jau to vareja nopirkt. Tur ir visas atbildes par so rakstu un ne tikai

127.0.0.1 212.93.97.204

SIE-C55/18 UP.Browser/5.0.3.3 (GUI)

154981. viesis 19.janvāris 2005 0:15
0 0 Atbildēt

Super, Neikshaans ar Vorobjova veco evo6, bet Vorobjovs ar jaunu Evo8, tad nu baalelinji Igauniishi varees nedaudz pasviist, kaa arii daliibnieki no paareejaam valstiim! Prieks par to!

Redaktors 19.janvāris 2005 9:55
0 0 Atbildēt

Jābrauc skatīties. Gribas redzēt Vorobjova trikus ar jaunu 8. evolūciju :)

155007. viesis 19.janvāris 2005 10:53
0 0 Atbildēt

Cik zinu Jančuku, tad ar elektronisko transmisiju viņš īpaši nedraudzējas ;)) /poka ja v juze, ja spokojen / ;))

155037. viesis 19.janvāris 2005 12:56
0 0 Atbildēt

jatur ikski par jauno Falc komandu

127.0.0.1 212.93.97.204

SIE-CF62/11 Profile/MIDP-1.0 Configuration/CLDC-1.0 UP.Browser/6.1.0.7.3 (GUI) MMP/1.0

155135. viesis 19.janvāris 2005 23:03
0 0 Atbildēt

nu cik zinu janchuks nemaz nebus ikaunija.... ne ar tadu piekariti evo atnaca

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Porsche pastāsta par jauno Macan

Vācijas sportisko luksusa automobiļu ražotājs atklājis informāciju par jauno Macan, kas tagad būs pieejams kā pilnībā elektrisks transportlīdzeklis, divās divmotoru pilnpiedziņas versijās. Lasīt vairāk

 

Arī pārāk lēna braukšana var radīt avārijas situācijas (+ VIDEO) 11

Satiksmes drošību veido daudz un dažādi aspekti. Viens no tādiem ir – cik droši vadām savu transportlīdzekli un cik labi iekļaujamies satiksmes plūsmā. Nereti no autovadītājiem dzirdamas sūdzības par citu satiksmes dalībnieku pārgalvīgu braukšanas stilu. Tomēr ir arī tādi, kas kopējā satiksmes plūsmā neiekļaujas, jo dažādu iemeslu dēļ brauc pārāk lēni. Arī šāds braukšanas stils var radīt neprognozējamas situācijas uz ceļa. Lasīt vairāk

 

Putas vai rezerves ritenis ? TV Autoziņu eksperiments (+VIDEO) 13

Modernajās vieglajās automašīnas vietas rezerves ritenim itin bieži nemaz nav, jo rats aizņem vietu un ir smags. Tomēr melnajā stundā tas noderētu. Tā uzskata arī Autoriepu Nama direktors Oskars Krampāns, kurš izrāda Autoziņām dažādus rezerves riteņu veidus. Populārākais ir pagaidu jeb mazais rezerves ritenis, tautā saukts par "desu" vai "tableti". Pagaidu rezerves ritenis ir kompromiss starp pilnvērtīgu riepu un vispār neko. Ar tādu drīkst braukt ne tālāk par 80 km un ne ātrāk kā 80 km/h. Pagaidu riepa ir ne vien mazāka, bet arī plānāka. Lasīt vairāk

 

Laika kapsula: sportiskais 1992.gada Volkswagen Polo Coupe GT ar tikai 716 km nobraukumu (+ FOTO) 6

Nīderlandē piedāvā lieliski saglabātu „laika kapsulu” – 1992.gada Volkswagen Polo Coupe GT, kas savā 32 gadus garajā mūžā nav nobraucis pat 1000 kilometrus. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti